REDODIN7 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις καθηγητών που είναι πραγματικά "διαμάντια" Εδώ μιλάμε για περίπτωση καθηγητή διαμάντι , απλά δεν νιώθει :mad: Και εγώ έκανα μαλα:X:X αλλά όταν μου είπαν από το σπίτι στρώσου γιατί υπάρχει πρόβλημα σε 3 εξάμηνα καθάρισα σχεδόν όλη την σχολή και 2 χρόνια τώρα χρωστάω 4 μαθήματα αυτού και ενός άλλου διαμαντιού :mrgreen:
insomniaK Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Φυσικά και ΔΕΝ υπάρχει τέτοιος νόμος. Τι ραδιοαρβύλα είναι αυτή δε μπορώ να καταλάβω. Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι να πάνε οι φοιτητές να διαμαρτυρηθούν στη Γ.Σ. , τον καθηγητή και τις πρυτανικές αρχές, γενικά και αόριστα. Έχει γίνει πολλές φορές, γκρίνιαξαν όσο μπορούσαν οι εακκίτες, τους έκλασε βροντερά ο καθηγητής, σχόλασε ο γάμος, γειά σας. Στο νόμο πλαίσιο του 81, ορίζεται το ποσοστό επιτυχόντων επί των εξεταζομένων (κι όχι δηλωμένων στο μάθημα) για την κρίση του διδάσκοντα. Αυτό υπάρχει και δεν καταργήθηκε με το νόμο του 2006. Το ποσοστό αυτό είναι 5% και επαναλαμβάνω: υπολογίζεται ως ποσοστό αυτών που εξετάστηκαν επιτυχώς προς το συνολικό αριθμό αυτών που προσήλθαν στην εξέταση και μόνο. Παραδειγματάκι: Εγγεγραμμένοι στο μάθημα 543, Παρόντες στην εξέταση: 103, επιτυχόντες 7. Ποσοστό επιτυχίας στο μάθημα: 6.73% και ο διδάσκοντας δεν έχει καμία επίπτωση. Η διαδικασία είναι πολύ συγκεκριμένη, εφόσον διαπιστώσετε ότι το ποσοστό αυτό ισχύει, οι εκπρόσωποί σας πρέπει στη ΓΣ τμήματος (κι όχι φοιτητών), να το φέρουν στην ημερήσια διάταξη και από εκεί ξεκινάει κρίση του διδάσκοντα. Ποτέ δεν παραπεμφθεί οποιοσδήποτε διότι κόβει, το πιο πιθανό είναι στην επόμενη εξεταστική όλος ο κόσμος να περάσει και μετά να αλλάξει ο διδάσκοντας στο συγκεκριμένο μάθημα. ---------- Προσθήκη στις 21:27 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 21:24 ---------- Ο νόμος πλάισιο πάντως λογικά υπάρχει στο site της Βουλής. Το 2006 δεν είχε ψηφιστεί; Ψάξε λίγο και θα τον βρεις.Τότε τον είχα διαβάσει, γιατί οι "αγωνιστικές" παρατάξεις μας είχαν φλομώσει στο ψέμα, αλλά ελάχιστο ποσοστό 10% ή 30% δεν θυμάμαι. Νομίζω όμως ότι προβλέπει πως, αν κάποιος κοπεί 3 φορές σε ένα μάθημα, δικαιούται να εξεταστεί από 3μελή επιτροπή την επόμενη φορά, για να προστατευθούν οι φοιτητές από τέτοιες περιπτώσεις περίεργων καθηγητών. Βέβαια, οι αγωνιστές μας έλεγαν τότε ότι ο νόμος γράφει ότι αν κοπείς 3 φορές σε διώχνουν από τη σχολή, αλλά ας μην το σχολιάσω. Με λίγα λόγια, αν κόβονται κάθε φορά τόσα άτομα, σκάστε 300 άτομα για προφορική εξέταση από 3μελή επιτροπή. Ε, αν αναγκαστούν να εξετάζουν κόσμο επι μια βδομάδα σε κάθε εξεταστική, κάποιος μπορεί να κινητοποιηθεί. Αυτό προτείνω εγώ. Αυτό που αναφέρεις ο Φίλιππος είναι για την εξασφάλιση ενός φοιτητή που κόβεται ή "κόβεται" συνέχεια και δεν έχει να κάνει με την κρίση του διδάσκοντα.
REDODIN7 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Η διαδικασία είναι πολύ συγκεκριμένη, εφόσον διαπιστώσετε ότι το ποσοστό αυτό ισχύει, οι εκπρόσωποί σας πρέπει στη ΓΣ τμήματος (κι όχι φοιτητών), να το φέρουν στην ημερήσια διάταξη και από εκεί ξεκινάει κρίση του διδάσκοντα. Καταρχήν τα κόμματα δεν νοιάζονται για θέματα που δεν έχουν ψωμί , επίσης το άτομο γείωσε τον πρόεδρο τι να λέμε τώρα :mrgreen: Ποτέ δεν παραπεμφθεί οποιοσδήποτε διότι κόβει, το πιο πιθανό είναι στην επόμενη εξεταστική όλος ο κόσμος να περάσει και μετά να αλλάξει ο διδάσκοντας στο συγκεκριμένο μάθημα. Στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν μόνιμος και του κλαναν τα :X:X ήταν δύσκολο να τιμωρηθεί εως ακατόρθωτο , τώρα πια θα πάρει την συνταξουλα του και εμείς τα παπα:X:X του :mad:
Physics_Rulez Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Μη χαλιέσαι και μην το ψάχνεις πολύ, δε θα καταφέρεις τίποτα. Διαβαζματάκι και το ξαναδίνεις. Τα περάσαμε όλοι αυτά!
clevercitizen Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Σεπτεμβρίου 2010 Μάθημα πρώτο: 0 στους 70κάτι. Το μάθημα βατό, οι φοιτητές στον κόσμο τους.... Αποτέλεσμα? Αλλαγή ονόματος του μαθήματος στον οδηγό σπουδών. Κατά τα άλλα η ύλη/καθηγήτρια παρέμεινε ίδια. Μάθημα 2ο: 1 στους 90κάτι( κ αυτός με 5). Το μάθημα παλούκι( όπως το έκανε ο συγκεκριμένος καθηγητής-συμβασιούχος), τα συγγράμματα ήταν με οξείες κ περισπωμένες και τα θέματα άπιαστα. Αποτέλεσμα? Τίποτα απολύτως.
REDODIN7 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μη χαλιέσαι και μην το ψάχνεις πολύ, δε θα καταφέρεις τίποτα. Διαβαζματάκι και το ξαναδίνεις. Τα περάσαμε όλοι αυτά! Πόσες φορές ακόμα !!!Το θέμα είναι οτι έχω χοντρό πρόβλημα στο σπίτι μου και δεν ξέρω πως θα πάει τον φεβρουαριο , ήλπιζα πως θα βοηθηση αλλα :X:X , δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σου αλλά πιστεύω πως ένας σωστός εκπαιδευτικός πρέπει να δείχνει λίγη επιηκια σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
Pablo_Hasan Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι τι προαπαιτούμενη γνώση χρειαζεται ενα μάθημα, θυμάμαι κάτι απαλευτους που για να καταλάβεις ακριβώς τι παιζει επρεπε να ξέρεις πράγματα που ουτε ειχες διδαχτει σε εκεινο ουτε σε κανενα άλλο μαθημα...
REDODIN7 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι τι προαπαιτούμενη γνώση χρειαζεται ενα μάθημα, θυμάμαι κάτι απαλευτους που για να καταλάβεις ακριβώς τι παιζει επρεπε να ξέρεις πράγματα που ουτε ειχες διδαχτει σε εκεινο ουτε σε κανενα άλλο μαθημα... Συμφωνώ απόλυτα δεν είναι δυνατόν να μπαίνεις σε μια σχολή με ένα άλφα επίπεδο και να σε ξεσκίζουν στην Fourier κai την Laplace και μαληστα όχι βάτα θέματα αλλά παλούκια :mad:
kapodistrias Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Εφόσον δεν υπάρχει καμία αξιολόγηση αυτά γίνονται. Τα παράπονά σας στις παρατάξεις που δεν ήθελαν καν να ακούσουν τη λέξη αξιολόγηση. Σιγά τώρα μην νοιαστούν τώρα οι καθηγητές. Τα λεφτά τους τα παίρνουν και τέρμα.
Physics_Rulez Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σου αλλά πιστεύω πως ένας σωστός εκπαιδευτικός πρέπει να δείχνει λίγη επιηκια σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες Πλάκα κάνεις τώρα. Εννοείται πως όχι. Τι θα πει επιήκια σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες; Σε κάποιους να βάζει 3 και στους ευαίσθητους 5? Αν έγραψες τέσσερα, μπορείς να πας να το συζητήσεις. Ξέρεις ποια είναι η διαδικασία...
FilipposMD Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Πόσες φορές ακόμα !!!Το θέμα είναι οτι έχω χοντρό πρόβλημα στο σπίτι μου και δεν ξέρω πως θα πάει τον φεβρουαριο , ήλπιζα πως θα βοηθηση αλλα :X:X , δεν ξέρω ποια είναι η γνώμη σου αλλά πιστεύω πως ένας σωστός εκπαιδευτικός πρέπει να δείχνει λίγη επιηκια σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες Οπότε, όταν θα μπει ο συγγενής σου στο χειρουργείο και του φάνε την αορτή κατά λάθος, θα θεωρήσεις λογικό να σου πει ο γιατρός "η αλήθεια είναι ότι ανατομία δεν είχα διαβάσει καλά, αλλά είμαι από μονογονεϊκή οικογένεια και ο καθηγητής μου έβαλε το πενταράκι". Αυτή η ευαισθησία μας έχει φάει και έχουμε αποφοίτους λυκείου ή και ΑΕΙ/ΤΕΙ που δεν ξέρουν να λύσουν την εξίσωση χ-1=0 (αληθινή ιστορία) ή να γράψουν τη λέξη επιείκεια. Ευαισθησία σημαίνει να δώσεις μια παράταση λίγων ημερών για την παράδοση μιας εργασίας ή να δεχτείς εκτός ωραρίου στο γραφείο σου κάποιον για να του εξηγήσεις κάτι. Όχι να περνάς άτομα που δεν έχουν τις ελάχιστες απαιτούμενες γνώσεις!
Τάσος_Δ Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Ποια εξίσωση χ-1=0; Δεν πίστευα ότι μπορούσα, εντός Πανεπιστημίου, να βρω άτομα που να μην ξέρουν πόσο κάνει 100/20. Τελικά κάνονταν μια βόλτα προς τα τμήματα των Παιδαγωγικών κατάλαβα πώς έκανα λάθος.
Praetorianos Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Ποια εξίσωση χ-1=0; Δεν πίστευα ότι μπορούσα, εντός Πανεπιστημίου, να βρω άτομα που να μην ξέρουν πόσο κάνει 100/20. Τελικά κάνονταν μια βόλτα προς τα τμήματα των Παιδαγωγικών κατάλαβα πώς έκανα λάθος. Βρήκες κι εσύ σχολή να ρωτήσεις τώρα
Τάσος_Δ Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Βρήκες κι εσύ σχολή να ρωτήσεις τώρα Βρήκα 7 απ το νηπιαγωγών, 2 απ το δημοτικης εκπαίδευσης και 1 από το Βιολογικό (!). Αλλά το ότι βρίσκονται στο Πανεπιστήμιο σημαίνει ότι πέρασαν και από το λύκειο. Θα θελα να ξερα πώς στην οργή το βγάλανε και έγραψαν και 17-18 χιλιάρικα στις Πανελλήνιες.
andreas_g Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Σεπτεμβρίου 2010 Συμφωνώ απόλυτα δεν είναι δυνατόν να μπαίνεις σε μια σχολή με ένα άλφα επίπεδο και να σε ξεσκίζουν στην Fourier κai την Laplace και μαληστα όχι βάτα θέματα αλλά παλούκια :mad: Αυτός ο Fourier πια............ εφιάλτης στο πρώτο έτος......:mrgreen: Ποια εξίσωση χ-1=0; Δεν πίστευα ότι μπορούσα, εντός Πανεπιστημίου, να βρω άτομα που να μην ξέρουν πόσο κάνει 100/20. Τελικά κάνονταν μια βόλτα προς τα τμήματα των Παιδαγωγικών κατάλαβα πώς έκανα λάθος. Κακίες!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα