Προς το περιεχόμενο

Πανεπιστήμια Αρχιτεκτονικής

nkeroulis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία φέτος ούτε στα μαθήματα ουτε στο σχέδιο.

Εβγαλα 15.895 μόρια και πέρασα Φυσικό Ηρακλείου ενω στο σχέδιο με

6 μήνες μόνο προετοιμασία έγραψα 9,5 στο γραμμικό και 14,9 στο ελεύθερο.

Φέτος μια χρονιά μετα θα κάνω αυτό που έπρεπε να κάνω απο το γυμνάσιο.

Να προετοιμαστώ δηλαδή για ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού.

Όριστε το βιογραφικό μου όπως πιστεύω πως θα έχει διαμορφωθεί μέχρι του χρόνου.

• Πορτοφόλιο με πάνω απο 80 γραμμικά και ελεύθερα σχέδια.
  • TOEFL (Αγγλικά) και οποιαδήποτε άλλη γλώσσα χρειάζεται να μάθω.
  • 16,1 απολυτήριο ενώ στα μαθήματα που τους "ενδιαφέρουν" (Μαθηματικά, Φυσική κτλ.)
    έχω 19 και 20.
  • Είμαι φοιτητής στο Φυσικό Ηρακλείου.
  • Είμαι μέλος στην MENSA.

Σε ποιό πανεπιστήμιο του εξωτερικού θα μου προτείνατε να εγγραφώ τώρα ώστε να

μπορέσω να γίνω πιο εύκολα δεκτός για μεταπτυχιακό στο Harvard? Αν και είμαι τοσο

εγωιστής και αλλαζόνας που θα μπορούσα να πώ πως αυτός είναι ο στόχος μου και το

όνειρο μου παράλληλα θα ήθελα το πανεπιστήμιο να μπορεί και να σταθεί ισάξια στο

βιογραφικό μου. Όχι απλά σαν Προ-Harvard.

Αυτά είναι τα ενδεικτίκα πανεπιστήμια που βρήκα στο Google και έχω ακούσει καλά

λόγια απο φίλους και καθηγητές.

• Architectural Association, UK (AA)
    Είναι απλά το καλύτερο. Πολύ ακριβό ενώ χαρακτηριστικά έχω ακούσει οτι "χρειάζεται
    να κάνεις σχέδιο απο τα 5 σου" για να σε δεκτούν, δεν ξέρω κατα πόσο είναι αλήθεια
    βέβαια αυτό.

• Eindhoven, Netherlands
    Έχει απλά την καλύτερη φοιτιτική ζωή. Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό ενώ θεωρείται το
    κάλυτερο της Ολλανδίας.

• The Barlett, UK
    Αντικαταστάτης του πρώτου στην λίστα. Δεν ξέρω κάτι παραπάνω όμως.

• TU Delft, Netherlands
    Έχω διαβάσει οτι είναι καλύτερο απο το Eindhoven αλλά οι φοιτιτές που μένουν εκει
    υποστηρίζουν το αντίθετο.

Δημοσ.