Προς το περιεχόμενο

αναφορά για τα καταστήματα "πλαίσιο"


superpaidaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καταρχήν καλησπέρα σε όλους. κατά δεύτερον αποφάσισα να γράψω για το πρόβλημα που μου συναίβει σε ένα φορητό υπολογιστή sony vaio, ο οποίος αγοράστηκε από κατάστημα "πλαίσιο". αποφάσισα να δαπανήσω ένα μεγάλο ποσό για την αγορά ενός λάπτοπ της εν λόγω εταιρείας το δεκέμβρη του 2007 δίνοντας 1990,00 ευρώ. όλα καλα και όλα ωραία μέχρι τον φεβρουάριο του 2009 (ένα χρόνο και τρεις μήνες δηλαδή μετά την αγορά του), που ξαφνικά ο υπολογιστής έσβησε και δεν ξανάνοιξε. επικοινώνησα με την sony του βελγίου, στην οποία οι τεχνικοί της με διαβεβαίωσαν ότι κάηκε η μητρική και μαζί με τα έξοδα αποστολής που έπρεπε να πληρώσω, θα μου έβγαινε ένα ποσό κοντά στα 950 ευρώ.

 

ο υπολογιστής υποτίθεται ότι είχε ένα χρόνο εγγύηση, αλλά εγώ ψάχνοντας στο νετ, διαπίστωσα ότι υπάρχει ευρωπαϊκή οδηγία που δίνει 2 χρόνια εγγύηση στα λάπτοπ. το τι καταγγελία έστειλα στο ινκα, στο κεπκα, στο εκποιζω, στην γραμμή 1520 της γενικής γραμματείας καταναλωτή δεν περιγράφεται. ελπίζω να φανταστήκατε ότι φυσικά δεν έβγαλα άκρη. όλοι μα όλοι ανεξαιρέτως μου έλεγαν ότι ο υπολογιστής αφού έχει ένα χρόνο εγγύηση δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. όσον αφορά τα καταστήματα "πλαίσιο" δεν κάνανε ούτε λόγο για την ευρωπαϊκή οδηγία που λέει ότι τα λάπτοπ ακόμα και αν αγοράστηκαν με ένα χρόνο εγγύηση θα πρέπει να έχουν δύο χρόνια.

 

απλά μπήκα στον κόπο να γράψω για όλη την ταλαιπωρία μου γιατί βλέπω στο νετ για καταγγελίες κατά καταστημάτων, στις οποίες δίνονται τηλέφωνα των παραπάνω υπηρεσιών που ανέφερα, για "και καλά" προστασία του καταναλωτή. έγω ένα έχω να πω. μας δουλεύουν όλους. και οι μεν και οι δεν. από ότι μου φαίνεται πλέον θα ψωνίζω από e-shop ξένων χωρών, τα οποία που ξέρεις μπορεί να είναι και πιο αξιόπιστα από τα δικά μας.

 

Υ.Γ. άσχετο, αλλά το αναφέρω και αυτό ως παράδειγμα αποφυγής επιλογής καταστήματος. έκανα μια αγορά από κατάστημα "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ", το οποίο προϊόν τελικά δεν το ήθελα και την επόμενη το πήγα πίσω ζητώντας τα χρήματά μου. οι κύριοι εκεί αρνήθηκαν να μου τα επιστρέψουν λέγοντας ότι αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος και μου έκοψαν πιστωτικό με το ζόρι και αφού τους εξήγησα ότι δεν θέλω να αγοράσω κάτι άλλο. τα συμπεράσματα δικά σας.

Δημοσ.

καλά ειδικά για το ΠΛΑΙΣΙΟ ότι βλέπουμε αυτές τις μέρες στις καταχωρήσεις (αφίσες στους δρόμους, έντυπη διαφήμιση) είναι ακριβώς το αντίθετο από το πώς πραγματικά δουλεύει..

 

(όχι ότι τα άλλα καταστήματα είναι και καλύτερα αλλά το ΠΛΑΙΣΙΟ έχει καταστέψει ανεπανόρθωτα την ιστορική του πορεία.. )

 

πάρε να "παρηγορηθείς":

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=342542&highlight=%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF

 

http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=340215&highlight=%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7+%CE%A0%CE%BB%CE%B1%CE%B9%CF%83%CE%B9%CE%BF

Δημοσ.

Δεν ειναι τυχαιο οτι εχουν μπουκωσει τα ταχυδρομεια απο παραγγελιες ebay και γενικα ιντερνετ

Οι εποχες με τα αστραφτερα καθρεφτακια τελειωσαν , και μαζι τους θα τελειωσουν και αυτα τα "μαγαζια"

Δημοσ.

μακάρι παιδιά να ξεσκαρτάρουν λίγο τα πράγματα γιατί το κακό έχει παραγίνει. θα το ξανασκεφτώ πολύ σοβαρά να ξανακάνω αγορά από ελληνικό κατάστημα. πάντως η δυσφήμιση πάει σύννεφο για τα εν λόγω μαγαζιά. μόνο για κανά μολύβι θα μπαίνω μέσα να αγοράζω και κανά στυλό. αν και θα το σκεφτώ πολύ κι αυτό. θα ψάξω στη γειτονιά για κανά μικρό μαγαζάκι. άντε γιατί πολύ την έχουν ακούσει. ειδικά από πλαίσιο ούτε μπαταρίες, από ηλεκτρονικά, δεν ξαναγοράζω.

Δημοσ.

Το "πλαισιο" Εκτος του οτι ειναι πανακριβο-οι υπευ8υνοι καταστηματων θελουν και καλα να σε κανουν να πιστεψεις οτι υπαρχει εγγυηση ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ !!!!!

 

Α ρε ΠουΤ******κια ....εμεις φταιμε που κανατε φραγκα ξαφνικα και την ειδατε !!!

 

Γενικως το "πλαισιο" ειναι μουφα,απο πωλητες εως ταμιες ολοι ΜΑ ολοι ΑΣΧΕΤΟΙ !!!

Παρτε ρε κανα σωστο υπαλληλο που να ξερει τι του γινεται.

ΕΛΕΟΣ !!

Δημοσ.

Το ιδιο πραγμα με τον superpaidaki το εχω παθει κι εγω με ενα turbo-x laptop που μου χαλασε (ευτυχως ) μια βδομαδα πριν λειξει η εγγυηση (1 χρονος) ειχε καει η μητρικη.

 

Το πηγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και αρχικα μου ζητησαν 400€ για αλλαγη μητρικης αφου οπως μου ειπαν δεν καλυπτεται απ την εγγυηση , τελικα μετα απο φασαρια δεχτηκαν να μου το φτιαξουν τζαμπα

 

Το αστειο ποιο ειναι? Οτι μετα την επισκευη μου ξανακαηκε η μητρικη και το ξαναπηγα (ειχα 3 επιπλεον μηνες εγγυηση απο την προηγουμενη επισκευη) και μου την αλλαξανε παλι , για να μην τα πολυλογω το laptop μου εκαψε συνολικα 4 φορες τη μητρικη!!!

 

Μακρια απο ΠΛΑΙΣΙΟ και TURBO-X

Δημοσ.

Η ευρωπαϊκή οδηγία είναι ακόμη ανοιχτή σε ερμηνείες με πολλά παραθυράκια και σε γενικές γραμμές δεν καλύπτει όλες τις περιπτώσεις.

 

Αλλωστε όταν η ίδια η sony δίνει ένα χρόνο εγγύηση πώς γίνεται να σου δώσει το πλαίσιο 2;

 

Σχετικά με τα turbo-x και την ελληνική πραγματικότητα συμφωνώ. Τα laptop τους είναι κινεζικής κατασκευής και όχι ιδιαίτερα ποιοτικά ενώ τα desktop είναι το απόθεμα τους ή επιστροφές πελατών.

 

Πάντως δεν φταίει το πλαίσιο για το ότι η sony δίνει 1 χρόνο εγγύηση σε λαπτοπ των 2000 ευρώ.

 

Γι' αυτό και πάντα προτιμάμε σταθερούς υπολογιστές εκτός και αν υπάρχει ανάγκη για συνεχείς μεταφορές.

 

Ποτέ δεν κατάλαβα αυτή την καταναλωτική μανία με τους φορητούς... είναι υπολογιστές για συγκεκριμένες ανάγκες.

Ούτε για gaming προορίζονται ούτε για συνεχή και πολύωρη χρήση.

 

Φαίνονται βέβαια πιο τρέντι και μαστ για τους γκατζετάκηδες και τις γυναίκες που θέλουν να έχουν συμμαζεμένο το σπίτι :P

Δημοσ.

Εγώ πάντως έχω να πω θετικά για Πλαίσιο και Μουλτιράμα. Μέσα σε ένα μήνα αγόρασα από αυτούς προϊόντα τα οποία τελικά δεν με κάλυπταν (κεραίες τηλεόρασης και δέκτες Wi-Fi). Τα επέστρεψα την επόμενη μέρα και πήρα τα λεφτά πίσω χωρίς το παραμικρό άγχος. Εντάξει δεν μου το είπαν εκείνοι ότι υπήρχε αυτή η δυνατότητα, εγώ τους ρώτησα, αλλά μόλις το ανέφερα μου είπαν ΟΚ. Μιλάμε βέβαια για μικροποσσά (30-60 eurο) αλλά και πάλι είναι μεγάλη πρόοδος και ευχάριστη έκπληξη.

 

Φίλε superpaidaki τα λάθη σου σε αυτή την περίπτωση είναι δύο. Πρώτον ποιος δίνει την εγγύηση; Το Πλαίσιο ή η Sony; Αν είναι η Sony και το γνώριζες από την αρχή δεν καταλαβαίνω γιατί κυνηγάς το Πλαίσιο; Σαφώς σύμφωνα με τον νόμο υπεύθυνος είναι ο λιανοπωλητής αλλά αν σου είπαν εγγύηση αντιπροσωπείας και εσύ το αποδέχθηκες αγοράζοντας το τότε το θέμα σου είναι με αυτούς. Το δεύτερο είναι ότι ήξερες ότι είχε ένα χρόνο εγγύηση και το πλήρωσες αντί να κοιτάξεις για κάτι άλλο με μεγαλύτερη εγγύηση. Τότε το δέχτηκες αλλά τώρα διαμαρτύρεσαι. Κατάλαβε το ότι η δύναμη σου σαν καταναλωτής είναι στο πορτοφόλι σου. Απαξ και πέσει η ψήφος (λεφτά) στην κάλπη (ταμείο) πάει τελείωσε μέχρι τις επόμενες εκλογές (αγορά).

Δημοσ.

Φιλε paidaki,οταν αγοραζουμε τετοια μηχανηματα,δινουμε ενα κατοσταρικο ακομα και αγοραζουμε τριετη επεκταση εγγυησης.

Δημοσ.
η καλυτερη λυση ειναι να παρεις ανταλλακτικα απο το ebay,.,

 

Ποιος θα τα βαλει?και ειδικα το motherboard?

Δημοσ.

Eγω απτο aftersales του πλαισιου εχω μονο θετικες εντυπωσεις, για την ακριβεια πολυ θετικες.

Αγορασα ολοκληρωμενο pc απο αυτους το οποιο freezare και πεταγε bsods. Μου αλλαξανε ram δωρεαν την ιδια μερα. Τα bsods συνεχιστηκαν. Αλλαξαν τροφοδοτικο αλλα το προβλημα παρεμεινε. Μου αλλαξανε μητρικη και μου βαλανε ακριβοτερη μαλιστα και το προβλημα λυθηκε.

Ταλαιπωρηθηκα μεν, καθως τα bsods τα χτυπαγε οποτε του ερχοταν και δε μπορουσαμε να βρουμε τι φταιει, αλλα ποτε δεν ειπαν "μα-μου". Αλλαζανε κομματι-κομματι ολο το pc και μου το δινανε πισω με καινουρια κομματια μεχρι να βρουμε τι εφταιγε. Ολες οι αλλαγες γινοντουσαν αμεσα και την ιδια μερα ειχα πισω το pc μου.

 

Φυσικα τα παραπανω δεν αναιρουν την παρα πολυ κακη εικονα που μου εχει δημιουργησει το sales τμημα τους με τις προσφορες-φαντασμα κλπ κλπ, τα γνωστα. Οπως επισης και η τιμολογιακη πολιτικη τους, απο εκει που καποτε ηταν πολυ φθηνοι και σημειο αναφορας για τα προιοντα πληροφορικης, πλεον τεινουν να γινουν οι ακριβοτεροι στο χωρο (παρεα με το eshop που ολως τυχαιως εχουν ολοιδιες τιμες σε πολλα βασικα εξαρτηματα). Δε ξερω αν αλλαξαν προισταμενο, λογικα κατι τετοιο συμβαινει, αλλα οποιος παιρνει αποφασεις στο τμημα πωλησεων και την πολιτικη τους, παραδιδει μαθηματα για το πως παει για φουντο μια αλυσιδα με πολυ καλο ονομα στο χωρο της πληροφορικης. Πρεπει να κανουν αμεσα στροφη 180 μοιρων αν θελουν να εχουν ελπιδες να μη χασουν σταθερους πελατες επι χρονια.

 

@topic starter: Δε νομιζω να φταιει το πλαισιο στην περιπτωση του laptop. Η οδηγια απτην Sony ειναι 1 χρονος εγγυηση, αρα το πλαισιο δε γινεται να σου αντικαταστησει δωρεαν το laptop σου και μετα να τσακωνεται με την αντιπροσωπεια της Sony για το τι λεει η Ευρωπαικη οδηγια. Αν καλυπτοταν απτην αντιπροσωπεια, δε νομιζω να ειχε προβλημα να σου κανει αντικατασταση, ετσι κι αλλιως δε θα εχανε λεφτα το πλαισιο ως πλαισιο. Στη sony θα το επεστρεφε.

 

Φυσικα δεν ισχυει το ιδιο και με το θεμα του Κωτσοβολου. Απαραδεκτοι και εδω υπαρχει οντως θεμα για το πως δικαιουται καποιο καταστημα ηλεκτρονικων συσκευων να μην δεχεται επιστροφες. Τι παει να πει το "ετσι λειτουργουμε"? Και μαλλον το topic σου θα επρεπε να εχει ως κεντρικο θεμα αυτους, παρα το πλαισιο.

Δημοσ.

Και εγω με τις συναλλαγες μου με το Πλαισιο δεν εχω κανενα παραπονο .

Ενα προβλημα που ειχα μια φορα με μια καρτα , την HD 5870 , οπου εμφανιζε στην οθονη κατι πρασινα στιγματα και την εστειλα πισω μου την αλλαξανε , ουτε το πως ρωτησαν ουτε το γιατι .

Το παραδοξο ηταν οτι δεν την ελενξαν καθολου . Τους ρωτησα αν ηταν προβληματικη η καρτα ( γιατι αποτι εμαθα εκ των υστερων , τα πρασινα στιγματα ηταν προβλημα απο τους οδηγους και οχι απο την καρτα ) και μου ειπαν οτι δεν την ελενξαν και την στελνουν στα κεντρικα για ελενχω ( δεν ξερω ποια ειναι τα κεντρικα ) .

Το οτι υπαρχουν ομως καποιοι πωλητες τους απαιδευτοι ... αυτο ναι .

Δημοσ.
Το παραδοξο ηταν οτι δεν την ελενξαν καθολου . Τους ρωτησα αν ηταν προβληματικη η καρτα ( γιατι αποτι εμαθα εκ των υστερων , τα πρασινα στιγματα ηταν προβλημα απο τους οδηγους και οχι απο την καρτα ) και μου ειπαν οτι δεν την ελενξαν και την στελνουν στα κεντρικα για ελενχω ( δεν ξερω ποια ειναι τα κεντρικα ).

 

Ξέρεις πού κατέληξε η κάρτα δευτερόλεπτα αφότου έφυγες, έτσι;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...