Προς το περιεχόμενο

αναφορά για τα καταστήματα "πλαίσιο"


superpaidaki

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

στο ραφι κατεληξε..

 

για αυτο οταν ειναι να παρουμε κατι ελεγχουμε αν ειναι σφαργισμενο και οχι κολλημενο με γελοιο σελοτειπ..

 

οταν ειχα παει να παρω τον i5 μου εψαχνα καποια ωρα να βρω κλειστο κουτι (γιατι ολα σχεδον ειχαν ανοιχτει και φαινοταν αυτο) και τελικα πηρα ενα που ειχε φαει κλωτσια και ειχε μια τρυπα :P στο κουτι, αλλα ηταν κλειστο απο το εργοστασιο

 

επισης φιλος μου πηρε μια megashadow πριν κανα μηνα η οποια ηταν τελευταιο κομματι (και το κουτι κολλημενο με σελοτειπ της πλακας)

 

μολις τη βγαλαμε εξω ηταν θεοστραβη :lol: δε νομιζω να μπορεσε ανθρωπος απο ατυχημα να στραβωσει τα heatpipes (και τα 6), προφανως ηταν κατασκευαστικο λαθος

 

εγω μολις το ειδα αυτο του ειπα να την παει αμεσως σε αλλο πλαισιο (γιατι απο κει που τη πηρε δεν ειχαν αλλο) και οι πωλητες τον κοιτουσαν σαν εξωγηινο και ρωτουσαν ο ενας τον αλλον αν πρεπει να την αλλαξουν..:mad:

 

την αλλαξαν φυσικα , αλλα αυτο που μου εμεινε ηταν οτι προφανως καποιος την επεστρεψε στο πρωτο πλαισιο, αλλα αυτοι αντι να την πανε πισω την ξαναβαλαν στο ραφι

 

δε λεω φυσικα να πηγαινουν πισω ολες τις επιστροφες και γω αλλωστε εχω επιστρεψει πραγματα που δεν ειχαν προβλημα και η συσκευσια τους και τα ιδια ηταν αθικτα, αλλα οταν κατι εχει τοσο προφανες προβλημα πρεπει να το στειλουν πισω και οχι να το ξαναβαζουν στο ραφι ελπιζοντας οτι καποιος βλακας θα το παρει

(ο φιλος μου αν δεν επεμενα θα κρατουσε τη στραβη ψυκτρα, αλλα εγω δεν ειχα ορεξη να κανω πατεντες για να στερεωθει καλα ο ανεμιστηρας )

Δημοσ.

Ακριβώς..

 

Όταν τα λέγαμε αυτά εδώ, κάποιοι επέμεναν: "Plaisio's after sales support rules" (όχι ότι δεν είναι καλύτερο συγκριτικά με άλλα βέβαια).

Αλλά έτσι είναι, πάντα πιστεύουμε ότι ποτέ δε θα τύχει σε εμάς. Ή ότι ακόμα κι αν συμβεί θα το συνεχίσουμε επιστρέφοντας με τη σειρά μας το προϊόν.

Δημοσ.

εχουν πεσει πολυ σε ποιοτητα εξυπηρετησης, αλλα οταν οι αλλοι ειναι τρισχειροτεροι δεν εχουν ουσιαστικα ανταγωνισμο

 

τουλαχιστον η εξυπηρετηση τους ειναι γρηγορη..

 

στο eshop μια φορα γυρισα κατι πισω (ενα fan controller επειδη δε δουλευε με τους 92αρηδες ανεμιστηρες μου, με τους 12αρηδες ηταν μια χαρα) και αφου τους το πηγα πισω την επομενη μερα μου ειπαν οτι πρεπει πρωτα να το ελεγξουν πριν μου δωσουν το πιστωτικο..

 

πηρε μια βδομαδα ολη αυτη η δουλεια :mad:

 

και χεστηκα για κατι τοσο ασημαντο , αν ηταν ομως καμια μητρικη...

Δημοσ.

Έχεις σκεφτεί όμως ότι καλώς ή κακώς, κάπως έτσι μπορεί να είναι οι προβλεπόμενες διαδικασίες;

Άσχετα αν μας συμφέρει ή όχι.

 

Εκτός κι αν ισχύει ότι πρέπει να γίνεται άμεσα αντικατάσταση χωρίς έλεγχο.

Δημοσ.

φυσικα και να γινει ελεγχος, αλλα να γινει την ιδια μερα, αντε την επομενη (στο κατω κατω απλα ενα fan controller τους εδωσα για 4 ανεμιστηρες)

 

αλλα μια βδομαδα ολοκληρη τι εκαναν?

 

στο κατω κατω τους ειχα εξηγησει ακριβως για ποιο λογο το επεστρεψα δεν τους πηγα κατι που γενικα και αοριστα δεν δουλευε

 

και σε ξαναρωταω αν εισαι επαγγελματιας και στα χει παιξει η μητρικη, ή ακομα χειροτερα κατι που δε μπορεις να εντοπισεις, τι κανεις εκει? περιμενεις κανα μηνα :fear:

 

αν εχουν φορτο να προσλαβουν επιπλεον προσωπικο

Δημοσ.
εχουν πεσει πολυ σε ποιοτητα εξυπηρετησης, αλλα οταν οι αλλοι ειναι τρισχειροτεροι δεν εχουν ουσιαστικα ανταγωνισμο

 

τουλαχιστον η εξυπηρετηση τους ειναι γρηγορη..

 

στο eshop μια φορα γυρισα κατι πισω (ενα fan controller επειδη δε δουλευε με τους 92αρηδες ανεμιστηρες μου, με τους 12αρηδες ηταν μια χαρα) και αφου τους το πηγα πισω την επομενη μερα μου ειπαν οτι πρεπει πρωτα να το ελεγξουν πριν μου δωσουν το πιστωτικο..

 

πηρε μια βδομαδα ολη αυτη η δουλεια :mad:

 

Στο e-shop ότι και να πας για σερβις θα κάνει 7+ μέρες.

 

Ακόμη και κάτι απλό... στην περίπτωση μου sd κάρτα, card reader και ηχεία ήταν η επαφή μου με το σερβις.

Σε όλες τις περιπτώσεις μου έκοψαν πιστωτικό στην τιμή αγοράς. Δεν είχα ποτέ κάποιο πρόβλημα.

 

Τότε βέβαια το e-shop ήταν το πιο φθηνό... τώρα έχει ανεβάσει τις τιμές του κατά 50%.

 

 

Έχεις σκεφτεί όμως ότι καλώς ή κακώς, κάπως έτσι μπορεί να είναι οι προβλεπόμενες διαδικασίες;

Άσχετα αν μας συμφέρει ή όχι.

 

Εκτός κι αν ισχύει ότι πρέπει να γίνεται άμεσα αντικατάσταση χωρίς έλεγχο.

 

Αυτό είναι το σωστό. Να γίνεται έλεγχος σε εύλογο χρονικό διάστημα.

Δεν είναι σοβαρή τακτική, να παίρνουν πίσω προϊόντα χωρίς έλεγχο και να τα ξαναπουλάνε.

Δημοσ.

Φιλε μου διαβαζοντας το προβλημα σου, αλλα οχι ολα τα υπολοιπα σχολια, πρεπει να σου πω οτι κανεις λαθος για το πλαισιο. Απο τη στιγμη που δινουν στη sony (αλλα και στην apple που εχει και αυτη πολυ ακριβα προϊοντα) 1 χρονο εγγυηση το πλαισιο δε μπορει να κανει τιποτα.

 

Ειτε αγοραζεις επεκταση εγγυησης απο την αρχη, ειτε προτιμας αλλες εταιρείες που σεβονται τα λεφτα του καταναλωτη. Εγω προσωπικα κανω το 2ο.

Δημοσ.

καταρχήν ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας. απλά έγραψα για το "πλαίσιο", καθώς ένα άλλο παιδί που πήγε στα multirama με αντίστοιχο πρόβλημα ο υπεύθυνος εκεί τον εξυπηρέτησε άμεσα βάση της οδηγίας αυτής. και στην τελική στο "πλαίσιο" ήταν από την αρχή αρνητικότατοι χωρίς να δεχτούν το παραμικρό, ούτε καν να μου πουν να το προσπαθήσουν.

 

δεν ζήτησα τα ρέστα, απλά νευρίασα γιατί το ποσό ήταν μεγάλο και από τη στιγμή που τα έσκασα στο κατάστημα τους δεν μπήκαν καν στον κόπο να ασχοληθούν, από τη στιγμή μάλιστα που γνωρίζουν για αυτήν την ευρωπαϊκή οδηγία και την οποία τους την είχα πάει και εκτυπωμένη.

 

κατά δεύτερον εννοείται ότι δεν ξαναπλησιάζω sony, ούτε για πλάκα. αγόρασα έναν toshiba me 700 κατοστάρικα, πάει σούπερ και έχει και δύο χρόνια εγγύηση.

 

όσον αφορά τον ΚΩΤΣΟΒΟΛΟ άστα να πάνε. ούτε απ' έξω δεν ξαναπερνάω με τους καραγκιόζηδες.

Δημοσ.

Δεν είναι όλα τα μαγαζιά ΠΛΑΙΣΙΟ ίδια. Άλλα έχουν υπαλλήλους που γνωρίζουν καλά από PC, υπομονετικοί κι ευγενικοί και άλλα που δεν ξέρουν την τύφλα τους, ισχυρογνόμωνες και αν τους πεις κάτι (σαν πελάτης) μπορεί και να σε βρίσουν από πάνω.

Τώρα πια είναι τα περισσότερα τα "καλά" ή τα "κακά" θα σας γελάσω.

Συγκεκριμένα από το ΠΛΑΙΣΙΟ της Αργυρούπολης ψωνίζω τα 3 τελευταία χρόνια και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Και κατά την αγορά αλλά κυρίως με το aftersales.

Επομένως παίζει ρόλο και σε πιο μαγαζί θα "πέσεις".

Δημοσ.
[...]

Υ.Γ. άσχετο, αλλά το αναφέρω και αυτό ως παράδειγμα αποφυγής επιλογής καταστήματος. έκανα μια αγορά από κατάστημα "ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ", το οποίο προϊόν τελικά δεν το ήθελα και την επόμενη το πήγα πίσω ζητώντας τα χρήματά μου. οι κύριοι εκεί αρνήθηκαν να μου τα επιστρέψουν λέγοντας ότι αυτή είναι η πολιτική του καταστήματος και μου έκοψαν πιστωτικό με το ζόρι και αφού τους εξήγησα ότι δεν θέλω να αγοράσω κάτι άλλο. τα συμπεράσματα δικά σας.

Πιθανόν να παίζει ρόλο σε ποιον θα πέσεις κι εκεί.

Είχα πρόβλημα με ένα router που χα πάρει. Το επέστρεψα νομίζοντας πως είναι προβληματικό και μου δωσαν ένα ίδιο. Το τσέκαρα κι αυτό και παρουσίαζε την ίδια συμπεριφορά, οπότε κατέληξα πως ήταν πρόβλημα της γραμμής μου. Τους το επέστρεψα (την ίδια βδομάδα) ζητώντας επιστροφή χρημάτων. Στην αρχή μου παν για πιστωτικά και τέτοια, τους αράδιασα ένα πάκο χαρτιά με σχετική νομοθεσία (που πλέον δεν ξέρω 100% πόσο έγκυρα ήταν) και άρχισα να φορτώνω λίγο, προσπαθώντας να παραμείνω ευγενικός. Ο υπάλληλος ειδοποίησε τον υπεύθυνο, του πα τι γίνεται και μου κοψε ένα χαρτί για να πάρω πίσω τα χρήματα απ το ταμείο, όπως κι έκανα.

Δημοσ.

Εδώ παίζει ρόλο σε τι φάση θα πετύχεις κάποιον συγκεκριμένο υπάλληλο, για διαφορετικούς υπαλλήλους και καταστήματα μιλάμε τώρα; :Ρ

Δημοσ.

Mε το πλαίσιο δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Ίσα ίσα.

 

@superpaidaki, θεωρώ οτι υπερβάλεις. Η ιστορία σου δεν είναι παράδειγμα αδικίας. Ένα χρόνο είχε το συγκεκριμένο μοντέλο, το αγόρασες, δεν έκανες επέκταση εγγύησης, και όταν σου χάλασε βρήκες ένα νόμο και ζήταγες τα ρέστα.

 

Απο τις εταιρείες θέλουμε να τηρούν την σύμβαση(εγγύηση) που αρχικά υπογράφουμε(αγοράζουμε) και είμαστε ευχαριστημένοι.

 

Αν θες εγώ να σου πω τι έπαθα, συσκευή οικιακή 1000e χάλασε εντός εγγύησης και τελικά με εξαπάτησαν και μου έμεινε στα χέρια. ΑΥΤΟ είναι απάτη. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι μήνυση.

 

ΥΓ. Sony vaio έχω, που έχει κρατήσει μέχρι σήμερα 4,5 χρόνια

Δημοσ.

Είπαμε υπάρχουν μαγαζιά και μαγαζιά.

Αν στο ένα μαγαζί ο διευθυντής (αφεντικό) έχει τους υπαλλήλους με το μαστίγιο και σούζα και έχει δώσει εντολή "όσο μπορείτε λιγότερες επιστροφές" τι να κάνουν και τα παιδάκια;

Ενώ αν σε κάποιο άλλο μαγαζί (για ΠΛΑΙΣΙΟ μιλάμε πάντα) ο διευθυντής είναι της άποψης "ο πελάτης έχει πάντα δίκιο" (για να μην τον χάσουμε), τότε και οι υπάλληλοι θα είναι πιο άνετοι με τους πελάτες.

Δεν είναι όλα τα δάχτυλα του χεριού ίδια.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...