Προς το περιεχόμενο

Υποστήριξη από Πλαίσιο Computers Α.Ε.


MariosX

Προτεινόμενες αναρτήσεις

75€. παίζει σημαντικό ρόλο?

τα 35€ είναι η εργασία.

Την μητρική την χρέωσαν 40€

Kαταλαβαινεις και μονος σου τι σημαινει αυτο σε περιπτωαη που ω μη γενειτο χρειαστεις αντικατασταση...

Ουτε entry level asrock δε θα σου δινουν.

Θα σου κοψουν πιστωτικο 40Ε και θα σου πουν τραβα αγορασε dvd και cd απτον 1ο οροφο.

 

Την εργασια σωστα την πληρωσες, δεν καλυπτεται απο εγγυηση η εργασια μετα το περας του 1ου χρονου.

 

---------- Προσθήκη στις 17:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:54 ----------

 

-Πλαίσιο Βουλιαγμένης.....πολύ καλή εξυπηρέτηση-πολιτική και πολύ καλή δουλειά από το service τους!Εμπειρίες από γνωστούς και από άλλα forums!Συμπέρασμα.....ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΠΙΟ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ!

 

-Πλαίσιο Καλλιθέας.....πολύ καλή εξυπηρέτηση-πολιτική και άψογο service!Τσεκαρισμένο από μένα και άλλα άτομα που έχω στείλει εκεί πολλάκις!Συμπέρασμα......ΨΩΝΙΖΕΤΕ ΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ!

 

Με λίγα λόγια βασικότατο ρόλο παίζει από ποιο μαγαζί εξυπηρετείστε για να είστε πιο άνετοι ότι δεν θα γίνουν πατάτες!

 

Τετοια λεγε να τα δει ο μανατζαραιος του πλαισιου και να παρει τα μετρα του απολυωντας τα παιδια απο καλλιθεα-βουλιαγμενη, επειδη οι ισολογισμοι δεν ειναι το ιδιο καλοι με το πλαισιο Πειραια πχ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 135
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Kαταλαβαινεις και μονος σου τι σημαινει αυτο σε περιπτωαη που ω μη γενειτο χρειαστεις αντικατασταση...

Ουτε entry level asrock δε θα σου δινουν.

Θα σου κοψουν πιστωτικο 40Ε και θα σου πουν τραβα αγορασε dvd και cd απτον 1ο οροφο.

 

Την εργασια σωστα την πληρωσες, δεν καλυπτεται απο εγγυηση η εργασια μετα το περας του 1ου χρονου.

 

---------- Προσθήκη στις 17:56 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 17:54 ----------

 

 

Τετοια λεγε να τα δει ο μανατζαραιος του πλαισιου και να παρει τα μετρα του απολυωντας τα παιδια απο καλλιθεα-βουλιαγμενη, επειδη οι ισολογισμοι δεν ειναι το ιδιο καλοι με το πλαισιο Πειραια πχ..

 

Την επόμενη φόρα θα ξαναμπώ σε τέτοια διαδικασία και αν λένε πάλι τα δικά τους θα τους κάνω καταγγελία

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι στο δια...Ειναι παραλογο η αποδειξη για ενα προιον η μια υπηρεσια να αναγραφει το ποσο που αντιστοιχει στο προιον η την υπηρεσια και οχι σε αλλο?

 

Και μην ακουσω οτι δεν πληρωσες για την καινουργια μομπο γιατι ουτε πληρωσες 40 για την παλια.

 

Βρισκουν και κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι στο δια...Ειναι παραλογο η αποδειξη για ενα προιον η μια υπηρεσια να αναγραφει το ποσο που αντιστοιχει στο προιον η την υπηρεσια και οχι σε αλλο?

 

Και μην ακουσω οτι δεν πληρωσες για την καινουργια μομπο γιατι ουτε πληρωσες 40 για την παλια.

 

Βρισκουν και κανουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

 

Όχι παρελκόμενα τα πείρα και στην απόδειξη γράφει.

Τιμή Μονάδας με Φ.Π.Α. = 234€

Ποσοστό έκπτωσης: 82,91

Καθαρή Αξία: 32,52

Συνολική Αξία: 35€

 

Η πολιτική του καταστήματος δεν είναι σου παρέχουμε εγγύηση έως 3 χρόνια και σε περίπτωση βλάβης σου φέρνουμε το ίδιο ή καλύτερης τεχνολογίας? αυτό έγινε εδώ πέρα ρε παιδιά μου βγάλανε την DFI που κόστιζε 259€ μέσα σε 1 χρόνο 40€ σε αυτή λέτε να κολόσσουνε ?

 

Να κάνω καμία καταγγελία ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

 

Όχι παρελκόμενα τα πείρα και στην απόδειξη γράφει.

Τιμή Μονάδας με Φ.Π.Α. = 234€

Ποσοστό έκπτωσης: 82,91

Καθαρή Αξία: 32,52

Συνολική Αξία: 35€

 

Η πολιτική του καταστήματος δεν είναι σου παρέχουμε εγγύηση έως 3 χρόνια και σε περίπτωση βλάβης σου φέρνουμε το ίδιο ή καλύτερης τεχνολογίας? αυτό έγινε εδώ πέρα ρε παιδιά μου βγάλανε την DFI που κόστιζε 259€ μέσα σε 1 χρόνο 40€ σε αυτή λέτε να κολόσσουνε ?

 

Να κάνω καμία καταγγελία ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

 

Ρώτα τους τι θα γίνει σε περίπτωση που σου ξαναχαλάσει και δεν υπάρχει άλλη για

αντικατάσταση (ή υπάρχει αλλά με περισσότερη από 40 ευρώ αξία) τι γίνεται και μάλλον θα πάρεις την απάντηση που σου περιγράφει ο profi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου εύχομαι να μην χρειαστείς την εγγύηση ποτέ ξανά...γιατί τότε θα πάρεις 40€ πιστωτικό!Εγώ δεν θα σταμάταγα μέχρι να μου δώσουν απόδειξη με την τιμή της UD3 που σου έδωσαν!(φαντάζομαι κουτί μητρικής κ παρελκόμενα δεν τα είδες ποτε?)...δευτέρα να είσαι εκεί...γιατί αργότερα τρέχα γύρευε...

 

Ρώτα τους τι θα γίνει σε περίπτωση που σου ξαναχαλάσει και δεν υπάρχει άλλη για

αντικατάσταση (ή υπάρχει αλλά με περισσότερη από 40 ευρώ αξία) τι γίνεται και μάλλον θα πάρεις την απάντηση που σου περιγράφει ο profi.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου χαλασε το mobo ..asus p5qd turbo.

Εχει ακομα 2 χρονια εγγυηση ..

Απο οτι βλεπω αυτοι δεν εχουν τετοιο μοβο πια ...

Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση,μου κοβουν πιστωτικο ,λενε για αντικατασταση με κανενα ιδιο απο κανα στοκ (εδω πεφτει μπουνια ,κλωτσια )...

Πρεπει να αντικατασταθει με retail συσκευασια ,αν εχουν ,ΣΩΣΤΑ ?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου χαλασε το mobo ..asus p5qd turbo.

Εχει ακομα 2 χρονια εγγυηση ..

Απο οτι βλεπω αυτοι δεν εχουν τετοιο μοβο πια ...

Τι γινεται σε αυτη τη περιπτωση,μου κοβουν πιστωτικο ,λενε για αντικατασταση με κανενα ιδιο απο κανα στοκ (εδω πεφτει μπουνια ,κλωτσια )...

Πρεπει να αντικατασταθει με retail συσκευασια ,αν εχουν ,ΣΩΣΤΑ ?????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τετοια λεγε να τα δει ο μανατζαραιος του πλαισιου και να παρει τα μετρα του απολυωντας τα παιδια απο καλλιθεα-βουλιαγμενη, επειδη οι ισολογισμοι δεν ειναι το ιδιο καλοι με το πλαισιο Πειραια πχ..

 

Δεν κατάλαβες.....!Όταν λέμε εξυπηρέτηση κ.α. εννοούμε τις γνώσεις των πωλητών,την προθυμία τους κ.α.!Σε αυτό είναι πολλοί καλοί σε αντίθεση με κάποιους άλλους......!

 

Όταν λέμε service δεν εννοούμε απαραίτητα το αν μας αλλάζουν γρήγορα ένα χαλασμένο προϊόν!Μετράνε πολλά πράγματα!Για παράδειγμα συγγενής μου πήγαινε το υπολογιστή της για 2 μήνες Πειραιά-σπίτι της γιατί ΠΟΤΕ ΔΕΝ κατάφεραν να βρουν τι φταίει και κλείνει ο υπολογιστής ή γιατί δεν ανοίγει σωστά πολλές φορές!Μία τον δίσκο αλλάζανε,μία την κάρτα γραφικών,μία format κ.α. και το χειρότερο.......ενώ ήταν Turbo Χ και μέσα στην εγγύηση της πήραν και 2 φορές εργατικά και τελικά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ!Και στο τέλος της είπαν ότι σηκώνουν τα χέρια ψηλά γιατί δεν έχουν ιδέα τι φταίει!Όταν επιτέλους το πήγαμε στης Καλλιθέας τα παιδιά εκεί το έλεγξαν το απόγευμα και το πρωί της επόμενης είχαν βρει το πρόβλημα και μας ενημέρωσαν απευθείας(προβληματική μητρική για αυτό κι έβγαζε διαφορα άσχετα προβλήματα συνεχώς!)!

 

Sorry κιόλας αλλά τέτοιους υπαλλήλους δεν τους διώχνεις αλλά τους επιβραβεύεις και δεν κρατάς τους άσχετους και κηφήνες!

 

Αυτά τα λέω γιατί ασχολούμαι πολλά χρόνια με τον χώρο της πληροφορικής και έχω δει σημεία και τέρατα σε διάφορα μαγαζιά!Για αυτό κιόλας κάποια έβαλαν λουκέτο λόγω του ότι ΔΕΝ σέβονταν τον πελάτη!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τετοια λεγε να τα δει ο μανατζαραιος του πλαισιου και να παρει τα μετρα του απολυωντας τα παιδια απο καλλιθεα-βουλιαγμενη, επειδη οι ισολογισμοι δεν ειναι το ιδιο καλοι με το πλαισιο Πειραια πχ..

 

Δεν κατάλαβες.....!Όταν λέμε εξυπηρέτηση κ.α. εννοούμε τις γνώσεις των πωλητών,την προθυμία τους κ.α.!Σε αυτό είναι πολλοί καλοί σε αντίθεση με κάποιους άλλους......!

 

Όταν λέμε service δεν εννοούμε απαραίτητα το αν μας αλλάζουν γρήγορα ένα χαλασμένο προϊόν!Μετράνε πολλά πράγματα!Για παράδειγμα συγγενής μου πήγαινε το υπολογιστή της για 2 μήνες Πειραιά-σπίτι της γιατί ΠΟΤΕ ΔΕΝ κατάφεραν να βρουν τι φταίει και κλείνει ο υπολογιστής ή γιατί δεν ανοίγει σωστά πολλές φορές!Μία τον δίσκο αλλάζανε,μία την κάρτα γραφικών,μία format κ.α. και το χειρότερο.......ενώ ήταν Turbo Χ και μέσα στην εγγύηση της πήραν και 2 φορές εργατικά και τελικά ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ!Και στο τέλος της είπαν ότι σηκώνουν τα χέρια ψηλά γιατί δεν έχουν ιδέα τι φταίει!Όταν επιτέλους το πήγαμε στης Καλλιθέας τα παιδιά εκεί το έλεγξαν το απόγευμα και το πρωί της επόμενης είχαν βρει το πρόβλημα και μας ενημέρωσαν απευθείας(προβληματική μητρική για αυτό κι έβγαζε διαφορα άσχετα προβλήματα συνεχώς!)!

 

Sorry κιόλας αλλά τέτοιους υπαλλήλους δεν τους διώχνεις αλλά τους επιβραβεύεις και δεν κρατάς τους άσχετους και κηφήνες!

 

Αυτά τα λέω γιατί ασχολούμαι πολλά χρόνια με τον χώρο της πληροφορικής και έχω δει σημεία και τέρατα σε διάφορα μαγαζιά!Για αυτό κιόλας κάποια έβαλαν λουκέτο λόγω του ότι ΔΕΝ σέβονταν τον πελάτη!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει ελληνικό pc-ο-μάγαζο το οποίο να έχει availability στα parts, normal pricing και να εγγυάται ποιότητα και tech support πια;

 

Δεν είχα ποτέ πρόβλημα με το Plaisio.. αλλά ίσως ήμουν απλά τυχερή. Εγώ έχω πολύ κακό παρελθόν με το E-shop.. Επίσης το EBW μπορεί να έχει reasonable prices, αλλά στέλνουν και αυτοί ότι νάνε, όποτε νάνε.. και μετά σου λένε "τρέχα βρες με στο Μαρούσι".

 

Τι θα κάνουμε αν τα μεγαλύτερα μαγαζιά είναι αναξιόπιστα; Όντως θα ξεκινήσουμε να δίνουμε τα λ7 μας στο εξωτερικό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...