Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο: My story


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πάρε το sidewinder X6 @MIDI_MILIZ, μη το σκέφτεσαι καθόλου. :-)

(Φάνη και για σένα ισχύει το ίδιο. :P)

Αγόρασα πρόσφατα την έκδοση DSP (όπως ακριβώς την περιγράφει απο πάνω ο φίλος) και ειλικρινά έχω μείνει πάρα πολύ ικανοποιημένος. Το πληκρολόγιο τα σπάει, έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά και φοβερή εμφάνιση με χαμηλό φωτισμό στο δωμάτιο. Η καλύτερη αγορά που έχω κάνει με 30+ ευρώ. :-)

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Η παραγγελία πραγματώθηκε (:Ρ), αλλά αναμένουν παραλαβή λέει, και όταν θα παραλάβουν θα έχει λήξει η προσφορά.

Για να δούμε σε ποια τιμή θα το δώσουν..

 

45€ δε δίνω πάντως, το παίρνω από αλλού με 35+.

Δημοσ.
Η παραγγελία πραγματώθηκε (:Ρ), αλλά αναμένουν παραλαβή λέει, και όταν θα παραλάβουν θα έχει λήξει η προσφορά.

Για να δούμε σε ποια τιμή θα το δώσουν..

 

45€ δε δίνω πάντως, το παίρνω από αλλού με 35+.

 

Φάνη εγώ το πήρα προ 15 ημερών περίπου απο εδώ κοντά στο σταθμό μετρό της Δάφνης είναι (you know :P). Το παλικάρι αν και Τετάρτη περίμενε το απόγευμα στο μαγαζί για να περάσω να το πάρω. Άψογος. Έχε το υπόψη σου αν δεν κάτσει. :-)

Δημοσ.

 

---------- Προσθήκη στις 12:35 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 12:32 ----------

 

Ηθελα να κανω μια μικρη αγορα - ενα πληκτρολογιο- και ειπα να παω στο κοντινοτερο καταστημα πληροφορικης στο σπιτι μου για να ξεμπερδευω, το Πλαισιο, αν και τελευταια το ψιλοαποφευγω.

 

Παω διαλεγω το μοντελο που ηθελα, ενα turboX αξιας 30 ευρω, φωναζω των πωλητη και του ζηταω την αντιστοιχη συσκευασια του εκθεματος που εβλεπα. Α, μου λεει, τελειωσαν, αλλα αμα θελετε μπορειτε να παρετε το εκθεσιακο κομματι που ειναι και το τελευταιο. Το σκεφτομαι λιγο -με βαση οσα ειχα διαβασει κι εδω- και τελος παντων επειδη βιαζομουν ειπα να μου το βαλει στη συσκευασια του και να μου το δωσει, σιγα τωρα κι αν ειναι εκθεσιακο θα του ριξω ενα πλυσιμο και οκ. Φυσικα ουτε λογος για εκπτωση επειδη επαιρνα εκθεσιακο κομματι. Δεν με πειραζει ομως, σιγα ενα πληκτρολογιο ηταν, δε θα μπορουσε να εχει φθορες η να εχει χρησιμοποιηθει...

 

Το παιρνει απτο ραφι-βιτρινα, βγαζει τη βαση του και το τοποθετει μεσα στο κουτι και μου το δινει.

Παω σπιτι ανοιγω τη συσκευασια και βλεπω το 1 πιαστρακι της βασης σπασμενο, το οποια σπασμενο κομματι παρολαυτα βρισκοταν ΜΕΣΑ στη συσκευασια (καποιος το εβαλε εκει δηλαδη). Πραγμα που σημαινει επισης οτι αν δε το εσπασε ο πωλητης εκεινη τη στιγμη, τοτε το ειδε το κομματι μεσα στη συσκευασια, αλλα παρολα αυτα μου το εδωσε ετσι. Επισης ψαχνοντας λιγο ακομα το πληκτρολογιο, απο κατω ειναι χιλιογρατζουνισμενο.

 

Αυριο θα παω να ζητησω τα χρηματα πισω, αλλα επειδη δε θα τα παρω γιατι θα μου πουν οτι εγω το εσπασα και το γρατζουνισα, ξερω οτι οι απαντησεις εδω θα ειναι τυπου "ας προσεχες", "δε τα ξερες για το πλαισιο κλπ?".

Και να μου επιστρεψουν τα χρηματα (30 ευρω) δεν θα αλλαξει κατι για μενα. Μου πουλησαν ενα σπασμενο πληκτρολογιο-εκθεσιακο κομματι, με σπασμενο το πιαστρακι της βασης και τοποθετημενο μεσα στη συσκευασια του, δηλαδη με εξαπατησαν, δεν ηταν καποιο λαθος/απροσεξια. Φυσικα απροσεξια υπηρξε απτο μερος μου, αλλα δε πειραζει, θα ειμαι προσεκτικοτερος με τους εν λογω κυριους, η για την ακριβεια δε θα χρειαστει να τους ξαναεπισκεφθω για να ειμαι προσεκτικος μαζι τους.

 

.

 

Εκθεσιακό κομμάτι και δεν κοίταξες να δεις αν έχει κάποιο πρόβλημα ?

Εκθεσιακό κομμάτι και δεν ζήτησες κάποια έκπτωση ?

Και τέλος πας να δώσεις 30€ για πληκτρολόγιο turboX ?

 

Εδω κατηγορείς το Πλαίσιο αλλά τις επιλογές σου τις είδες άραγε ? Επίσης το γεγονός οπως λες οτι βιαζόσουν δεν σου δίνει κάποιο άλλοθι..

 

Δεν καταλαβαίνω γιατι κράζεις εδω το Πλαίσιο, γιατι αγόρασες ενα εκθεσιακό κομμάτι με την δική σου βούληση που δεν κοίταξες αν εχει κάποιο πρόβλημα και δεν απαίτησες και έκπτωση ?

Δημοσ.

Οπότε με το δικό σου σκεπτικό κάθε ένας που πηγαίνει και για τον οποιοδήποτε λόγο δεν είναι ιδιαίτερα συγκεντρωμένος ή δεν το πολυσκέφτεται, καλά κάνουν και τον γδύνουν/κοροιδεύουν/εκμεταλλεύονται/εξαπατούν ή όπως αλλιώς θέλεις να το ονομάσεις???

 

Ωραίος....

Δημοσ.

Δεν μπορω να καταλαβω γιατι δηλαδη θα πρεπει εμεις να μπαινουμε μεσα προκατειλημενοι σε καποιο μαγαζι αντι για το ποιο λογικο και σωστο το ειναι το μαγαζι, δηλαδη, σωστο απεναντι στους πελατες του;

Δημοσ.

Πολυ ευκολη απαντηση lexmark και απορω γιατι επιμενεις να αναρωτιεσαι τετοιους ειδους πραγματα.

 

Διοτι η συντριπτικη πλειοψηφια των ελληνων επιχειρηματιων κοιτουν μονο το κερδος του σημερα. Δεν ενδιαφερονται να επενδυσουν σε σοβαρες συνεργασιες με ειδικους, δεν επιθυμουν να πληρωσουν λιγο παραπανω για σωστοτερη εκπαιδευση προσωπικου.

 

Και (δεν) τα κανουν αυτα διοτι πολυ απλα "τους παιρνει". Οι ηδη απογοητευμενοι πελατες, σαν προβατα θα πανε στα ιδια και τα ιδια καταστηματα, θα ψωνισουν και θα ξαναψωνισουν απο τους ιδιους κοπανους.

 

Εικαζω οτι θα υπαρχουν περισσοτερα απο πενηντα χιλιαδες δικτυακα καταστηματα ηλεκτρονικων υπολογιστων στην Ευρωπη, η πλειοψηφια των οποιων αποστελει και εκτος συνορων, αλλα ο μαλακας ο ελληναρας ξαναψωνιζει και ξαναψωνιζει και ξαναψωνιζει απο το Πλαισιο και το e-shop.

 

Ε, δε σου φταιει το Πλαισιο φιλε, εσυ φταις.

Δημοσ.

Ναι, βασικα surfer φιλε μου ηταν ρητορικη ερωτηση και πηγαινε για τον venumis παραπανω. Την κατασταση την ξερω κι εγω πως ειναι εδω στο Ελαντα αλλα δεν την λεω και στους αλλους που την "παθαινουν" και δεν βαζω και ολους τους μαγαζατορες στο ιδιο τσουβαλι. Εχω πετυχει, κατα καιρους, και σωστους. Απλα αυτοι οι τελευταιοι ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα...

Δημοσ.

To γνωριζω, κι εγω "ρητορικα" απευθυνθηκα σε εσενα :-) Συνολικα παντως, με τοσο φουσκωμενες τιμες, δεν αξιζει να αγοραζει κανεις απο Ελλαδα. Εδω υποχρεωτικα δεσμευομαστε σε ΑΘΛΙΕΣ υπηρεσιες adsl (ο Θεος να τις κανει ADSL), δεν θα πρεπει να αποφευγουμε οτιδηποτε αλλο μπορουμε να αποφυγουμε?

 

Και αν θες τη γνωμη μου, θεωρω οτι αν αρχισουν να τρωνε σφαλιαρες οι επιχειρηματιες-καταστηματαρχες, θα κλασουν πομολα και οι λοιποι εμπλεκομενοι στο χωρο της τεχνολογιας.

Δημοσ.

Μη δινετε σημασια, εγραψα στο αρχικο ποστ οτι αναμενω και τετοιου τυπου απαντησεις. Αργησε, αλλα ηρθε :lol: Φιλε venumis, σορρυ καποιοι γενηθηκαμε χαζοι, τι να κανουμε δειξε λιγη κατανοηση. Σορρυ που παραθεσαμε και μια εμπειρια μας σε μια κοινοτητα για να προσεχουν διαφοροι αλλοι χαζοι σαν εμας. Εσυ μη δινεις σημασια, δεν προκειται να εχεις ποτε προβλημα στη ζωη σου με συναλλαγες αποτι βλεπω! Εξαλλου το πλαισιο και το καθε πλαισιο κανει σωστα και τιμια τη δουλεια οπως λες ουσιαστικα.

 

@surfer: σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου αλλα δε μπορεις να εισαι τοσο απολυτος στους χαρακτηρισμους. Οπως ειπα η πλειοψηφια των πελατων του πλαισιου πχ, δεν εχουν προσβαση στις πληροφοριες για τις υπηρεσιες του και ετσι ως μεγαλη αλυσιδα με ονομα το θεωρουν de facto καλη επιλογη για αγορες. Αυτος που ΞΕΡΕΙ η την εχει παθει ηδη, αλλα ξανααγοραζει απο αυτους, ναι ειναι ο λαλακας Ελληναρας, συμφωνοι. Εχε κατα νου παντως οτι γενικα για καποιον που δεν ψαχνεται με online αγορες κλπ, δεν υπαρχουν και παρα πολλες επιλογες στον τομεα της πληροφορικης περαν του πλαισιου και μερικων ακομη καταστηματων. Και επισης ολα αυτα, δεν σημαινει απαλλαγη ευθυνων του καθε ΚΑΚΟΥ πωλητη/καταστηματος/αλυσιδας. Δηλαδη οτι υπαρχουν απροσεκτοι πελατες δε σημαινει οτι το πλαισιο και το καθε πλαισιο δικαιοδοτειται να κανει -παρανομες η στα ορια της νομιμοτητας- απατεωνιες σε βαρος του. Ο καλος μαγαζατορας βοηθαει τον πελατη, δεν τον ξεγελαει ουτε τον εξαπατα. Να ξερουμε και τι λεμε, ετσι?

 

ΥΓ. Να και ο λογος που τρωω troll/flame απτον venumis, προτελευταιο ποστ http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=363896&page=17 Oπως σου αναφερω και εκει καλυτερα κανε logout απτο forum, εχεις χασει τελειως τη λογικη της "κοινοτητας" και του σκοπου ενος forum.

Δημοσ.

καλά ρε μάγκες, η τελευταία περίπτωση είναι καθαρά "κάνω κεφάλι μόνος μου".

 

Παίρνω εκθεσιακό, δεν προσέχω ότι είναι ρημαγμένο, το πηγαίνω πίσω και μου το αλλάζουν χωρίς κουβέντα.

 

Το συμπέρασμα είναι : Μεγάλα λαμόγια στο Πλαίσιο :confused:

 

Ότι να 'ναι....

 

Γενικά δεν γουστάρω την εμπορική πολιτική τους (έχουν ξεφύγει στις τιμές).

Αλλά όχι ότι δεν έχουν και service..

 

Και φυσικά οι υπηρεσίες πρέπει να πληρώνονται, τι συζητάμε τώρα;

Δημοσ.
To γνωριζω, κι εγω "ρητορικα" απευθυνθηκα σε εσενα :-) Συνολικα παντως, με τοσο φουσκωμενες τιμες, δεν αξιζει να αγοραζει κανεις απο Ελλαδα. Εδω υποχρεωτικα δεσμευομαστε σε ΑΘΛΙΕΣ υπηρεσιες adsl (ο Θεος να τις κανει ADSL), δεν θα πρεπει να αποφευγουμε οτιδηποτε αλλο μπορουμε να αποφυγουμε?

 

Και αν θες τη γνωμη μου, θεωρω οτι αν αρχισουν να τρωνε σφαλιαρες οι επιχειρηματιες-καταστηματαρχες, θα κλασουν πομολα και οι λοιποι εμπλεκομενοι στο χωρο της τεχνολογιας.

 

 

Ωχ! Οχι!! Μην πιανεις τις ADSL!! Μην! Ελεος! Μην! Ποναει!! :P

 

 

Καλα δεν μπορω να πω οτι εχεις και τρομερο αδικο... Και απο την μια λεω κι εγω οτι ετσι πρεπει να γινει, απο την αλλη σκεφτομαι οτι ειναι αμαρτια να τους βαζουμε σε ολους την ιδια ταμπελα. Οποτε κανω τραμπαλα αν καταλαβες καλα! :P

 

lol Midi!!

Γιατι βρε αγορι μου πας και τα βαζεις με των του ΠΛΑΙΣΙΟΥ;; :P

 

 

just kidding

 

Δημοσ.
καλά ρε μάγκες, η τελευταία περίπτωση είναι καθαρά "κάνω κεφάλι μόνος μου".

 

Παίρνω εκθεσιακό, δεν προσέχω ότι είναι ρημαγμένο, το πηγαίνω πίσω και μου το αλλάζουν χωρίς κουβέντα.

 

Το συμπέρασμα είναι : Μεγάλα λαμόγια στο Πλαίσιο :confused:

 

Ότι να 'ναι....

 

Γενικά δεν γουστάρω την εμπορική πολιτική τους (έχουν ξεφύγει στις τιμές).

Αλλά όχι ότι δεν έχουν και service..

 

Και φυσικά οι υπηρεσίες πρέπει να πληρώνονται, τι συζητάμε τώρα;

Ειδες καπου να λεω οτι ειναι λαμογια επειδη μου κανανε αλλαγη? Εγω μπορει να φτιαχνω κεφαλι μονος μου, αλλα αλλος πινει αλλος μεθαει μου φαινεται.

Επισης το thread το εφτιαξα ΠΡΙΝ δοκιμασω την επιστροφη, για να ενημερωθειτε (οσοι επιθυμειτε) για το αρχικο συμβαν. Οταν ποσταρα, δεν ηξερα ακομα αν θα αντιμετωπιζα καλη συμπεριφορα κατα την επιστροφη.

 

Λαμογια ειναι οταν πλασαρουν στον πελατη ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ προιον εν γνωση τους. Τονισα το εν γνωση τους καμποσες φορες, σε περιπτωση που δε το πηρες χαμπαρι μεχρι στιγμης και σε αυτο σταθηκα κυριως.

Και επειδη δεν αντιπροτεινουν κατι αλλο πχ "Ξερετε επειδη αυτο δεν ειναι πληρως λειτουργικο, σας το δινουμε σε χαμηλοτερη τιμη απο την κανονικη του. Διαφορετικα υπαρχει και η περιπτωση να το παραγγειλουμε εαν επιθυμειτε".

 

Δεν το πηρα εγω το εκθεσιακο, αυτος μου προτεινε να το παρω (στην κανονικη του τιμη παντως), ενω ηξερε οτι ειναι σπασμενο. Αν το αγοραζα ως εκθεσιακο σε τιμη εκθεσιακου, να το ξανασυζητουσαμε αυτο που λες.

 

Τωρα το νομισμα εχει 2 οψεις. Ειτε εγω φτιαχνω κεφαλι μονος μου και ειμαι λαλακας Ελληναρας πελατης με αδικο, ειτε εσεις που βλεπετε μονο δικες μου ευθυνες εχετε συνηθισει την Ελλαδα και σας φαινονται λογικα και δεδομενα ολα αυτα και δεν εχετε απαιτηση απτο Πλαισιο και το καθε Πλαισιο να βελτιωσει τις υπηρεσιες του, αλλα απο τον πελατη να βελτιωσει την οξυδερκεια του σαν να συναλασσεται με απατεωνες (στην τελικη στα λογια μου ερχεστε ακομα κι ετσι να το δειτε)... Βεβαια, αναρωτιεμαι, πως να βελτιωσει το πλαισιο τις υπηρεσιες του, οταν σε τετοιες περιπτωσεις υπαρχουν ατομα που δε βλεπουν κανενα λαθος απτη πλευρα του πωλητη/καταστηματος?

 

@lexmark: αρχισαν να μου την πεφτουν μαζικα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...