Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο: My story


MiDi_MiLiZ

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

MiDi, τα είπαμε αυτά. Φυσικά και πρέπει να απαιτούμε αυτά που μας αναλογούν.

 

Αλλά μην κάνουμε λες και γεννηθήκαμε χθες και δεν ξέρουμε τι παίζει στον κόσμο γύρω μας.

  • Απαντ. 91
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
MiDi, τα είπαμε αυτά. Φυσικά και πρέπει να απαιτούμε αυτά που μας αναλογούν.

 

Αλλά μην κάνουμε λες και γεννηθήκαμε χθες και δεν ξέρουμε τι παίζει στον κόσμο γύρω μας.

 

Πουθενα δε το εκανα αυτο:-) Εξαρχης μιλησα για τις δικες μου ευθυνες, αλλα τωρα στα τελευταια ποστ διαβαζω μερικες υπερβολες και σε αυτες απαντω.

Δημοσ.

Ισως να ήτανε καλύτερα όμως, να περίμενες να δεις τι θα γίνει τελικά και μετά να γράψεις την ιστορία σου.

Και συ ο ίδιος λες, και συμφωνούμε, οτι τα λάθη είναι ανθρώπινα και γίνονται παντού.

Εγώ το απέφευγα παλιότερα το πλαίσιο (λόγω οτι έβρισκα συνήθως απο αλλού φτηνότερα), αλλά τα τελευταία 2 χρόνια που το χρησιμοποιώ ως εταιρικός πελάτης κατακόρον, με έχει κερδίσει και σαν ιδιώτη. Για τα καταστήματα που χρησιμοποιώ (ψυχικό και μεταμόρφωση) έχω να πω τα καλύτερα για τα παιδιά που δουλεύουν εκεί. Τρέχουν σαν βέγγοι όλη μέρα, ακούνε τις άπειρες μαλακίες απο άσχετους πελάτες (σε βαθμό να αγανακτώ εγώ ως πελάτης που τα ακούω -για ένα μισάωρο όσο περιμένω) και λογικό μέσα στην αναμπουμπούλα να κάνουν και κάποιο λάθος.

Μια φορά στην μεταμόρφωση που είχα πάει και χρειαζόμουν οθόνη συγκεκριμένων προδιαγραφών και δεν την είχε ετοιμοπαράδοτη, μου πρότεινε και μένα να πάρω "εκθεσιακή", και η πρώτη μου ερώτηση ήταν, "πόσα θα μου κόψεις?". Το δεύτερο πράγμα που έκανα ήταν να την δοκιμάσω επι τόπου - κάτι που ο πωλητής δέχτηκε με την πρώτη και αδιαμαρτύρητα. Όταν βεβαιώθηκα οτι όλα είναι οκ, την πήρα και έφυγα.

Είμαι υπέρ βέβαια της καταγγελίας, εναντίον κάποιου που μας κλέβει/πάει να μας κοροιδέψει, αλλά για μένα πρέπει να την χρησιμοποιούμε εάν και εφόσον προσπαθήσουμε και τελικά δεν βρούμε άκρη. Εσύ απ'οτι κατάλαβα τέλος καλό, όλα καλά. Και καλορίζικο φυσικά. :-)

Δημοσ.

Νομιζω οτι εκανα το πρεπον.

Ενημερωσα για κατι που θεωρησα λαθος, εξαπατηση κλπ κλπ.

Ενημερωσα και για την αντικατασταση που εγινε χωρις παρατραγουδα. Δεν το απεκρυψα.

Το οτι ειχε αισιο τελος μια "περιπετεια", δεν σημαινει οτι ολα πηγαν καλα:-)

 

Φιλε Timour επειδη κι εγω πελατης του Πλαισιου Ψυχικου ημουν, συμφωνω μαζι σου εχουν πολυ καλα παιδια, κατα κυριο λογο στο τεχνικο τμημα, γιαυτο συνεχισα να τους εχω εμπιστοσυνη.

Δημοσ.

Ρε παιδια διαβαζω πως ειναι βλακεια να αγοραζεις απο plaisio , eshop κτλ και συμφωνω γιατι και εγω ειμαι παθων . Παρολα αυτα πολλες φορες οταν σκεφτομαι να αγορασω κατι ολο απο το μυαλο μου περναει πως καλυτερα πχ πλαισιο γτ εκει τουλαχιστον ξερω που θα τους βρω αν εχει προβλημα αυτο που θα παρω (το ξερω δεν ειναι σωστη λόγικη και εχω πισμωσει να μην αγορασω αλλη φορα απο αυτους ) αλλα απο την αλλη δεν ξερω αλλα καταστηματα . Εσεις απο που αγοραζετε κοιτατε πχ skroutz? ακομη σκεφτομουν στις γιορτες μηπως παω για καινουργιο πισι σε ποια καταστηματα να κοιταξω ?

Δημοσ.
Ρε παιδια διαβαζω πως ειναι βλακεια να αγοραζεις απο plaisio , eshop κτλ και συμφωνω γιατι και εγω ειμαι παθων . Παρολα αυτα πολλες φορες οταν σκεφτομαι να αγορασω κατι ολο απο το μυαλο μου περναει πως καλυτερα πχ πλαισιο γτ εκει τουλαχιστον ξερω που θα τους βρω αν εχει προβλημα αυτο που θα παρω (το ξερω δεν ειναι σωστη λόγικη και εχω πισμωσει να μην αγορασω αλλη φορα απο αυτους ) αλλα απο την αλλη δεν ξερω αλλα καταστηματα . Εσεις απο που αγοραζετε κοιτατε πχ skroutz? ακομη σκεφτομουν στις γιορτες μηπως παω για καινουργιο πισι σε ποια καταστηματα να κοιταξω ?

 

δες το visionstudio ειναι πιο φθηνο και αρκετοι απτο insomnia αγοραζουν νεο pc απο εκει.

Δημοσ.
Νομιζω οτι εκανα το πρεπον.

Ενημερωσα για κατι που θεωρησα λαθος, εξαπατηση κλπ κλπ.

Ενημερωσα και για την αντικατασταση που εγινε χωρις παρατραγουδα. Δεν το απεκρυψα.

Το οτι ειχε αισιο τελος μια "περιπετεια", δεν σημαινει οτι ολα πηγαν καλα:-)

 

Φιλε Timour επειδη κι εγω πελατης του Πλαισιου Ψυχικου ημουν, συμφωνω μαζι σου εχουν πολυ καλα παιδια, κατα κυριο λογο στο τεχνικο τμημα, γιαυτο συνεχισα να τους εχω εμπιστοσυνη.

 

Ναι βρε το κατάλαβα, αλλά άλλο πράγμα το λάθος (που έγινε 100%) και άλλο η εξαπάτηση (που μπορεί να έγινε, απο δόλο - αλλά μπορεί και να μην έγινε - αν δεν υπήρχε δόλος). Το άν υπήρχε ή όχι δόλος μόνο εσύ που ήσουν αυτόπτης εκείνη την στιγμή ξέρεις. Αλλά επειδή δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον λόγο για εσκεμμένο δόλο απο τον πωλητή (δεν νομίζω να κέρδιζε κάτι αυτός) εγώ προσωπικά πιστεύω περισσότερο οτι πρόκειται για ένα απλό λάθος. Ταλαιπωρήθηκες εσύ με αυτό, δεν λέω, όπως έχω ταλαιπωρηθεί και γω με DOA (απο πλαίσιο και απο μερικά ακόμη μαγαζιά).

Το ρεζουμέ της υπόθεσης, και αυτό που θα πρέπει να κρατήσουμε όλοι απο αυτήν την ιστορία είναι, να είμαστε 2 φορές ποιο προσεκτικοί όταν αγοράζουμε στοκ/εκθεσιακά/bulk προιόντα απ'οπουδήποτε και να τα δοκιμάζουμε πριν τα αγοράζουμε, εάν αυτό είναι εφικτό, για να μην έχουμε παρόμοια προβλήματα.

Δημοσ.

Και εγώ ήθελα να αγοράσω ένα εκθεσιακό κομμάτι (κουτί πύργο), 170 από 250++, έστειλα ερώτηση στο plasio και μου είπαν ότι απλά είναι ανοιγμένα και όχι χρησιμοποιημένα. Όμως διαβάζοντας από εδώ και από εκεί διάφορα για το πλαίσιο, αποφάσισα λόγο ότι ζω σε νησί, να μην πάρω το παραμικρό.

Ποιο καλά να πας από εκεί και να πάρεις αφού το δεις, παρά να βάλω παραγγελία και να τρέχω από 1000 χιλιόμετρα μακριά. Ακόμη και καινούργιο κομμάτι.

Κάτι τέτοιες ιστορίες με φοβίζουν, γιαυτο και προτιμώ να παίρνω από τοπικό προμηθευτή απευθείας από αντιπρόσωπο. Ας είμαι και περιορισμένος σε επιλογές.

 

Ότι παίρνω από εδώ με παραγγελία απευθείας από τον αντιπρόσωπο.. είναι σφραγισμένο κουτί με ζελατίνες και όλα του.

Ότι πάρω από εκεί, είναι ανοιγμένο και δεν ξέρω αν έχουν αφαιρέσει και τίποτα. Συνήθως μεγάλης απόστασης παραγγελίες πέφτουμε θύματα με τέτοια προϊόντα.

Δημοσ.
Και εγώ ήθελα να αγοράσω ένα εκθεσιακό κομμάτι (κουτί πύργο), 170 από 250++, έστειλα ερώτηση στο plasio και μου είπαν ότι απλά είναι ανοιγμένα και όχι χρησιμοποιημένα. Όμως διαβάζοντας από εδώ και από εκεί διάφορα για το πλαίσιο, αποφάσισα λόγο ότι ζω σε νησί, να μην πάρω το παραμικρό.

Ποιο καλά να πας από εκεί και να πάρεις αφού το δεις, παρά να βάλω παραγγελία και να τρέχω από 1000 χιλιόμετρα μακριά. Ακόμη και καινούργιο κομμάτι.

Κάτι τέτοιες ιστορίες με φοβίζουν, γιαυτο και προτιμώ να παίρνω από τοπικό προμηθευτή απευθείας από αντιπρόσωπο. Ας είμαι και περιορισμένος σε επιλογές.

 

Ότι παίρνω από εδώ με παραγγελία απευθείας από τον αντιπρόσωπο.. είναι σφραγισμένο κουτί με ζελατίνες και όλα του.

Ότι πάρω από εκεί, είναι ανοιγμένο και δεν ξέρω αν έχουν αφαιρέσει και τίποτα. Συνήθως μεγάλης απόστασης παραγγελίες πέφτουμε θύματα με τέτοια προϊόντα.

 

Σωστος..

Εξάλλου για τετοια προιοντα δεν λενε ολη την αληθεια, και οπως εχει αποδειχθεί λειπουν εξαρτηματα και μετα αρχιζει το τρεξιμο.

Για μενα μονο σφραγισμένα

Δημοσ.
Ειδες καπου να λεω οτι ειναι λαμογια επειδη μου κανανε αλλαγη? Εγω μπορει να φτιαχνω κεφαλι μονος μου, αλλα αλλος πινει αλλος μεθαει μου φαινεται.

Επισης το thread το εφτιαξα ΠΡΙΝ δοκιμασω την επιστροφη, για να ενημερωθειτε (οσοι επιθυμειτε) για το αρχικο συμβαν. Οταν ποσταρα, δεν ηξερα ακομα αν θα αντιμετωπιζα καλη συμπεριφορα κατα την επιστροφη.

 

Λαμογια ειναι οταν πλασαρουν στον πελατη ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ προιον εν γνωση τους. Τονισα το εν γνωση τους καμποσες φορες, σε περιπτωση που δε το πηρες χαμπαρι μεχρι στιγμης και σε αυτο σταθηκα κυριως.

Και επειδη δεν αντιπροτεινουν κατι αλλο πχ "Ξερετε επειδη αυτο δεν ειναι πληρως λειτουργικο, σας το δινουμε σε χαμηλοτερη τιμη απο την κανονικη του. Διαφορετικα υπαρχει και η περιπτωση να το παραγγειλουμε εαν επιθυμειτε".

 

Δεν το πηρα εγω το εκθεσιακο, αυτος μου προτεινε να το παρω (στην κανονικη του τιμη παντως), ενω ηξερε οτι ειναι σπασμενο. Αν το αγοραζα ως εκθεσιακο σε τιμη εκθεσιακου, να το ξανασυζητουσαμε αυτο που λες.

 

Τωρα το νομισμα εχει 2 οψεις. Ειτε εγω φτιαχνω κεφαλι μονος μου και ειμαι λαλακας Ελληναρας πελατης με αδικο, ειτε εσεις που βλεπετε μονο δικες μου ευθυνες εχετε συνηθισει την Ελλαδα και σας φαινονται λογικα και δεδομενα ολα αυτα και δεν εχετε απαιτηση απτο Πλαισιο και το καθε Πλαισιο να βελτιωσει τις υπηρεσιες του, αλλα απο τον πελατη να βελτιωσει την οξυδερκεια του σαν να συναλασσεται με απατεωνες (στην τελικη στα λογια μου ερχεστε ακομα κι ετσι να το δειτε)... Βεβαια, αναρωτιεμαι, πως να βελτιωσει το πλαισιο τις υπηρεσιες του, οταν σε τετοιες περιπτωσεις υπαρχουν ατομα που δε βλεπουν κανενα λαθος απτη πλευρα του πωλητη/καταστηματος?

 

@lexmark: αρχισαν να μου την πεφτουν μαζικα...

 

Το topic αυτό νομίζω ότι έχει συγκεκριμένη σκοπιμότητα.

Πελάτες που έχουν πρόβλημα σε συναλλαγές με την εν λόγω αλυσίδα.

 

από τη στιγμή που δεν υπάρχει πρόβλημα ποιος ο λόγος του να ποστάρεις στο συγκεκριμένο topic;

Για ψυχανέμισμα υπάρχει το μπλα μπλα ή τα facebook - twitter κλπ.

 

Δεν δημιουργείς εντυπώσεις υπονοώντας ότι προφανώς ο πωλητής σου έδωσε σπασμένο - χαλασμένο πληκτρολόγιο εν γνώσει του ;

Πραγματικά , λες να έχει μεγαλύτερη σκορδοκαΐλα ένας πωλητής των 800 ευρώ από το να ξεφορτωθεί ένα πληκτρολόγιο των 30 ευρώ και να σε ξεγελάσει ;

 

Ούτε έκπτωση ζήτησες, ούτε τσέκαρες αυτό που πήρες, τι περίμενες;

Αν ήσουν κουρασμένος - βαριόσουν - δεν έδωσες σημασία σου φταίει ο μπαρουτοκαπνισμένος πωλητής και το πλαίσιο ;

 

Λίγος κοινός νους δεν βλάπτει..

Δημοσ.

kfyros, αν έδωσε εν γνώσει του μεταχειρισμένο προϊόν στον πελάτη, είναι άξιο αναφοράς.

 

Κάποιοι άλλοι γιατί ενημερώνουν από πριν δηλαδή;

Δημοσ.

Χωρις να εχω τη παραμικρη συμπαθεια απεναντι στο πλαισιο και στο καθε πλαισιο που ακολουθει φτηνες και ποταπες πρακτικες , σοβαρευτειτε λιγο

 

Δεν φταιει σε τιποτα ενας πωλητης , μη τρελλαθουμε.

Η δουλεια του ειναι να πουλησει , οχι να πει , ξερεις μη το παρεις γιατι εχει γρατσουνιες απο κατω η επειδη ειναι σπασμενο το ποδαρακι

Αν υπηρχε τετοιος πωλητης , θα ειχε απολυθει πανω στο 2ωρο , ευκολα να κρινετε ετσι απλα τον καθε υπαλληλο που παιρνει 500 ευρω κι ακουει τις μαλακιες του καθενος να πανε συνεφο

 

Ο θεος μας εδωσε ματια για να βλεπουμε

Το παθημα μαθημα λοιπον , κι αν συνεχισεις να παιρνεις εκθεσιακα κομματια , την επομενη φορα εχε τα ματια σου ανοιχτα - τουλαχιστον.

 

Βεβαια κατα τη ταπεινη μου γνωμη , αν δεν σου ριχνουν την τιμη στο 50% , για ενα τοσο φθηνο περιφεριακο , ουτε καν να το ξανασκεφτεις για εκθεσιακα , αλλα εσυ πραττεις οπως νομιζεις :rolleyes:

Δημοσ.
kfyros, αν έδωσε εν γνώσει του μεταχειρισμένο προϊόν στον πελάτη, είναι άξιο αναφοράς.

 

Κάποιοι άλλοι γιατί ενημερώνουν από πριν δηλαδή;

 

Του έδωσε το ΕΚΘΕΣΙΑΚΟ γιατί είχαν τελειώσει και του το είπε από πριν.

Το πήγε πίσω την άλλη μέρα και του δώσανε καινούργιο σε 1 λεπτό..

 

Το ξεχειλώσαμε νομίζω. Δεν υπάρχει κανένα ζήτημα. Μην τρελαθούμε κιόλας.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...