Προς το περιεχόμενο

πατεντες για οικονομικοτερη οδηγηση


arlondis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Κάτι που πρόσεξα στο internet μια μέρα και μου κίνησε πάρα πολύ την περιέργεια είναι οι γεννήτριες HHO. Η τεχνολογία της ηλεκτρόλυσης και η διάσπαση του νερού σε υδρογόνο και οξυγόνο δεν είναι κάτι καινούριο. Οι γεννήτριες αυτές παράγουν και τα 2 αέρια μαζί (ΗΗΟ) και είναι ΑΚΡΩΣ εύφλεκτα. Υπάρχουν πολλοί τύποι ΗΗΟ γεννητριών και ειδικά κυκλώματα (Pulse Width Modulators) που μπορούν να αυξάνουν την απόδοση τους. Συνήθως το μέταλλο που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους είναι ανοξείδωτο ατσάλι επειδή χαλκός, αλουμίνιο φθείρονται εύκολα. Επίσης επειδή το αποσταγμένο νερό δεν είναι αγώγιμο χρειάζεται να διαλυ8ούν κάποια αλλά υλικά όπως οι καταλύτες. Αυτά μπορεί να είναι αλάτι, μαγειρική σόδα και αλλά.( Όπως έμαθα όμως σε ένα site με σόδα παράγεται και διοξείδιο του άνθρακα σε μικρό βαθμό όμως).

Αυτά για τις γεννήτριες αυτές..

Το μεγάλο ερώτημα είναι. Που μπορούμε να τις χρησιμοποιήσουμε;

Το μίγμα ΗΗΟ είναι ΑΚΡΩΣ εύφλεκτο και πολύ επικίνδυνο για αποθήκευση μπορεί να χρησιμοποιηθεί όμως σε μικρό βαθμό στα αυτοκίνητα και να μειώσει την κατανάλωση, να αυξήσει την απόδοση και εννοείται ότι είναι καλύτερο για το περιβάλλον.

Ποια είναι τα προβλήματα και δυσκολίες.

Το ΗΗΟ μπορεί χορηγηθεί εύκολα στην μηχανή του αυτοκίνητου αεραγωγού. Το πρόβλημα είναι ότι τα νέα αυτοκίνητα έχουν το ECU (Engine Control Unit) to οποίο μετράει ποσό οξυγόνο μπαίνει στην μηχανή. Αυτό φυσικά μπορεί να ξεπεραστεί πανεύκολα ενώνοντας την σωλήνα με το ΗΗΟ μετά από τον αισθητήρα. Το πρόβλημα είναι μετά όμως. Το ECU μετράει και το οξυγόνο μετά στο καυσαέριο που βγαίνει. Γι’ αυτόν τον λόγο στον/στους αισθητήρες χρειάζονται τα EFIE Adjusters . Σε περίπτωση που δεν εγκατασταθούν αυτά η κατανάλωση μπορεί να αυξηθεί αντί να μειωθεί λόγων της ασυνεννοησίας που θα υπάρχει. Φυσικά υπάρχει και το ενδεχόμενο να προγραμματιστεί το ECU σας αλλά αυτό πρέπει να γίνει από κάποιον ειδικό που έχει τις ανάλογες γνώσεις και πείρα με το θέμα.

 

Φυσικά αυτά τα πράγματα είναι πειραματικά και μπορούν να χρησιμοποιηθούν με δικό σας ρίσκο!!!

 

http://www.youtube.com/watch?v=T8H89tIOLIw

http://www.youtube.com/watch?v=MvIrSHCn3sg&feature=related

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Ο λάμδα θα διαβάζει ότι να νε μετά και θα δίνει εντολή στον εγκέφαλο για μίγμα..οπότε μπαίνεις σε τρελές ιστορίες.

Δημοσ.

Άσε που παίζεις λιγάκι με τη ζωούλα σου. Εύφλεκτο αέριο + πατέντα + θερμοκρασίες χώρου μηχανής = κακή ιδέα. Δεν θα ήθελες αυτό το αέριο μείγμα να «αρπάξει».

Δημοσ.

Αν το ψάξετε λίγο, γενικά γράφεται οτι καταναλώνεις πολύ περισσότερη ενέργεια από όση κερδίζεις καίγοντας το υδρογόνο.

Δημοσ.

Ας βάλουμε ένα generic facepalm

facepalm.jpg

 

γιατί το να στέλνεις "παγωμένο ατμοσφαιρικό αέρα στο καύσιμο" σίγουρα δεν μείωνει την κατανάλωση ΚΑΙ ταυτόχρονα αυξάνει την ισχύ.

Δημοσ.

τα μαγνητακια δεν κανουν δουλεια

Σιγουρη δουλεια κανει αυτο

http://cleverstore.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=33328

Το εχω δοκιμασει ,αλλα αποτι ειδα κανει οικονομια τρομερη σε μεγαλες αποστασεις.Δοκιμασα να παω χαλκιδα χωρις αυτο και πληρωσα περιπου 15 ευρω βενζινη,με το μηχανημα πληρωσα περιπου 7 :confused: :confused:

Αληθεια.

Ναι μας έπεισες.53% οικονομία (7 ευρώ αντί 15) όταν ακόμα και στο φυλλάδιο λένε οτι ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ σου κάνει μέχρι και 40% οικονομία...

Τρέχω να πάρω 5-6 κομμάτια να τα έχω...

Λες να προλάβω ή θα τα έχουν πάρει όλα; :lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

Να σου πω κατι.Δεν εχω καμια διαθεση να πεισω εσενα η καποιον αλλο[ουτε εμπορος ειμαι ουτε πλασιε].Πολυ που χεστηκα να σου πω.Απλα το ανεφερα,και ειπα τι ειδα εγω με τα ματια μου.Αν θες το παιρνεις αν οχι δεν με πειραζει.

Έχετε οικογενειακό οφθαλμίατρο στο σπίτι σας ή θες να σου προτείνω εγώ έναν πολύ καλό; :lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

1. Αν μπει περισσότερος αέρας στον κινητήρα θες και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ καύσιμο για να τον εκμεταλευτείς.

2. ΔΕΝ γίνεται να σου κάνει οικονομία και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να αυξάνει ισχύ/ροπή.

Δημοσ.

Βλέπω πολλούς "καθυστερημένους" οδηγούς που οδηγάνε κολητά με το προπορευόμενο όχημά τους και κάθε τρεις και λίγο πατάνε φρένο.

Εγώ αφήνω 4-5 μέτρα απόσταση (ίσως και λίγο περισσότερο) και όταν ο μπροστά μου φρενάρει εγώ απλά αφήνω γκάζι χωρίς να πατάω φρένο,και περιμένω λίγα δευτερόλεπτα να αυξηθεί και πάλι η απόσταση μέχρι να ξαναπατήσω γκάζι.

Μιλάμε πάντα για τα ελαφρυά φρεναρίσματα που κάνουν οι μπροστά είτε επειδή μπαίνουν σε κάποια στροφή ή επειδή ο μπροστινός τους είναι επίσης βλάκας και δεν αφήνει 4-5 μέτρα απόστασης.Δεν μιλάμε για φρενάρισμα κανονικό και αναγκαίο.

Έτσι με αυτό τον τρόπο κάνεις τρομερή οικονομία και σε καύσιμο και σε φθορές στα τακάκια.Χαρακτηριστικά όταν το πάω για σέρβις μου έχει πει την εξής ατάκα ο μηχανικός : Μα καλά,δεν πατάς καθόλου φρένο;

Συν οτι κρατώντας 4-5 μέτρα απόσταση,σε περίπτωση που συμβεί κάτι έκτακτο μπροστά σου,γλιτώνεις το ενδεχόμενο να φρενάρεις πολύ απότομα και να έρθει ο πίσω σου που συνήθως χαζεύει και να στη χώσει (Έχω γλυτώσει πάμπολες φορές από τέτοιους ηλίθιους)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...