probe Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2011 Το σκεφτομαι ως εξης ΑΝ γινεται το RMA απο OCZ απ'ευθειας να τις παρω και να τις στειλω οπου εκει σιγουρα θα εχω αντικατασταση? Οποτε στελνω ενα mail στο eshop λεω ή μου δινεται KINGSTON αντιστοιχες ή τις μνημες μου πισω να παω για RMA απο OCZ? Καλη λυση δεν ειναι? Να επιμείνεις να στις αλλάξουν, το δικαιούσαι. Να μην κάνεις αναφορά ότι θα τις στείλεις στον κατασκευαστή, άλλο που δεν θέλουν. Αυτό έτσι κι αλλιώς είναι στη διακριτική σου ευχέρεια να το κάνεις εαν θέλεις. Το ότι είναι ακριβότερες τώρα πρόβλημά τους, είναι μέσα στο πρόγραμμα κι αυτό. Αν εφαρμοζόταν ο νόμος όπως τον ερμηνεύουν παραπάνω τότε στην πράξη δεν θα γινόταν αντικατάσταση σχεδόν ποτέ.
Sadako Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2011 Δεν ξέρω αν έχεις ξαναεπιχειρήσει να επικοινωνήσεις με e-shop μέσω e-mail, αλλά εγώ 2-3 φορές που έστειλα, με έγραψαν κανονικά. Και να φανταστείς πως ήταν μια απορία που είχα όσον αφορά μια (μεγάλη) παραγγελία που ήθελα να κάνω.. Είχα στείλει και στο κεντρικό, και στο sales, και στο συγκεκριμένο e-shop point που με ενδιέφερε.. Τίποτα. Η μόνη φορά που μου απάντησαν όταν έστειλα για ακύρωση μιας παραγγελίας που είχα κάνει.. Πάντως μια φορά που χρειάστηκα αντικατάσταση τροφοδοτικού που ήταν μέσα σε εγγύηση (βέβαια η αντικατάσταση έγινε με όμοιό του) έγινε σχετικά γρήγορα (σε σχέση με αυτά που άκουγα και φοβόμουν), μέσα σε 5-6 μέρες..
igano80 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2011 Πηρα σημερα τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ και τους εξηγησα την κατασταση. Ενας βιαστικος κυριος που μιλησαμε μου ειπε οτι δεν μπορω να τους υποχρεωσω να μου δωσουν τις αλλες και οτι ισχυει για την αρχικη τιμη που τις ειχα παρει. Οποτε επειδη τους σιχαθηκα εγω θελω τις μνημες μου πισω και να τις στειλω στην OCZ να μου κανουν αντικατασταση (εκει λογικα θα γινει 100% σωστα?). Αυτο που με νοιαζει ειναι αν μπορω να τις στειλω απευθειας στην OCZ για RMA? Χρειαζεται αρχικη αποδειξη? Και μετα ερχεται και το ΑΝ θα μου τις δωσει το eshop πισω (εκει βλεπω να γινεται ο χαμος) Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα ειναι μπερδεμα το θεμα τελειως...
igano80 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Πηρα σημερα τηλεφωνο στο ΙΝΚΑ και τους εξηγησα την κατασταση. Ενας βιαστικος κυριος που μιλησαμε μου ειπε οτι δεν μπορω να τους υποχρεωσω να μου δωσουν τις αλλες και οτι ισχυει για την αρχικη τιμη που τις ειχα παρει. Οποτε επειδη τους σιχαθηκα εγω θελω τις μνημες μου πισω και να τις στειλω στην OCZ να μου κανουν αντικατασταση (εκει λογικα θα γινει 100% σωστα?). Αυτο που με νοιαζει ειναι αν μπορω να τις στειλω απευθειας στην OCZ για RMA? Χρειαζεται αρχικη αποδειξη? Και μετα ερχεται και το ΑΝ θα μου τις δωσει το eshop πισω (εκει βλεπω να γινεται ο χαμος) Συγνωμη αν σας κουρασα αλλα ειναι μπερδεμα το θεμα τελειως... Μπορει να βοηθησει καποιος σε αυτο για να ειμαι σιγουρος?
TheELF Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2011 Διάβασε προσεκτικά το φυλλάδιο που είχε μαζί με της μνήμες να είσαι 100% σίγουρος. Χύμα και γενικός οι όροι της εγγύησης της ocz εδώ
Tony_Montana Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Ζήτησε τες πίσω και στειλτες ΕΣΥ στην OCz. Είσαι τυχερός γιατί έχουν τμήμα rma ευρώπη. Έχει ολόκληρη σελίδα που εξηγεί τα πάντα! http://www.ocztechnology.com/support/customer-faqs/ Sent from my iPhone using Insomnia
Super Moderators Thresh Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Super Moderators Δημοσ. 6 Μαρτίου 2011 Ζήτησε τες πίσω και στειλτες ΕΣΥ στην OCz. Είσαι τυχερός γιατί έχουν τμήμα rma ευρώπη. Έχει ολόκληρη σελίδα που εξηγεί τα πάντα! http://www.ocztechnology.com/support/customer-faqs/ Sent from my iPhone using Insomnia ή ζήτα από το eshop να τις στείλει...
igano80 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Οχι θα της ζητησω εγω απευθειας να τις στειλω να ειμαι και σιγουρος με τους ψευτες. Να δω αν θα μου τις δωσουν ομως. Το μονο σιγουρο ειναι οτι χασανε ενα πελατη που τους εχει αφησει συνολικα 10.000 ευρω!
Orifiel Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Έδωσες αντικείμενο και το περιμένεις πάλι πίσω?? Χμμμ… χαχαχα φοβάμαι ότι πουφ. Το πέρασα και εγώ αυτό.. αλλά όχι με μνήμες.
dspug7 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 πριν μερικα χρονια ειχα μια ati x1300 αγορασμενη απο eshop, η οποια καηκε εντος εγγυησης και μου την αλλαξανε με μια nvidia 8600gt. οποτε αυτα που σου ειπε ο τυπος στο τηλεφωνο ειναι μπαρουφες.
phanispal Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2011 Μεμονωμένες περιπτώσεις.. Τι θα κάτσει στον καθένα είναι.
Gu.Ru Δημοσ. 8 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2011 Ζήτησε τες πίσω και στειλτες ΕΣΥ στην OCz. Είσαι τυχερός γιατί έχουν τμήμα rma ευρώπη. +1 . μίλα με OCZ . είχα αντίστοιχο prob , έστειλα mail και επικοινώνησαν αυτοί με το κατάστημα (oxi eshop).
igano80 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Εστειλα email στην OCZ σημερα στο τμημα RMA και εγραψα τα εξης: Hello I have bought OCZ2F8004GK at 13/04/2009 from eshop at Greece. The memory has failed recently and I took them to eshop for check and replacement. The problem is they opted not to replace them and only credited back the ammount I paid (which is less than half for the current ddr2 price). I want to take them back and send them directly to you so that I can get them replaced. Is this possible? If yes I will send them as soon as possible, is the receipt required in the package? Waiting for your reply. Best regards, Αναμενω απαντηση και σας ενημερωνω απευθειας. Αν γινεται το rma (το πιο λογικο) θα προχωρησω μεχρι τελους. Προτιμαω να μεινω 6 μηνες χωρις τον υπολογιστη παρα να τους δωσω μισο ευρω για κατι που το εχω πληρωσει ηδη!
Spyros7 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Γενικώς κάνουν rma στην OCZ και έχει καλό φόρουμ υποστήριξης. Καλύτερα μπες στο φόρουμ και κάνε αναλυτική περιγραφή του προβλήματός σου. Απαντάνε σχετικά γρήγορα.
orck Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2011 Ακριβως ιδια περιπτωση με την δικια μου. Αγορασα δισκο 2.5" IDE, πλεον αυτος θεωρειται παρωχημενο μοντελο και η τρεχουσα τιμη του εχει αυξηθει. Οταν μου χαλασε ο δισκος μεσα στην εγγυηση μου ελεγαν οτι με την πιστωση που μου εκαναν στην τιμη που τον ειχα παρει τον δισκο εχουν καλυψει την εγγυηση. Ζητησα να μου στειλουν γραπτος αυτην την θεση τους για να κινησω περαιτερω τις νομιμες διαδικασιες. Εξηγησα επισης οτι σε αντιστοιχη περιπτωση αλλου σκληρου δισκου που ειχε πεσει η τιμη δεν πιστωσαν τον ποσο που τον αγορασα αλλα το τρεχων. Οτι συμφαιρει δηλαδη. Μετα απο 30 λεπτα με πηρε ενας κυριος που μου συστηθηκε σαν υπευθυνος και δεχθηκε να κανει παραγγελια για εναν νεο δισκο, ιδια με τον δικο μου. Εκει εληξαν ολα. Ολα τα παραπανω ΧΩΡΙΣ φωνες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.