Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

....................................................

Αυτό που ισχυρίστηκα εγώ είναι ότι μια τόσο μεγάλη επιχείρηση, δεν έχει την ανάγκη να πουλάει εν γνώσει της ελαττωματικά προϊόντα καθώς η δυσφήμιση που θα υποστεί θα είναι πολύ μεγαλύτερη από τα κέρδη.

................................................

 

 

 

Αυτό δεν στέκει σαν επιχείρημα έτσι και αλλοιώς, αλλά άκου και τι έπαθα προς επιβεβαίωση.

 

Από μεγαλύτερη (τότε) αλυσίδα και πριν αλλάξει το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, αγόρασα ακριβό φούρνο μικροκυμάτων σε προσφορά "επειδή χάθηκε το manual". Όταν πήγα σπίτι και τον άνοιξα, είχε λίπη και έλαια μέσα, μόνο το κοτόπουλο και οι πατάτες λείπανε. Όταν τον πήγα πίσω και ζήτησα άλλον και να κρατούσανε το "χαμένο manual" προτιμήσανε να δώσουν πίσω τα λεφτά. Θα τον δίνανε σε άλλο κορόιδο προφανώς.

 

Επαναλαμβάνω μιλάμε για μεγαααάλη αλυσίδα ηλεκτρικών.

  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό δεν στέκει σαν επιχείρημα έτσι και αλλοιώς, αλλά άκου και τι έπαθα προς επιβεβαίωση.

 

Από μεγαλύτερη (τότε) αλυσίδα και πριν αλλάξει το ιδιοκτησιακό της καθεστώς, αγόρασα ακριβό φούρνο μικροκυμάτων σε προσφορά "επειδή χάθηκε το manual". Όταν πήγα σπίτι και τον άνοιξα, είχε λίπη και έλαια μέσα, μόνο το κοτόπουλο και οι πατάτες λείπανε. Όταν τον πήγα πίσω και ζήτησα άλλον και να κρατούσανε το "χαμένο manual" προτιμήσανε να δώσουν πίσω τα λεφτά. Θα τον δίνανε σε άλλο κορόιδο προφανώς.

 

Επαναλαμβάνω μιλάμε για μεγαααάλη αλυσίδα ηλεκτρικών.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση πρόκειται για καθαρή μακακία του υπαλλήλου ή του καταστήματος που προσπάθησε να σου πασάρει ένα προϊόν επιστροφής ως καινούργιο και μάλιστα προσφοράς. Όπως βλέπεις δεν είναι τυχαίο ότι το συγκεκριμένο κατάστημα άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστώς και πιθανόν γι'αυτό ακριβώς το λόγο λειτουργούσε με αυτό τον τρόπο προς τους πελάτες του.

 

Νομίζω όμως ότι για τα stock house (πλαισιου, eshop κτλ) τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά από την περίπτωση που περιγράφεις. Εκεί ο αγοραστής εν γνώση του αγοράζει προϊόντα που ενδέχεται να έχουν επιστραφεί από πελάτες, να είναι εκθεσιακά κομμάτια, να μην έχουν πλήρη συσκευασίες, μπαταρίες κτλ και όλα αυτά φυσικά με κίνητρο την χαμηλότερη τιμή. Το κατάστημα όπως και να έχει βέβαια οφείλει να εγγυηθεί την σωστή λειτουργία, αν όχι να έχει τεστάρει προηγουμένως τα προϊόντα.

Απλά άλλο το μεταχειρισμένο/bulk/ελλιπής συσκευασίας προϊόν και άλλο το ελαττωματικό.

Είναι εντελώς διαφορετικά πράγματα και δεν πρέπει να τα συγχέουμε.

Δημοσ.

Σε κάποιον έδειχναν το δάσος και αυτός κύταζε το δέντρο.

(Σήμερα το Πλαίσιο,αύριο το e-shop,μετά το x-shop,ποτέ την μαύρη κι άραχνη ελληνική αγορά και νοοτροπία,με όλα της τα μαγαζιά και αλυσίδες καταστημάτων.)

 

1. Είναι γνωστό σε όλους ότι τα προηγούμενα χρόνια κάποια καταστήματα,είχαν σωστή πολιτική και σεβασμό στον πελάτη.

Αν αγόραζαν κάτι φτηνά το πουλούσαν και φτηνά,και όταν οι κατασκευαστές τους επέστρεφαν τα διάφορα υποσυστήματα που είχαν επισκευαστεί,παρότι πολλά από αυτά ήταν πρακτικά αχρησιμοποίητα,τα πωλούσαν σε χαμηλές ή συμβολικές τιμές με αποτέλεσμα αρκετοί συνάνθρωποι με χαμηλό εισόδημα που μπορούσαν να αγοράσουν μόνο μεγάλης ηλικίας και προβληματικούς υπολογιστές,να μπορούν να συναρμολογήσουν μόνοι τους ένα σχετικά σύγχρονο και πολύ ισχυρότερο υπολογιστή. (*1)

 

2. Υπήρχαν και εταιρίες,που αυτά τα ίδια προιόντα που επιστρέφαν επισκευασμένα ή τα πουλούσαν σαν ''προσφορές'' με ή χωρίς παρελκόμενα(μερικά τα βάφτιζαν bulk) σε τιμή πολύ υψηλότερη από το ''Stock House'' ή τα διοχέτευαν στην αγορά μέσω ετοίμων ολοκληρωμένων υπολογιστών.

Πουλούσαν σε ''προσφορές'' οθόνες που είχαν επιστραφεί με καμμένο(α) pixel,έφευγαν 50-60 κομμάτια σε λίγες ώρες,και όσοι το αντιλαμβάνοταν και επέμεναν να τις αλλάξουν τελικά έπαιρναν άλλο μοντέλο συνήθως υπερτιμημένο,πληρώνοντας τη διαφορά και .....σιωπώντας όλοι!

 

Δυστυχώς η πλειοψηφία των αγοραστών,''επιβράβευσε'' με τις επιλογές της,την δεύτερη κατηγορία εταιριών,βοηθώντας τους να μεγαλώσουν και να φέρουν σε αδιέξοδο τις άλλες εταιρίες με τη σωστότερη πολιτική.

Ναι το Πλαίσιο δεν είναι αυτό που ήταν παλαιότερα,το εγκατέλειψα και εγώ 25 χρόνια πελάτης του,τα πρώτα 23.5 ευχαριστημένος,αλλά....

φταίμε και 'μεις,

φταίνε κιαυτοί,

φταίνε κι άλλοι...

 

Είμαστε ΟΛΟΙ συνυπεύθυνοι!

Και αυτοί που αγόραζαν,και όσοι έβλεπαν τι γίνοταν και δεν μιλούσαν,δεν αντιδρούσαν!!

- ''Χαρίσαμε'' την αγορά σε 2-3 αλυσίδες,θεοποιόντας τες κατά περιόδους,και βοηθώντας να εξαφανιστούν εταιρίες με σωστή επαγγελματική συμπεριφορά ή να αναγκασθούν άλλες να αλλάξουν εμπορική πολιτική γιά να επιβιώσουν ή να αναπτυχθούν.

 

*1

α) Αγόραζες μητρική,κάρτα γραφικών,κουτί,τροφοδοτικό επισκευασμένα,μνήμες,σκληρό δίσκο καινούργια και ξόδευες το 50% του ποσού που χρειάζοταν γιά ίδιας κατηγορίας νέο Υπολογιστή.

β) Αγόρασα τον Ιούνιο του 2008 στο Πλαίσιο stock house μιά μητρική M2N-SLI Deluxe επισκευασμένη αλλά πρακτικά αχρησιμοποίητη(προφανώς DOA) στην τιμή των 24 ευρώ!

http://www.asus.com/Product.aspx?P_ID=szSFtrap7crpBaQE

Στα καταστήματα καινούργια είχε τότε 75-90 ευρώ.(εμφανίστηκε στην αγορά τέλος του 2006 αν θυμάμαι καλά στα 100+ ευρώ).Δούλεψε 2 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.Δουλεύει και τώρα σε άλλο χρήστη με Phenom IIX4 !

Άντε να βρεις τέτοιες μητρικές και σε αυτή την τιμή τώρα!

(Ο τελευταίος χρήστης,φοιτητής, αν δεν την αγόραζε από μένα 8 ευρώ-και είμαι ευχαριστημένος με το ποσό που εισέπραξα- θα δούλευε με καινούργια βέβαια,αλλά χαμηλής κατηγορίας μητρική,μνήμες DDR-3,και με Athlon X2... γιατί δεν περίσσευαν χρήματα)

Δημοσ.

παιδια γιατι παιδευεσε το στοκ εχει γινει ποια μια καλοστημενη δουλεια για να κανει το πλαισιο τζιρο.Καταλαβαν οτι εχει γινει γνωστο και κοιταει πολυ κοσμος εκει.Βαζουνε σαβουρα και σχεδον ολα τις demo συσκευες που ειναι σε διαφορα καταστηματα για επιδειξη και 10% προσφορες απο επιστροφες απο αντικατασταση αντιπρωσωπειας και αυτο ειναι.Για ζητηστε τα λεφτα σας πισω απο χαλασμενο η καμενο να δειτε τι θα σας πουν.Απορω πως μερικοι το θεωρουν αξιοπιστο το στοκ.Για εμενα ειναι το χειροτερο και αποδειξη ειναι οταν πατε στην επιστροφη στο σερβις για ελενχο ουτε που το κοιτανε μολις λες στοκ.

Δημοσ.

Εντάξει παίδες, σίγουρα θα υπάρχουν και ικανοποιημένοι πελάτες, μην τα παραλέμε κιόλας..

ο θειος μου!!! :-D πηρε δυο πολυμηχανηματα και ειχε χεστει απο την χαρα του!

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Πάντως μια ματιά που έριξα στο stock house δεν έχουν όλα τα εξαρτήματα την ίδια εγγύηση. Άλλα έχουν 6 μήνες και άλλα 3 χρόνια.

  • 4 μήνες μετά...
Δημοσ.

Εβλεπα καιρο καλες τιμες σε κατι Vga Που ηθελα..

Πηγα σημερα τσιμπησα μια 8800 gts 512 g92 η οποια απεξω φαινοταν σουπερ..

Σε μια ωρα ειχε επιστραφει γιατι δε δουλευε και μου δωσαν τα λεφτα πισω...Εκανε μπα, απο την συμπεριφορα των υπαλληλων οτι ξερουν ακριβως τι πουλανε στο στοκ..

Σε συνδυασμο με μια ελλατωματικη καινουρια Motherboard που ειχαμε παρει για ενα καινουριο Pc φιλου και εκαναν καμια 10αρια μερες να την αλλαξουν , πλεον πειστηκα και εγω:)

Μακρια απο το Πλαισιο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...