Προς το περιεχόμενο

Beverly 125cc VS Honda PCX 125cc


hartoyakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πείτε μου την γνώμη σας για αυτά τα δυο μοντέλα όσοι έχετε πείρα απο scooters γιατι είναι τα δυο που ζαχαρώνω περισσότερο απο άποψη ασφάλειας/τιμής/εμφάνισης/κατανάλωσης.Είναι και τα δυο μοντέλα 2010.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά

 

http://www.gr.piaggio.com/media/new_beverly_125.pdf

 

http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=5&model_id=215&action=tech&model_year=2010

 

Υ.Γ.θα είναι το πρώτο μου,οδηγώ χρόνια αυτοκίνητο αλλά θέλω ένα αυτόματο να κάνω τις δουλείες μου πιο άνετα και δεν με νοιάζει η ταχύτητα.

Δημοσ.

Το PCX το' χει πάρει ο κολλητός μου και το έχω οδηγήσει. Πολύ ωραία αίσθηση οδήγησης, πολύ όμορφο (νομίζω ότι είναι τα 2 πιο όμορφα σκούτερ σε αυτή την κατηγορία αυτή τη στιγμή), με ένα ρεζερβουάρ (6,2lt - ένα 10αρικο) βγάζει 200χιλιόμετρα - άρα και πολύ οικονομικό. Επίσης όσους έχω ρωτήσει και πριν την αγορά αλλά και μετά, μου έχουν πει τα καλύτερα.

Ας σου δώσει και κάποιος την εμπειρία του από το beverly, τράβα οδήγησέ τα και τα δύο αν μπορείς και βγάλε συμπέρασμα. Πάντως όποιο και από τα 2 να πάρεις, νομίζω θα είσαι υπερ-καλυμμένος.

Α σε ό,τι αφορά το κόστος συντήρησης, είναι ένα λίτρο λάδι (καμιά 15αριά ευρώ παίρνει στην αντιπροσωπεία) στα 1000χλμ στην αρχή στο στρώσιμο και μετά κάθε 4000χλμ (1000-5000-9000-13000 κτλ). Επίσης που ρώτησα, τα πιο μεγάλα σέρβις (κανά φίλτρο, κανά μπουζί, υγρό φρένων κτλ) αργείς πολύ, μετά τα 10000. Κοινώς είναι πολύ οικονομικά, το παίρνεις το μηχανάκι και ψιλοξεγνοιάζεις, δε ζητάει. Φαντάζομαι κ στο μπέβερλι κάτι αντίστοιχο θα' ναι.

Και πάντα κράνος - καλό ντύσιμο.

Δημοσ.

Δέν αναφέρατε το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό: To PCX έχει σύστημα συνδυασμένου φρεναρίσματος το οποίο,αν θυμάμαι καλά,υπάρχει μόνο στο 500αρι Beverly.Τι σημαίνει αυτό;Μεγαλύτερη ασφάλεια και πιο σίγουρα φρεναρίσματα.Δια στόματος κατόχου Beverly 300cc,το Ιταλικό είναι "δύσκολο" σκούτερ (παρ'όλο που παρουσιάζεται ως ένα απο τα πιο ασφαλή δίτροχα πόλης) και ούκ ολίγες οι φορές που προσπαθούσε να μαζέψει τον πισινό του πάνω στο φρενάρισμα.

 

Κάτι τα έξοδα,κάτι οι πολύ συγκεκριμένες ανάγκες μετακίνησης,σύν η ταλαιπωρία του παρκαρίσματος και του μποτιλιαρίσματος (ας είναι καλά οι "αγανακτησμένοι")... τέλος του μήνα σκέφτομαι σοβαρότατα να αποκτήσω ένα PCX125.

Και ας βάλουν τέλη-ασφάλιστρα-διόδια στον πάτο τους...

Δημοσ.

+ οτι το PCX ειναι 40 κιλα ελαφρυτερο. Δεν ειναι λιγο και το Beverly ειναι λιγο μεγαλο για μονο 125κυβικα. Απο 300ρι και πανω αξιζει.

Δημοσ.

Η Piaggio είναι κορυφή στα scooters λόγω πωλήσεων. Φίλοι που έχουν πάει στην Ιταλία μου έχουν πει οτι μόνο ιαπωνέζικα βλέπεις στους δρόμους.

Ένας θείος μου είχε ρωτήσει κάποιους γιατί δε παίρνουν Ιταλικά και του απάντησαν "γιατί είναι ζημιάρικα"!

 

Απο την εμπειρία που έχω κι εγώ με scooters αυτό έχω καταλάβει, Ιαπωνία και μόνο Ιαπωνία!

 

Σκέψου πάντως και για το Honda SH 150i το οποίο είναι πραγματικά κορυφή!

Δημοσ.

Φαντάζομαι κ στο μπέβερλι κάτι αντίστοιχο θα' ναι.

 

MOYAXXAAXXXAAXAXXAXAAX sorry δεν κρατήθηκα :P

φαίνεται ο αθώος και ευτυχισμένος άνθρωπος που δεν ήταν ποτέ κάτοχος piaggio.

 

συνεργείο piaggio ακόμα και για τα βασικά σημαίνει ότι για τις επόμενες 5-6 μέρες δεν μπορείς να κάτσεις γιατί σε τσούζει :devil:

 

μέχρι πριν 2 βδομάδες συζούσα με ένα εταιρικό X9 για 1.5 χρόνο (δεν έμειναν και πολλά από το κάρφωμα που έριξα την παρασκευή οπότε τώρα μου δίνουν x8 :P )

πραγματικά τις τιμές που άκουγα κάθε φορά που πήγαινα συνεργείο, αν ήταν δικό μου μηχανάκι και το πλήρωνα εγώ, θα τους έλεγα κρατήστε το και φάτε το :P

και επειδή είναι εταιρικά έχει γίνει μελέτη συνεργείων και γενικά πάμε στο πιο ισορροπημένο τιμή/ποιότητα.

Δημοσ.

Αν και η Ιαπωνία τα τελευταία χρόνια πέφτει συνέχεια ποιοτικά(κοντεύει να γινει χειρότερη απο τη κορεα(τα παλια κορεατικα χρονια)),θα σου έλεγα να πας για χοντα,Ιταλικό; ουτε με σφαίρες,υπέρπανάκριβα ανταλλακτικά,διαθεσιμότητα,σέρβις κλπ κλπ κλπ.

Παρε χοντα,50 χρόνια μετα,το εγγόνι σου,ακομα θα βρίσκει ανταλλακτικά να το φτιάχνει.

Δημοσ.

εγω μεσα στις επομενες μερες θα παω να κοιταξω για να αγορασω το honda pcx σε ασπρο χρωμα.

θα ειναι το πρωτο μηχανακι που αγοραζω, και κατεληξα σε αυτο εξαιτειας:

 

1) της χαμηλοτερης καταναλωσης σε σκοοτερ 125 κιβηκων

2) παναλαφρο λογω τις πατεντες που εχουν κανει, στο συστημα ψυξης, μιζας. Το οποιο βοηθαει και αυτο στην μειωση της καταναλωσης.

3) εχει πολυ χαμηλο κεντρο βαρους σε σχεση με τα piaggio που ειναι ποιο ψηλα

4) σε σχεση με αλλα σκοοτερ στο μεγεθος του, εχει χωρο κατω απο το καθισμα για full face κρανος, και ντουλαπακι μπροστα στο αριστερο χερι του οδηγου.

 

αυτα μεχρι στιγμης με εκαναν να καταληξω σε αυτο, και κυριως η καταναλωση του και οι χωροι

Δημοσ.

Οι χώροι του PCX δυστυχώς δεν είναι και οι καλύτεροι. Είναι στα πρότυπα maxi scooter και πχ ανάμεσα στα πόδια

δεν υπάρχει καθόλου χώρος.

 

Επειδή έχω δει άπειρο κόσμο αυτό το καιρό να αγοράζει ή έστω να σκέφτεται σοβαρά το PCX να έχετε υπ'όψιν σας οτι

υπάρχουν και άλλα αξιόλογα scooters με ελάχιστα περισσότερη κατανάλωση (εννοείται injection) αλλά με περισσότερο γκάζι.

 

Ενδεικτικά δείτε τα Suzuki Sixteen, Honda Sh 150i, Honda PS 150i (ίδιο κινητήρα με του SH απλά άλλος σχεδιασμός, το έχει η μητέρα μου).

 

@Aplostra Οι Ιάπωνες δε μου φαίνεται ότι πέφτουν ποιοτικά. Τη μπάλα την έχουν χάσει βγάζοντας κάτι Tenere 1200 και VFR 1200 (το καινούργιο)...

 

:)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...