Lucifer Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2011 Ντουσάκι διαρκείας, παυσίπονα και βλέπουμε. =*
Highlander Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 Φτου ρε πούστη μου. Το προηγούμενο Σάββατο πλήρωσα 20€ για να μάθω ότι ήταν το λαστιχάκι. Δεν το έλεγες νωρίτερα να γλίτωνα 20€ αυτή την εποχή ;
De@th L0rd Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2011 Εμ ρε παιδιά να τα λέτε αυτά. Α, κι αν αγοράζετε ψυγείο αυτή την εποχή το καθαριστικό εργαλείο της σωλήνας είναι μέσα στην συσκευασία. Μην κάνετε το λάθος, όπως μερικοί έξυπνοι που "για να μη το χάσουν" πάνε και το τοποθετούν μόνιμα μέσα στη σωλήνα... Θα τρέχετε μετά από καμια διακοπή ρεύματος και δε θα φτάνετε. Αφήστε το εκεί που φυλάτε τα εργαλεία σας.
SofoS@ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 Χάλασε και μένα το ψυγείο μου! Είναι πιτσος no-frost, και είναι με την κατάψυξη πάνω. Η οποία κατάψυξη δουλεύει κανονικά. Καθάρισα το σωληνάκι απο πίσω αλλά τίποτα
ChRis6 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2011 Βαλτε linux στα ψυγεια σας παιδια και πειτε ΤΕΛΟΣ στα προβληματα
Sonick Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 Παιδιά έχω και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα. Έχω ένα ψυγείο Samsung 5ετίας και παρατήρησα τελευταία οτι στο τελευταίο ράφι εκεί που φυλάσσονται τα οπωροκηπευτικά,μάζευε στον πάτο του αλλά μόνο στην αριστερή πλευρά του, μικρές ποσότητες παγωμένου νερού.Αφού το έψαξα βρήκα οτι έχει δημιουργηθεί εσωτερικά στον πάτο του ψυγείου και αριστερά,μία ρωγμή στο πλαστικό πολύ μικρή(σαν γρατζουνιά) αλλά αρκετή ώστε να μπαίνει αυτή η μικρή ποσότητα νερού στο εσωτερικό. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν υπάρχει κάποιο υλικό/πάστα που μπορώ να ρίξω πάνω στην ρωγμή ώστε να μονωθεί και να μην περνάει το νερό. Με μάστορα που μίλησα τηλεφωνικά μου είπε οτι το νερό οφείλεται σε βουλωμένη αποχέτευση. Είναι λογικό όμως να μαζεύεται μέσα στην ψύξη;Δεν μπορώ να καταλάβω απο που μπαίνει.
freedubus Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2011 σπάστο το μπουρδέλο άντε με τις καργιόλες καλύτερα εκτόνωση και καινούργιο ψυγείο παρά να γίνουμε τρελοί
begar Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Καταγγελία Samsung Service Μακρυά από προίόντα Samsung!!! H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο. Μου έχει χαλάσει ψυγείο από τις αρχές Απριλίου 2017, και μετά από 5 επισκέψεις του εξουσιοδοτημένου service , που τις πλήρωσα 500 ευρώ, συνεχίζω να είμαι χωρίς ψυγείο επί 60 μέρες. ΝΑΙ καλά διαβάζετε, 60 ημέρες. Στο τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης, το μόνο που μου λένε είναι ότι λυπούνται και να κάνω υπομονή, να έρθει νέο ανταλλακτικό Έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στη SAMSUNG Ελλάδος και το αποτέλεσμα ήταν να μου τηλεφωνήσει ένας τύπος, να μου εκφράσει τη λύπη του και να μου συστήσει να κάνω υπομονή. Όταν τον ρώτησα αν έχει μπροστά του την επιστολή μου, μου απάντησε ΟΧΙ. Μάλλον πήγε στα σκουπίδια. Αυτή είναι η εξυπηρέτηση SAMSUNG; Στο μεταξύ, πληροφορήθηκα ότι τα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό, διότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα. Υπόψιν, ότι το ψυγείο μου είναι τύπου ντουλάπας με λιανική τιμή πάνω από 2000 ευρώ, όχι κανένα φτηνιάρικο. Υπάρχει κανένας υπεύθυνος που να τον απασχολεί η εικόνα της εταιρίας; 60 μέρες χωρίς ψυγείο; Αυτή είναι η ρημάδα η ποιότητα της SAMSUNG; Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω ούτε καρφίτσα, αν πάνω γράφει SAMSUNG. Θα ακολουθήσει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή καθώς και επιστολή στην μητρική SAMSUNG. Εξυπακούεται ότι θα δημοσιεύσω το θέμα σε κάθε blog και site που ασχολείται με τέτοια θέματα. 60 μέρες χωρίς ψυγείο; Και έχοντας πληρώσει 500 ευρώ για επισκευή; Πόση υπομονή να κάνει κάποιος;;;;;;;; Λάζαρος Τσαβδαρίδης 1
ILIAS GR Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Ανέκαθεν αγόραζα πάντα απλά και φθηνά πράγματα… παρόλο Που σε κάποιες περιπτώσεις είχα την χρηματική άνεση να αγοράσω κάτι ποιο… υποτίθεται καλύτερο. Τώρα θες; Από τύχη, από όπως θες πες το. Οι ηλεκτρικές μου συσκευές εδώ και μια εικοσαετία δεν που παρουσία σαν κανένα πρόβλημα…. 1
xrist0s4 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουνίου 2017 Περσυ με ειχαν αφησει κ μενα απ την σαμσουνγκ χωρις ψυγειο ολο τον αυγουστο συν μερικες μερες του ιουλιου...Το σερβις της σαμσουνγκ γελοιο.Τους καλεσα γιατι το μοτερ εχει 10 χρονια εγγυηση αλλα τελικα ηταν πλακετα ινβερτερ.Περιιμενα 2 βδομαδες να την στειλουν κ τελικα στειλαν λαθος.μετα επρεπε πρωτα να τη λαβουν πισω κ να δουν εαν ειναι οκ κ μετα παλι να μου στειλουν τη σωστη...κοστος πλακετας 220 ευρω.μακρυα απο σαμσουνγκ λογω σερβις. Το τι περασα κατακαλοκαιρο χωρις ψυγειο,απεριγραπτο... ΥΓ.τα ινβερτερ κανουν οικονομια αλλα συνηθως την πατανε οι πλακετες που κοστιζουν οση οικονομια σας εκανε τοσο καιρο... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα