Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σοβαρά μιλάς;

 

Πρέπει να βρω τα @ρχιδια να τα βάλω με τα @ρχιδια επειδή ο νόμος δεν με καλύπτει εκεί που σπουδάζω;

 

Δηλαδή πόσο διαφέρει αυτό που λες από την αυτοδικία; Γιατί όταν μπαίνουν μια 10αρια μαλάκες στο μάθημα με σκοπό να το διαλύσουν ή να κάψουν εργαστήρια, φοιτητές και καθηγητές μόνο με αυτοδικία λύνεται σε μια περιοχή που έχει άσυλο. Άσε που καλλιεργείται και ο φόβος σε τέτοιες καταστάσεις γιατι έτσι και σε σταμπάρουν δεν ξέρεις που θα φτάσουν.

Αν θεωρείς πως ο μόνος τρόπος δράσης της φοιτητικής κοινότητας είναι η βία κι η αυτοδικία, δεν βλέπω να διαφέρεις και πολύ από αυτούς τους οποίους φοβάσαι.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν θεωρείς πως ο μόνος τρόπος δράσης της φοιτητικής κοινότητας είναι η βία κι η αυτοδικία, δεν βλέπω να διαφέρεις και πολύ από αυτούς τους οποίους φοβάσαι.

 

Όχι με συγχωρείς, όταν τα κόμματα στο πανεπιστήμιο που και καλά εκρποσωπούν τους φοιτητές κόπτονται για το αν θα μας δίνουν το πλήρες ecdl ή τις πρώτες δύο ενότητες (αγρόν ηγόραζον δηλαδή) και από την άλλη συμβαίνουν αυτού του είδους οι τραμπουκισμοί, ο μέσος φοιτητής δεν μπορεί να καταφύγει κάπου αλλού. Και μην μου πεις να ανατραπούν τα κόμματα γιατί ξέρουμε όλοι με πόσο δημοκρατικές διαδικασίες βγαίνουν αυτά.

Δημοσ.

Όχι με συγχωρείς, όταν τα κόμματα στο πανεπιστήμιο που και καλά εκρποσωπούν τους φοιτητές κόπτονται για το αν θα μας δίνουν το πλήρες ecdl ή τις πρώτες δύο ενότητες (αγρόν ηγόραζον δηλαδή) και από την άλλη συμβαίνουν αυτού του είδους οι τραμπουκισμοί, ο μέσος φοιτητής δεν μπορεί να καταφύγει κάπου αλλού. Και μην μου πεις να ανατραπούν τα κόμματα γιατί ξέρουμε όλοι με πόσο δημοκρατικές διαδικασίες βγαίνουν αυτά.

 

΄Κι ερχόμαστε στο σχόλιο περί ανοησίας και παραβατικότητας και ρύθμισης της κοινωνίας.

Η ανοησία για την οποία μιλώ εγώ έχει να κάνει κυρίως με απάθεια (και στους μεν και στους δε), ενώ η παραβατικότητα για την οποία μιλάτε οι πολέμιοι του ασύλου με διεύρυνση εξουσίας (και στους μεν και στους δε).

Προτείνεις να νομοθετηθεί κάτι για να μπορείς να παραμείνεις απαθής.

Δημοσ.

Ο τονος στο δευτερο α. :rolleyes:

 

πουρνάρας;wtf

 

Χαιρομαι που συννενονουμαστε...

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol:

 

Επικο!

Δημοσ.

΄Κι ερχόμαστε στο σχόλιο περί ανοησίας και παραβατικότητας και ρύθμισης της κοινωνίας.

Η ανοησία για την οποία μιλώ εγώ έχει να κάνει κυρίως με απάθεια (και στους μεν και στους δε), ενώ η παραβατικότητα για την οποία μιλάτε οι πολέμιοι του ασύλου με διεύρυνση εξουσίας (και στους μεν και στους δε).

Προτείνεις να νομοθετηθεί κάτι για να μπορείς να παραμείνεις απαθής.

 

Δεν θα παραθέσω προσωπικές μου αντιπαραθέσεις για να αποδείξω ότι δεν είμαι απαθής, θα σου πω όμως ότι θα μπορούσα να σε χαρακτηρίσω ανάλογα - παρ'όλα αυτά αυτό εξακολουθεί να μην αποτελεί επιχείρημα.

 

Και εξηγώ:

 

Ο μέσος φοιτητής δεν μπορεί να βρει το δίκιο του. Και ας πούμε ότι δημιουργείται κινητοποίηση, ποιος θα πετάξει έξω αυτούς που καταλαμβάνουν κτήρια ας πούμε, χωρίς βία;

 

Θα τους πούμε πχ. "Γεια σας, έχουμε φτιάξει μια επιτροπή και θα θέλαμε αν μπορείτε, σας παρακαλούμε πολύ, αν δεν υπάρχει πρόβλημα κι αν έχετε κέφια σήμερα, να εκκενώσετε το κτήριο". Και αυτοί θα φύγουν. Το επόμενο λεπτό κιόλας.

Αν λοιπόν καταφύγουν σε βία όσοι δεν εκπροσωπούνται γίνονται σαν τους τραμπούκους, αν τα βάλουν μαζί τους με κάποιο τρόπο μπορεί και να κινδυνεύουν, αν απευθυνθούν στους εκπροσώπους αγνοούνται, αν δεν κάνουν τίποτε απ'όλα αυτά είναι απαθείς. Αχά.

 

Δεν μιλάμε για διεύρυνση εξουσίας, μιλάμε για τη δυνατότητα όταν γίνονται επεισόδια, όταν σπάνε, όταν κάνουν καταλήψεις σαν αυτή που περιέγραψα να διώκονται αυτές οι πράξεις.

Δημοσ.

Ρε συ wash δεν περιμενα τετοιο τσουβαλιασμα απο σενα...

Κανενας δεν ειπε να καταργηθει η απεργια η η πορεια, αλλα δεν νομιζω να πιστευεις οτι δεν εχουν φτασει σε καταχρηστικα επιπεδα και οι δυο αυτες περιπτωσεις. Διοτι αν δεν εφτασαν, ποιοι ηταν αυτοι που ετρεχαν προχτες την Τεταρτη απο οικοδομη σε οικοδομη, μην τυχον και δουλευει κανενας; Ολα τα πραγματα στη ζωη εχουν καποια ορια, και δυστυχως σε αυτο τον τομεα, τα ορια εχουν προσπεραστει προ πολλου.

 

Οσο για το ασυλο, αν και προσπαθω επι σελιδες να μαθω συγκεκριμενα ποιες ειναι αυτες οι διακινουμενες ιδεες που χωρις αυτο θα παψουν να διακινουνται, και τελος παντων, κανεις δεν κυνηγησε τα τελευταια 35 χρονια κανεναν για τις ιδεες του, για τις πραξεις του θα κυνηγηθει.

 

Για το ξεπουλημα του κρατους θα βγουμε πολυ οφ τοπικ, ειναι αλλα θεματα πιο καλα για τετοια συζητηση.

 

Eμ κι εγώ περίμενα από 'σένα να μιλήσεις για τσουβάλιασμα; Κάτι έχεις χάσει από αυτά που έγραψα.

 

(...και ω ναι, εσύ μπορεί να μην έχεις μιλήσει για "τα άλλα", αλλά άλλοι έχουν. Αλλού έστω. ΤΩΡΑ ελπίζω να με πιάνεις.)

 

Δεν έχεις πιάσει δε και το άλλο νόημα, της ειρωνείας : το να πονάει κεφάλι δε σημαίνει κόβουμε κεφάλι, διότι απλά θα μείνουμε ακέφαλοι, παρέα με τους ανεγκέφαλοι (και τους άψυχοι) ρε συ.

 

Τέλος, περί πανεπιστημιακού σελιδοασύλου : το θέμα μαν δεν είναι ούτε το πόσο χρηστικό είναι στις μέρες μας, στις μέρες του ίντερνετς κτλ, στις μέρες που η κοινοβουλευτική δικατορία μας επιτρέπει να διαδηλώνουμε χωρίς να μας πυροβολάει όξω απ' το σπίτι μας μετά την δύσιν -στην οποίαν ανήκομεν μπδγ- για να μη συστήνουμε συμμορίας, ούτως ώστε να μας τσαλακώνει κεφάλια, αναπνευστικά και ηθικό δια χειρός παιδιών του λαού όποτε γοστάρει. Το θέμα είναι ότι σταδιακά χάνουμε τα πάντα, και στις επόμενες γενιές παραδίδονται μάλιστα λιγότερα : η επόμενη γενιά θα μεγαλώσει νιώθωντας ως φυσιολογικό του να αλληλοτρώγεται για 500 Ευρώ μάνθλι, νιώθωντας ως φυσιολογικό ότι γιατρούς κι εκπαίδευση θα πρέπει να τα πλερώσει απ' την τσέπα της, κ.ο.κ. (Στο ίδιο τέμπο, η επόμενη γενιά θα μεγαλώσει νιώθωντας ως φυσιολογικά τα ντου των ΜΑΤ -που σήμερα είναι ακόμα ΡΟΥΑ, παρεμπιπτόντως- στα πανεπιστήμια. Είτε θα πρόκειται για να συνετίσει βανδάλους, είτε για να να ξεκληρίσει φοιτητικές συνελεύσεις, αποχές, καταλήψεις, και άλλα δημοκρατικά. Νιώθεις; ΜΕ νιώθεις...; )

 

 

 

 

 

 

Αφήνω τα υπόλοιπα γιατί είναι οφφτόπικ, αλλά σχετικά με αυτό:

στις υπόλοιπες χώρες του κόσμου, που δεν υπάρχει ο θεσμός του ασύλου, έχει ήδη επέλθει η οργουελική ολοκλήρωση?

Δεν ειρωνεύομαι, αναρωτιέμαι ειλικρινά, εδώ και τόσες σελίδες, αν υπάρχει ένα επιχείρημα για τη διατήρηση του θεσμού αυτού, εν έτει 2011 και με τον τρόπο που προβλέπεται στο νόμο.

Γιατί στο δικό σου ποστ μόνο, βλέπω τρία επιχειρήματα για την κατάργησή του.

 

Για να σε προλάβω (και τη saya λολ), δεν λέω πουθενά ότι εγώ είμαι υπέρ της κατάργησης, αλλά θα συμφωνήσω με τον παρεδώσε ότι οι σχετικές διατάξεις, ακόμα και με τον νόμο του 2007 που αντικατέστησε κάποιες του 1982, και κυρίως η εφαρμογή τους, είναι προβληματικές.

 

Αν βλέπεις στο ΔΙΚΟ μου ποστ "3 επιχειρήματα για την κατάργησή του", the (fire)flies are on you.

 

(...καλά κάνεις και τα βλέπεις. Βλέπε τα. Έτσι, συνέχισε να τα βλέπεις)

 

 

Δημοσ.

Δεν θα παραθέσω προσωπικές μου αντιπαραθέσεις για να αποδείξω ότι δεν είμαι απαθής, θα σου πω όμως ότι θα μπορούσα να σε χαρακτηρίσω ανάλογα - παρ'όλα αυτά αυτό εξακολουθεί να μην αποτελεί επιχείρημα.

 

Και εξηγώ:

 

Ο μέσος φοιτητής δεν μπορεί να βρει το δίκιο του. Και ας πούμε ότι δημιουργείται κινητοποίηση, ποιος θα πετάξει έξω αυτούς που καταλαμβάνουν κτήρια ας πούμε, χωρίς βία;

 

Θα τους πούμε πχ. "Γεια σας, έχουμε φτιάξει μια επιτροπή και θα θέλαμε αν μπορείτε, σας παρακαλούμε πολύ, αν δεν υπάρχει πρόβλημα κι αν έχετε κέφια σήμερα, να εκκενώσετε το κτήριο". Και αυτοί θα φύγουν. Το επόμενο λεπτό κιόλας.

Αν λοιπόν καταφύγουν σε βία όσοι δεν εκπροσωπούνται γίνονται σαν τους τραμπούκους, αν τα βάλουν μαζί τους με κάποιο τρόπο μπορεί και να κινδυνεύουν, αν απευθυνθούν στους εκπροσώπους αγνοούνται, αν δεν κάνουν τίποτε απ'όλα αυτά είναι απαθείς. Αχά.

 

Δεν μιλάμε για διεύρυνση εξουσίας, μιλάμε για τη δυνατότητα όταν γίνονται επεισόδια, όταν σπάνε, όταν κάνουν καταλήψεις σαν αυτή που περιέγραψα να διώκονται αυτές οι πράξεις.

Αν 5 ατομα καταλαβουν το κτιριο μονα τους μπορει ανετα να αποφασιστει απο την πρυτανεια να μπει η αστυνομια μεσα.

Δημοσ.

akpe με λένε ε :P

 

δεν λέει εσένα, μην ανησυχείς, αλλά η αναφορά αξίζει και μόνο ως ένδειξη επιπέδου.

 

wtf, ακόμη παλεύετε σε αυτό το αδικοχαμένο topic;

  • Super Moderators
Δημοσ.

Είμαι υπέρ της κατάργησης του ασύλου. Δεν προσφέρει απολύτως τίποτε.

 

Αν η "κληρονομιά" που θα αφήσω στις επόμενες γενιές είναι να χτίζει το κάθε φασιστάκι όποιον καθηγητή δεν πάει με τα νερά του και να παίζει την κολοκυθιά ο πρύτανης "8α ζητήσω συνδρομή της αστυνομίας ή όχι", τέτοιο κληροδότημα δε θέλω να αφήσω στα παιδιά μου.

Δημοσ.

Αν 5 ατομα καταλαβουν το κτιριο μονα τους μπορει ανετα να αποφασιστει απο την πρυτανεια να μπει η αστυνομια μεσα.

 

Και άνετα αποφασίζεται. Κάθε φορά σου λέω.

Δημοσ.

δεν λέει εσένα, μην ανησυχείς, αλλά η αναφορά αξίζει και μόνο ως ένδειξη επιπέδου.

 

wtf, ακόμη παλεύετε σε αυτό το αδικοχαμένο topic;

Ωχ ,μωρε ποια αναφορα το κανατε μεσανοτολικο ,το αβαταρ του σχολιαζω .Τι σημαινει αυτο;Οτι εχει κανονικα καραφλα .Εσυ δλδ εισαι βρυκολακας;

 

Και άνετα αποφασίζεται. Κάθε φορά σου λέω.

Να αποφασιστει τοτε ,να τελειωνουμε .Αν ειναι για 5 ατομα δεν υπαρχει και λογος..

Δημοσ.

Εαν μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια που υπάρχει το άσυλο η πρυτανεία έκανε τη δουλειά της όπως θα έπρεπε δεν θα συζητούσαμε για άρση του ασύλου. Αλλά και η πρυτανεία βαράει γαμώ τους ρόλους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...