Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Τέλος τα τζαμπέ βιβλία.. Τέλος και οι παρατάξεις με το ενιαίο ψηφοδέλτιο;;;;;

 

"Από το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 παύει η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές με δαπάνες του Δημοσίου και θεσπίζεται η υποχρέωση ανάρτησης στο διαδίκτυο της αναλυτικής ύλης των παραδόσεων/σημειώσεων των μαθημάτων που διδάσκουν οι καθηγητές όλων των βαθμίδων."

 

"Ο εκπρόσωπος των φοιτητών του ιδρύματος εκλέγεται από ενιαίο ψηφοδέλτιο και με καθολική ψηφοφορία των ενεργών προπτυχιακών και

μεταπτυχιακών φοιτητών. Υποψήφιοι φοιτητές μπορούν να είναι εκείνοι οι οποίοι βρίσκονται εντός της ελάχιστης διάρκειας φοίτησής τους και μετά το πρώτο έτος φοίτησης."

Δημοσ.

"Από το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 παύει η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές με δαπάνες του Δημοσίου και θεσπίζεται η υποχρέωση ανάρτησης στο διαδίκτυο της αναλυτικής ύλης των παραδόσεων/σημειώσεων των μαθημάτων που διδάσκουν οι καθηγητές όλων των βαθμίδων."

 

δεν τους χάλασε...μερικοί δεινόσαυροι ούτε email δεν ξέρουν να στείλουν, και όχι επειδή δεν μπορούν να μάθουν, απλά δεν θέλουν γιατί έχουν χ@σμένους τους φοιτητές

 

"Ο εκπρόσωπος των φοιτητών του ιδρύματος εκλέγεται από ενιαίο ψηφοδέλτιο και με καθολική ψηφοφορία των ενεργών προπτυχιακών και

μεταπτυχιακών φοιτητών. Υποψήφιοι φοιτητές μπορούν να είναι εκείνοι οι οποίοι βρίσκονται εντός της ελάχιστης διάρκειας φοίτησής τους και μετά το πρώτο έτος φοίτησης."

 

αυτούς κι αν δεν τους χάλασε... :mrgreen:

Δημοσ.

"Από το ακαδημαϊκό έτος 2014-15 παύει η διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στους φοιτητές με δαπάνες του Δημοσίου και θεσπίζεται η υποχρέωση ανάρτησης στο διαδίκτυο της αναλυτικής ύλης των παραδόσεων/σημειώσεων των μαθημάτων που διδάσκουν οι καθηγητές όλων των βαθμίδων."

Και τώρα πώς θα βγάζουν λεφτά οι καθηγητές και οι εκδότες και πώς θα κάνουν οι φοιτητές συλλογή απαρχαιωμένων βιβλίων;

Δημοσ.

Και τώρα πώς θα βγάζουν λεφτά οι καθηγητές και οι εκδότες και πώς θα κάνουν οι φοιτητές συλλογή απαρχαιωμένων βιβλίων;

 

 

274204_veltsos141.jpg

Δημοσ.

Όχι, το πόιντ ήταν η φάτσα που στοχάζεται.

 

Κατατά ο Βέλτσος έχει πολλά να χάσει με το νέο σύστημα. Υποψιάζομαι ότι γι'αυτό βγαίνει στη σύνταξη.

Δημοσ.

Και τώρα πώς θα βγάζουν λεφτά οι καθηγητές και οι εκδότες και πώς θα κάνουν οι φοιτητές συλλογή απαρχαιωμένων βιβλίων;

Θα κανουν συλλογη σε pdf .Zητω η τεχνολογια .Ακομη και σε σωστο μετρο την χολη αν δεν την σταξετε κατι θα παθετε..

Δημοσ.

μη λέμε ότι θέλουμε, η ύπαρξη και μόνο ένος επιστημονικού συγγράμματος στη βιβλιοθήκη ενός φοιτητή είναι πολύ σημαντική και δε συγκρίνεται με ένα μάτσο εκτυπωμένα κωλόχαρτα...

Δημοσ.

Τουλαχιστον θα ασχολουνται με το πραγματικο προβλημα ασφαλειας στο πανεπιστημιο που ειναι οι μικροκλοπες και οχι αν πλακωθηκαν 2 δαπιτες με 2 πασπιτες καπου ,καπως καποτε .Τι απλοι παρατηρητες ρε;Τα λοκ θες και εσυ μεσα στις σχολες .Αει συγκεντρωσου .Λογικα θα ειναι ατομα με καταλληλο σωματοτυπο για αυτη την δουλεια .Καλα δεν ειπα να φερουν και φουσκωτους.Αλλα να μπορουν να κανουν την δουλεια αυτη χωρις τον εξοπλισμο του ραμπο

 

Λυπαμαι, αλλα παλι δε με καλυπτεις.

Πως ειναι δυνατον να μπορεσουν να ασχοληθουν εστω με τις μικροκλοπες, απο τη στιγμη που δεν εχουν τα δικαιωματα ενος αστυνομικου, αρα και δεν μπορουν να ελεγξουν, να ψαξουν κλπ. Πως θα μπορεσουν πχ να μπουν μεσα στην εστια μου, οταν δεν εχουν την ισχυ του αστυνομικου; Ποιος θα τους δωσει το δικαιωμα να ψαξουν μεσα στο πιο ιδιατερο ασυλο, που ειναι ο χωρος εστιασης μου;

Και στην τελικη, αυτο δηλαδη ειναι το ασυλο για σενα; Ολα τα αλλα ειναι σωστα και πρεπει να λειτουργουν οπως λειτουργουσαν, ενω οι μικροκλοπες ειναι το μειζον προβλημα που πρεπει να λυθει; Αυτο ειναι το κολλημα και για αυτο χωλαινει το ασυλο; απο τις μικροκλοπες; Αν αντιμετωπιστουν αυτες, το ασυλο δε θα εχει αλλο προβλημα;

Εκει λοιπον βρισκεται το προβλημα της διακινησης των ελευθερων ιδεων; Στο πως θα πιασεις το μικροδιαρρηκτη, ενω το μλκ το δαπιτη η τον πασπιτη,η τον οτιδηποτε, που θα βαλει φωτια στο ταδε εργαστηριο, θα τον δουμε ως μερος της λειτουργιας του παν/μιου;

 

Τωρα για το σωματοτυπο κλπ, θελει ειδικο σχολιασμο, γιατι αν νομιζεις οτι ο φοιτητης που πλεον ξερει πολυ καλα τα δικαιωματα του, θα φοβηθει απο το σεκιουριτα επειδη ειναι σφιχτης (αλλα δεν μπορει να κουνηθει λογω ασυλου), τοτε εισαι οικτρα γελασμενη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...