Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ειναι θεμα νομων που με συμφερουν η οχι

Δεν ακολουθω τους νομους, διαμορφωνω τη δικια μου ηθικη και δρω με βαση αυτην.

Επισης αλλο το να υπαρχουν καποιοι κανονες και αλλα θεσμοθετημενοι νομοι.

 

Αρα και ολοι οι υπολοιποι δικαιουμαστε να μην ακολουθουμε τους νομους και μεσα σε αυτους και το νομο περι ασυλου. Διτι η ηθικη του καθενος καλως η κακως δεν ειναι η ιδια.

Εμενα πχ η ηθικη μου, υποδικνυει οτι η ανθρωπινη ζωη δεν εχει καμμια αξια, αρα οι προσωπικοι μου νομοι αποδεχονται τη δολοφονια ως μια απολυτως φυσιολογικη πραξη.

 

Δωσε λιγο τη διαφορα των κανονων και των θεσμοθετημενων νομων.

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • saya

    saya 419 αναρτήσεις

  • YiN

    YiN 109 αναρτήσεις

  • akpe

    akpe 100 αναρτήσεις

  • -nick-

    -nick- 62 αναρτήσεις

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Το άσυλο ισχύει μόνο όταν ισχύει και το Σύνταγμα. Σε καθεστώς χούντας δεν ισχύει το ένα άρα ούτε και το άλλο.

 


  •  
  • Όταν έχουμε δημοκρατία έχουμε και ελευθερία, ελευθερία γνώμης, δικαίωμα διακίνησης ιδεών, δικαίωμα να σκεφτόμαστε, να αναπνέουμε, να συναθροιζόμαστε και να οργανώνουμε αγώνες. Δικαιώματα κατοχωρωμένα απο το Σύνταγμα οπότε ένας νόμος με έξτρα δόση ελευθερίας (άσυλο) είναι πλεονασμός σε μια δημοκρατία.
  • Όταν έχουμε χούντα, δικτατορία whatever με διάφορες ανελευθερίες και καταπιέσεις τότε δεν ισχύει το Σύνταγμα άρα δεν έχει καμιά ουσιαστική εφαρμογή το άσυλο αφού παραβιάζεται και αυτό αλλά και πολλά άλλα δικαιώματα των πολιτών.

 

Ρωτάω. Σε ποια περίπτωση καλύπτει κάποια ανάγκη τούτο το πράγμα που λέγεται άσυλο; Την πρώτη ή την δεύτερη;

Δημοσ.

1. Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η ευθεία σύγκριση του ucl με το οπα, χωρίς εξέταση τoυ οικονομικου/πολιτικού/κοινωνικού πλαισίου είναι φυσιολογική και ευθεία πράξη;

 

 

Φίλιππε, όντως κανείς φοιτητής δε σκοτώθηκε από τανκ, στην εξέγερση πάντως του πολυτεχνείου υπήρχαν επίσημα καμιά 25αριά νεκροί. Θα τους ζητήσω πάσο για την εξακρίβωση της φοιτητικής τους ιδιότητας ή όχι.

 

Για να είμαι ειλικρινής, για να κολλήσεις μέχρι και εσύ στα επουσιώδη του ποστ, φοβάμαι για το τι κατάλαβαν οι υπόλοιποι.

 

 

Έχω γράψει καμιά 50αριά μηνύματα, αρκετά αναλυτικά, στο συγκεκριμένο νήμα, γι' αυτό και δεν μπήκα στην ουσία. Τα έχω πει ήδη καμιά 10αριά φορές.

 

Σχολίασα το συγκεκριμένο, γιατί αποτελεί τον θεμέλιο λίθο της φαντασιακής κατασκευής, πάνω στην οποία βασίζεται η υποστήριξη του ασύλου. Ότι δηλαδή σε έναν κόσμο ανελευθερίας, καταστολής και καταπίεσης, το γαλατικό χωριό του πανεπιστημίου αποτελεί όαση ελεύθερης έκφρασης, ενώ στην πραγματικότητα αυτό δεν ίσχυε τόσο απόλυτα ούτε καν στην περίοδο της δικτατορίας.

Για να υποστηριχθεί η κατασκευή αυτή, τα δεκάδες περιστατικά βίας και ΚΥΡΙΩΣ αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς και καταπίεσης της ελεύθερης έκφρασης στα ελληνικά πανεπιστήμια (έχω παραθέσει πολλά με λινκ σε προηγούμενο μήνυμά μου) αντιμετωπίζονται ως μεμονωμένα γεγονότα, ενώ η αστυνομική βία και αυθαιρεσία στην κοινωνία προβάλλεται ως καθημερινότητα. Αυτή τη στιγμή, η βία και η καταπίεση στο πανεπιστήμιο ασκείται από οργανωμένες ομάδες συγκεκριμένης ιδεολογικής κατεύθυνσης (αδιάφορο ποιας κατεύθυνσης, γιατί αύριο μπορεί να είναι άλλη ομάδα η πιο δυνατή), ενώ στις πλατείες ασκείται από τα ΜΑΤ. Να γίνουμε ξαφνικά δημοκρατικοί και ανεκτικοί πολίτες δεν παίζει. Οπότε, με άσυλο ή χωρίς, βία, συγκρούσεις και αντιδημοκρατικές συμπεριφορές θα υπάρχουν παντού. Μόνο που, προσωπικά, θεωρώ ότι σε μια -σε γενικές γραμμές- δημοκρατική κοινωνία, είναι προτιμότερο η εξουσία να ασκείται από αιρετούς, οι οποίοι αναλαμβάνουν την ευθύνη των πράξεών τους, παρά από ομάδες τραμπούκων. Αν αύριο μπουν τα ΜΑΤ και σπάσουν στο ξύλο τους φοιτητές που κάνουν ημερίδα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, μπορώ να καταφύγω στα δικαστήρια εναντίον του διοικητή και των αστυνομικών και να ρίξω μαύρο στον υπουργό προστασίας του πολίτη και το κόμμα του. Αν οι θύτες όμως είναι 100 άγνωστοι με κουκούλες, ναζιστικά σύμβολα ή μολότωφ, η μόνη μου λύση είναι να βρω 150 γομάρια και να πάω να πάρω εκδίκηση. Το δεύτερο δεν αρμόζει σε μια οργανωμένη κοινωνία, όσο ατελώς και αν λειτουργεί η πρώτη λύση.

 

Και ως προς τη σύγκριση, εγώ δεν λέω να συγκρίνουμε με την Αγγλία ή τις ΗΠΑ. Να συγκρίνουμε με την Πορτογαλία, την Τσεχία και την Ισπανία, που είχαν δικτατορίες και τανκς κτλ. Αυτό ακριβώς έγραψα. Αυτοί γιατί δεν το χρειάζονται το άσυλο;

 

Επίσης, δεν εγγυάται κανείς ότι και σε 5 ή 10 χρόνια οι "ιδεολογικοί" συσχετισμοί στα πανεπιστήμια (και έξω) θα είναι οι ίδιοι με σήμερα. Έστω ότι σε 10 χρόνια η νεολαία της Χρυσής Αυγής παίρνει 35% στις φοιτητικές εκλογές και ο Συνασπισμός είναι κυβέρνηση, θα είστε πάλι υπέρ του ασύλου; Όταν οι Χρυσαυγίτες θα απειλούν όποιον καθηγητή περάσει τον Αλβανό φοιτητή και οι ομιλητές σε αντιρατσιστικά φεστιβάλ τρώνε γιαούρτια πριν μιλήσουν, το άσυλο θα είναι ακόμα καλό; Γιατί, αν ο θεσμός είναι σωστός, λειτουργεί σε όλες τις συνθήκες.

Δημοσ.

Μεταξυ δημοκρατιας και χουντας υπαρχουν ολες οι ενδιαμεσες αποχρωσεις. Αν νομιζεις οτι ζουμε σε 'δημοκρατια' ξανασκεψου του.

 

Pournaras η διαφορα ειναι οτι στην δευτερη περιπτωση υπαρχει κρατος-εξουσια που φτιαχνουν αυτους τους θεσμους/νομους.

Στην πρωτη περιπτωση θα μπορουσε απλα να ειναι κανονες που εχει συμφωνησει ολοκληρη η κοινοτητα.

Δημοσ.

Μεταξυ δημοκρατιας και χουντας υπαρχουν ολες οι ενδιαμεσες αποχρωσεις. Αν νομιζεις οτι ζουμε σε 'δημοκρατια' ξανασκεψου του.

Καλά...εντάξει τώρα...

Δημοσ.

Μεταξυ δημοκρατιας και χουντας υπαρχουν ολες οι ενδιαμεσες αποχρωσεις. Αν νομιζεις οτι ζουμε σε 'δημοκρατια' ξανασκεψου του.

 

Pournaras η διαφορα ειναι οτι στην δευτερη περιπτωση υπαρχει κρατος-εξουσια που φτιαχνουν αυτους τους θεσμους/νομους.

Στην πρωτη περιπτωση θα μπορουσε απλα να ειναι κανονες που εχει συμφωνησει ολοκληρη η κοινοτητα.

 

Σου ειπα και πριν, το προβλημα σου δεν ειναι η καταργηση 'η μη του ασυλου, αλλα γενικοτερα η υπαρξη κρατους - εξουσιας. Αρα αφου δεν αποδεχεσαι τους νομους, πως αποδεχεσαι το ασυλο που ειναι κι αυτο ενας νομος; Αστον στην τυχη του και αν μεσα απο τη ζυμωση της κοινοτητας γινει κανονας εχει καλως.

Δε γινεται να ζητας με νομο (που δεν αποδεχεσαι), απο ενα κρατος (που δεν αποδεχεσαι), την υπαρξη του ασυλου...

Δημοσ.

Σου ειπα και πριν, το προβλημα σου δεν ειναι η καταργηση 'η μη του ασυλου, αλλα γενικοτερα η υπαρξη κρατους - εξουσιας. Αρα αφου δεν αποδεχεσαι τους νομους, πως αποδεχεσαι το ασυλο που ειναι κι αυτο ενας νομος; Αστον στην τυχη του και αν μεσα απο τη ζυμωση της κοινοτητας γινει κανονας εχει καλως.

Δε γινεται να ζητας με νομο (που δεν αποδεχεσαι), απο ενα κρατος (που δεν αποδεχεσαι), την υπαρξη του ασυλου...

 

Το πώς εχω στο μυαλο μου την ιδεατη κοινωνια δεν εχει να κανει με τις τωρινες συνθηκες, στις οποιες λειτουργεις βασει 'μη χειρον βελτιστον'.

 

Ειναι σαν να μου σου λεω οτι θελω να εχει μετρο ολη τη νυχτα και να μου λες εσυ ωραια τοτε γιατι παιρνεις ταξι?

Δημοσ.

Πήγαινε σε Γενική Συνέλευση στο ΕΜΠ και αν πεις ελεύθερα τις συντηρητικές σου απόψεις να δεις πως θα τρέξουν όλοι να προστατέψουν το δικαίωμά σου να τις πεις στο "άσυλο ιδεών"...

 

Η μόνη χρήση του άσυλου τα τελευταία 30 χρόνια είναι για να γλυτώνουν οι μ@λ@κες που κάνουν επεισόδια και κρύβονται σαν κοριτσάκια πίσω από την κουρτίνα του ασύλου και για να στήνουν τα τσαντίρια(Προπύλαια) και την πραμάτεια τους οι κάθε λογής λαθρομετανάστες κάνοντας κατάχρηση του δικαιώματος αυτού που έχουμε σαν μοναδική χώρα.

 

Γι'αυτό λοιπόν στο καλό να πάει και το άσυλο και περιμένω πως και πως στις επόμενες ταραχές να δω που θα τρέξουν να κρυφτούν οι μ@λ@κες με τις μολότοφ, έχω να τους προτείνω να πάνε στα τσακίδια.

 

Πολύ κράτησε η φαρσοκωμωδία. Όποιος είναι άντρας λέει τις απόψεις του, τις υποστηρίζει χωρίς να τον νοιάζουν οι επιπτώσεις, αλλά πήξαμε στους θρασύδειλους.

Δημοσ.

Η κατάργηση του ασύλου ήταν αναμενόμενη και αργά η γρήγορα θα ερχόταν.

Όταν κάτι απλά είναι οπισθοδρομικό και απλά δεν χρειάζεται πλέον μπορείς να το αφήσεις στο χρονοντούλαπο να σαπίσει.

Όταν όμως προκαλεί διάφορα προβλήματα, γίνεται αντικείμενο κατάχρησης και η ερμηνεία του τραβιέται από τα μαλλιά για να εφαρμόσει στην κάθε διεστραμμένη λογική τότε είναι η ώρα να απομακρυνθεί.

Αυτό είναι το άσυλο.

Επιτέλους ήρθε η ώρα να πάρει η λογική τη θέση που της αξίζει σ'αυτή τη χώρα.

Δημοσ.

Μεταξυ δημοκρατιας και χουντας υπαρχουν ολες οι ενδιαμεσες αποχρωσεις. Αν νομιζεις οτι ζουμε σε 'δημοκρατια' ξανασκεψου του.

Αυτο ειναι μια γενικευση-συμπερασμα που δε θα εξετασουμε κατα ποσο ισχυει η οχι τωρα. Ας πουμε οτι εχεις ενα δικαιο απλα χωρις πολλη φιλοσοφια.

Εγω αυτο που θελω να σε ρωτησω ειναι οτι εστω και με αυτη τη μορφη πολιτευματος που εχουμε αυτη τη στιγμη, ΠΟΙΑΣ κατηγοριας πολιτων επηρεαζεται η ζωη στο παραμικρο απο την καταργηση του πανεπιστημιακου ασυλου και σας τρωει τοσο πολυ?

Διευκρινηστε μας συγκεκριμενα ενας σας.

 

Ο ενας λεει οτι εχουμε ημιχουντα αρα θελουμε ασυλο αλλιως προβλημα..

Ο αλλος λεει οτι εφοσον στην Ομονοια δε τηρουνται οι νομοι να μην περασει ασυλο στα Πανεπιστημια.

Ο αλλος οτι οι σχολες διαλυονται αραια και που, τοσο αραια που δεν δικαιολογειται το ασυλο (να βαλουμε ενα threshold δηλαδη, στις 5 φορες το χρονο καταργουμε το ασυλο?).

Ο αλλος λεει οτι θα γινει καταστολη των πολιτικων διαδικασιων μεσα στα Πανεπιστημια. Ναι θα μπουκαρουν οι μπατσοι μεσα χωρις λογο κι οπου βλεπουν ομαδες ανω των 3 ατομων να καθονται και να συζητουν για πολιτικη θα τους πανε στο αποσπασμα. ΡΕ για Πανεπιστημια μιλαμε, δεν μιλαμε για κομματα!

 

Πειτε μας ομως ΠΟΙΑ κοινωνικη κατηγορια επηρεαζεται απτην καταργηση του ασυλου τη ΣΗΜΕΡΟΝ ημερα (η χουντα ηταν κατι δεκαετιες πισω, περασε τωρα, ετσι?). Αναφερετε τις ενας αν ειναι ευκολο.

Δημοσ.
Ο ενας λεει οτι εχουμε ημιχουντα αρα θελουμε ασυλο αλλιως προβλημα..

 

Δικο σου συμπερασμα αυτο. Προσωπικα δεν με πολυνοιαζει για το ασυλο, θα θελα ομως να υπαρχει.

Δημοσ.

 

 

Πειτε μας ομως ΠΟΙΑ κοινωνικη κατηγορια επηρεαζεται απτην καταργηση του ασυλου τη ΣΗΜΕΡΟΝ ημερα (η χουντα ηταν κατι δεκαετιες πισω, περασε τωρα, ετσι?). Αναφερετε τις ενας αν ειναι ευκολο.

 

Αυτην κυριως :

 

 

Δικο σου συμπερασμα αυτο. Προσωπικα δεν με πολυνοιαζει για το ασυλο, θα θελα ομως να υπαρχει.

Δημοσ.

Δικο σου συμπερασμα αυτο. Προσωπικα δεν με πολυνοιαζει για το ασυλο, θα θελα ομως να υπαρχει.

Ωραια. Ολοι θα θελαμε να υπαρχει νομιζω, αλλα απτη στιγμη που κακαστρατηγηθηκε σημαντικα και επανειλημενα με αποτελεσμα να εμποδιζεται τελικως η εκπαιδευτικη διαδικασια απο συγκεκριμενες πολιτικες μειοψηφιες, συν τις διαφορες καταστροφες, τοτε νομιζω δεν ειναι και τοσο επιπονο για ΚΑΝΕΝΑΝ και καμια ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ομαδα να γινει η παραχωρηση του ασυλου για το καλο των πανεπιστημιων και της εκπαιδευσης.

 

Οι μονοι που δικαιολογουνται να κοπτονται ειναι αυτοι που πλητονται αμεσα απο αυτην την αποφαση. Το ποιοι ειναι αυτοι μαντεψτε.

Εγω ηδη εχω στο μυαλο μου μια πολιτικη ομαδα. Α εχω κι αλλη μια: την κλασσικη πολιτικη παραταξη που αν παει να καταργηθει το ασυλο λενε οχι, και αν παει να δοθει ξανα ασυλο, λενε παλι οχι. Αυτοι δε μετρανε, γιατι δεν πλητονται με την καταργηση, απλα πουλανε τρελα over the years. Τελος πλητεται και εκεινος που κυκλοφορουσε με Audi rs4, πουλωντας στον υπο καταληψη χωρο του μεσα στο Πανεπιστημιο, ολη την ελληνικη δισκογραφια και ολα τα παιχνιδια/προγραμματα για pc προς 5 ευρω το 1 σε πλαστες εκδοσεις, χωρις φυσικα να εχει καποια σχεση με τις σχολες που στεγαζε το κτιριο. Αλλους δεν μπορω να σκεφτω να κοπτονται για αυτην την καταργηση.

 

 

 

Αυτην κυριως :

:devil:

Δημοσ.

Η κατάργηση του ασύλου ήταν αναμενόμενη και αργά η γρήγορα θα ερχόταν.

Όταν κάτι απλά είναι οπισθοδρομικό και απλά δεν χρειάζεται πλέον μπορείς να το αφήσεις στο χρονοντούλαπο να σαπίσει.

Όταν όμως προκαλεί διάφορα προβλήματα, γίνεται αντικείμενο κατάχρησης και η ερμηνεία του τραβιέται από τα μαλλιά για να εφαρμόσει στην κάθε διεστραμμένη λογική τότε είναι η ώρα να απομακρυνθεί.

Αυτό είναι το άσυλο.

Επιτέλους ήρθε η ώρα να πάρει η λογική τη θέση που της αξίζει σ'αυτή τη χώρα.

Aυτο ποτε δεν το καταλαβα .Γιατι ειναι οπισθοδρομικο;Γιατι οφειλεται σε ενα γεγονος που συναιβει πριν καιρο;Καποια πραγματα δεν εχουν ηλικια.

 

Ωραια. Ολοι θα θελαμε να υπαρχει νομιζω, αλλα απτη στιγμη που κακαστρατηγηθηκε σημαντικα και επανειλημενα με αποτελεσμα να εμποδιζεται τελικως η εκπαιδευτικη διαδικασια απο συγκεκριμενες πολιτικες μειοψηφιες, συν τις διαφορες καταστροφες, τοτε νομιζω δεν ειναι και τοσο επιπονο για ΚΑΝΕΝΑΝ και καμια ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ομαδα να γινει η παραχωρηση του ασυλου για το καλο των πανεπιστημιων και της εκπαιδευσης.

 

Οι μονοι που δικαιολογουνται να κοπτονται ειναι αυτοι που πλητονται αμεσα απο αυτην την αποφαση. Το ποιοι ειναι αυτοι μαντεψτε.

Εγω ηδη εχω στο μυαλο μου μια πολιτικη ομαδα. Α εχω κι αλλη μια: την κλασσικη πολιτικη παραταξη που αν παει να καταργηθει το ασυλο λενε οχι, και αν παει να δοθει ξανα ασυλο, λενε παλι οχι. Αυτοι δε μετρανε, γιατι δεν πλητονται με την καταργηση, απλα πουλανε τρελα over the years. Τελος πλητεται και εκεινος που κυκλοφορουσε με Audi rs4, πουλωντας στον υπο καταληψη χωρο του μεσα στο Πανεπιστημιο, ολη την ελληνικη δισκογραφια και ολα τα παιχνιδια/προγραμματα για pc προς 5 ευρω το 1 σε πλαστες εκδοσεις, χωρις φυσικα να εχει καποια σχεση με τις σχολες που στεγαζε το κτιριο. Αλλους δεν μπορω να σκεφτω να κοπτονται για αυτην την καταργηση.

 

 

 

 

:devil:

 

Αυτος που πλητεται και μονο ειναι η δημοκρατια .Οι ακροαριστεροι θα πανε αλλου .Οι ακροδεξιοι θα κανουν για λιγο παρτυ και μετα ολοι αυτοι θα ηρεμησουν .

 

Ωραια. Ολοι θα θελαμε να υπαρχει νομιζω, αλλα απτη στιγμη που κακαστρατηγηθηκε σημαντικα και επανειλημενα με αποτελεσμα να εμποδιζεται τελικως η εκπαιδευτικη διαδικασια απο συγκεκριμενες πολιτικες μειοψηφιες, συν τις διαφορες καταστροφες, τοτε νομιζω δεν ειναι και τοσο επιπονο για ΚΑΝΕΝΑΝ και καμια ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ομαδα να γινει η παραχωρηση του ασυλου για το καλο των πανεπιστημιων και της εκπαιδευσης.

 

Οι μονοι που δικαιολογουνται να κοπτονται ειναι αυτοι που πλητονται αμεσα απο αυτην την αποφαση. Το ποιοι ειναι αυτοι μαντεψτε.

Εγω ηδη εχω στο μυαλο μου μια πολιτικη ομαδα. Α εχω κι αλλη μια: την κλασσικη πολιτικη παραταξη που αν παει να καταργηθει το ασυλο λενε οχι, και αν παει να δοθει ξανα ασυλο, λενε παλι οχι. Αυτοι δε μετρανε, γιατι δεν πλητονται με την καταργηση, απλα πουλανε τρελα over the years. Τελος πλητεται και εκεινος που κυκλοφορουσε με Audi rs4, πουλωντας στον υπο καταληψη χωρο του μεσα στο Πανεπιστημιο, ολη την ελληνικη δισκογραφια και ολα τα παιχνιδια/προγραμματα για pc προς 5 ευρω το 1 σε πλαστες εκδοσεις, χωρις φυσικα να εχει καποια σχεση με τις σχολες που στεγαζε το κτιριο. Αλλους δεν μπορω να σκεφτω να κοπτονται για αυτην την καταργηση.

 

 

 

 

:devil:

Νομιζα οτι μονο εγω ειχα το δεδηλωμενο προνομιο εδω μεσα να παρερμηνευω αυτα που λενε οι αλλοι .Δεν σου το εκχωρω :mrgreen: :devil: .Κανενας δεν ειπε αυτα που λες .Αυτο που ειπαμε ειναι οτι αν δεν αλλαξει ολη η Ελληνικη κοινωνια δεν αλλαζει το σκηνικο .Το ιδιοο θα μεινει ..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...