Προς το περιεχόμενο

Amazon.co.uk


loudovikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας έχω κάνει μια παραγγελία από το αμαζον από τις 11 Ιουλίου, και δεν την έχω λάβει ακόμα(η εκτίμηση τους ήταν μεταξύ 15 με 21 Ιουλίου). Σε επικοινωνία που είχα μαζί τους μου είπαν να περιμένω άλλη μια εβδομάδα αλλά τίποτα. Όταν τους ξαναεστειλα μήνυμα μου είπαν να βάλω σωστά την ημερομηνία, τους είπα ότι είναι σωστή, και μετά από αυτό μου είπαν πως θα μου την στείλουν με το ρογιαλ μειλ αλλά ακόμα δεν έχω πάρει τίποτα. Μπορώ σε αυτή την φάση να ακυρώσω την παραγγελία και να μου επιστρέψουν τα χρήματα μου?

Δημοσ.

καπου στο account σου δεν σου λεει σε ποια κατασταση βρισκεται η παραγγελια σου; ελεγξε στο ταχυδρομιο/θυριδα σου γιατι μπορει να σου εχει ερθει γραμμα να πας να το παραλαβεις απο το post office

Δημοσ.

παραδοξως και εγω ειχα αντιστοιχη παραγγελια την ιδια περιοδο και μαλλον επισης χαθηκε. πετυχα και αλλον εδω στο φορουμ μας που επισης δε του σταλθηκε ποτε η παραγγελια που εκανε μεσα ιουλιου.

μη το ψαξεις παραπανω ζητα refund. εγω το ζητησα και το εκαναν σε μια μερα και σε 4 μερες φανηκαν και τα χρηματα στο λογαριασμο μου (μαλιστα ηταν και παραπανω 1 ευρω :devil: )

 

απλα επικοινωνησε μαζι τους ή μεσω της παραγγελιας σου ή μεσω απλου μηνυματος που ομως θα εχει μεσα τον κωδικο παραγγελιας που αναφερεσαι.

δε θα σε ταλαιπωρησουν απλα θα σε ρωτησουν αν θες να σου σταλει εκ νεου ή θες refund. ζητα εννοειται το 2ο αν δε καιγεσαι για το προιον.

επισης θα σου πουν πολυ ευγενικα οτι εν τελει η αρχικη παραγγελια μπορει μετα απο καιρο να σου ερθει. απλα μην τη δεχτεις και θα τους επιστραφει.....

 

p.s εχε λιγο υπομονη παιρνει περιπου κανα 6ωρο να απαντησουν στα μηνυματα ισως και μερα εννιοτε...

Δημοσ.

παραδοξως και εγω ειχα αντιστοιχη παραγγελια την ιδια περιοδο και μαλλον επισης χαθηκε. πετυχα και αλλον εδω στο φορουμ μας που επισης δε του σταλθηκε ποτε η παραγγελια που εκανε μεσα ιουλιου.

μη το ψαξεις παραπανω ζητα refund. εγω το ζητησα και το εκαναν σε μια μερα και σε 4 μερες φανηκαν και τα χρηματα στο λογαριασμο μου (μαλιστα ηταν και παραπανω 1 ευρω :devil: )

 

απλα επικοινωνησε μαζι τους ή μεσω της παραγγελιας σου ή μεσω απλου μηνυματος που ομως θα εχει μεσα τον κωδικο παραγγελιας που αναφερεσαι.

δε θα σε ταλαιπωρησουν απλα θα σε ρωτησουν αν θες να σου σταλει εκ νεου ή θες refund. ζητα εννοειται το 2ο αν δε καιγεσαι για το προιον.

επισης θα σου πουν πολυ ευγενικα οτι εν τελει η αρχικη παραγγελια μπορει μετα απο καιρο να σου ερθει. απλα μην τη δεχτεις και θα τους επιστραφει.....

 

p.s εχε λιγο υπομονη παιρνει περιπου κανα 6ωρο να απαντησουν στα μηνυματα ισως και μερα εννιοτε...

 

Πως θα κανω refund? Να τους πω οτι εχουν αργισει πολυ ή οτι δεν εχω παραλαβει τιποτα και θελω να ακυρωσω την παραγγελια?

Δημοσ.

Πως θα κανω refund? Να τους πω οτι εχουν αργισει πολυ ή οτι δεν εχω παραλαβει τιποτα και θελω να ακυρωσω την παραγγελια?

λοιπον πιο αναλυτικα.

να υποθεσω μπορεις ακομα να δεις την παραγγελια στο λογαριασμο σου. αν οχι υπαρχει προβλημα....

αν μπορεις να τη δεις

μπες με το κωδικο σου και δες τα στοιχεια της παραγγελιας.

με τον κωδικο αυτο παραγγελιας στειλτους ενα μαιλ απο την καρτελα help-contuct us

πες τους οτι δεν εχεις παραλαβει τιποτα.

θα σου απαντησουν στο μαιλ σου με ενα νεο λινκ οπου εκτος των αλλων θα σου λενε αν θελεις να σταλει εκ νεου ή να γινει refund

 

αν επιλεξεις να γινει νεα αποστολη θα σου γινει μια νεα παραγγελια με νεο αριθμο χωρις χρεωση και θα σου ξαναστειλουν το προιον. οποτε στο λογαριασμο σου θα βλεπεις 2 παραγγελιες. τη παλια που τρεχει ακομη και μια νεα με στοιχεια οτι εγινε για αντιλογισμο προηγουμενης αποτυχουσας παραγγελιας. αν το προιον δεν ειναι πλεον αμεσα διαθεσιμο θα δεις οτι η παραγγελια θα εχει αναμενομενη αποστολη αρκετα μετα ίσως και ενα μηνα μετα. αν οχι η νεα αποστολη θα γινει αμεσα την επομενη το πολυ

 

αν επιλεξεις refund θα σου γινει σχετικα αμεσα στο μεσο ή καρτα που χρησιμοποιησες και μετα απο λιγες μερες θα εξαφανιστει η αρχικη παραγγελια (δε θα μπορεις να τη δεις πουθενα). για αυτο δε μπορω να σου πω ακριβως που ειναι η επιλογη για refund στη παραγγελια γιατι πλεον μου διαγραφηκε και δε τη βλεπω για να σου πω ακριβως τι πατας και που.

Δημοσ.

Την παραγγελια την βλεπω, αν παω εκει που λεει για παραγγελιες τελευταιου εξαμηνου ομως και οχι τελευταιου μηνα, μιας και την ειχα κανει 12-13 Ιουλιου. Τους εστειλα μολις μυνημα οτι δεν παρελαβα τιποτα. Απο το contact seller -> delivery.

Δημοσ.

Την παραγγελια την βλεπω, αν παω εκει που λεει για παραγγελιες τελευταιου εξαμηνου ομως και οχι τελευταιου μηνα, μιας και την ειχα κανει 12-13 Ιουλιου. Τους εστειλα μολις μυνημα οτι δεν παρελαβα τιποτα. Απο το contact seller -> delivery.

ενταξει τωρα περιμενεις απαντηση. ισως αργησουν λιγο αλλα θα απαντησουν.

Δημοσ.

Μου απαντησε και λεει πως τα εστειλαν αμεσως μολις εγινε η πληρωμη. Λεει να ρωτησω στο ταχυδρομιο μηπως τα εχουν κρατησει εκει. Παντως δεν μου εστειλαν καμια ειδοποιηση απο το ταχυδρομιο. Επισης λεει πως αν δεν ερθουν σε 3 μερες να τους στειλω εμειλ ή να τηλεφωνησω. Πιθανως να ειναι στο ταχυδρομιο επειδη ειναι μεγαλο δεμα (παπουτσια) αλλη φορα ομως με royal mail μου το ειχαν φερει χωρις ειδοποιηση.

Δημοσ.

Μου απαντησε και λεει πως τα εστειλαν αμεσως μολις εγινε η πληρωμη. Λεει να ρωτησω στο ταχυδρομιο μηπως τα εχουν κρατησει εκει. Παντως δεν μου εστειλαν καμια ειδοποιηση απο το ταχυδρομιο. Επισης λεει πως αν δεν ερθουν σε 3 μερες να τους στειλω εμειλ ή να τηλεφωνησω. Πιθανως να ειναι στο ταχυδρομιο επειδη ειναι μεγαλο δεμα (παπουτσια) αλλη φορα ομως με royal mail μου το ειχαν φερει χωρις ειδοποιηση.

και στο ταχυδρομειο να εμεινε σου ερχεται ειδοποιηση να πας να παραλαβεις. αν χαθηκε ή την πηρε ο αερας τωρα με τα μελτεμια μαλλον ηδη θα ειχε δηλωθει ως μη παραληφθεισα και θα ειχε επιστραφει στο αμαζον.

πηγαινε ταχυδρομειο (στο τμημα δεματων) της περιοχης σου και αν δεν ξερουν κατι ενημερωσε το αμαζον.

Δημοσ.

Παιδιά αν ένα προϊόν στο amazon γράφει "In stock" υποννοεί ότι θα αργήσει να έρθει? Να το αγοράσω? (θήκη κινητού είναι)

Που κοιτάω αν είναι μεταχειρισμένη?

Thanks!

Δημοσ.

Παιδιά αν ένα προϊόν στο amazon γράφει "In stock" υποννοεί ότι θα αργήσει να έρθει? Να το αγοράσω? (θήκη κινητού είναι)

Thanks!

 

σημαίνει ότι το έχουν στην αποθήκη. λογικά δεν θα αργήσει.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...