Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fulgore είπε

Εμεις στην Ελλαδα(αλλα και σε αλλες χωρες)εχουμε σημαντικοτερα θεματα να ασχοληθουμε απο πχ το κομματι των εγγυησεων και των δικαιωματων μας ως καταναλωτες,οπως το Survivor,master chef,power of love κλπ.

Πως κολλας το τι βλεπει ο καθενας στην τηλεοραση του σε σχεση με τα παραπανω; Τι ακυρη αναφορα ειναι αυτη; Λες και απο την Ελλαδα ξεκινησαν αυτα τα τηλεσκουπιδια και μονο εδω τα βλεπουν

 

  • Απαντ. 26,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, orck είπε

Πως κολλας το τι βλεπει ο καθενας στην τηλεοραση του σε σχεση με τα παραπανω; Τι ακυρη αναφορα ειναι αυτη; Λες και απο την Ελλαδα ξεκινησαν αυτα τα τηλεσκουπιδια και μονο εδω τα βλεπουν

Απο την Ελλαδα δεν ξεκινησαν αυτα,ουτε μονο εδω τα βλεπουν αλλα οπως αναφερω στο κομματι των εγγυησεων και των δικαιωματων μας ως καταναλωτες πιστεψε με εχω τις χειροτερες εντυπωσεις για την απαθεια του κοσμου εδω.

Το εχω δει και στο κομματι των κονσολων,και στο κομματι των κινητων,και στο κομματι των περιφερειακων του Pc και του hardware πως στις περισσοτερες περιπτωσεις η πλειοψηφια ειναι περα βρεχει.

Το τι παραπληροφοριση πεφτει ακομα και απο τα μαγαζια στο κομματι αυτο δεν λεγεται.Τα ειχα γραψει παλιοτερα και σε αλλα θεματα.

Γιαυτο ειπα οτι ο κοσμος αντι να τα κυνηγαει αυτα εδω και χρονια απλα αδιαφορει μεχρι να ερθει η στιγμη που θα γινει το κακο και θα χρειαστει την εγγυηση.

 

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Lecter D said:


Από που πηγάζουν ; απο την στιγμή που έχεις δώσει λεφτά και για δικό τους σφάλμα θα πάρεις άλλη μεταχειρισμενη  κονσόλα ; 
Έχετε χάσει τα λογικά σας εδώ ; Δηλαδή αν είχα την Gow edition μου χάλαγε σε έναν μήνα , το πήγαινα εκεί και μου δίναν μια απλή κονσόλα θα έλεγα Ολα οκ δεν έχω απαιτήσεις ; :lol: :lol: 
Αν είχα 1 μήνα κονσόλα χάλαγε θα μου έδιναν άλλη ανακατεσκευασμενη θα ήμουν οκ ; :lol: 

Δεν μπορώ να αντιληφθώ πως είναι δυνατόν να σκατε 300-400ε και να μην έχετε απαιτήσεις , απαιτήσεις που σε άλλες εταιρείες είναι στο βασικό σύνολο της εγγύησης . 

Πριν λίγες μέρες πήγα το s7 του αδερφού μου 4 μέρες πριν λήξει η 2 ετης εγγύηση για ένα σφάλμα χρωμάτων που είχε στην οθόνη , του άλλαξαν οθόνη digitizer μπαταρία ( πάνε μαζί είπαν δεν ξέρω τι πως γιατί ) δωρεάν και πλέον έχει άλλα 2 έτη εγγύηση σε αυτά που αλλάχτηκαν απο την στιγμή που μπήκαν καινούργια part με απόδειξη εννοείται .

Νομικά στην Ελλάδα καλύπτεσαι από 2 έτη . Θες να κάνεις εφαρμογή του νόμου ; το κάνεις , δεν θες να τρέξεις ; κάτσε πλήρωνε για νέα κονσόλα , για όλους υπάρχει επιλογή . 

Αν είχες συλλεκτική έκδοση θα έπρεπε να σου δώσουν ίδια συλλεκτική έκδοση. Από απλή περιέργεια και μόνο, αν αγόραζες την GoW έκδοση, σου χάλαγε στον ενάμιση χρόνο και στην αντικαθιστούσαν με καινούρια απλή έκδοση που θα είχε εγγύηση για άλλα δύο έτη θα το δεχόσουν;

Από εκεί και πέρα, αγοράζοντας μία κονσόλα, σου παρέχεται ένα προϊόν που έχει εγγυημένη καλή λειτουργία για δύο έτη. Αν σου χαλάσει το προϊόν που αγόρασες, έχουν το δικαίωμα να σου το αντικαταστήσουν με άλλο προϊόν το οποίο θα έχει καλή λειτουργία μέχρι το τέλος της εγγύησης της αρχικής αγοράς που είχες κάνει. Τι διαφορά σου κάνει αν το προϊόν είναι καινούριο ή ανακατασκευασμένο, εφόσον θα λειτουργεί για το διάστημα που σου έχουν εγγυηθεί ότι θα λειτουργεί;

Του αδερφού σου δηλαδή του έδωσαν ανακατασκευασμένη συσκευή η οποία έτυχε να είναι δική του. Απορώ πως δέχτηκε κάτι τέτοιο και δεν απαίτησε καινούρια συσκευή.

Εν τοιαύτει περιπτώση για να μην το κουράζουμε και μπερδεύουμε όποιον έχει άγνοια επί του θέματος, ο νόμος και η οδηγία της ΕΕ είναι σαφείς:

«Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας

Ο έμπορος έχει την επιλογή να σου αντικαταστήσει το προϊόν (μεταξύ άλλων επιλογών). Δεν αναφέρεται πουθενά ότι οφείλει να το κάνει με καινούριο.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 1
Δημοσ.

Στο διπλανό φόρουμ είχα διαβάσει για περίπτωση αλλαγής ανταλλακτικού σε Samsung κινητό,ή εγγύηση του ανταλλακτικού (Ισως να είναι και μεταχειρισμένο) διαρκεί οσο το υπόλοιπο της εγγύησης του κινητού.

Νομίζω πως για να γίνει αντικατάσταση κινητού και όχι επισκευή θα πρέπει το κινητό να μην επισκευάζεται λόγω μη εύρεσης του ανταλλακτικού.Εκτός αν υπάρχει εγγύηση καταστήματος DOA που κάνει αντικατάσταση εντός 7 ημερών.

Δημοσ.

Δεν ξερω τι λετε εσεις παντως για κινητο απο προσωπικη εμπειρια στο g4 που μου παρουσιασε το γνωστο boot loop πηγα στην αντιπροσωπεια και μου αλλαξανε ολη την πλακετα δωρεαν στην ιδια συσκευη και αυτο ειναι σιγουρο μιας και η οθονη μου ειχε ενα ραγισματακι τεσπα το θεμα ειναι οταν τους ρωτησα τι εγγυηση εχω μου ειπαν 2 χρονια για την πλακετα για ολα τα υπολοιπα του κινητου ισχυει η αρχικη εγγυηση και φανταστειτε μου ειπαν οτι αυτοι το εχουν καταχωρημενο στο συστημα οτι εχει αλλαχτει νεα πλακετα με αλλον ιμει αριθμο και δεν χρειαζεται ουτε την αποδειξη να φερω σε περιπτωση στραβης αν και εγω την κρατησα καλου κακου..Απλα πιστευω οτι οποιος ψαχνεται βρισκει ακρη και δεν ειναι της νοοτροπιας δεν βαριεσαι ρε αδερφε που να τρεχω τωρα.

Δημοσ.

Μου αρέσει που κάνετε quote νομοθεσία για να μου πείτε πόσο σωστά πράττει η Σονυ για την αντικατάσταση συσκευής αλλά δεν στέκεστε καθόλου στον ένα χρόνο εγγύησης η μετά από παραλαβή της ανακατασκευασμενης 3 μήνες εγγύηση η όσο είχες στην προηγούμενη. 

Γελοία πράγματα. Επίσης όχι δεν δέχομαι να έχει ένα εξάρτημα ελάττωμα και να μου δώσουν άλλη συσκευή από τι στιγμή που το κόστος του εξαρτήματος δεν υπερβαίνει την συνολική τιμή. 

Δηλ συσκευή 6 μήνες λειτουργίας πχ να αντικατασταθεί με άλλη αγνώστων ωρών η οτιδήποτε με 3 μηνη λειτουργία καλής χρήσης λες και είναι καμιά ενυδατική κρέμα προσώπου ξέρω γω :lol::lol:

Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν όλοι (και σε διπλανό φόρουμ και το μαγαζί) για το xiaomi που είχε 1 έτος εγγύηση και το είχα ξεπεράσει για κάτι εβδομάδες και μόλις έπεσε η καταγγελία επικοινωνία για να τα βρούμε. 

Πραγματικά ώρες ώρες απορώ με τις απόψεις σας ... 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, icenex είπε

Δεν ξερω τι λετε εσεις παντως για κινητο απο προσωπικη εμπειρια στο g4 που μου παρουσιασε το γνωστο boot loop πηγα στην αντιπροσωπεια και μου αλλαξανε ολη την πλακετα δωρεαν στην ιδια συσκευη και αυτο ειναι σιγουρο μιας και η οθονη μου ειχε ενα ραγισματακι τεσπα το θεμα ειναι οταν τους ρωτησα τι εγγυηση εχω μου ειπαν 2 χρονια για την πλακετα για ολα τα υπολοιπα του κινητου ισχυει η αρχικη εγγυηση και φανταστειτε μου ειπαν οτι αυτοι το εχουν καταχωρημενο στο συστημα οτι εχει αλλαχτει νεα πλακετα με αλλον ιμει αριθμο και δεν χρειαζεται ουτε την αποδειξη να φερω σε περιπτωση στραβης αν και εγω την κρατησα καλου κακου..Απλα πιστευω οτι οποιος ψαχνεται βρισκει ακρη και δεν ειναι της νοοτροπιας δεν βαριεσαι ρε αδερφε που να τρεχω τωρα.

Κάποιοι άλλαξαν 2 φορές πλακέτα η περίμεναν κανά μήνα για πλακέτα χωρίς κινητό γιατί η LG έπρεπε να το εισάγει μάλλον.Αν η LG δεν είχε καλό service θα πήγαινε ακόμα χειρότερα.Το bootloop δεν υπήρχε μόνο σε 1 μοντέλο αλλά σε 3-4.

Εγραψα τι διάβασα από μέλος φόρουμ για την Samsung,άλλο η LG.Τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει για Samsung με bootloop η ραγίσματα,είναι πατέντες της LG.

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lecter D είπε

Μου αρέσει που κάνετε quote νομοθεσία για να μου πείτε πόσο σωστά πράττει η Σονυ για την αντικατάσταση συσκευής αλλά δεν στέκεστε καθόλου στον ένα χρόνο εγγύησης η μετά από παραλαβή της ανακατασκευασμενης 3 μήνες εγγύηση η όσο είχες στην προηγούμενη. 

Γελοία πράγματα. Επίσης όχι δεν δέχομαι να έχει ένα εξάρτημα ελάττωμα και να μου δώσουν άλλη συσκευή από τι στιγμή που το κόστος του εξαρτήματος δεν υπερβαίνει την συνολική τιμή. 

Δηλ συσκευή 6 μήνες λειτουργίας πχ να αντικατασταθεί με άλλη αγνώστων ωρών η οτιδήποτε με 3 μηνη λειτουργία καλής χρήσης λες και είναι καμιά ενυδατική κρέμα προσώπου ξέρω γω :lol::lol:

Ακριβώς τα ίδια μου έλεγαν όλοι (και σε διπλανό φόρουμ και το μαγαζί) για το xiaomi που είχε 1 έτος εγγύηση και το είχα ξεπεράσει για κάτι εβδομάδες και μόλις έπεσε η καταγγελία επικοινωνία για να τα βρούμε. 

Πραγματικά ώρες ώρες απορώ με τις απόψεις σας ... 

Το πιο αστειο ξερεις ποιο ειναι? 3 μηνες εγγυηση σε καινουργιο controller. Οταν πηρα το καινουργιο μου, ρωτησα στο ταμειο για την εγγυηση και εμεινα καγκελο, καθως δε το γνωριζα. Απο εδω και περα 3rd party μονο  που ειναι και ποιοτικοτερα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, najinblue3 είπε

Το πιο αστειο ξερεις ποιο ειναι? 3 μηνες εγγυηση σε καινουργιο controller. Οταν πηρα το καινουργιο μου, ρωτησα στο ταμειο για την εγγυηση και εμεινα καγκελο, καθως δε το γνωριζα. Απο εδω και περα 3rd party μονο  που ειναι και ποιοτικοτερα

Δεν γίνονται αυτά πραγματικά.... Εν το μεταξύ θα πάω να κοιτάξω την απόδειξη αγοράς του controller να δω τι λέει γιατί ούτε καν είχα ρωτήσει αφού το θεώρησα αυτονόητο. 

Δημοσ.

Ισχυει αυτο για καποια χειριστηρια, θυμαμαι οταν πηρα το χειριστηριο του xbox ελεγε εγγυηση για 3 μηνες. Μαλλον επειδη ειναι κλασικα συσκευες που τρωνε ζορι.

Εχω παρει ενα μεταχειρισμενο παιχνιδι, επειδη στο σπιτι κανω κατι αλλαγες δεν εχω συνδεδεμενο το ps4 στην τηλεοραση (και δεν μπορω να το κανω).
Πως μπορω να ελεγξω εαν ο κωδικο για καποιο εξτρα περιεχομενο ειναι ενεργος; απο τον υπολογιστη μπορω να κανω redeem καποιον κωδικο;
Εψαξα και δεν βρηκα τιποτα.

Δημοσ.

Μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή για τα κινητά και να κάνεις από εκεί redeem τον κωδικό, αλλά και στο store από το pc θα πρέπει να σου δίνει την επιλογή για redeem.

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, AntiCambeR είπε

Κάποιοι άλλαξαν 2 φορές πλακέτα η περίμεναν κανά μήνα για πλακέτα χωρίς κινητό γιατί η LG έπρεπε να το εισάγει μάλλον.Αν η LG δεν είχε καλό service θα πήγαινε ακόμα χειρότερα.Το bootloop δεν υπήρχε μόνο σε 1 μοντέλο αλλά σε 3-4.

Εγραψα τι διάβασα από μέλος φόρουμ για την Samsung,άλλο η LG.Τουλάχιστον δεν έχω διαβάσει για Samsung με bootloop η ραγίσματα,είναι πατέντες της LG.

Σαν παραδειγμα το εφερα οτι μου χαλασε το κινητο ασχετως εταιρειας και μοντελου οτι μου αλλαξανε αυτο που χαλασε η ραγισμενη οθονη ητανε απο δικο μου πεσιμο και το ανεφερα οτι δηλαδη μου δωσανε το δικο μου κινητο με αλλαγμενη πλακετα( και η αποδειξη ειναι οτι ειχε την δικη μου οθονη που ηταν ραγισμενη) και δεν εκαναν τις ταρζανιες της σονυ με ανακατασκευασμενα.

Για μενα ετσι επρεπε να γινεται η δουλεια να επισκευαζουν την υπαρχουσα κονσολα σε περιπτωση στραβης και οτι ανταλλακτικο εχει χαλασει να δινουν παλι 2 χρονια εγγυηση πχ αν χαλασε το laser 2 χρονια εκει κοκ και οχι ταρζανιες.

Τελος τι κουλο ειναι αυτο οτι τα κοντρολερ εχουν μονο 3 μηνες εγγυηση εγω ξερω οτι οτιδηποτε αγοραζεις μεσα στην ευρωπαικη ενωση εχουν υποχρεωτικα 2 χρονια εγγυηση εχει αλλαξει κατι σε αυτο η τα κοντρολ δεν ανηκουν σε αυτην την κατηγορια?Λιγο παραξενο μου φαινεται αυτο που λετε.

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδή μπορεί κάποιοι να έχετε άγνοια επί των εγγυήσεων, να θυμήσω εδώ ότι βάσει νόμου και οδηγίας την συμβατική υποχρέωση περί της εγγύησης των δύο χρόνων καλής λειτουργίας των συσκευών σας την έχει ο πωλητής απέναντί σας, όχι ο κατασκευαστής. Ο κατασκευαστής δεν έχει απολύτως καμία δέσμευση απέναντί σας, πράγμα λογικό αφού δεν έχετε κάνει συναλλαγή μαζί του.

Η κάθε Sony και η κάθε MS μπορεί να δίνουν και 10 μέρες εγγύηση κατασκευαστή στο προϊόν τους, όμως είναι το Πλαίσιο, το Public, ο Κωτσόβολος ή το skroutzoμάγαζο από τους οποίους αγοράσατε το προϊόν υποχρεωμένοι να σας βρουν λύση κατά το διάστημα της νόμιμης εγγύησης.

Επεξ/σία από Malthador
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Επειδή μπορεί κάποιοι να έχετε άγνοια επί των εγγυήσεων, να θυμήσω εδώ ότι βάσει νόμου και οδηγίας την συμβατική υποχρέωση περί της εγγύησης των δύο χρόνων καλής λειτουργίας των συσκευών σας την έχει ο πωλητής απέναντί σας, όχι ο κατασκευαστής. Ο κατασκευαστής δεν έχει απολύτως καμία δέσμευση απέναντί σας, πράγμα λογικό αφού δεν έχετε κάνει συναλλαγή μαζί του.

Η κάθε Sony και η κάθε MS μπορεί να δίνουν και 10 μέρες εγγύηση κατασκευαστή στο προϊόν τους, όμως είναι το Πλαίσιο, το Public, ο Κωτσόβολος ή το skroutzoμάγαζο από τους οποίους αγοράσατε το προϊόν υποχρεωμένοι να σας βρουν λύση κατά το διάστημα της νόμιμης εγγύησης.

Καλα τα λες αλλα στην πραγματικοτητα εισαι μονος σου αντιμετωπος με το θηριο. Και εδω δεν ειναι god of war να νικησεις με επικη μουσικη να παιζει απο πισω.
Θα τρεχεις σε δικηγορους (που και αυτοι σαν 50ευρα που περπατανε θα σε δουνε) και στα δικαστηρια για να βγαλεις ακρη. Ξεχαστε την ΓΓΚ, ειναι καθαρα διακοσμητικη (ισως για μειωση ανεργιας η για βολεψη μετακλειτων υπαληλλων). Εαν ο κατασκευαστης/πωλητης δεν θελει δεν θα σου κανει τιποτα.
Αντε ξοδεψε ενα 500ευρω για να κερδισεις σε 5-10 χρονια (τοτε θα εχει βγει σιγουρα το PS6)

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Malthador είπε

Επειδή μπορεί κάποιοι να έχετε άγνοια επί των εγγυήσεων, να θυμήσω εδώ ότι βάσει νόμου και οδηγίας την συμβατική υποχρέωση περί της εγγύησης των δύο χρόνων καλής λειτουργίας των συσκευών σας την έχει ο πωλητής απέναντί σας, όχι ο κατασκευαστής. Ο κατασκευαστής δεν έχει απολύτως καμία δέσμευση απέναντί σας, πράγμα λογικό αφού δεν έχετε κάνει συναλλαγή μαζί του.

Η κάθε Sony και η κάθε MS μπορεί να δίνουν και 10 μέρες εγγύηση κατασκευαστή στο προϊόν τους, όμως είναι το Πλαίσιο, το Public, ο Κωτσόβολος ή το skroutzoμάγαζο από τους οποίους αγοράσατε το προϊόν υποχρεωμένοι να σας βρουν λύση κατά το διάστημα της νόμιμης εγγύησης.

Με λιγα λογια ολες οι γνωστες αλυσιδες οταν πουλανε επεκταση εγγυησης 1+1 χρονο πουλανε κοπανιστο αερα μιας και ειναι αναγκασμενοι να δινουν 2 και ουσιαστικα για κατι που πρεπει να εχουμε τσαμπα εξαρχης καποιοι το πληρωνουν κιολας?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...