cortaN@ Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Kαι γιατι να πεις ''δεν ξερω τι θα μπορουσε να κανει η ND στο 360'' και οχι ''δεν ξερω τι θα μπορουσε να κανει το 99% των υπολοιπων στουντιος στο ps3 αν δουλευαν στο 100%''. Νομιζω οτι θα αλλαζε ολη την σημερινη εικονα. Για αυτο και δεν θα μαθουμε ποτε ποσο μεγαλη θα ηταν η διαφορα. YΓ.Σιγουρα μετραει ομως το art direction κτλ PDS13 η άποψή μου είναι πως η διαφορά, αν είναι κάποια, είναι αυτή που βλέπεις. Ίσως το μόνο που δεν εκμεταλλεύτηκαν κάποια studios είναι το blu-ray. Π.χ. στο L.A. Noire, το παιχνίδι δείχνει ελάχιστα καλύτερο στο ps3 και είναι σε ένα δισκάκι αντί για τα 3 του 360. Τα πιο ταλαντούχα στούντιο της Sony, έδωσαν στο ps3 τα exclusive παιχνίδια που χαιρόμαστε. Τα υπόλοιπα studios ασχολήθηκαν με το ps3 αλλά προφανώς δεν έχουν το ταλέντο ή τους πόρους ή το χρόνο για να παρουσιάσουν κάτι καλύτερο. Π.χ. το νέο Hitman αναπτύχθηκε πρώτα στο ps3 και δεύτερον στο 360 και στα σημεία, με ελάχιστη διαφορά, η έκδοση του PS3 είναι γραφικά καλύτερη. Αυτή είναι η διαφορά ,δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αλλιώς τα πιο όμορφα παιχνίδια του ps3 θα ήταν σκαλιά παραπάνω πιο όμορφα από τα πιο όμορφα του 360 ή σε μεγαλύτερες αναλύσεις και ταυτόχρονα θα έτρεχαν στα 60 frames. Και αντίστοιχα στο 360, τα αντίστοιχα στούντιος, έδωσαν τη δική τους αρτιστική πινελιά. Halo 4, Forza 4 + Horizon, Alan Wake, Banzo Kazooie, Kameo µερικά παραδείγματα παιχνιδιών που έχουν παλέττα όχι τόσο dark όσο π.χ. των παιχνιδιών με UE3. Οι δύο κονσόλες έχουν φτάσει σχεδόν στο όριό τους και η ιστορία δείχνει πως οι διαφορές είναι πολύ μικρές και σίγουρα άπτωνται και του art direction. Αν είχαμε την ND στο 360, πραγματικά δεν ξέρουμε τι μπορούσε να κάνει με το μηχάνημα. Ή π.χ. κανένας δε μπορεί να μην παραδεκτεί πως παιχνίδια όπως το Motorstorm 2 έχουν πολύ όμορφο art direction. Το μόνο σημείο που είναι ρεαλιστικό και ήταν ατυχές για το ps3 είναι πως θα μπορούσε, δεδομένης της πολύ καλής cpu, να τα πήγαινε ακόμα καλύτερα αν συνοδευόταν από μία καλύτερη GPU. Εκεί θα μπορούσε το όραμα του Kutaragi να φανεί. Δυστυχώς η επιλογή της συγκεκριμένης GPU από την nVidia δεν ήταν και η καλύτερη και έτσι οι δύο κονσόλες ισορρόπησαν και τώρα ισορροπούν και στις πωλήσεις. Όταν έχεις τα καλύτερα στούντιός σου να παρουσιάζουν αυτά τα παιχνίδια, π.χ. Uncharted 3, Heavy Rain και τα επερχόμενα έχοντας να δουλέψουν σε μία κονσόλα με στριφνό επεξεργαστή και κάρτα γραφικών χωρίς unified shaders, δε νομίζω πως θα ζητούσες κάτι περισσότερο. Τα exclusive παιχνίδια του ps3 εκμεταλλεύονται όσο γίνεται το ps3 και ...that's all. Δε γίνεται να το "ρουφήξεις" παραπάνω. Το μηχάνημα δυστυχώς περιορίζεται από τον RSX που υστερεί έναντι του Xenos. Αλλιώς όλο και κάποιος multiplatform τίτλος θα είχε κάνει μεγάλο άλμα σε γραφικά. Και το ps3 είναι ίσως η μόνη κονσόλα από τις υπόλοιπες της Sony (1 και 2) που μπορεί να διεκδικήσει τον τίτλο ως η κονσόλα με το έστω και ελάχιστο καλύτερο hardware της γενιάς της. Τα ps1 και ps2 (ειδικά το ps2) ήταν σε hardware κατώτερα του ανταγωνισμού, αυτό όμως δεν είχε αντανάκλαση στις πωλήσεις τους. Μέτρησε το όνομα, τα παιχνίδια και η χρονική στιγμή που έγιναν launch. Αν το ps3 είχε βγει πρώτο, τότε θα είχε πωλήσει περισσότερο και θα κρατούσε κάποια από τα franchises. Η δυναμική όμως της MS, τα πολλά λεφτά που έσκασε για να πάρει αποκλειστικότητες καθώς και το ομολογουμένως πολύ καλό hardware του 360 δεν το επέτρεψαν αυτό. Στην επόμενη γενιά η MS λόγω της κότας που κάνει τα χρυσά αυγά (λέγε με live και κερδοφόρα κονσόλα από το 2009) έχει το πλεονέκτημα, καθώς έχει περισσότερο cash και είναι μεγαλύτερη εταιρεία. Η δυναμική που έχει λάβει το xbox brand, ειδικά στην Αμερική, είναι τόσο μεγάλη που προσωπικά τρομάζω με το τι μονοπωλιακές τακτικές μπορεί να ακολουθήσει η MS στην επόμενη κονσόλα της και από την άλλη τσαντίζομαι που η Sony έχει κάνει τόσο λάθος κινήσεις από την πλευρά της...ενώ θα μπορούσε να το εκμεταλλευτεί και να είναι καλύτερο και για τους τελικούς χρήστες.. Αν η Sony ήταν πιο user-friendly και πιο community-friendly σίγουρα θα κέρδιζε πολλούς φαν..αλλά με κινήσεις όπως PS3 SuperSlim και 12GB σκληρό και να βλέπεις στα καταστήματα να πουλούν 250GB δίσκους - Sony branded - για το Superslim είναι λογικό να εναντιώνεσαι απέναντι στην ξεροκεφαλιά της εταιρείας...για όσα κατηγορούσαν το 360, τώρα για τα ίδια βρήκαν λόγο ύπαρξης, όπως για σκληρό δίσκο επιπλέον. Ακόμα και το τελευταίο PSP έχει κομμένο το WiFi, να περιμένουμε το PS3 Super-Super-Slim του 2014 να έχει και αυτό κομμένο WiFi..? Η άποψή μου είναι πως στο σχεδιασμό του ps4, λόγω των μεγάλων λαθών που έκαναν στη Sony με το Vita και με το ps3 (όσο αφορά τα κομμένα features και την αφαίρεση BC, αφαίρεση linux,κτλ), η Sony έχει μία τελευταία ευκαιρία.. Το PS4 είναι η τελευταία της ευκαιρία μετά τον πάτο του Vita. Αν το παρουσιάσει δυνατό, ευέλικτο, με συμβατότητα προς τα πίσω (ps1, ps2, ps3 ίσως και συμβατότητα με τα umd δισκάκια του psp) θα χρυσώσουν το χάπι για τους απανταχού gamers που μεγάλωσαν με τα ps1 και ps2 και είδαν την εταιρεία να τους στρέφει την πλάτη με τις πολιτικές της (memory card στο Vita εν έτη 2012...π.χ.) και νομίζω μπορεί να κάνει το δυναμικό comeback μαζί με τα στούντιος που έχει στην πλάτη της η Sony. Οι πρώτες αγάπες δεν ξεχνιούνται... και όσο και να έχει πωλήσει το 360 δεν είναι απίθανο για το Αμερικάνικο κοινό να επιστρέψει στη Sony αν γίνουν οι σωστέ κινήσεις. Επίσης η Ευρώπη σίγουρα θα την στηρίξει ακόμα περισσότερο. Αν τώρα η Sony φέρει ένα άκαμπτο PS4, αποκομμένο από τα προηγούμενα, χωρίς συμβατότητα για το ID, τους τίτλους του ps3 και το digital content του PSN, και είναι μία κονσόλα disjointed, δεν τη βλέπω καλά.... Το μόνο σίγουρο είναι πως με ένα γιγαντωμένο Xbox gaming division, η MS θα είναι ακόμα πιο ανταγωνιστική με το νέο xbox, οπότε θα πρέπει η Sony να κάνει μία στροφή, να "μιλήσει" στον hardcore gamer, να διορθώσει τις μακακίες του παρελθόντος και να δώσει το 120 τοις εκατό της προσπάθειάς της για το μεγάλο comeback. Σίγουρα το μπαλάκι βρίσκεται τώρα στα χέρια της Sony και σίγουρα η MS αισθάνεται πως πλέον δεν έχει τίποτα να αποδείξει. Ο χρόνος θα δείξει...the future is bright! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Aχ ρε cortan με τα κειμενα σου. PDS13 η άποψή μου είναι πως η διαφορά, αν είναι κάποια, είναι αυτή που βλέπεις. Η αποψη μου ειναι οτι δεν ειναι αυτη που βλεπουμε ,οταν μονο το 1% των game στουντιος εχει ασχοληθει με σοβαρο μερος του hardware του ps3 και ΜΟΝΟ η ND με το-σχεδον-100%.Ειναι και το Βlu Ray σιγουρα οπως σωστα λες.. Τα υπόλοιπα studios ασχολήθηκαν με το ps3 αλλά προφανώς δεν έχουν το ταλέντο ή τους πόρους ή το χρόνο για να παρουσιάσουν κάτι καλύτερο. Π.χ. το νέο Hitman αναπτύχθηκε πρώτα στο ps3 και δεύτερον στο 360 και στα σημεία, με ελάχιστη διαφορά, η έκδοση του PS3 είναι γραφικά καλύτερη. Εχω ξαναγραψει οτι αυτο για μενα ειναι παραμυθι που δεν εχει δρακο.Δεν εγιναν ξαφνικα με το ps3 υπερταλαντουχα στουντιος αυτα που εβγαλαν καλα γραφικα.Τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ταλαντουχα ειναι εκει εξω και δεν εχουν ακουμπησει το ps3(εχουν ακουμπησει το μισο hardware). Oταν λεμε οτι ενα στουντιο κανει ενα multiplatform παιχνιδι πρωτα στο ps3 πχ hitman ,ΔΕΝ σημαινει οτι το αποτελεσμα θα δωσει την διαφορα των 2 μηχανηματων.Oυτε καν.Kαι παλι το καθε hitman ΔΕΝ εχει παρει απο το ps3 ουτε οσο πηρε το uncharted1.ΠΟΤΕ δεν μπορει να ειναι αυτο το κριτηριο της διαφορας. Πρεπει να ξεκινησουν ενα παιχνιδι στο ps3 χωρις να εχουν στο μυαλο τους το πορτ.Να βαλουν αλλα πραγματα στην καρτα,αλλα στα spus(με τροπο που θα ευνοει το ps3 και οχι την μεταφορα) και στο 3ο ξερω γω παιχνιδι τους(με αυτον τον τροπο) στην κονσολα να δουμε την διαφορα.Οταν θα εχουν φτασει στο 100%. Δεν εχουμε ουτε το πρωτο παιχνιδι καποιας εταιριας να γινεται με αυτον τον τροπο.Ιιιιισως το πρωτο ff13. Αυτή είναι η διαφορά ,δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά. Αλλιώς τα πιο όμορφα παιχνίδια του ps3 θα ήταν σκαλιά παραπάνω πιο όμορφα από τα πιο όμορφα του 360 ή σε μεγαλύτερες αναλύσεις και ταυτόχρονα θα έτρεχαν στα 60 frames. Eιναι σκαλια πανω για μενα.Στα πλαισια μια γενιας παντα. Σκεψου οτι παιχνιδια σαν το motorostorm apocalypse,wipeout,GT μπορουν να τρεχουν σε πολυ μεγαλυτερες αναλυσεις απο τα περισσοτερα παιχνιδια.Δεν μπορουμε να ξερουμε σε τι αναλυση θα μπορουσε να τρεξει το cod ας πουμε στο 100% του hardware του ps3,ενα παιχνιδι της epic ή της id στο 100%.. (Aλλα δεν ειναι η αναλυση και τα frames το θεμα στα ιδια παιχνιδια,σου εξηγησα γιατι.Επισης παντα σπρωχνουν γραφικα αντι για αναλυση και frames στα exclusives) Δεν εχουμε δει δλδ τα δυνατα studios τι θα εκαναν. Ενα RDR στο 100%(βλ uncharted) και οχι στο 0% των spus θα ηταν πιθανον(για μενα σιγουρα) πολυ καλυτερο οπτικα απο ενα uncharted3.
Vole Maulder Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Βασικά, νομίζω πως υπερβάλλεις λίγο στο τι θα μπορούσε να είχε γίνει αν έφτιαχναν περισσότεροι παιχνίδια με βάση το PS3. Αν η ND, όντας τόσο ταλαντούχο studio, κατάφερε αυτό που είδαμε και το τερμάτισε τι παραπάνω θα βλέπαμε δηλαδή; Ενα Gears of War με ελάχιστα καλύτερα γραφικά και σε τι; Σε textures και ανάλυση σίγουρα όχι. Αντε να βλέπαμε ελάχιστα καλύτερο φωτισμό στο Alan Wake ή στο Halo. Δεν ξέρω αν μπορούμε να το πάρουμε ως ενδεικτικό, αλλά το LA Noir, χτισμένο πάνω στο PS3, δε φάνηκε να υστερεί ιδιαίτερα στο 360. Λιγότερο απ' ό,τι υστερεί το ME3 στο PS3. Οπότε ποιοι είναι οι χαμένοι της υπόθεσης; Εδώ επιστρέφουμε στο χαμένο στοίχημα της Σώνει και στο ότι θεωρώ ότι δεν άξιζε το ρίσκο. Μόνο αν είχε και καλύτερη κάρτα γραφικών από το 360 θα μπορούσε να είχε κάνει διαφορά το PS3 σημαντική. Φυσικά, και πάλι 720p και 30 fps με το ζόρι θα βλέπαμε, απλώς θα ήταν όντως σκαλιά πιο όμορφα κι όχι τρίχες. (Χάλια λέξη οι τρίχες, τρώω κιόλας ενώ γράφω... ) Χρειάζονται προσεκτικές κι όχι αλλοπρόσαλλες κινήσεις από τη Σώνει στο PS4 για να μείνει στο παιχνίδι. Και τη χρειαζόμαστε, γιατί αν μείνει μόνη της η MS απέναντι στη N καήκαμε. Η πρώτη θα κάνει μονοπώλιο και η δεύτερη θα είναι κολλημένη στο 90 και θα προσπαθεί να καταλάβει πώς λειτουργεί το ίντερνετ.
Titanomaxos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Fitch: Υποβαθμίζει σε «junk» Sony και Panasonic Σε υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας των Sony και Panasonic προχώρησε ο οίκος αξιολόγησης Fitch, υποβαθμίζοντας κατά τρεις βαθμίδες την Sony (σε BB- από BBB-) και κατά δύο βαθμίδες την Panasonic (σε BB από ΒΒΒ-), διατηρώντας τις αρνητικές προοπτικές τους. Αρε Trinity (Α10) που θα πεσει... oυτε Wii U δεν θα περασει σε αποδοση!!! Eλλαδα, Sony, Panasonic ειναι σε junk αυτη τη περιοδο....
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Vole εσενα μπορει να σου φαινεται υπερβολη και ειναι δεκτο,αλλα το γεγονος οτι το 99,9% δεν δημιουργησε πανω στο 100% του Ps3(σε ολοκληρο το ps3 αν θες ασχετα αν μπορουσε να το φτασει ή οχι) ειναι απο μονο του λογος για να εχουμε μια ΠΟΛΥ διαφορετικη εικονα σημερα απο αυτη που θα μπορουσαμε να ειχαμε. Το L.A noire αμφιβαλλω αν εχει παρει το 5-10% των spus. Μόνο αν είχε και καλύτερη κάρτα γραφικών από το 360 θα μπορούσε να είχε κάνει διαφορά το PS3 σημαντική. Ε μα πως να γινει αυτο,αν δεν βλεπουν spus ολα τα παιχνιδια(με ελαχιστες εξαιρεσεις και αυτα για ελαχιστες εργασιες) τα οποια λειτουργουν ως καρτα γραφικων ''A quick and dirty programming trick some studios have resorted to is porting the Xbox 360 code in its entirety to run off the PS3’s constrained GPU without touching the Cell SPUs, often times resulting in sub-par ports''. http://gamer.blorge....rt-to-xbox-360/ Το killzone 2 χωρις να φτασει στο 100% (καπου στο 50%) http://darkchris.ath...2_spu_usage.png Σκεψου οτι το spus jobs στην εικονα στο 99% των παιχνιδιων του ps3 ειναι λευκο/αδειο. Θεωρητικα λοιπον δεν γνωριζουμε τι θα μπορουσαμε να ειχαμε απο δει απο 10δες ταλαντουχα στουντιος εκει εξω. Το αν ειναι καλη η επιλογη της sony ή οχι ειναι περισσοτερο συζητησιμο. Σε εναν ιδανικο gaming κοσμο θα ηταν.Στο πραγματικο gaming κοσμο του σημερα μαλλον οχι. Οποτε σε αυτο το κομματι δεν διαφωνω μαζι σου
Vole Maulder Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Ασχετο: Δεν υπήρχε κάποτε ένας Fitch (ή Fits ήταν; ) εδώ μέσα, μεγάλη μορφή; Σχετικό: Σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν προηγουμένως, όταν είπα ότι δεν την παίρνει τη Σώνει να κάνει ταρζανιές με "δύσκολο" PS4. Edit, γιατί πρόλαβες κι απάντησες ενώ έγραφα: Για την κάρτα γραφικών, που είπα, αν το Uncharted χρησιμοποιεί 99% ή 100% τα πάντα και είναι αυτό που είναι (όχι δλδ κάτι το εξαιρετικά καλύτερο από το Gears 3) η μεγάλη διαφορά θα φαινόταν αν είχε και καλύτερη κάρτα γραφικών. Τώρα απλώς έχει μια πιο αδύναμη GPU από το 360 και ρίχνουν δουλειές στα SPUs που το 360 θα έκανε στη GPU του και πάνω κάτω ισοφαρίζονται τα πράγματα και η διαφορά φαίνεται στις λεπτομέρειες. Βοηθάει πολύ και ότι η engine του Uncharted είναι πιο life-like και πολύχρωμη από την Unreal και ότι όλη η αισθητική του είναι πιο προσγειωμένη από του Gears. Εκείνο που θα ήταν διαφορετικό και θα ήθελα πολύ να το είχα δει θα ήταν το αρχικό όραμα της ND για ό,τι πήγαινε να κάνει σε αυτή τη γενιά, αντί του Uncharted, το οποίο ήταν παραπροϊόν της επιτυχίας του Gears. Από κει και πέρα, οι υπόλοιπες διαφορές στο παράλληλο σύμπαν για το οποίο συζητάμε μάλλον δε θα είχαν να κάνουν τόσο με τον τεχνικό τομέα των γραφικών, αλλά με το τι παιχνίδια θα στηρίζονταν, κι αυτό είναι κάτι που δεν μπορούμε να ξέρουμε καθόλου.
Titanomaxos Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Vole εσενα μπορει να σου φαινεται υπερβολη και ειναι δεκτο,αλλα το γεγονος οτι το 99,9% δεν δημιουργησε πανω στο 100% του Ps3(σε ολοκληρο το ps3 αν θες ασχετα αν μπορουσε να το φτασει ή οχι) ειναι απο μονο του λογος για να εχουμε μια ΠΟΛΥ διαφορετικη εικονα σημερα απο αυτη που θα μπορουσαμε να ειχαμε. Το L.A noire αμφιβαλλω αν εχει παρει το 5-10% των spus. Ε μα πως να γινει αυτο,αν δεν βλεπουν spus ολα τα παιχνιδια(με ελαχιστες εξαιρεσεις και αυτα για ελαχιστες εργασιες) τα οποια λειτουργουν ως καρτα γραφικων ''A quick and dirty programming trick some studios have resorted to is porting the Xbox 360 code in its entirety to run off the PS3’s constrained GPU without touching the Cell SPUs, often times resulting in sub-par ports''. http://gamer.blorge....rt-to-xbox-360/ Το killzone 2 χωρις να φτασει στο 100% (καπου στο 50%) http://darkchris.ath...2_spu_usage.png Σκεψου οτι το spus jobs στην εικονα στο 99% των παιχνιδιων του ps3 ειναι λευκο/αδειο. Θεωρητικα λοιπον δεν γνωριζουμε τι θα μπορουσαμε να ειχαμε απο δει απο 10δες ταλαντουχα στουντιος εκει εξω. Το αν ειναι καλη η επιλογη της sony ή οχι ειναι περισσοτερο συζητησιμο. Σε εναν ιδανικο gaming κοσμο θα ηταν.Στο πραγματικο gaming κοσμο του σημερα μαλλον οχι. Οποτε σε αυτο το κομματι δεν διαφωνω μαζι σου Εφαγες το παραμυθακι με τα spus εσυ Σου αρεσει το παραμυθι, μην φοβασαι θα σε φορτωσει ξανα η Σονυ με μπολικα παραμυθια για το Ps4!
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 @Vole Ναι σε αυτο δεν διαφωνω καθολου. Αλλα πιστευω οτι το ps3 δεν εχει δειξει τπτ απο αυτα που θα μπορουσε να κανει.Ενα παιχνιδι που θεωρητικα εχει φτασει στο 100 δεν μπορει να ειναι δειγμα σε καμια περιπτωση.Επισης στουντιος τυπου guerilla δεν ειχαν δειξει ποτε κατι αξιολογο απλα το μονο που κανουν με το Ps3 ειναι να ασχολουνται με ολοκληρη την κονσολα. Υπαρχει πολυ ταλεντο εκει εξω.Τα studios της sony δεν ειναι τα καλυτερα ξαφνικα σε αυτη τη γενια. 2 απο αυτα ειναι καλα,αλλα ως εκει.
Vole Maulder Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Καλά, δεκτό, ναι, κάναμε λίγο τη ND "θεό" τελευταία σε αυτή τη συζήτηση Καλή είναι, δε λέω, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τι θα κατάφερνε η CD Projekt Red αν αποφάσιζε να κάτσει να κάνει σωστά port το Witcher 2, για παράδειγμα. 'Η η Epic. Η id δε με ενδιαφέρει. Μπορεί να έβγαζε κάτι πανέμορφο και που θα αξιοποιούσε το 100% του PS3, αλλά είμαι κι εγώ 100% σίγουρος ότι θα το βαριόμουν, οπότε...
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Για την κάρτα γραφικών, που είπα, αν το Uncharted χρησιμοποιεί 99% ή 100% τα πάντα και είναι αυτό που είναι (όχι δλδ κάτι το εξαιρετικά καλύτερο από το Gears 3) η μεγάλη διαφορά θα φαινόταν αν είχε και καλύτερη κάρτα γραφικών. Για την κατασταση που τελικα επικρατησε,σιγουρα θα επρεπε να εχει ΚΑΙ καλυτερη καρτα γραφικων,συμφωνω.Αλλα και παλι στα multiplatform θα βλεπαμε το 50% απο αυτο που θα μπορουσε η κονσολα να δωσει.Αλλα θα ηταν μια τριχα καλυτερα τα multi Καλή είναι, δε λέω, αλλά θα είχε ενδιαφέρον να βλέπαμε τι θα κατάφερνε η CD Projekt Red αν αποφάσιζε να κάτσει να κάνει σωστά port το Witcher 2, για παράδειγμα. 'Η η Epic. Η id δε με ενδιαφέρει. To προβλημα ειναι αυτο,οτι πανε για πορτς Οσο καλο και να ειναι το πορτ,οσο αψογο και να ειναι,δεν θα εκμεταλευτει την κονσολα,γιατι πρεπει να βγει και αλλου. H κονσολα της sony ειναι πολυ εγωιστρια.Θελει ή αυτη ή κανενας για να αποδωσει. Και φυσικα αυτο ειναι το στοιχημα που εχασε η sony.Αν ειχε την επιτυχια του ps2 ,θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα.
cortaN@ Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Για την κατασταση που τελικα επικρατησε,σιγουρα θα επρεπε να εχει ΚΑΙ καλυτερη καρτα γραφικων,συμφωνω.Αλλα και παλι στα multiplatform θα βλεπαμε το 50% απο αυτο που θα μπορουσε η κονσολα να δωσει.Αλλα θα ηταν μια τριχα καλυτερα τα multi To προβλημα ειναι αυτο,οτι πανε για πορτς Οσο καλο και να ειναι το πορτ,οσο αψογο και να ειναι,δεν θα εκμεταλευτει την κονσολα,γιατι πρεπει να βγει και αλλου. H κονσολα της sony ειναι πολυ εγωιστρια.Θελει ή αυτη ή κανενας για να αποδωσει. Και φυσικα αυτο ειναι το στοιχημα που εχασε η sony.Αν ειχε την επιτυχια του ps2 ,θα ηταν διαφορετικα τα πραγματα. Δε νομίζω πάντως πως το πρόβλημα για το PS3 ήταν τα άσχημα ports. Τα πολύ άσχημα ports δεν ήταν πολλά και δεν ήταν πολύς ο κόσμος που κατάλαβε τις διαφορές. Τέτοια προβλήματα είχε και το PS2. Το κύριο πρόβλημα του PS3 για μένα ήταν πως ήρθε δεύτερη στην αγορά με σημαντική καθυστέρηση από το 360, με υψηλή τιμή απόκτησης σε συνδυασμό με ένα πολύ χλιαρό launch χωρίς πολλά παιχνίδια και φυσικά το γεγονός πως η Sony έχασε σχεδόν όλες τις αποκλειστικότητες.
privateer Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Deja vu συζητήσεις από το 2006-8. Για μην ξαναλέμε τα ίδια ο carmack έχει εξηγήσει παλιότερα τις διάφορες. Όποιος ενδιαφέρεται ας δει το παρακάτω video http://www.youtube.com/watch?v=mV3Lv3Pd3Uk 1
empire_1924 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δε νομίζω πάντως πως το πρόβλημα για το PS3 ήταν τα άσχημα ports. Τα πολύ άσχημα ports δεν ήταν πολλά και δεν ήταν πολύς ο κόσμος που κατάλαβε τις διαφορές. Τέτοια προβλήματα είχε και το PS2. Το κύριο πρόβλημα του PS3 για μένα ήταν πως ήρθε δεύτερη στην αγορά με σημαντική καθυστέρηση από το 360, με υψηλή τιμή απόκτησης σε συνδυασμό με ένα πολύ χλιαρό launch χωρίς πολλά παιχνίδια και φυσικά το γεγονός πως η Sony έχασε σχεδόν όλες τις αποκλειστικότητες. Μα τι λες τώρα lazy devs....έλεος ρε παιδιά έχουν περάσει 6 χρόνια....ότι ήταν να δώσει έδωσε το ps3....θα το διαπιστώσετε και στο ascension και στο the last of us...όπου οι διαφορές με GOW3 και uncharted 3 αντίστοιχα θα είναι απο μηδαμινές εως απειροελάχιστες....μην τρέφετε τζάμπα αυταπάτες. Και επειδή αυτό το παραμύθι είναι πραγματικά για μικρά παιδάκια και κάποια στιγμή θα πρέπει και κάποιος να γράψει κάτι πιο αντικειμενικό σαν άποψη....η όλη ουσία είναι ότι oi ND και Santa Monica ότι "έφτιαξαν" το έκαναν με custom μηχανές γραφικών....τα υπόλοιπα είναι μπούρδες και για "κατανάλωση"....είναι ευρέως γνωστό ότι οι custom μηχανές γραφικών αποδίδουν καλύτερα απο τις "ετοιματζίδικες"....δείτε για παράδειγμα το Forza στο 360 που οπτικά σε σχέση με το gran turismo το ρίχνει χαλαρά....αν στο 360 δούλευαν περισσότερο με custom μηχανές και όχι "ετοιματζίδικες" δεν θα συζητούσαμε τώρα. Ακόμα και το GeOW3->UE 3.5="ετοιματζίδικη" έχει γραφικά(κυριολεκτικά)-ελάχιστα χειρότερα(αν και σε κάποια σημεία είναι πραγματικά ισάξιo) απο το uncharted 3 το οποίο είναι δουλεμένο με custom μηχανή γραφικών. Το halo 4,όσο και να μην το θέλουν πολλοί έχει πάρει τα εύσημα απο παντού στον οπτικό τομέα και ναι είναι(αν όχι) ισάξιο οπτικά με ότι έχει "βγάλει" και η ND και η Santa Monica....σας παραπέμπω μάλιστα για ακόμα μια φορά και στο digital foundry.Το ίδιο ισχύει και για το horizon που είναι χάρμα οφθαλμών.Και προσωπικά πιστεύω αν είχε βγει και alan wake 2 απο την Remedy τώρα θα μιλούσαμε πραγματικά με άλλα δεδομένα. Το 2013 θα βγουν αρκετοί εως πολλοί multi τίτλοι δουλεμένοι σε custom μηχανές γραφικών που ουσιαστικά θα φτάνουν στα όρια τις κονσόλες(αν έχει απομείνει και τίποτα ).....θ'αναφέρω crysis 3,watch dogs(που για μένα η Ubisoft δίνει τα "ρέστα" της και τείνει να γίνει graphic leader με ότι και αν "πιαστεί"-δείτε τι έχει κάνει με το far cry 3 που οπτικά είναι αριστούργημα),GTA5 και το κόλλημα μου Castlevania LOS2....εδώ επίσης να περιμένετε μεγάλες εκπλήξεις με την custom mercury engine 2 και μπορεί να μου διαφεύγουν και 2-3 ακόμα υποσχόμενοι τίτλοι.....όλα τα υπόλοιπα που συζητάμε και αναλύουμε είναι dust in the wind. 1
Vole Maulder Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 empire, πολύ σωστή παρατήρηση περί των custom engines. Και όσον αφορά το Gears3/Halo 4, τα τεχνολογικά reviews τα εκθειάζουν και μιλούν για ισάξια πράγματα με Uncharted, αλλά η γενική αντίληψη από την κρίση "με το μάτι" του μέσου gamer παραμένει πως το Uncharted είναι καλύτερο, κάτι που θεωρώ πως οφείλεται καθαρά σε art direction και animation και ίσως λίγο σε απουσία χειροπιαστής εμπειρίας με τα συγκεκριμένα παιχνίδια. Αν κάποιος δεν έχει πρόσβαση σε 360 και τα έχει δει μόνο στο YouTube, επόμενο είναι να μην τον εντυπωσιάσουν και να του φανούν κατώτερα. Για το Forza vs GT, από την άλλη, δε νομίζω πως υπάρχει κανείς μη κολλημένος που θεωρεί πλέον το GT ανώτερο. Οι ίδιοι κολλημένοι, βέβαια, θα έρθουν και θα σου πουν ότι στο DF είναι xbox fanboys, οπότε η συζήτηση θα τελειώσει Η Ubisoft έχει πάρει την άνω βόλτα τελευταία, αυτό είναι αλήθεια και κάτι που δεν περίμενα πριν από 2-3 χρόνια.
Tilemaxx Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2012 To Digital Foundry δεν είπε πουθενά οτι το Halo 4 είναι ισάξιο των παιχνιδιών της Naughty Dog/Santa Monica. Ούτε κάν. Είπαν απλά οτι το 360 απέκτησε το δικό του benchmark σε σχέση με τις ND/SΜ (και αυτό με αρκετά προβλήματα στον φωτισμό). Δεν υπήρξε (και ούτε πρόκειται να υπάρξει) πουθενά έστω μια σύγκριση με το Uncharted 3 ή με το God of War 3, γιατί προφανώς οι διαφορές είναι σημαντικές υπέρ των PS3 exclusives. Άντε να πλησιάζει τα επίπεδα του Uncharted 2 το Halo, όπως και το Gears 3, μέχρι εκεί. Αυτή τη στιγμή τα benchmarks είναι το Uncharted 3 σε κονσόλες, και η PC version του Max Payne 3 όπου τα visuals του πλησιάζουν ποιότητα next-gen.
Προτεινόμενες αναρτήσεις