Προς το περιεχόμενο

PlayStation 4 Topic v1 [PS4]


aslanG7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεκτό, αλλά πιο σημαντικά και ουσιαστικά είναι τα ρίσκα στο να βγάζει διαφορετικά παιχνίδια, παρά διαφορετικό hardware, δε νομίζεις;

Ας βάλει PC hardware κι ας συνεχίσει να στηρίζει Santa Monica, Cage etc κι όχι μόνο. Αυτά κάνουν τη διαφορά στην τελική.

Αρκεί πάντα να μην είναι underpowered. Αυτό θα είναι κρίμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 26,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στο τελικό στάδιο η παραγωγή του PlayStation 4

Φαίνεται τελικά πως η νέα γενιά της παιχνιδοκονσόλας της Sony βρίσκεται στα τελευταία στάδια της παραγωγής της, με την τελική έκδοση του development kit να κυκλοφορεί για τους προγραμματιστές το ερχόμενο καλοκαίρι.

 

Σύμφωνα με το VG247.com η SONY συναντήθηκε στην Αμερική με μια ομάδα προγραμματιστών από διάφορα studios με σκοπό να τους ενημερώσει για το όραμα που έχει για τη νέα κονσόλα και τις προδιαγραφές του νέου συστήματος. Η θήκη του νέου PlayStation 4 κατά πάσα πιθανότητα δεν έχει σχεδιαστεί ακόμα, γι’αυτό και η SONY αποφάσισε να προσαρμόσει το hardware της νέας κονσόλας σε θήκες υπολογιστή και να το δώσει έτσι στους προγραμματιστές για την περαιτέρω εξέλιξη του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας ελπίσουμε ότι αυτή τη φορά θα βάλει PC Hardware ώστε να μην έχει θέμα με τον προγραμματισμό και αποτύχει όπως το Ps3.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύσκολο, PDS, και πολύ ριψοκίνδυνο. Φαντάσου νέα γενιά τα multiplatform να πρέπει να τρέχουν σε Xbox, PS4 και WiiU. Αν το PS4 είναι κι αυτό δύσκολο θα φτιάχνουν όλοι τα παιχνίδια για το Xbox και μετά θα πρέπει να αφιερώνουν ξεχωριστές ομάδες και πόρους για ports στην κάθε κονσόλα από τις άλλες δύο, επειδή θα παίζουν σε διαφορετικές κατηγορίες. After party μετά την κηδεία της Σώνει θα κάνει η MS αν γίνει κάτι τέτοιο, επειδή η Ν έχει αρκετούς τυφλούς οπαδούς να τη στηρίξουν, ακόμα κι αν τα μόνα παιχνίδια που τρέχουν καλά και είναι καλά στην κονσόλα της είναι τα 3-4 δικά της. Τη Σώνει δεν την παίρνει οικονομικά τώρα να κάνει ταρζανιές. Υποβαθμίστηκε κι άλλo, σε BB-, μόλις.

 

Ενα αρκετά δυνατό κι εύκολο στον προγραμματισμό PS4 χρειάζεται, ώστε να βγάλει τα δικά της διαμάντια και να τρέχει και ισάξια με το Χμποχ τα υπόλοιπα χωρίς πολλά πολλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυσκολο ειναι,δεν διαφωνω.

Αλλα αυτο που θα ηθελα μου ειναι ενα ps4 στην λογικη του 3 και ας χασει χρηματα η sony.

Θελω να νιωθω οτι δεν εξαντλουνται ευκολα τα περιθωρια για περισσοτερα πραγματα με το περασμα του χρονου απο το hardware μιας κονσολας.Βεβαια στο ps3 μπορει μεν να μην εξαντληθηκαν,αλλα δεν φτασαμε ποτε σε ενα καλο μεσο ορο εκμεταλευσης του.Για την ακριβεια σε εναν πολυ χαμηλο μ.ο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το τελευταίο που λες δεν είναι και λίγο κρίμα όμως; Δηλαδή, από τη μία έχεις μεν το γεγονός ότι δεν εξαντλείται γρήγορα στα 1st party games, αλλά από την άλλη έχει πολλά καλά παιχνίδια που τρέχουν χειρότερα στην κονσόλα σου, ειδικά τα πρώτα χρόνια.

 

Αλλά άσ' το αυτό, εγώ θα το πάω ένα βήμα πιο πέρα. Γιατί να πρέπει να κάθεται η NG και η κάθε NG να αφιερώνει χρόνο και δυναμικό στο να βγάλει άκρη για το πώς θα τρέξει τα παιχνίδια της και πώς θα εκμεταλλευτεί το hardware και να μην τα αφιερώνει στο να γράψει ένα καλύτερο παιχνίδι σε όλα τα επίπεδα; Και δεν το λέω με τέτοιο τρόπο ώστε να περάσουμε σε συζήτηση περί γούστων, το λέω σκεπτόμενος καθαρά τη διαχείρηση χρόνου και πόρων που έχουν στη διάθεσή τους. Λιγότερος απαιτούμενος χρόνος για να μάθεις την κονσόλα = περισσότερος χρόνος να ασχοληθείς με το παιχνίδι κι όχι με την engine του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το πρωτο κομματι ,το ιδανικο σεναριο θα ηταν να μπορουσαν να ασχοληθουν ολοι ξεχωριστα με καθε hardware.Σιγουρα ειναι κριμα ομως που δεν το κανουν.

 

Στο δευτερο κομματι θα διαφωνησω και θα σου πω γιατι.

Δεν υπαρχει θεμα δυσκολιας και χρονου για το hardware του ps3.Δεν ειναι δυσκολο,ειναι διαφορετικο.

Η ND(μαλλον αυτην εννοεις με το NG:p) στο 3ο παιχνιδι της τερματησε τα spus.Τωρα στο 4ο προσπαθει να ''σπρωξει'' κι αλλο με διαφορετικους τροπους.

Ειναι θεμα επιλογης το να ξεκινησεις ενα παιχνιδι με βαση το Ps3(μονο για το ps3),οχι μπελάς.

Μπελας ειναι οταν εχεις στο κεφαλι σου και την αλλη κονσολα(360) για ενα παιχνιδι.Ναι εκει υπαρχει δυσκολια.Εκει ειναι δυσκολο το hardware του ps3.

Οταν λοιπον τα Αssasin's creed(2,3 κτλ) γινονται με το μυαλο των devs και στις 2 κονσολες,τοτε ναι ειναι μπελας το ps3.

Τα uncharted δεν ειναι μπελας.Tα killzone δεν ειναι μπελας κτλ.

Αλλωστε αυτα παρ'ολο που εχουν τουμπανο γραφικα τρεχουν και αψογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, ND εννοούσα :P

 

Δεκτό, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Είναι δύσκολο και χρονοβόρο να βγουν multiplatform games ισάξια, επειδή είναι διαφορετικό. Είναι κάτι που είδαμε και βλέπουμε ακόμα να γίνεται. Και η ND, που εστίασε στο PS3 και το τερμάτισε, χρειάστηκε χρόνο στην αρχή να το μάθει, ακριβώς επειδή ήταν διαφορετικό. Αυτό αποθαρρύνει άλλους να θέσουν ως βάση το PS3, πάνε σε αυτά που ξέρουν να χειρίζονται. Δεν πιστεύω ότι αντισταθμίζεται αυτό το γεγονός από το ότι 2-3 franchises θα τρέξουν μια τρίχα παραπάνω στο PS επειδή τα φτιάχνουν developers που εστιάζουν μόνο σε αυτό. Δε χρειάζεται να επανεφευρίσκουν τον τροχό συνέχεια εκεί στην Ιαπωνία.

 

Και εμένα με ενδιαφέρει να μη χάσει κι άλλα χρήματα η Σώνει, για να συνεχίσει να υπάρχει και να προσφέρει τα παιχνίδια της και τον απαραίτητο ανταγωνισμό στην MS.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nαι για τα multiplatform ειναι δυσκολα τα πραγματα.Μην ξεχναμε επισης οτι πρεπει να βγουν ταυτοχρονα και στα 2 συστηματα.

 

Η ND ηθελα να πω οτι χρειαστηκε οσο χρονο χρειαστηκαν και αλλα studios για να τερματησουν πχ το 360.Ειναι φυσιολογικο να φτανεις κοντα στο τερμα στο 3ο παιχνιδι.Θα ηταν δυσκολο το Ps3 αν εφτανε στο 50% με το 3ο παιχνιδι.

Αυτό αποθαρρύνει άλλους να θέσουν ως βάση το PS3, πάνε σε αυτά που ξέρουν να χειρίζονται.

 

Δεν νομιζω οτι ειναι ετσι.Πανε περισσοτερο σε αυτα που τους συμφερει.Σου λεει γιατι να ασχοληθω ξεχωριστα με το ps3 οταν μπορω να παω σε λογικη 360/pc και να το μεταφερω με μια τριχα λιγοτερη στο ps3?Δεν αξιζει τον χρονο και χρημα να κοιταξουν ξεχωριστα(που προυποθετει στροφη 180 μοιρων) το ps3.Και εκει ηταν το στοιχημα που εχασε η sony.

Η λογικη λεει οτι η sony πρεπει και επρεπε να ειχε προσαρμοστει σε αυτο το δεδομενο.

 

Αλλα διαφωνω σε αυτο που λες για τον τροχο.Θα μπορουσαν να ειναι πολυ καλυτερα τα πραγματα για ολους μας(εκτος απο τους haters:p) αν η sony δεν εχανε εκεινο το στοιχημα.Δεν ειναι μια τριχα μονο επιπλεον εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η μεσαία σου παράγραφος είναι όλο το ζουμί. Αυτό εννοούσα, βασικά. Το συμφέρον τους θα κοιτάξουν πάνω απ' όλα, εννοείται. Και σε αυτό δε συμπεριλαμβάνεται το να κοιτούν ξεχωριστά την κάθε πλατφόρμα.

 

Οσο για το τελευταίο, μία τρίχα μπορεί να μην είναι, αλλά δεν είναι και τόσο (και τόσα) που να άξιζε το χαμένο στοίχημα, θεωρώ. Φυσικά, αυτό είναι κάτι που μπορείς να πεις μόνο κοιτώντας προς τα πίσω, και πάλι όχι με σιγουριά. Επειδή δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα είχε κάνει η ND με το 360, ας πούμε, και είναι και θέμα art direction, οράματος και του τι επιτρέπει κάθε engine το πόσο όμορφο θα βγει κάτι.

 

Σε όλα αυτά πρόσθεσε και το γεγονός ότι η MS κέρδισε ένα άλλο στοίχημα, με την UE3 να γίνεται η σχεδόν ντε φάκτο engine γι' αυτή τη γενιά, με την οποία ήταν παντρεμένο το 360.

 

Anyway, ελπίζω απλώς να μην τσουροφλίστηκαν τόσο στη Σώνει και το πάνε τόσο εκ του ασφαλούς που τελικά να μείνουν πίσω πάλι, αυτή τη φορά λόγω πιο αδύναμης κονσόλας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για το τελευταίο, μία τρίχα μπορεί να μην είναι, αλλά δεν είναι και τόσο (και τόσα) που να άξιζε το χαμένο στοίχημα, θεωρώ. Φυσικά, αυτό είναι κάτι που μπορείς να πεις μόνο κοιτώντας προς τα πίσω, και πάλι όχι με σιγουριά. Επειδή δεν μπορούμε να ξέρουμε τι θα είχε κάνει η ND με το 360, ας πούμε, και είναι και θέμα art direction, οράματος και του τι επιτρέπει κάθε engine το πόσο όμορφο θα βγει κάτι.

 

Kαι γιατι να πεις ''δεν ξερω τι θα μπορουσε να κανει η ND στο 360'' και οχι ''δεν ξερω τι θα μπορουσε να κανει το 99% των υπολοιπων στουντιος στο ps3 αν δουλευαν στο 100%''.:P

Νομιζω οτι θα αλλαζε ολη την σημερινη εικονα.

Για αυτο και δεν θα μαθουμε ποτε ποσο μεγαλη θα ηταν η διαφορα.

 

YΓ.Σιγουρα μετραει ομως το art direction κτλ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή τις αντίστοιχες ναυαρχίδες του 360 τις βρίσκω από πεζές μέχρι κακόγουστες αισθητικά (Halo, Gears), ενώ το Uncharted κι απ' ό,τι φαίνεται και το Last of Us τώρα κάθε άλλο, γι' αυτό "έφερα" τη ND στο 360 κι όχι την Epic ή την Bungie στο PS3 :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...