DrLo Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2017 Στη δημόσια πανεπιστήμια της Ελλάδας*, που τα λειτουργικά τους έξοδα καλύπτονται από τον προϋπολογισμό του κράτους, τα διδακτρα ΔΕ θα έπρεπε να πηγαίνουν για τη συντήρηση του πανεπιστημιου. Αλλά στην κάλυψη των εξόδων διδασκαλίας των φοιτητών του συγεκριμένου προγράμματος. Έχω κάνει μεταπτυχιακό και στην Ελλάδα (πριν νομοθετηθούν τα διδακτρα) και στη Γερμανία΄-σε δημόσιο πανεπιστημιο- όπου πληρωνα 200 ευρώ το εξάμηνο. Στη Γερμανία, μας έδωσαν διαλέξεις μεταξύ άλλων μέχρι και η τοτε επικεφαλής του τμήματος Economic and Social Affairs του ΟΗΕ, CEO εταιρείων που θα μπορούσαμε να κάνουμε διπλωματικές κλπ κλπ και πήγαμε για 4 εβδομάδες στο πεδίο με μηδενικό κόστος για τους φοιτητες και αρκετά παρόμοια. [/size] Επαναλαμβάνω, συμφωνώ με τα δίδακτρα, εφόσον αυτά διατίθονται προς όφελος των φοιτητών. *Σημείωση: Σε ιδιωτικά πανεπιστήμια ή σε χώρες που τα ιδρύματα δε χρηματοδοτούνται από το κράτος, τα δίδακτρα καλύπτουν κι άλλες αναγκες του ιδρύματος. Δηλαδή πιστεύεις ότι είναι λογικό να χρησιμοποιούνται τα δίδακτρα για κτήρια και εξοπλισμό;;; Δηλαδή, αν δεν υπάρχουν για το Χ λόγο φοιτητες, μία χρονια, ο απαρχαιωμένος εξοπλισμός ή ακόμα κι ένα σπασμένο παραθυρο δε θα αντικατασταθούν διότι δεν υπάρχουν να μηδαμινά* έσοδα από δίδακτρα. *Μηδαμινά, σε σχέση με τον προϋπολογισμό ενός τμήματος. Δε διαφωνώ να υπάρχουν διδακτρα, αλλά τα δίδακτρα θα πρέπει να πηγαίνουν για υπηρεσίες προς τους συγκεκριμένους φοιτητές που τα πλήρωσαν: Προσκεκλημένοι ομιλητές, εξοπλισμό για προτοτυπα, ατομικά projects, ασκήσεις πεδίου (όπου υπάρχουν), στελεχωμένο γραφείο διασύνδεσης, υποτροφίες για κάποιους, καλυμμένα έξοδα για συνέδρια ή κάποια εξωτερική εκπαίδευση στα πλαισια του αντικειμένου του μεταπτυχιακού, ακόμα και για μετεκπαιδευση των διδασκοντων. ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΚΤΗΡΙΑ και ΕΠΙΜΗΣΘΙΑ ή οποιοδήποτε άλλο λειτουργικό έξοδο του πανεπιστημίου. Και πριν αρχισουμε τα φιλελε ή τα αριστερά: Έχω εμπειρία από πανεπιστήμια της Ελλάδας, της Γερμανίας, της Αγγλίας, της Ταϊβάν και των ΗΠΑ. Αυτό είναι σαν να λες, Στα δημόσια ΜΜΜ όπου υπάρχει και κρατική επιχορήγηση, τα έσοδα από εισητήρια δε θα πρέπει να χρησιμοποιούνται για υλικοτεχνικό εξοπλισμό (πχ λεωφορεία, ράγες κλπ) αλλά μόνο "προς όφελος των επιβατών, γιατί άλλωστε και αν δεν μπει ένας επιβάτης ή αν δεν πληρώσει ένας επιβάτης εισητήριο δεν είναι ότι θα χαθεί το λεωφορείο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα