Προς το περιεχόμενο

κουπονι - Samsung UE32D6500 32" 3D LED - 399e


crusad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πριν μιαμιση ωρα με πηραν τηλ. και μου ειπαν πως θα μου παραδωσουν ή την Τεταρτη 22/2 ή την Παρασκευη 24/2 βεβαια, τους ζητησα να μου το στειλουν με email αυτο που μου ειπαν, μαζι με τον κωδικο αποστολης...

για να δουμε λοιπον τωρα !!!....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

πριν μιαμιση ωρα με πηραν τηλ. και μου ειπαν πως θα μου παραδωσουν ή την Τεταρτη 22/2 ή την Παρασκευη 24/2 βεβαια, τους ζητησα να μου το στειλουν με email αυτο που μου ειπαν, μαζι με τον κωδικο αποστολης...

για να δουμε λοιπον τωρα !!!....

 

Είναι τώρα σοβαρή απάντηση αυτή? τετάρτη η παρασκευή? τι να πω ας κρίνει ο κόσμος που βλέπει τα μηνύματα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πριν μιαμιση ωρα με πηραν τηλ. και μου ειπαν πως θα μου παραδωσουν ή την Τεταρτη 22/2 ή την Παρασκευη 24/2 βεβαια, τους ζητησα να μου το στειλουν με email αυτο που μου ειπαν, μαζι με τον κωδικο αποστολης...

για να δουμε λοιπον τωρα !!!....

Από ποιο νούμερο σε κάλεσαν;

Βρήκα 3-4 κλήσεις στο κινητό μου από διάφορα νούμερα και αναρωτιέμαι μήπως ήταν κάποιο κι απ' αυτούς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμενα apoto το ιδιο μου ειπαν οταν εκανα την αναβαθμηση στη 40',τεταρτη ή παρασκευη.Φοβαμαι μονο απο τα λεγομενα των αλλων οτι και αυτοθσ τουσ ειπαν συγκεκριμενη ημερομηνια και αυτη αλλαξε αρκετες φορες..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ποιο νούμερο σε κάλεσαν;

Βρήκα 3-4 κλήσεις στο κινητό μου από διάφορα νούμερα και αναρωτιέμαι μήπως ήταν κάποιο κι απ' αυτούς.

 

Απο το 2111099400 !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο το 2111099400 !!

Ευχαριστώ :) Έχω και απ΄ αυτό 2 κλήσεις. Ήρθε και η σειρά μου μάλλον...

 

Αυτό πάντως το έψαξα πριν και ανήκει σε εταιρεία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο Μαρούσι!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ :) Έχω και απ΄ αυτό 2 κλήσεις. Ήρθε και η σειρά μου μάλλον...

 

Αυτό πάντως το έψαξα πριν και ανήκει σε εταιρεία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης στο Μαρούσι!

 

Παρακαλω δεν ηταν τιποτα ..Που ανηκει ειπες ???

αλλο και τουτο ...ολο εκπληξεις ειναι αυτο το μαγαζι ..για αυτο δεν ηξερε η τηλεφ/τρια παιρετερω πληροφοριες να μου δωσει ??? εγω ρωτουσα για την καθυστερηση και για την επιβεβαιωση των οσων μου λεει ..και αυτη ,επαναλαμβανε τα ιδια λες και ηταν ηχογραφημενο μηνυμα!!

τωρα εξηγηθηκε ..σε ευχαριστω και γω με την σειρα μου !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρακαλω δεν ηταν τιποτα ..Που ανηκει ειπες ???

αλλο και τουτο ...ολο εκπληξεις ειναι αυτο το μαγαζι ..για αυτο δεν ηξερε η τηλεφ/τρια παιρετερω πληροφοριες να μου δωσει ??? εγω ρωτουσα για την καθυστερηση και για την επιβεβαιωση των οσων μου λεει ..και αυτη ,επαναλαμβανε τα ιδια λες και ηταν ηχογραφημενο μηνυμα!!

τωρα εξηγηθηκε ..σε ευχαριστω και γω με την σειρα μου !!!

Είδες τι μαθαίνει κανείς εδώ μέσα;

 

Και για του λόγου το αληθές... http://www.grammateiakiypostirixi.gr/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να είμαστε λογικοί όταν συζητάμε για θέματα που δεν τα γνωρίζουμε, όπως αυτά μεταξύ εμπόρων και deal sites.

 

Είναι προφανές ότι, όταν ένας πωλητής αποφασίζει να προσφέρει ένα προϊόν σε ανταγωνιστική τιμή, θα έχει κάνει συμφωνία με κάποιον προμηθευτή, ορίζοντας ένα μέγιστο αριθμό κομματιών που μπορούν να δοθούν στη συμφωνημένη τους τιμή. Είναι, επίσης, προφανές ότι το deal site δεν μπορεί να συμμετέχει σ' αυτή τη συμφωνία, γιαυτό και υπάρχει ο όρος μεταξύ του deal site και του πωλητή, ότι μπορεί να καθυστερήσει η παράδοση στον αγοραστή και να παραταθεί η αντίστοιχη προθεσμία. Είναι, ακόμη, προφανές ότι ο πωλητής δεν είναι δυνατόν να έχει προαγοράσει και να έχει στοκάρει το μέγιστο αριθμό των κομματιών, που έχει προσυμφωνήσει (πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για τόσο ακριβό προϊόν, όπως η τηλεόραση), αφού δεν είναι γνωστό, εκ των προτέρων, πόσα κομμάτια θα αγοραστούν τελικά στην προθεσμία που έχει οριστεί για την προσφορά.

 

Επομένως, σ' αυτές τις περιπτώσεις, είναι αναμενόμενο ότι η παράδοση των κομματιών, από τον προμηθευτή στον πωλητή, θα γίνει με δόσεις, πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για τόσο μεγάλο αριθμό κομματιών που έχουν και κάποιο όγκο. Από το σημείο αυτό, όμως, αρχίζει η ευθύνη του πωλητή, ο οποίος, γνωρίζοντας ότι η προσφορά έφτασε στο μέγιστο αριθμό των κομματιών που είχε προσυμφωνηθεί (αναφέρομαι στα 375 κομμάτια), όφειλε να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες για να φτάσουν ΟΛΑ τα κομμάτια εγκαίρως στο χώρο του, ώστε να περάσει στο στάδιο της παράδοσης στους αγοραστές, χωρίς καθυστερήσεις. Αυτό, φαίνεται ότι, δεν έγινε στην προσφορά που μας απασχολεί και συζητάμε και έτσι δημιουργήθηκαν τα προβλήματα καθυστέρησης στην παράδοση, τα οποία πολλαπλασιάστηκαν όταν η ιδιοκτήτρια προσπάθησε, ανεπιτυχώς, να μεταφέρει την ευθύνη στη μεταφορική εταιρεία.

 

Η ευθύνη του deal site ξεκινάει από τη στιγμή που, διαπιστώνοντας το πρόβλημα στην καθυστέρηση παράδοσης, συμμετείχε ενεργά στην εξεύρεση λύσης. Και αυτό δεν έγινε, βέβαια, χωρίς λόγο, αλλά με αφορμή τον, προφανώς, μεγάλο αριθμό παραπόνων που διατυπώθηκαν, από τους ταλαίπωρους αγοραστές, με τηλεφωνήματα και μηνύματα.

 

Τέλος, σε ότι αφορά στον αριθμό των τηλεοράσεων που έχουν παραδοθεί, πιστεύω ότι πρέπει να είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτόν που λες (10), όταν στο υποσύνολο των 28 μελών του forum, από το σύνολο των 375 αγοραστών, έχουν παραδοθεί ήδη επτά (7) τηλεοράσεις.

 

 

 

 

 

Ενημερώθηκε η λίστα, παρά την προσπάθεια του μόνιμου αντιρρησία, αμφισβητία αυτού του thread, ο οποίος αμφισβητούσε ακόμη και εκείνους που την παρέλαβαν !!!.

 

Ωρε ανθρωπε αν εχεις να πεις κατι πεστο στα ισια μην με τσιτωνεις. Οσες φορες εχω απαντησει σε ολες τις αερολογιες σου δεν σχολιαζεις αλλα ερχεσαι μετα και αναφερεσαι παλι σε μενα ? Επειδη προφανως εχεις μαυρα μεσανυχτα απο ολο αυτο το θεμα μην ξαναναφερθεις σε μενα γιατι την επομενη φορα θα ζητησω παρεμβαση της διαχειριστικης ομαδας για τα συνεχομενα εριστικα σου σχολια. Οσο για το ποιοι πηραν την τηλεοραση θελεις να κανω 100 λογαριασμους και να ποσταρω πως την παρελαβαν 100 ατομα ?

 

Παντως αν και 9 στα 10 που λες ειναι "καλα" για το εν λογο καταστημα (τον λογο δεν τον γνωριζω) οπως ειδες ακομα και τα "δωρα" εγιναν κατοπην εξτρα χρεωσης.....Οσο για τους κωδικους που εδωσαν αρκετοι και που κανεις τα αδυνατα δυνατα για να ποσταρουν (παλι τον λογο δεν τον γνωριζω, θα μπορουσες απλα να κρατησεις ονοματα) αυτο Δεν επρεπε να γινει αφενος για να μην υπαρξει θετικοτερη μεταχειριση σε μερικους και αφετερου γιατι τωρα μπορουν να παραδωσουν σε οσουν εχουν προσβαση εδω μεσα και αρα μπορουν να ακουστουν και να κρεμασουν αλλους. Φυσικα εσυ εξαρχης δεν το ειδες ετσι και παραγματικα αναρωτιεμαι για τον λογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

....αντως αν και 9 στα 10 που λες ειναι "καλα" για το εν λογο καταστημα (τον λογο δεν τον γνωριζω) οπως ειδες ακομα και τα "δωρα" εγιναν κατοπην εξτρα χρεωσης.....Οσο για τους κωδικους που εδωσαν αρκετοι και που κανεις τα αδυνατα δυνατα για να ποσταρουν (παλι τον λογο δεν τον γνωριζω, θα μπορουσες απλα να κρατησεις ονοματα) αυτο Δεν επρεπε να γινει αφενος για να μην υπαρξει θετικοτερη μεταχειριση σε μερικους και αφετερου γιατι τωρα μπορουν να παραδωσουν σε οσουν εχουν προσβαση εδω μεσα και αρα μπορουν να ακουστουν και να κρεμασουν αλλους. Φυσικα εσυ εξαρχης δεν το ειδες ετσι και παραγματικα αναρωτιεμαι για τον λογο.

 

Συγνωμη που παρεμβαινω αλλα εχει δικιο ο salvation ..δεν επρεπε να τους ποσταρουμε εδω μεσα

αν και ημουν απο τους πρωτους που το εκανα και ζητω συγνωμη (βεβαια ηθελα να τονισω στο εν λογω μαγαζι τι εστι αυστηρη προτεραιοτητα που τοσο διατυμπανιζε)οπως και να χει δεν επρεπε.. για τους λογους που αναφερεις..και εγω πιστευω οτι ετσι ισως καποιοι δεχτηκαν ανιση μεταχειριση !!

 

 

φιλικα

 

Αργυρης Ποτος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οσο για τους κωδικους που εδωσαν αρκετοι και που κανεις τα αδυνατα δυνατα για να ποσταρουν (παλι τον λογο δεν τον γνωριζω, θα μπορουσες απλα να κρατησεις ονοματα) αυτο Δεν επρεπε να γινει αφενος για να μην υπαρξει θετικοτερη μεταχειριση σε μερικους και αφετερου γιατι τωρα μπορουν να παραδωσουν σε οσουν εχουν προσβαση εδω μεσα και αρα μπορουν να ακουστουν και να κρεμασουν αλλους. Φυσικα εσυ εξαρχης δεν το ειδες ετσι και παραγματικα αναρωτιεμαι για τον λογο.

 

 

Αν και δεν είμαι υποστηριχτείς του τρόπου που γενικά αντιμετωπίζεις το όλο θέμα, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους, είχαν στο μυαλό τους την αμεσότερη εξυπηρέτηση τους. (το λέω όσο πιο κομψά γίνεται , γιατί περιγράφεται και πολύ διαφορετικά….)

Για αυτό άλλωστε και δεν έδωσα ποτέ τον κωδικό μου, και ας είμαι από τους πρώτους που παρακολουθώ και συμμετέχω στο θέμα.

Κριτήριο για συμπεράσματα παράδοσης δεν μπορεί να γίνουν όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους, και ακόμα περισσότερο όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους και φωνάζουν κιόλας, γιατί απλά θα τους παραδώσουν για να σταματήσουν να φωνάζουν και να ενοχλούν.

Και έτσι έχει δείξει ότι κάνει από την αρχή το κατάστημα.

(το αποτέλεσμα βέβαια είναι ότι θα πάρουν την τηλεόραση τους, και εγώ......) :whistle:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φιλε eXrhsots απλα δεν μαρεσει οταν καποιοι φερονται λες και ολοι οι αλλοι ειναι κουτοι αυτο ειναι ολο. Προσπαθω οπως βλεπεις ομως να κρατησω ενα επιπεδο και ας μου επιτιθεται το εν λογο μελος καθε φορα που λεω κατι που δεν του αρεσει για ολη αυτη την ιστορια. Το ευλογο ερωτημα φυσικα ειναι το γιατι τα βλεπει ολα ροδινα (η σχεδον ολα) ακομα και τωρα που κατα 99% θα παραβιαστει ακομα και η μεγιστη ημερομηνια αποστολης των προιοντων, τουλαχιστον για τους περισσοτερους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν είμαι υποστηριχτείς του τρόπου που γενικά αντιμετωπίζεις το όλο θέμα, θα συμφωνήσω μαζί σου ότι όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους, είχαν στο μυαλό τους την αμεσότερη εξυπηρέτηση τους. (το λέω όσο πιο κομψά γίνεται , γιατί περιγράφεται και πολύ διαφορετικά….)

Για αυτό άλλωστε και δεν έδωσα ποτέ τον κωδικό μου, και ας είμαι από τους πρώτους που παρακολουθώ και συμμετέχω στο θέμα.

Κριτήριο για συμπεράσματα παράδοσης δεν μπορεί να γίνουν όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους, και ακόμα περισσότερο όσοι έδωσαν τους κωδικούς τους και φωνάζουν κιόλας, γιατί απλά θα τους παραδώσουν για να σταματήσουν να φωνάζουν και να ενοχλούν.

Και έτσι έχει δείξει ότι κάνει από την αρχή το κατάστημα.

(το αποτέλεσμα βέβαια είναι ότι θα πάρουν την τηλεόραση τους, και εγώ......) :whistle:

 

Και εγώ θα συμφωνήσω!! Για αυτό δεν έχω δώσει και τον κωδικό μου!

Εδώ μέσα γράφουμε 20-30 (δεν έχει σημασία το ακριβές νούμερο) αλλά υπάρχουν άλλοι

300 τουλάχιστον που δεν ξέρουμε τι κάνουν και αν έχουν παραλάβει!

Το κατάστημα πρέπει να είναι σωστό προς όλους!

Δεν θέλω να φτάσω στο σημείο να "ξεκατινιαστώ" για να κάνω τη δουλεία μου και ελπίζω

πραγματικά να μην αναγκαστώ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειμαι ο maomao με αριθμο παραγγελιας 1435 και απαγορευω στους υπολοιπους και ειδικα στον eXrhsots να δωσουν το αριθμο τους.Ευχαριστω για την κατανοηση. Ετσι για να εχουν λογω καποιοι να μουρμουρανε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μας έχει βάλει η κ. Πρεβεζάνου σε κατάσταση αναμονής και από χθες, που δεν έχουμε με τι άλλο να εκτονωθούμε σ' αυτό το thread, έχουν αρχίσει να ακούγονται, από κάποια μέλη, φωνές συμπαράστασης στην άποψη του μόνιμου αντιρρησία, κατά της δημοσιοποίησης του αριθμού παραγγελίας, ας δούμε και το θέμα αυτό με την αλάνθαστη γλώσσα των αριθμών, για να βγάλει καθένας τα συμπεράσματά του.

 

Από τα, γνωστά μέχρι σήμερα, 30 μέλη του forum, που έχουν αγοράσει την τηλεόραση, μόνον τα 5 (eXrhsot, antb, sxe13, GusK21, oxman7) δεν έχουν δηλώσει τον αριθμό τους και, από αυτά, μόνον το ένα (eXrhsot) είναι παλαιό μέλος που από την αρχή είχε δηλώσει ότι δεν θα τον δώσει. Τα υπόλοιπα 4 μέλη γράφτηκαν στο forum, μετά την αγορά του κουπονιού, με προφανή και μοναδικό στόχο να συμμετάσχουν στο γενικό προβληματισμό και τη συζήτηση, που έχει, επίσης, μοναδικό σκοπό, την εμπρόθεσμη παράδοση των τηλεοράσεων από το κατάστημα, αφού όλα τα posts τους αφορούν σε αυτό το θέμα.

 

Εξετάζοντας τα 7 μέλη, τα οποία παρέλαβαν τις τηλεοράσεις, και τις χαίρονται, και εξαιρώντας τη μία και μοναδική περίπτωση που την πήρε με ξεχωριστό τρόπο (και μπράβο της για τον τσαμπουκά και το δυναμισμό που έδειξε), από τα υπόλοιπα έξι μέλη, τα πέντε (1239 seaman72, 1308 scoopmail1, 1399 dfilipus, 1404 THOMAS23, 1408 GEORGIOS2012) αποδεικνύεται ότι καταλαμβάνουν τις πρώτες αντίστοιχες θέσεις της λίστας των μελών αυτού του forum, κατά σειρά προτεραιότητας, με βάση τον αριθμό παραγγελίας.

 

Από τα ατράνταχτα αυτά δεδομένα, προκύπτει, αβίαστα, το συμπέρασμα ότι, τόσο ο αριθμός παραγγελίας όσο και η λίστα, που καταρτίστηκε και συνεχώς ενημερώνεται, για την επίτευξη του στόχου της εμπρόθεσμης, σωστής και αντικειμενικής παράδοσης των τηλεοράσεων, βοήθησαν ουσιαστικά αφενός τα μέλη αυτού του forum αφετέρου την ιδιοκτήτρια του καταστήματος, η οποία, αποδεδειγμένα, διαβάζει αυτό το thread, ώστε να έχουν την πραγματική εικόνα της σειράς των παραγγελιών και, επομένως, των παραδόσεων στα μέλη.

 

Όλα τα άλλα αποτελούν, απλώς, ....υλικό για να γίνεται ανέξοδη και, κυρίως, ανώφελη κουβέντα ...

 

ΥΓ. Και μην ακούσω, πάλι, τις αόριστες, υποθετικές και μεγάλες κουβέντες, για δίκαιη και αντικειμενική παράδοση, σύμφωνα με τον αριθμό παραγγελίας, σε όλους τους 375 αγοραστές της τηλεόρασης, γιατί ΚΑΝΕΝΑ, από τα μέλη του forum, εκτός της ιδιοκτήτριας, δεν έχει την πλήρη εικόνα των παραδόσεων, ώστε να γνωρίζει τι πραγματικά συμβαίνει με τους εκτός forum.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...