Προς το περιεχόμενο

κουπονι - Samsung UE32D6500 32" 3D LED - 399e


crusad

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ορισμένοι κάνετε σα μικρά παιδιά που θέλουν γλυφιντζούρι και οι γονείς τους δεν τους παίρνουν :P

Το γλειφιτζούρι μου το έχω πληρώσει με τα λεφτά που μάζεψα από τα Κάλαντα. Τα έδωσα στη μαμά μου λίγο μετά τις γιορτές να πάει στον κυρ. Θανάση που έχει το ψιλικατζίδικο να μου το φέρει.

 

Η μαμά μου μού είπε ότι πρέπει να περιμένω μερικές μέρες γιατί έχω φάει πολλά γλυκά στις γιορτές.

 

Μετά μου είπε ότι δεν μπορεί να βγει από το σπίτι γιατί χιόνισε πολύ και έκλεισαν οι δρόμοι.

 

Μετά μου είπε ότι ο κυρ. Θανάσης δεν είχε πολλά γλειφιτζούρια και πρόλαβαν και τα πήραν άλλα παιδάκια.

 

Μετά μου είπε ότι ο κυρ. Μπάμπης που έχει το φορτηγάκι που πηγαίνει τα πράγματα στον κυρ. Θανάση έχασε τον δρόμο γιατί πήρε καινούργιο τζι-πι-ες και δεν ήξερε πως λειτουργεί.

 

Μετά μου είπε ότι δεν ήξερε να χειρίζεται το καινούργιο σύστημα και μπερδεύτηκαν οι παραγγελίες και έπρεπε να το κάνει από την αρχή.

 

Μετά μου είπε ότι από την αρχή με είχε ενημερώσει ότι θα πρέπει να περιμένω αρκετά και ότι υπάρχουν κανόνες, αλλά και πάλι αν δεν μου το φέρει να μην ανησυχήσω. Απλώς να την ενημερώσω και θα δούμε.

 

Το αποτέλεσμα είναι ότι περιμένω τόσο καιρό ένα γλυφιτζούρι που το έχω προπληρώσει και η μαμά μου βρίσκει συνεχώς δικαιολογίες για να μη μου το φέρει κι εγώ βάζω το δάχτυλό μου στη ζάχαρη και το γλείφω για να γλυκαθώ λίγο.

 

Σ' αγαπάω μαμά, αλλά δεν θα σου ξαναπώ να μου φέρεις γλειφιτζούρι. Ευτυχώς που έχω πολλές θείες που μ' αγαπάνε το ίδιο, αλλά μου φέρνουν ό,τι ζητάω πιο γρήγορα.

 

Το κακομαθημένο σου :wub:

 

Άλλες ανακοινώσεις θα μπορείτε να διαβάζετε μόνο στη σελίδα μας, καθώς μετά τη διαρκή διαστρέβλωση των όσων ανακοινώνουμε, αναγκαζόμαστε να μη διαβάσουμε και να μη σχολιάσουμε ξανά το οτιδήποτε εδώ.

http://www.youtube.com/watch?v=OLU8tuYcZoM

 

 

Εξαιρετικά αφιερωμένο κι ας μην μας διαβάζετε πια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

@Eliassot Καλή η ιστορία με το γλυφιτζούρι. Μου θυμίζει την ιστορία με τους Ινδιάνους και τις χάντρες.

Και μιας και είναι απόκριες θα ντυθώ Ινδιάνος και θα περιμένω την επόμενη ενημέρωση από την εν λόγω κυρία για το πότε θα παραλάβω, για το αν θα εξυπηρετηθώ και για το αν θα είναι εντός προθεσμίας!!! Φυσικά η προθεσμία αποστολής είναι σαν το λάστιχο και το τεντώνει η κα Μαίρη όσο θέλει αφού πρώτα αυτή και οι συνεργάτες της έχουν προεισπράξει το αντίτιμο.

Όσο για τους φίλους συμβουλάτορες που προσπαθούν να με διορθώσουν για το πως πρέπει να διεκδικώ τα δικαιώματά μου ως πελάτης, να τους θυμίσω ότι είναι έξω από το χορό, ξέρουν πολλά τραγούδια και κάνουν μνημόσυνο με ξένα κόλλυβα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@spyros7

 

Φιλε μου δεν καταλαβαινω γιατι υπερασπιζεσαι οσα γινονται οταν 3-4 σελιδες πριν ειχαμε ξεκαθαρη απαντηση πως μεχρι τις 24 θα εχουν παραδωθει ΟΛΕΣ οι τηλεορασεις και τωρα αυτη η προθεσμια μετατεθηκε στις 01/03/2012 και αυτο ΙΣΩΣ.

 

Πολλοι απο εδω που δεν μιλανε γνωριζουν οτι δεν υπηρχε περιπτωση ενα τετοιο καταστημα να κανει 1 η και 2 παραλαβες συνολικα 400 κοντα κομματιων (κυριως λογο budget) αλλα με βαση οσα λεγονταν στην σελιδα της προσφορας θα υπηρχαν το πολυ η αρχικη παραλαβη και κατοπιν εξαντλησεως αποθεματων και μια 2η, κατι που προφανως δεν ισχυει. Ακομα σαν "κουτος" που ειμαι δεν μπορω να καταλαβω πως βγαινει μια προσφορα σε καποιο Deal Site με ακριβη αριθμο κομματιων και μετα μιλαμε για θεμα αποθεματος, δλδ αν ειχε φτασει ο αριθμος στα 1000 κομματια τοτε μεχρι ποτε θα επρεπε να τις αποστελνουν? Προς αποφυγη λοιπον Ολων Οσων εχουν γινει θα επρεπε να υπαρχει ενας μεγιστος αριθμος διαθεσιμων κομματιων που η εταιρεια θα μπορουσε να εχει φερει το πολυ με 2 αποστολες. Αντιθετα εδω εχουμε δει οσα κολπα μπορει να φανταστει ο ανθρωπινος νους προκειμενου να καθυστερηση η παραδοση των τηλεορασεων για τον Χ/Ψ λογο (Εφταιγε ο μεγαλος ογκος παραγγελιων / Εφταιγε η κακοκαιρια στην Ευρωπη / Εφταιγε η ACS / Εφταιγε το Μηχανογραφικο τους συστημα).

 

Παντως αν αυτο ειναι το marketing που διδασκουν στο εξωτερικο τοτε τελικα δεν ειμαστε μονο οι Ελληνες κουκου :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το γλειφιτζούρι μου το έχω πληρώσει με τα λεφτά που μάζεψα από τα Κάλαντα. Τα έδωσα στη μαμά μου λίγο μετά τις γιορτές να πάει στον κυρ. Θανάση που έχει το ψιλικατζίδικο να μου το φέρει.

 

Η μαμά μου μού είπε ότι πρέπει να περιμένω μερικές μέρες γιατί έχω φάει πολλά γλυκά στις γιορτές.

 

Μετά μου είπε ότι δεν μπορεί να βγει από το σπίτι γιατί χιόνισε πολύ και έκλεισαν οι δρόμοι.

 

Μετά μου είπε ότι ο κυρ. Θανάσης δεν είχε πολλά γλειφιτζούρια και πρόλαβαν και τα πήραν άλλα παιδάκια.

 

Μετά μου είπε ότι ο κυρ. Μπάμπης που έχει το φορτηγάκι που πηγαίνει τα πράγματα στον κυρ. Θανάση έχασε τον δρόμο γιατί πήρε καινούργιο τζι-πι-ες και δεν ήξερε πως λειτουργεί.

 

Μετά μου είπε ότι δεν ήξερε να χειρίζεται το καινούργιο σύστημα και μπερδεύτηκαν οι παραγγελίες και έπρεπε να το κάνει από την αρχή.

 

Μετά μου είπε ότι από την αρχή με είχε ενημερώσει ότι θα πρέπει να περιμένω αρκετά και ότι υπάρχουν κανόνες, αλλά και πάλι αν δεν μου το φέρει να μην ανησυχήσω. Απλώς να την ενημερώσω και θα δούμε.

 

Το αποτέλεσμα είναι ότι περιμένω τόσο καιρό ένα γλυφιτζούρι που το έχω προπληρώσει και η μαμά μου βρίσκει συνεχώς δικαιολογίες για να μη μου το φέρει κι εγώ βάζω το δάχτυλό μου στη ζάχαρη και το γλείφω για να γλυκαθώ λίγο.

 

Σ' αγαπάω μαμά, αλλά δεν θα σου ξαναπώ να μου φέρεις γλειφιτζούρι. Ευτυχώς που έχω πολλές θείες που μ' αγαπάνε το ίδιο, αλλά μου φέρνουν ό,τι ζητάω πιο γρήγορα.

 

Το κακομαθημένο σου :wub:

 

www.youtube.com/watch?v=OLU8tuYcZoM

 

 

 

Εξαιρετικά αφιερωμένο κι ας μην μας διαβάζετε πια!

 

 

Εξαιρετικοτατος..Ευφανταστο..κ Ευστοχο !!

 

Μπραβο σου !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει όντως αρχίσει να κουράζει αυτή η ιστορία.

Όχι γιατί δεν είναι μέσα στα χρονικά περιθώρια (οπότε μην πεταχτεί πάλι κάποιος "το γνωρίζατε από την αρχή" τύπος), το πρόβλημα είναι πρόβλημα επικοινωνίας.

 

Όπως ξαναείπα με είχε πάρει η ίδια η κα Μαίρη την Πέμπτη ότι εγώ παραλαμβάνω την Παρασκευή. Την Παρασκευή κανείς δεν φάνηκε ούτε ειδοποίησε. Το Σάββατο το πρωί μου απάντησαν μετά από ερώτηση μου τι γίνεται, σε mail το εξής:

 

"Καλημέρα σας κύριε *******.

Δώσαμε και τη δική σας αποστολή και άλλες στο χθεσινό αυθημερόν προς παράδοση.

Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω tracking μέσω του ACS Connect.

Θα επικοινωνήσουμε με το τμήμα της αυθημερόν να ενημερωθούμε.

 

Σας ευχαριστούμε θερμά!

Με εκτίμηση,

Η ομάδα του InTheBox"

 

κάτι που σημαίνει ότι η τηλεόραση έχει παραδοθεί στην ACS, όπως καταλαβαίνω.

Σήμερα πήρα τηλ. και μου είπαν κλασικά ότι έχουν ένα πρόβλημα με την ACS connect κλπ. και ότι την Τετάρτη θα φύγει το 90% των παραδόσεων και πως μέχρι την Παρασκευή θα έχω παραλάβει.

Τα συμπεράσματα δικά σας... Τα δικά μου πάντως με βάση τα παραπάνω και τη φράση της κα Μαίρης "Τα πρώτα διαθέσιμα τεμάχια ήδη έχουν αποσταλεί & παραληφθεί," είναι ότι προφανώς δεν έχουν διαθέσιμα τα κομμάτια και απλά κοροϊδευόμαστε.

 

Εν αναμονή και πάλι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπον για να συνοψισουμε να ξερουν και τα αλλα μελη ποτε θα παραλαβουν-αρχικα ηταν στις 15/02 μετα 16/02 υστερα 17/02 με απολυτη προτερεοτητα αποστολης κατοπιν 21/02 και τωρα που τηλεφωνησα το in the box μου ειπαν απο 22/02-24/02.Στο φιλο που παραλαβε τα παγακια εγω βαζω το ουισκι γιατι αλλιως δεν παλευεται η κατασταση. :devil: :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και απο μενα...Σημειωστε και εμενα σ αυτους που περιμενουν..Παρακολουθω το θεμα απο την αρχη και ειχα πει να μην παρω θεση αλλα η υπομονη εχει και καποια ορια...Μετα απο eMail στις 07/02 μου ειχαν πει οτι παραλαμβανω μεχρι Σαββατο 11/02..Στη συνεχεια μου εστειλαν κωδικο αποστολης acs για τις 18/02 ο οποιος τελικα ακυρωθηκε και πλεον δεν ξερω τι γινετε..Το τραγικο της υποθεσης ειναι οτι μεσα στον λογαριασμο μου στο site του μαγαζιου στον κωδικο της παραγγελιας μου γραφει...Κατάσταση παραγγελίας: Έχει αποσταλεί..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@GusK21

Η χθεσινή λίστα ενημερώθηκε.

 

@All

 

Είτε ισχύει το σενάριο που περιέγραψα χθες (post #535, σελίδα 54, αφού ... πρέπει να μιλάμε με σελίδες πλέον), για την παραλαβή σε δόσεις, από τους προμηθευτές, των προϊόντων που έχουν παραγγελθεί από το InTheBox, είτε ισχύει κάποιο άλλο σενάριο, το θέμα είναι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε άλλο από το να ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ να αρχίσουν οι παραδόσεις από την ΤΕ και μετά.

 

Είναι προφανές ότι η ενημέρωσή μας για την παράδοση των πρώτων (καθυστερημένων) τηλεοράσεων, αυτή τη βδομάδα, θα αποτελέσει μια ενθαρρυντική ένεση για τους υπόλοιπους, μέχρι να παραλάβουν και εκείνοι.

 

Προσωπικά, αν και δεν συμμετείχα σ' αυτή την προσφορά, και στην αρχή κατέγραψα κάποιες ανησυχίες μου, στη συνέχεια ένιωσα ως ένας από τους αγοραστές και προσπάθησα να βοηθήσω στη διαδικασία παράδοσης, με την καταγραφή, σε μια λίστα, των μελών του forum που την είχαν αγοράσει, προκειμένου να υπάρχει ενιαία παρακολούθηση των αγορών και των παραδόσεων. Συμμετέχω, λοιπόν, στην αγωνία και τον προβληματισμό όλων όσοι περιμένουν να παραλάβουν την τηλεόραση και, για το λόγο αυτό, είμαι εναντίον όλων εκείνων που συμμετέχουν μεν στη συζήτηση αλλά με μοναδικό στόχο και πρόθεση να αμφισβητήσουν, να αντιδράσουν να ακυρώσουν κλπ τη συνειδητή επιλογή των μελών αυτού του forum να αγοράσουν τη συγκεκριμένη προσφορά. Για τον ίδιο λόγο, θα συνεχίσω την προσπάθειά μου μέχρι να παραλάβει και το τελευταίο μέλος την τηλεόραση που αγόρασε.

 

Συνιστώ, λοιπόν, ψυχραιμία και υπομονή σε όλους και εύχομαι και ελπίζω να διαβάσουμε την ΤΕ τα πρώτα μηνύματα παραλαβής των (καθυστερημένων) τηλεοράσεων.

 

Θα ήθελα να δώσω μερικές ευχές, και στην κ. Πρεβεζάνου, αλλά η συγκυρία δεν επιτρέπει κάτι τέτοιο.

Θα ασχοληθούμε μαζί της μετά την ολοκλήρωση των υποχρεώσεών της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

makfil εσενα σε νοιαζει περισσοτερο να την "πεις" σε καποιους απο μας παμε να "ξυπνησουμε" τον κοσμο και να του υπενθυμισουμε πως εχουμε ηδη αρκετα καταστηματα που μας δουλευουν ψιλο γαζι και αρα δεν χρειαζομαστε και αλλο ενα παρα το οτι ειχαμε την διαβεβαιωση της Κας. Πρεβεζανου οτι Ολες οι τηλεορασεις θα εχουν παραδωθει μεχρι τις 24/02/2012 (η ημερομηνια που ειναι η η μεγιστη επιτρεπτη βαση της προσφορας) και τωρα αυτη η ημερομηνια εχει μετατεθει τουλαχιστον 5 μερες μετα......Βεβαια μπορει να κανω λαθος αλλα δεν σε ειδα να το αναφερεις πουθενα στο μυνημα σου...........................

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά δεν ξέρω τι να πω, μίλησα τώρα με acs είπα τον κωδικό μου και δεν έχουν καμιά ενημέρωση, Στη σελίδα του inthebox λέει αυτά.. 12.02.2012 Έχει αποσταλεί Η αποστολή σας έχει προγραμματισθεί για τις 18/02. Αρ. αποστολής ACS: ....

Νομίζω τελικά ότι το δούλεμα έχει και κάποια όρια. Δείτε τι λέει τώρα στη πρώτη σελίδα..

Με βοήθεια εκπροσώπου της GoldenDeals υπολογίσαμε τις ακριβείς ημερομηνίες βάση των όρων χρήσης της κάθε προσφοράς, για την παράδοση των προϊόντων στους πελάτες.

Τα πρώτα διαθέσιμα τεμάχια ήδη έχουν αποσταλεί & παραληφθεί, επομένως οι επίσημες ημερομηνίες βάση των όρων της προσφοράς είναι οι παρακάτω:

1. Samsung 3D 32'' -> 01/03/2012

 

Αν είναι δυνατόν μας δουλεύουν και οι δυο εταιρίες μαζί.. :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν απο λιγο με ενημερωσαν απο τηλεφονικα απο το inthebox οτι την τεταρτη θα παραδοθη το μεγαλιτερο pososto tv και το υπολοιπο εως την παρασκευη.Εγω δεν ανησηχω,αργα η γρηγορα θα ερθει.Ας μην τσιτωνουμε τα νευρα μας γιατι μας περιμενουν ασχημες μερες.Καλη παραλαβη σε ολους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο φιλο που παραλαβε τα παγακια εγω βαζω το ουισκι γιατι αλλιως δεν παλευεται η κατασταση. :devil: :devil:

Δεν έπινα αλκοόλ αλλά όπως πάει η δουλειά θα το αρχίσω . Να σε καλά ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...