p3tran Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Ολοι δε νομιζω, συνηθως ακους τετοιες προτιμισεις σε forum απο κοσμο που θεωρει τον εαυτο του Niche gamer. Aν ηταν ετσι γιατι ο καθε gamer που το ονειρευεται δε το τιμησε με την αγορα του. κι ομως ετσι ειναι. σε προκαλω να βρεις εστω εναν που να εχει παιξει -οχι να εχει δικο του- το pgr και να μη συμφωνει οτι ειναι το καλυτερο arcade racing game των τελευταιων (πολλων) χρονων. δεν ειναι θεμα niche. γιατι δεν πουλησε και εκλεισε η εταιρια? απο τα παραδοξα των gamer. οχι πολυ διαφορετικο απο αυτο που βλεπουμε αυτο τον καιρο, οπου η "κοινη γνωμη" των console gamers φωναζει για το titanfall "σιγα το exclusive! θα το παιξω στο pc!!" και οι πωλησεις ειναι .....90% xbox - .......10% pc. αντι να ειναι το αντιθετο! και απο αυτο το 10%, νομιζω ο καθενας καταλαβαινει οτι η πλειοψηφεια ειναι οι pc gamers και οχι οι κατοχοι αλλης κονσολας...
Vole Maulder Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Οπότε πώς ορίζουμε το παιχνίδι-σταθμό αν όχι από το πόσο επηρέασε τα στάνταρ στο είδος του κι από τον αντίκτυπο στην αγορά του; Τονίζω το του, επειδή άλλα στάνταρ υπάρχουν για ΑΑΑ κι άλλα για indies, μην έρθει κανείς να μου πει κανένα άκυρο
hollow_83 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Στο PC γενικα δε πουλανε τα games και δε νομιζω οτι ειναι τοσο hardcore oσο θελουν να το παρουσιαζουν οι PCαδες, ασε που οι περισσοτεροι οταν λενε θα το παιξω PC (οχι το Titanfall απαραιτητα) εννοουν κοπια. Πιο πολυ γινεται χαμος για το HW που αγοραζουν παρα για τα παιχνιδια. Ακομα και στα online games, το επιπεδο των παικτων ειναι κατα πολυ κατωτερο απο των αντιστοιχων κονσολαδων. Ειχα ξεκινισει στο Fifa 13 τα seasons σε PC και εφτασα 4o Division και στο PS4 στο Fifa 14 ουτε το 10ο δε μπορω να περασω που λεει ο λογως. Εμενα για αρχη δε μου αρεσει και ξερω και πολυ κοσμο επισης που δε του αρεσει. Οποτε εχω δει αναφορα σε φορουμ σαν αυτην που ειπες πριν, παντα αναρωτιομουν τι του βρισκουν του PGR. Hταν οκ σαν metropolis street racer αλλα μεχρι εκει.
ADHD Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 To quantum ειναι για μενα n1 στη λιστα με τα next gen παιχνιδια που θελω να παιξω, το alan wake επισης το θεωρω ενα απο τα καλυτερα παιχνιδια της προηγούμενης γενιας. Δεν ξερω αν ηταν σταθμος η οτιδηποτε αλλα τουλαχιστον για τα γουστα μου ηταν καταπληκτικο, στα dlc μας το χαλασε λιγο αλλα οκ ενταξει..
Vole Maulder Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Στα επεισόδια εννοείς ή στο American Nightmare; ΥΓ: Κι εγώ το λάτρεψα το ΑΑ, 3 φορές το έχω τελειώσει κι άνετα θα το ξανάπαιζα. Αλλά σταθμό δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση
p3tran Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 3 indie games "φαγανε πορτα" στο xbone γιατι δεν ακολουθησαν τον κανονα της microsoft για μη-αργοτερη εμφανιση τους. προκειται για τα swapper, mousecraft και titan wars. http://www.digitalspy.co.uk/gaming/news/a567580/the-swapper-ps4-ps3-vita-release-pushed-to-june-curve-dates-line-up.html#~oDBdjpvy8V8zNi
ADHD Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Δημοσ. 7 Μαΐου 2014 Τα επεισόδια εκτος απο το τελευταιο τα βρηκα αρκετα βαρετα μπορω να πω, το American nightmare μου αρεσε αλλα οκ δεν ηταν συνεχεια ηταν κατι ξεχωριστο.
Millennium Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 http://www.reddit.com/r/xboxone/comments/250qi0/phil_spencer_presents_house_of_games/
xavier Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 Δημοσ. 8 Μαΐου 2014 http://thecutanddry.blogspot.co.uk/2014/05/leaked-microsoft-e3-2014.html η αντιστοιχη μαιμου ειδηση για το xbone 1
p3tran Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 Δημοσ. 9 Μαΐου 2014 για προσεξτε "HALO 5: infinity slayer on haven" και απο indie, το monaco whats yours is mine
papeipa Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 http://www.totalxbox.com/74852/features/inside-man-microsofts-boyd-multerer-on-creating-the-xbox-one/ Boyd Multerer ο δημιουργος του Xbox One. Λεει αρκετα ενδιαφεροντα.Μιλαει για 2 gpus ,για αρχιτεκτονικη super-computer,για περιορισμενο χρονο απο τους developers στο launch για να τελειοποιησουν τους τιτλους τους,για τους dx και το port απο pc σε Χ1 και τελος για τις αλλαγες στο hw που εκαναν την τελευταια στιγμη..... "The GPUs are really complicated beasts this time around. In the Xbox 360 era, getting the most performance out of the GPU was all about ordering the instructions coming into your shader. It was all about hand-tweaking the order to get the maximum performance. In this era, that's important - but it's not nearly as important as getting all your data structures right so that you're getting maximum bandwidth usage across all the different buffers. So it's relatively easy to get portions of the GPU to stall. You have to have it constantly being fed." It isn't surprising that most publishers, running flat out to release games on every available format before Christmas, didn't have the time to sort this out. "Xbox One was a crazy launch. All console launches are crazy. Me and the team, we've all worked seven days a week from June until November, and we're all really tired and all the game companies; they were there too. So in a lot of cases it was "Okay, we've got to get the game running" and then there's not a whole lot of time to do the tuning." The console itself is - terrifying mathematics aside - a lot more welcoming to developers than Xbox 360, too. "The basic box is definitely easier to develop for, and that goes a long way. We spent a lot of time making sure that if you know how to write a game in DirectX in Windows, you already know how to write a game in Xbox One, and the games that are being written for Windows 8 that are using DX are porting really quickly to Xbox One. Like often in a day, maybe two. Yes, you have to tweak for the specific performance characteristics of this box but you basically already know how to do it, if you've developed for Windows. It's more complicated than that, but yeah." "We've passed through a very difficult moment in time where these boxes have been built and they were changing a lot, and some of the requirements changed late in the game, which of course caused churn all through the system. But we rolled with it, and we got it done and now we will continue to improve and not just for the consumers but also for the game developers, and I think very quickly they'll start to see some of the benefits of those improvements. So I'm just completely not worried about that." "This is a effectively a super-computer design," he says. "This is a design out of the super-computer realm. So I expect that we're going to continue to see fairly large improvements in GPU output as people really tune these data sets."
HolyMan Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 super-computer design? εδω ακομη δεν εχει καταφερει να φτασει τα 1080p που ειναι στανταρακι πια...μεχρι στιγμης μονο λογια και απο πραξεις μηδεν.
hollow_83 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Που λεει ρε παιδια για 2 GPU's. Βαζει πληθυντικο γιατι αναφερεται στην GPU του 360 και στην GPU του One. 1
konpat Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Θα πουν πολλά ακόμη μπας και ανεβάσουν τις πωλήσεις.
papeipa Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Δημοσ. 10 Μαΐου 2014 Που λεει ρε παιδια για 2 GPU's. Βαζει πληθυντικο γιατι αναφερεται στην GPU του 360 και στην GPU του One. κανεις λάθος λεει gpus this time around και μιλάει για multi buffer
Προτεινόμενες αναρτήσεις