Προς το περιεχόμενο

Xbox One Topic v1


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

και εγώ ξανακάνω την απορία, γιατί σχεδόν πάντα γίνεται vs το topic του Xbox One?? Μήπως κάποιοι απλά δεν χωνεύουν ή δεν έχουν χωνέψει ακόμη την ύπαρξη ανταγωνιστικής κονσόλα από την Microsoft??

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Το εξαντλήσατε για πολλαπλή φορά το ίδιο θέμα.  

 

Τα επόμενα μηνύματα να είναι αυστηρά on-topic παρακαλώ και όχι φιλολογική συζήτηση για την απουσία VS thread, και γιατί εδώ και όχι εκεί κλπ. Γιατί δικαίως έχουν αρχίσει να διαμαρτύρονται μέλη ότι μονοπωλείτε/αι το thread με ανούσιες φλυαρίες που κουράζουν και θάβονται μηνύματα με απορίες ή νέα για την κονσόλα. 

 

Έστω για μερικές μέρες, κάντε ένα διάλειμμα. 

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι ηταν λιγο αισχος...αν εισαι φαν του μπασκετ παρε το nba 2k15 αν το βρηκα λιγο χειροτερο απο οτι το 13 και 14, αλλα μερα με την νυχτα σε σχεση με το εκτρωμα της EA...

Δημοσ.

Ηθελα να ανοιξω thread αλλα ειπα να το γραψω κατευθειαν εδω μεσα.Προκειται περι αντιμετωπισης μου απο τη ms σε θεμα αντικαταστασης headset.

Πριν κανα 40αρι μερες χαλασαν τα ακουστικα (τα απλα) που δινει η ms.Πηρα τηλ και μου στειλανε courrier να τα παραλαβει.Μου ειπαν οτι θα μου επιστραφουν με ταχυδρομειο οποτε να περιμενω γυρω στις 3 εβδομαδες.Ολα καλα μεχρι εδω.

Οι μερες περνουσαν και τα ακουστικα δεν ερχοντουσαν.Οι τυποι με επαιρναν τηλ καθε εβδομαδα να δουνε αν τα εχω παραλαβει.Πανω στο μηνα μου ειπαν οτι θα μου στειλουν αλλα γιατι προφανως και καπου ειχαν ξεπεσει.Αυτη τη φορα θα μου τα εστελναν με ups και tracking number οποτε θα τα ειχα και γρηγορα στα χερια μου.

Την επομενη μερα αφου κανονισα να μου στειλουν αλλα τελικα εφτασαν αυτα που ειχαν στειλει πριν εναν μηνα οποτε πηρα τηλεφωνο και τους ειπα να σταματησουν την διαδικασια γιατι τα ακουστικα τελικα ηρθαν.Με ευχαριστησαν που τους ειδοποιησα και απ'οτι καταλαβα τους φανηκε και παραξενο που το εκανα :-D :-D :-D

Σημερα χτυπαει το κουδουνι και ηταν ο courier της ups με ενα κουτι που ηταν απο ms.Μου εκανε εντυπωση γιατι μου ειχαν πει απο τη ms οτι για να εγκριθει αιτημα αποκαταστασης προιοντος θελει 3 μερες και εγω τους ειχα παρει μια μερα μετα να το ακυρωσω.Παιρνω τηλ τη ms ξανα και μιλαω με τα παιδια και μου ειπαν οτι προχωρησαν την διαδικασια κανονικοτατα για να με αποζημιωσουν για την ταλαιπωρια μου που περιμενα τοσο καιρο τα headsets.Αφου τους χιλιοευχαριστησα και εγω πηγα και ανοιξα το κουτι.

Οι τυποι μου ειχαν στειλει τα stereo headsets που αξιζουν εδω Ελλαδα 56 ευρω το φθηνοτερο απο skroutz.Ηξερα οτι σαν αντιπροσωπια ειναι χιλιομετρα μακρια απο αλλους αλλα αυτο μου εκανε τεραστια εντυπωση.

  • Like 14
Δημοσ.

Είναι αυτό που λέμε ότι δεν κοιτάς μόνο το περιτύλιγμα.Κάτι τέτοια κάνουν τεράστια διαφορά.

Δική μου εμπειρία:

 

Χάλασαν τα ακουστικά μου τα "καλά" της MS όχι το headset.Την πρώτη φορά σαν να κουναγε πολύ το αριστερό ακουστικό.Προσπάθησα να το φτιάξω για να μην τα στέλνω με αποτέλεσμα να το σπάσω και να χυθούν έξω τα καλώδια τελείως.Αφού έκανα τη χαζομάρα λέω στείλτα και ότι γίνει.Τα βάζω σε ένα κουτί απο παπούτσια (το roiginal κουτι το είχα πετάξει)  :-D  και το στέλνω .Σε δύο εβδομάδες είχα καινούργια στο κουτί τους.

 

Τη δευτερη φορά τα ακουστικά έκαναν διακοπές κάτω κάτω στο βύσμα που μπαίνει στο χειριστήριο.Το έκοψα λοιπόν με ένα μαχαίρι με την εντύπωση ότι σε οποιόδήποτε μαγαζί θα μπορούν να μου αντικαταστήσουν το βύσμα.ΛΑΘΟΣ.Τα έστειλα και αυτά άρων άρων και χθες μου επεστράφησαν καινούργια.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...