Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

ααα ναι ρε Κυριλλικό αλφάβητο μπορούσα να το ψάξω και μόνη μου χαχα θενκς :-D

  • Απαντ. 346
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
εμένα μαζί με τα αδέρφια μου μας "μεγάλωσε" Γερμανίδα νταντά...ούι Παναγία μου την θυμάμαι ακόμα και ψιλοχέζομαι...

 

φουκαριάρικα τί τραβήξατε κι εσείς

 

 

Ilsa-She-Wolf-of-the-SS.jpg

 

Δημοσ.

φουκαριάρικα τί τραβήξατε κι εσείς

 

 

Ilsa-She-Wolf-of-the-SS.jpg

 

 

 

ναι μόνο που η ILSA δεν ήταν θεάρα ξανθιά αλλά μια υπέρβαρη φράου Χολμάιερ 50ντάρα που είχε το αυστηρό ύφος της Μέρκελ :-D

Δημοσ.

Νεφέλια, δε νομίζω να βοηθάει κάπου η έκθεση της προσωπικής πορείας του καθενός μας, το έκανα διότι έχουν γραφτεί κάποια μηνύματα που ήταν επικριτικά για την περιορισμένη ικανότητα στη χρήση της ελληνικής γλώσσας. Σκέφτομαι να τους βάλω ένα σύστημα διαφορικών σχολικού επιπέδου να δουμε αν μπορούν να το λύσουν.

 

Γιν δε νομίζω ότι υπάρχει επίσημος και ανεπίσημος τρόπος για τη χρήση των επιθέτων. Υπάρχει σωστός και λάθος. Υποπτευομαι ότι είναι κάποιο κατάλοιπο, από τους κανόνες που ανεβοκατεβαινει ο τονος με τα μακρά και τα βραχαία ή ψευτοαρχαΐζουσα ένα από τα δύο.

Δημοσ.

Νεφέλια, δε νομίζω να βοηθάει κάπου η έκθεση της προσωπικής πορείας του καθενός μας, το έκανα διότι έχουν γραφτεί κάποια μηνύματα που ήταν επικριτικά για την περιορισμένη ικανότητα στη χρήση της ελληνικής γλώσσας. Σκέφτομαι να τους βάλω ένα σύστημα διαφορικών σχολικού επιπέδου να δουμε αν μπορούν να το λύσουν.

 

Γιν δε νομίζω ότι υπάρχει επίσημος και ανεπίσημος τρόπος για τη χρήση των επιθέτων. Υπάρχει σωστός και λάθος. Υποπτευομαι ότι είναι κάποιο κατάλοιπο, από τους κανόνες που ανεβοκατεβαινει ο τονος με τα μακρά και τα βραχαία ή ψευτοαρχαΐζουσα ένα από τα δύο.

 

 

μην με μαλώνεις δεν τα έγραψα με κακία :unsure: :(

 

πχ και εγώ μιλάω μόνο γερμανικά όλη μέρα στον παν/μιο αλλά με την οικογένειά μου μιλάμε Ελληνικά στο σπίτι anyway καλή καρδιά :wub:

Δημοσ.

Γιν δε νομίζω ότι υπάρχει επίσημος και ανεπίσημος τρόπος για τη χρήση των επιθέτων. Υπάρχει σωστός και λάθος. Υποπτευομαι ότι είναι κάποιο κατάλοιπο, από τους κανόνες που ανεβοκατεβαινει ο τονος με τα μακρά και τα βραχαία ή ψευτοαρχαΐζουσα ένα από τα δύο.

 

 

 

Δεν το έβγαλα από την κοιλιά μου, ρώτησα άνθρωπο που ασχολείται με επιμέλεια κειμένων εδώ και 30 χρόνια. Τυπικά δεν θεωρείται λάθος να πεις "αμερικάνικο σύστημα" αλλά αν θες να χρησιμοποιήσεις όμορφα κι ωραία το επίθετο σε ένα κείμενο θα γράψεις "αμερικανικό σύστημα".

 

Αυτό που λες με τα μακρά και τα βραχέα δεν νομίζω να ισχύει. Στα αρχαία ο τόνος κατέβαινε (και εξακολουθεί) όταν η λήγουσα είχε μακρό (πχ. ο άνθρωπος - του ανθρώπου), στην προκείμενη ο τόνος δεν μεταφερεται σύμφωνα με την κλίση.

Δημοσ.

Μμμ! Φανερά είμαι του δυαδικού: Σ/Λ. Ευχαριστώ.

 

Νεφέλια, δε σε μάλωσα, το σχόλιο μου πήγαινε σε αυτούς που κρίνουν μόνο σύμφωνα με τις δικές τους εμπειρίες, χωρίς να αναγνωρίζουν την πολυμορφία της κοινωνί και τη διαφορετικότητα των μελών της.

 

Και κάτι τελευταίο, ότι μιλάμε μία γλώσσα και μας καταλαβαίνουν, δε σημαίνει πως τη μιλάμε και σωστά.

Δημοσ.

Και κάτι τελευταίο, ότι μιλάμε μία γλώσσα και μας καταλαβαίνουν, δε σημαίνει πως τη μιλάμε και σωστά.

 

Επίσης όταν μιλάμε μια γλώσσα σωστά, δεν σημαίνει πως και αυτά που λέμε είναι σωστά.

 

Κατα την γνώμη σου σε τι αξίζει να σπαταλήσουμε τον χρόνο μας και τις ''αποθηκευτικές μονάδες'' του εγκεφάλου μας όσον αφορά την γνώση? Στο πως θα μιλάμε ''πιο'' σωστά παρόλο που οι άλλοι μας καταλαβαίνουν, ή στο πως θα μάθουμε πράγματα που έχουν ουσιαστική αξία? (Π.χ επιστήμη, τέχνη, κ.λ.π)

 

Άντε και έμαθα ότι όλα τα ουσιαστικά με κατάληξη ''ι'' παίρνουν γιώτα εκτός απο το βράδυ, στάχυ, δάκρυ, δόρυ και δίχτυ. Αν έχω κάτι ουσιώδες να πω σε κάποιον, αυτός θα κολλήσει στο ότι έγραψα το δίχτι με ''ι''? Αν ναι τότε είμαστε σε φάση ''εγώ σου δείχνω τα αστέρια και συ κοιτάς το δάχτυλο μου''.

 

Άντε και έμαθες ακόμα μια άχρηστη πληροφορία όπως είναι τα τριτόκλητα. Και τώρα τι θα κάνεις με αυτήν?

 

Σε φιλικό τόνο (όσο μπορώ) και χωρίς να τρολάρω, αυτήν είναι η γνώμη μου.

Δημοσ.

 

Άντε και έμαθα ότι όλα τα ουσιαστικά με κατάληξη ''ι'' παίρνουν γιώτα εκτός απο το βράδυ, στάχυ, δάκρυ, δόρυ και δίχτυ.

 

Τα ουδέτερα εννοείς.

 

Τα υπόλοιπα που θίγεις, δυστυχώς δεν μαθένονται άμα δεν το έχει κάποιος(και θέλει) και σίγουρα όχι μετά από μια ηλικία.

(αν εννοούμε το ίδιο)

Δημοσ.

Οι ιδέες του ανθρώπου είναι πιο περίπλοκες από ποτέ και για να τις εκφράσει και να γίνουν κατανοητές, τόσο ο πομπός όσο και ο δέκτης πρέπει να κατέχουν αυτό το ελάχιστο γλωσσικό επίπεδο που αρκεί για να περιγραφεί το περιεχόμενο του κάθε συλλογισμού.

 

Πως θα λύσεις stochastic differential equations, όταν δεν ξέρεις τι είναι η πιθανότητα ή παράγωγος;;;

Δημοσ.

Οι ιδέες του ανθρώπου είναι πιο περίπλοκες από ποτέ και για να τις εκφράσει και να γίνουν κατανοητές, τόσο ο πομπός όσο και ο δέκτης πρέπει να κατέχουν αυτό το ελάχιστο γλωσσικό επίπεδο που αρκεί για να περιγραφεί το περιεχόμενο του κάθε συλλογισμού.

 

Πως θα λύσεις stochastic differential equations, όταν δεν ξέρεις τι είναι η πιθανότητα ή παράγωγος;;;

 

Φίλε μου (και πραγματικά δεν θέλω να θυμώσεις με τον τόνο μου) η βασική μου ιδέα είναι η εξής:

 

Κάθε γλώσσα (είτε αυτήν είναι μαθηματική, είτε ειναι για επικοινωνία) πρέπει να τηρεί έναν βασικό κανόνα. Πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή, και να φέρει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Αυτή η αρχή ισχύει και στα μαθηματικά (η οποία και οδηγεί στο γνωστό ερώτημα αν τα μαθηματικά ανακαλύφθηκαν ή εφευρέθηκαν) και ισχύει και στις γλώσσες επικοινωνίας των ανθρώπων.

 

Απο αυτήν την σκοπιά η Ελληνική γλώσσα είναι πλήρως αποτυχημένη. Απο τα αρχαία ελληνικά φτάσαμε στα νέα διώχνωντας ένα σωρό πράγματα (δοτική, δυιικός αριθμός, Αόριστοι Β, και χιλια άλλα που δεν θυμάμαι) και όμως πάλι συννενοούμαστε. Που πάει να πει ότι όλα αυτά τα πράγματα ήταν άχρηστα και κανανε την γλώσσα πιο δύσκολη με αποτέλεσμα να παρεκλίνει απο την αρχή που σου είπα πριν.

 

Πάρε τα αγγλικά που είναι και διεθνής γλώσσα και όλοι (ακομα και στα επιστημονικά συνέδρια) μιλούν με αυτήν και εκφράζουν τις ιδέες του όπως λες.

 

Δυο παραδείγματα:

 

Δεν ξεχωρίζει θυληκά με αρσενικά και ουδέτερα. Η Ελληνική το κάνει.

Δεν έχει κλίσεις των ουσιαστικών. Η Ελληνική έχει.

Δεν έχει τονισμούς. Η Ελληνική είχε δυο μέχρι που είδαν ότι και με μια γίνεται δουλειά.

 

Και όμως οι άνθρωποι στα αγγλικά βγάζουν άκρη και ανταλλάσουν ιδέες. Που σημαίνει ότι αυτά τα τρία παραδείγματα που σου έφερα κάνουν την ελληνική γλώσσα πιο πολύπλοκη, ενώ υπάρχει για παράδειγμα η αγγλική με λιγότερη πολυπλοκότητα που φέρνει ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Δηλαδή την συννενόηση των ανθρώπων.

 

Μέσα απο αυτά θέλω να απαντήσω σε αυτό που είπες. Ο πομπός και ο δέκτης πρέπει να έχουν το ίδιο γλωσσικό επίπεδο, αλλα καποια στιγμή πρέπει να κριθεί και το γλωσσικό μέσο που χρησιμοποιείται γιατί αν είναι να μας βγει ο πάτος να μάθουμε μια γλώσσα διότι υπάρχουν τα χιλια μύρια αχρείαστα μέσα σε αυτήν, τότε κάτι δεν πάει καλά με αυτήν, και όχι με εμάς που δεν ξέρουμε ότι το δενω πλένω μένω θέλει ''ε'' και όχι ''αι''.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Τελείως λάθος το σκεπτικό σου: συγχέεις τους μηχανισμούς μιας γλώσσας (και την "ευκολία" ή "δυσκολία" της) με ιστορικούς παράγοντες που οδήγησαν στην κυριαρχία των Αγγλικών.

 

"Παγκόσμιες" γλώσσες υπήρξαν και τα Ελληνικά (αρχαία) και τα Λατινικά, γλώσσες πολύ πιο σύνθετες από τα Αγγλικά. Δεν έχει να κάνει η δυσκολία με την απήχησή τους.

Δημοσ.

Τελείως λάθος το σκεπτικό σου: συγχέεις τους μηχανισμούς μιας γλώσσας (και την "ευκολία" ή "δυσκολία" της) με ιστορικούς παράγοντες που οδήγησαν στην κυριαρχία των Αγγλικών.

 

"Παγκόσμιες" γλώσσες υπήρκαν και τα Ελληνικά (αρχαία) και τα Λατινικά, γλώσσες πολύ πιο σύνθετες από τα Αγγλικά. Δεν έχει να κάνει η δυσκολία με την απήχησή τους.

 

Το υποψιάστηκα ότι το ποστ μου βγάζει προς τα έξω μια ιδέα ''υποστήριξης αγγλικών''.

Δεν τα υποστηρίζω καθόλου. Ούτε με ενδιαφέρει το γεγονός ότι αυτά ειναι παγκόσμια γλώσσα.

Τα χρησιμοποίησα ως παράδειγμα διότι μόνο Αγγλικά και Ελληνικά ξέρω και μονο σε αυτά τα 2 μπορώ να κάνω την σύγκριση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...