Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή σε Amazon


Mortis19

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 ώρες πριν, serdakis είπε

Με καρτα πληρωσες.

Μπορεις να το κανεις και αυτο που λες, αλλα καλυτερα γυρνα το ,να παρεις αυτο που θες.

Και παντα πληρωνε με paypal

Δεν έχει paypal το amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φιλε petran91 ποια ειναι η γνωμη σου για το προβλημα που εχω; Δεν θα κανω καμια κινηση μεχρι να μου απαντησει ο πωλητης.

Επεξ/σία από Mr.Cornflakes
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν γνωρίζω ακριβώς τι συμβαίνει με τις αγορές από τρίτους αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν είναι και πολύ στο χέρι του αν θα κάνει επιστροφή χρημάτων μιας και μεσολαβητής είναι το Amazon. 
Εφόσον δεν σε καλύπτει το συγκεκριμένο κουτί, ακολουθείς τις οδηγίες και το στέλνεις πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελαβα το εξης απο το amazon μιας και εβλεπα οτι ο πωλητης δεν απανταει και ετσι εστειλα ενα μεηλ στο amazon.

 

Hello XXXXX,

Thank you for contacting to Amazon.de.

From your email, I understand that you have contacted the seller but seller didn't responsed and you are concerned about the returning of your item.

I'm sorry to hear about the issues you'd have experienced with your product.

I can see that your order #XXX-XXXXXXX-XXXXXXXX was placed with a Seller on Amazon Marketplace. I've sent an e-mail about this order to the Seller, on your behalf. I've specifically mentioned issues, and you will receive a copy of this e-mail.

Please allow up to 2 business days to reply to the e-mail we've sent on your behalf, although in most cases you'll receive a reply much sooner. It's possible that the Seller's reply may be routed to the spam filters owned by your e-mail provider. You can always see all e-mails between you and any Marketplace Seller using the Seller Communications Manager via the following link:

https://www.amazon.de/gp/communication-manager/inbox.html

However, We will ensure you that we will refund you the return postage fee as an exception from our side as you are our valuables customer. Once you return the item to seller please let us know and provide the return postage receipt to us. We will reimburse you return cost.

I hope you will find this information helpful.

We look forward to see you soon.

 

Σε συνδιασμο με τη κατασταση τωρα της αγορας που λεει οτι με την επιστροφη του προιοντος θα εχω τα χρηματα μου πισω, πιστευω πως θα ειμαι κομπλε με ολα τα χρηματα, θα τα παρω ολα πισω. Ετσι δεν ειναι; Θα παω να το στειλω στα ΕΛΤΑ σημερα, πληρωνω τα 70 ευρω και τελειωνει η ιστορια. Ετσι κι αλλιως, το κουτι ειναι σφραγισμενο ακομα. Θα βγαλω εξτρα φωτογραφιες βεβαια σαν αποδειξη.

Screenshot_2018-01-19-15-56-10.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου απαντησε ο πωλητης μολις. Μου ετοιμασε ενα label ετοιμο με τα στοιχεια μου και τα δικα του. Ειναι για την FedEx :( Πως στο καλο το στελνω τωρα; Το μοναδικο καταστημα που εχουν εδω ειναι στο αεροδρομιο. Παρα πολυ μακρια δηλαδη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Mr.Cornflakes είπε

Μου απαντησε ο πωλητης μολις. Μου ετοιμασε ενα label ετοιμο με τα στοιχεια μου και τα δικα του. Ειναι για την FedEx :( Πως στο καλο το στελνω τωρα; Το μοναδικο καταστημα που εχουν εδω ειναι στο αεροδρομιο. Παρα πολυ μακρια δηλαδη.


Είσαι σίγουρος γι αυτό?  Εννοώ για το μοναδικό κατάστημα.

Πάρε τους ένα τηλ, μπορεί να μπορούν να έρθουν να το πάρουν αυτοί χωρίς έξτρα χρέωση μιας και το label είναι έτοιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το label εχει ενα λαθος τελικα, γραφει απο Αμβουργο σε Αμβουργο. Για να δουμε ποτε θα το διορθωσουν και θα απαντησουν. Θα δοκιμασω να επικοινωνησω μαζι τους αυριο το πρωι με την κουριερ. Στο site τους εχουν μονο μια τοποθεσια και ειναι στο αεροδρομιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...

Για την ιστορια, το εστειλα με τα ΕΛΤΑ πισω στο κοστος των 67 ευρω. Τα χρηματα τα εχω παρει πισω εκτος απο τα 67 ευρω. Περιμενω απο το amazon να με βοηθησει στο θεμα αυτο μιας και ο πωλητης με βαζει σε δυσκολη θεση και κανει την παπια. Θα ενημερωσω ξανα εδω για την συνεχεια. Καλημερα σε ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σου λένε απο την πρώτη στιγμή να τους στείλεις την απόδειξη των ΕΛΤΑ για να σε αποζημιώσουν τα έξοδα αποστολής.

Μόλις το έστειλες έπρεπε να τους ενημερώσεις και όχι να χάνεις χρόνο με τον πωλητή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Καλησπέρα, μιας και υπάρχει ανάλογο θέμα να κάνω μια ερώτηση εδώ.

Από απροσεξία έγινε μια λάθος παραγγελία. Το κατάλαβα δυο μέρες μετά και έκανα "αίτηση επιστροφής".

Τι γίνεται στην περίπτωση μου, περιμένω να παραλάβω το δεμα και μέτα να το στείλω πίσω? (Έγινε shipped στις 19/10)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 8 μήνες μετά...

Καλησπέρα. Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα 2 απλές ερωτήσεις. Θέλω να επιστρέψω μια κάρτα γραφικών στο amazon Γαλλίας ως ελαττωματική. Έκανα την διαδικασία και μου έστειλαν τα έντυπα επιστροφής για έξω στο κουτί και μέσα. Είχε έρθει με DHL. 

Εγώ με τι το στέλνω πίσω DHL η ΕΛΤΑ? Τα έξοδα αποστολής μου τα επιστρέφουν όλα . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/2/2018 στις 6:36 ΠΜ, Mr.Cornflakes είπε

Για την ιστορια, το εστειλα με τα ΕΛΤΑ πισω στο κοστος των 67 ευρω. Τα χρηματα τα εχω παρει πισω εκτος απο τα 67 ευρω. Περιμενω απο το amazon να με βοηθησει στο θεμα αυτο μιας και ο πωλητης με βαζει σε δυσκολη θεση και κανει την παπια. Θα ενημερωσω ξανα εδω για την συνεχεια. Καλημερα σε ολους

Μετα απο 2-3 μηνες τελικα καταφερα να παρω και τα υπολοιπα χρηματα. Παιδευτηκα πολυ με την επικοινωνια στο amazon αλλα τα καταφερα. Καθε φορα μου βαζανε αλλο υπαλληλο να επικοινωνησει μαζι μου και καθε φορα ημουν αναγκασμενος να τα γραφω απο την αρχη. Μετα απο απειλες και τετοια μου τα δωσανε πισω τα χρηματα. Τραγικη κατασταση. Για κατι που δεν εφταιγα εγω απο την αρχη. Το γραφω τωρα διοτι το ειχα ξεχασει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, notist είπε

Καλησπέρα. Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα 2 απλές ερωτήσεις. Θέλω να επιστρέψω μια κάρτα γραφικών στο amazon Γαλλίας ως ελαττωματική. Έκανα την διαδικασία και μου έστειλαν τα έντυπα επιστροφής για έξω στο κουτί και μέσα. Είχε έρθει με DHL. 

Εγώ με τι το στέλνω πίσω DHL η ΕΛΤΑ? Τα έξοδα αποστολής μου τα επιστρέφουν όλα . 

Καλημέρα. Επειδή έχω κάνει αρκετές επιστροφές στο Amazon και το γνωρίζω το θέμα. Το Amazon σου έχει ένα στάνταρ πόσο επιστροφής ανάλογα με το δέμα που θα στείλεις πίσω που συνήθως είναι σχετικά μικρό (το ποσό). Κάπου το γράφει και στη διαδικασία που κανείς για την επιστροφή. Για αυτό το λόγο διάλεξε τον φθηνότερο τρόπο αποστολής που είναι τα ΕΛΤΑ, με tracking number πάντα. Συνήθως το ποσό που σου δίνουν πίσω σε καλύπτει με τα ΕΛΤΑ. Με κούριερ δεν το συζητάμε είναι τουλάχιστον τα διπλάσια. Μόνο μια φορά από όλες μου πίστωσαν λιγότερο, τους έγραψα και μου έδωσαν και το συμπληρωματικό πόσο σε κάνα δύο μέρες. Είναι άψογοι.

Επεξ/σία από black66.gr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, black66.gr είπε

Καλημέρα. Επειδή έχω κάνει αρκετές επιστροφές στο Amazon και το γνωρίζω το θέμα. Το Amazon σου έχει ένα στάνταρ πόσο επιστροφής ανάλογα με το δέμα που θα στείλεις πίσω που συνήθως είναι σχετικά μικρό (το ποσό). Κάπου το γράφει και στη διαδικασία που κανείς για την επιστροφή. Για αυτό το λόγο διάλεξε τον φθηνότερο τρόπο αποστολής που είναι τα ΕΛΤΑ, με tracking number πάντα. Συνήθως το ποσό που σου δίνουν πίσω σε καλύπτει με τα ΕΛΤΑ. Με κούριερ δεν το συζητάμε είναι τουλάχιστον τα διπλάσια. Μόνο μια φορά από όλες μου πίστωσαν λιγότερο, τους έγραψα και μου έδωσαν και το συμπληρωματικό πόσο σε κάνα δύο μέρες. Είναι άψογοι.

Καλημέρα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν τους έστειλα e mail ρωτώντας τους να το στείλω πίσω με DHL μου απάντησε ένας, ναι καλύτερα με DHL στείλτο. Αλλά σκέφτηκα και εγώ ότι θα είναι πολύ ακριβή η επιστροφή με αυτούς. 

Βέβαια τώρα που κοιτάω το χαρτί λέει total line value 266,58€ ενώ την κάρτα γραφικών την είχα πάρει 229€ με τα μεταφορικά τον Οκτώβριο. Μήπως η διαφορά είναι τα ταχυδρομικά τέλη? Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...