Προς το περιεχόμενο

Επιστροφή σε Amazon


Mortis19

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, notist είπε

Καλημέρα. Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Όταν τους έστειλα e mail ρωτώντας τους να το στείλω πίσω με DHL μου απάντησε ένας, ναι καλύτερα με DHL στείλτο. Αλλά σκέφτηκα και εγώ ότι θα είναι πολύ ακριβή η επιστροφή με αυτούς. 

Βέβαια τώρα που κοιτάω το χαρτί λέει total line value 266,58€ ενώ την κάρτα γραφικών την είχα πάρει 229€ με τα μεταφορικά τον Οκτώβριο. Μήπως η διαφορά είναι τα ταχυδρομικά τέλη? Ευχαριστώ. 

Με τα ΕΛΤΑ δεν θα έχεις πρόβλημα. Είναι τα πιο οικονομικά και είναι και σίγουρα εφόσον υπάρχει tn. Απλά θα φτάσει πιο αργά και θα σου πάρει 5-6 μέρες μέχρι να το παραλάβουν αυτοί το δέμα. Αυτό είναι στην δική σου κρίση. Τώρα στην τιμή της επιστροφής αφού γράφει total είναι το συνολικό ποσό που θα πάρεις πίσω και μάλλον περιλαμβάνονται και τα μεταφορικά. Ίσως πάντως  να σου πληρώνουν την κάρτα με την τρέχουσα τιμή που έχει στο site και όχι την τιμή αγοράς της. Αυτό δεν το γνωρίζω ακριβώς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα σε όλους. 

Προχθές το απόγευμα 24 Ιουλίου έκανα μια παραγγελία στο Amazon Italy. Ήθελα να αγοράσω ένα kit μνημών για laptop, ddr4 ( 2x8 )gb. Από λάθος και επειδή δεν γνωρίζω Ιταλικά, παρήγγειλα την ίδια μνήμη ddr4, αλλά 1 dimm των 16gb.

Δύο ώρες αργότερα κατάλαβα το λάθος και έκανα cancel order. Αρνήθηκαν να ακυρώσουν την παραγγελία με την δικαιολογία ότι έχει εκτελεσθεί. Την ίδια στιγμή εγώ έβλεπα ότι είναι στο στάδιο της επεξεργασίας. Είχαν πάρει και τα χρήματα από την κάρτα.  Έκανα πάλι cancel order και η απάντηση ήταν πάλι αρνητική. 

Ξέρω ότι την πάτησα, οπότε η ερώτηση μου είναι τι πρέπει να κάνω από εδώ και πέρα.

Να παραλάβω το πακέτο ή να ζητήσω από την μεταφορική κατευθείαν επιστροφή. Γίνεται αυτό; Τι με συμβουλεύετε με βάση την εμπειρία σας;

Ευχαριστώ. 

Υ.Γ  Σήμερα το πρωί 26 Ιουλίου που το τσέκαρα,  έχει αλλάξει η κατάσταση. Εμφανίζονται να αποστέλλονται σήμερα. Είναι προφανές ότι προχτές με κορόιδευαν. 

 

Screenshot_20190726-063113_Amazon Shopping.jpg

Επεξ/σία από Green Dragon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν έχει κάνει κάποιος επιστροφή στο Amazon Αμερικής. Παρέλαβα κάτι (το οποίο είχε αρχικά σταλεί σε συγγενικό μου πρόσωπο στην Αμερική ο οποίος μου το έφερε σαν δώρο) αλλά έχει πρόβλημα. Στο "Return Items" βάζω την ελληνική διεύθυνση από την οποία θα το επιστρέψω αλλά δεν μου εμφανίζει τα labels. Λέει ότι θα τα βρω μετά στα MyOrders. Έχω την υποψία ότι το κόστος αποστολής προς Αμερική θα είναι υψηλό (δέμα με παπούτσια) και ΔΕΝ θα με αποζημιώσουν.

Η αγορά έγινε από συνεργαζόμενο eshop και όχι την ίδια την amazon.

Κάποιος που το έχει ήδη κάνει;

Επεξ/σία από tasanton
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, tasanton είπε

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν έχει κάνει κάποιος επιστροφή στο Amazon Αμερικής. Παρέλαβα κάτι (το οποίο είχε αρχικά σταλεί σε συγγενικό μου πρόσωπο στην Αμερική ο οποίος μου το έφερε σαν δώρο) αλλά έχει πρόβλημα. Στο "Return Items" βάζω την ελληνική διεύθυνση από την οποία θα το επιστρέψω αλλά δεν μου εμφανίζει τα labels. Λέει ότι θα τα βρω μετά στα MyOrders. Έχω την υποψία ότι το κόστος αποστολής προς Αμερική θα είναι υψηλό (δέμα με παπούτσια) και ΔΕΝ θα με αποζημιώσουν.

Η αγορά έγινε από συνεργαζόμενο eshop και όχι την ίδια την amazon.

Κάποιος που το έχει ήδη κάνει;

λογικό να μην σου εμφανίζει ελληνική διεύθυνση αφού όπως είπες το δέμα το παρέλαβαν στην Αμερική και στο έφεραν αυτοί Ελλάδα...θα πρέπει να το στείλεις πίσω σε αυτούς και αυτοί να στο στείλουν πίσω στο άμαζον... Επίσης λες οτι το αντικείμενο δεν το έστειλε το άμαζον αλλά τριτός οπότε κατα 99% δεν θα έστελνε Ελλάδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, tasanton είπε

Καλημέρα, θέλω να ρωτήσω αν έχει κάνει κάποιος επιστροφή στο Amazon Αμερικής. Παρέλαβα κάτι (το οποίο είχε αρχικά σταλεί σε συγγενικό μου πρόσωπο στην Αμερική ο οποίος μου το έφερε σαν δώρο) αλλά έχει πρόβλημα. Στο "Return Items" βάζω την ελληνική διεύθυνση από την οποία θα το επιστρέψω αλλά δεν μου εμφανίζει τα labels. Λέει ότι θα τα βρω μετά στα MyOrders. Έχω την υποψία ότι το κόστος αποστολής προς Αμερική θα είναι υψηλό (δέμα με παπούτσια) και ΔΕΝ θα με αποζημιώσουν.

Η αγορά έγινε από συνεργαζόμενο eshop και όχι την ίδια την amazon.

Κάποιος που το έχει ήδη κάνει;

Είναι το ρίσκο που παίρνεις όταν κάνεις την αγορά μέσω τρίτου ατόμου που ζει στις ΗΠΑ είτε γιατί δεν στέλνει το προϊόν στην Ελλάδα είτε για να γλιτώσεις τον Ελληνικό Εκτελωνισμό…

Θα το στείλεις στον Συγγενή σου, με ότι αυτό σημαίνει σε κίνδυνο για Τελωνείο στην Αμερική και μετά ο συγγενής σου θα ξεκινήσει την όποια διαδικασία επιστροφής…

Δεν μπορείς να το στείλεις από Ελλάδα και να περιμένεις να σου καλύψουν τα έξοδα…

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα. Αμαζον Γαλλιας. Τους εχω επιστρεψει μια καρτα γραφικων που ειχαν στειλει λαθος και την παρελαβαν στις 14 Οκτωβρη. Απο τοτε οσες φορες εχω μιλησει μαζι τους ο καθενας λεει τα δικα του. Αλλος οτι ηταν χρησιμοποιημενη, αλλος οτι πρεπει να μιλησουν με τους προϊσταμενους για να επιστρεψουν τα χρηματα, αλλος οτι εχουν κανονισει να τα επιστρεψουν αλλα εχουν περασει 2 βδομαδες και τιποτα. Χθες τους ξαναμιλησα και μου ειπαν οτι το κουτι ηταν αδειο! Εν τελει με ειπε να κανω καταγγελια στην αστυνομια. Ποια αστυνομια στο εξωτερικο η εδω; Τι να κανω δεν ξερω; Να μιλησω με την τοπικη αστυνομια; Να απευθυνθω στον συνηγορο του καταναλωτη; Να κανω αμφισβητηση συναλλαγης; Δεν μπορω να καταλαβω τι ζορι τραβανε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 9 μήνες μετά...

καλησπέρα Αγόρασα ένα προϊόν από το amazon.de αλλά είχα κάνει λάθος , έκανα την διαδικασία επιστροφής εκτύπωσα τα αυτοκόλλητα που μου έστειλαν και το έδωσα στην dhl. Όμως παρατήρησα ότι δεν μου έδωσαν κάποιο αποδεικτικό και δεν έχει tracking number....μου χρέωσε 8€ από τα χρήματα που θα μου στείλουν πίσω ....

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, corsair04 said:

καλησπέρα Αγόρασα ένα προϊόν από το amazon.de αλλά είχα κάνει λάθος , έκανα την διαδικασία επιστροφής εκτύπωσα τα αυτοκόλλητα που μου έστειλαν και το έδωσα στην dhl. Όμως παρατήρησα ότι δεν μου έδωσαν κάποιο αποδεικτικό και δεν έχει tracking number....μου χρέωσε 8€ από τα χρήματα που θα μου στείλουν πίσω ....

Μάλλον είναι το ίδιο με αυτό που σου ήρθε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Καλησπέρα... έστειλα με ΕΛΤΑ ενα ελαττωματικό κινητό στο Amazon es 

Αρχικά έκανε πολύ χρόνο να πάει... περίπου ένα μήνα... 

Το θεμα είναι ότι ενώ το tracking number των ΕΛΤΑ  λέει ότι παραδόθηκε κανονικά, αυτοί λένε ότι δεν υπάρχει στην αποθήκη τους.... 

Τι γίνετε σε αυτή την περίπτωση?  παίζει να μην έχει σκαναριστει ακόμα??   Η θα κλάψω τα λεφτά μου?? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Καλησπέρα,

έχω κάνει και στο παρελθόν (πέρυσι) επιστροφές στο Amazon (.de) με χρέωση δική τους (εκτύπωση label επιστροφής κλπ). Η παράδοση της παραγγελίας σε εμένα είχε γίνει από την Γενική Ταχυδρομική, αλλά όταν πήγα στην Γενική Ταχυδρομική να επιστρέψω το δέμα και είδαν "χρέωση παραλήπτη" με παρέπεμψαν στην Speedex.

Στην Speedex γκρίνιαξαν λίγο για τον μπελά που τους "φορτώνω", αλλά τελικά δέχτηκαν να το στείλουν και όλα πήγαν ρολόι. Επεστράφη το (αρκετά ογκώδες) αντικείμενο χωρίς να πληρώσω το παραμικρό.

 

Σήμερα, πήγα να επιστρέψω ένα αντικείμενο από Amazon.it στην Speedex και μου είπαν ότι δεν στέλνουν αυτοί δέματα Amazon και να πάω στην Elta-Courier. Στην Elta-Courier κοιτούσαν το κουτί λες και ήταν βόμβα και μου είπαν πως "εμείς μόνο φέρνουμε δέματα από Amazon, δεν παίρνουμε" και με παρέπεμψαν στα ΕΛΤΑ. 

Στην ερώτησή μου αν είναι σίγουροι γι' αυτό που μου προτείνουν, δεν ξέρανε να μου απαντήσουν. Μου είπαν: "Μην περιμένεις στη σειρά. Προχώρα μπροστά δείξε το δέμα και ρώτα κανέναν υπάλληλο αν μπορούν να το στείλουν" 

Βέβαια τα ΕΛΤΑ λειτουργούν μέχρι τις 15:00 και εγώ βρίσκομαι τότε στη δουλειά μου, αλλά αυτό είναι μάλλον λεπτομέρεια.

 

Έχει κάποιος πρόσφατη εμπειρία επιστροφής δέματος στην Amazon; Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει; Άλλαξε κάτι από τότε που η Amazon άρχισε να συνεργάζεται με τα Elta-Courier ή απλά έπεσα σε άσχετο υπάλληλο στη Speedex και δεν δέχτηκε να παραλάβει το δέμα μου;

 

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Στις 9/12/2021 στις 8:32 ΜΜ, Polter είπε

Καλησπέρα,

έχω κάνει και στο παρελθόν (πέρυσι) επιστροφές στο Amazon (.de) με χρέωση δική τους (εκτύπωση label επιστροφής κλπ). Η παράδοση της παραγγελίας σε εμένα είχε γίνει από την Γενική Ταχυδρομική, αλλά όταν πήγα στην Γενική Ταχυδρομική να επιστρέψω το δέμα και είδαν "χρέωση παραλήπτη" με παρέπεμψαν στην Speedex.

Στην Speedex γκρίνιαξαν λίγο για τον μπελά που τους "φορτώνω", αλλά τελικά δέχτηκαν να το στείλουν και όλα πήγαν ρολόι. Επεστράφη το (αρκετά ογκώδες) αντικείμενο χωρίς να πληρώσω το παραμικρό.

 

Σήμερα, πήγα να επιστρέψω ένα αντικείμενο από Amazon.it στην Speedex και μου είπαν ότι δεν στέλνουν αυτοί δέματα Amazon και να πάω στην Elta-Courier. Στην Elta-Courier κοιτούσαν το κουτί λες και ήταν βόμβα και μου είπαν πως "εμείς μόνο φέρνουμε δέματα από Amazon, δεν παίρνουμε" και με παρέπεμψαν στα ΕΛΤΑ. 

Στην ερώτησή μου αν είναι σίγουροι γι' αυτό που μου προτείνουν, δεν ξέρανε να μου απαντήσουν. Μου είπαν: "Μην περιμένεις στη σειρά. Προχώρα μπροστά δείξε το δέμα και ρώτα κανέναν υπάλληλο αν μπορούν να το στείλουν" 

Βέβαια τα ΕΛΤΑ λειτουργούν μέχρι τις 15:00 και εγώ βρίσκομαι τότε στη δουλειά μου, αλλά αυτό είναι μάλλον λεπτομέρεια.

 

Έχει κάποιος πρόσφατη εμπειρία επιστροφής δέματος στην Amazon; Γνωρίζει κάποιος τι ισχύει; Άλλαξε κάτι από τότε που η Amazon άρχισε να συνεργάζεται με τα Elta-Courier ή απλά έπεσα σε άσχετο υπάλληλο στη Speedex και δεν δέχτηκε να παραλάβει το δέμα μου;

 

Ευχαριστώ.

Τελικά ποια μεταφορική το παρέλαβε? 

 

Έχω να επιστρέψω ένα δεματακι αύριο σε Amazon.de. Έχω εκτυπώσει και την ετικέτα που μου στείλανε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλημερα!Εχω να επιστρεψω  και εγω ενα oneplus 8t που μου εσβησε σημερα και δεν ξαναναψε ποτε.20 μερες κινητο.Μου εστειλαν τις ετικετες.Τωρα πως θα μπορεσω να το επιστρεψω?Μπορω να το στειλω με κουριερ και χρεωση amazon??Το ειχα αγορασει απο amazon Ιταλιας.Στο site λεει οτι τα εξοδα αποστολης ειναι δικα τους αλλα δεν λεει για καποιο οριο.Ευχαριστω!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, djuan1988 είπε

Εγώ όσες φορές έχω επιστρέψει κάτι το έχω κάνει με DHL, επειδή αυτό μου βγάζει το σύστημά τους. Εκτυπώνει ετικέτα με logo DHL.

με χρεωση παραληπτη το εκανες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...