nicoc89 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Οτι λέει και ο τίτλος! Επειδή είμαι τελείως άσχετος , πως μπορώ να μετατρέψω euro σε δολάρια ? Μιλάμε για μικροποσα 200 euro για παράδειγμα. Θέλω να τα πάρω μετρητά και όχι να αλλάξει απλά το νόμισμα στον λογαριασμό μου. Δηλαδή να πάω με 200 euro και να πάρω τα αντίστοιχα usd. πως μπορώ να το κάνω ?έχει βαβούρα/γραφειοκρατία να κάνεις κάτι τέτοιο ? σοβαρές απαντήσεις μόνο παρακαλώ. ευχαριστώ.
DrLo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Μπορείς να πας στη Τράπεζα της Ελλάδας στη πανεπιστημίου αλλά σου ζητάνε VISA για Αμερική. Είχα πάει και όταν τους ρώτησα αν το ίδιο ισχύει και στις ιδιωτικές τράπεζες μου είχαν πει πως ναι αλλά απλά πολλές φορές κάνουν τα στραβά ματια.
nicoc89 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 ειμαι Πάτρα οπότε χρειάζομαι visa .. θα προσπαθήσω μήπως και κάνουν τα στραβά μάτια γιατι δεν σκοπεύω να πάω Αμερική .. οπότε .. ευχαριστώ για την απάντηση πάντως.
not87not Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δε θα ζητησουν τιποτα. Αν θυμαμαι καλα δε ζητανε καν ταυτοτητα, καλο ειναι να την εχεις. Πηγαινε στην Εθνικη τραπεζα σε οποιονδηποτε υπαλληλο και πες επι λεξη " Θελω να μετατρεψω τα ευρω μου σε δολλαριο Αμερικης". Θα κανουν τη μετατροπη, θα σου δωσουν ενα χαρτι και θα σε στειλουν σε εναν ταμει να παρεις τα δολλαρια. Εγω τα δικα μου ετσι ακριβως τα κανω.
DrLo Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2012 Δε θα ζητησουν τιποτα. Αν θυμαμαι καλα δε ζητανε καν ταυτοτητα, καλο ειναι να την εχεις. Πηγαινε στην Εθνικη τραπεζα σε οποιονδηποτε υπαλληλο και πες επι λεξη " Θελω να μετατρεψω τα ευρω μου σε δολλαριο Αμερικης". Θα κανουν τη μετατροπη, θα σου δωσουν ενα χαρτι και θα σε στειλουν σε εναν ταμει να παρεις τα δολλαρια. Εγω τα δικα μου ετσι ακριβως τα κανω. Ναι σε τράπεζες είναι χαλαροι, στην τράπεζα της ελλάδας (που απλά δείνει λίγο καλύτερη ισοτιμία) είναι λίγο πιο τυπικοί.