Προς το περιεχόμενο

50 cc σκούτερ για πόλη!


Duck Dodgers

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, κλείνω τα 16 στης 14/4 και οι δικοί μου σκέφτονται να μου πάρουν για δώρο 1 50αρι

έχω δει κάποια που μου έκαναν κλίκ (Piaggio zip και gilera runner) ποιο πολύ γουστάρω σκούτερ

από τιμή κοντά στα 750-800 για μτχ γιατί για καινούργιο δεν.. :cry:

τι πρέπει να δω σε 1 μτχ σκούτερ (για βλάβες κτλπ)?? τι είναι αυτό το 2τ η 4τ που γράφουν και ποια η διαφορά τους? κάποιο άλλο σε βέσπα στίλ??

ευχαριστώ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτά τα 2Τ και 4Τ που βλέπεις αφορούν το είδος του κινητήρα (δίχρονος, τετράχρονος). Εσύ κοιτάς αποκλειστικά σε 4Τ, είναι κρίμα στο 2012 να σκεφτόμαστε ακόμα την αγορά δίχρονων πριονιών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aκριβως , και εγω μικρος σκεφτομουν εε μα το 50 4Τ δεν <<πάει>> βήμα κτλ αλλα μεγαλωνοντας καταλαβα οτι δεν ειναι το θεμα να <<πηγαινει>>,δεν εχει φτιαχτει γι αυτο τολογο αλλα για να εξυπηρετει! Οποτε 4Τ θα έλεγα κ εγω... Επισης , τα runner ειναι δυσκολο να βρεις σε καλη κατασταση ή απειραχτο, δυστυχως , βεβαια ας μιλησουν ή μαλλον γραψουν και οι πιο ειδικοι , κυριως για το δευτερο σκελος, "τι πρέπει να δω σε 1 μτχ σκούτερ (για βλάβες κτλπ)?" γιατι κ εγω σε γενικες γραμμες ενδιαφερομαι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δίχρονα τι έχουν;

Ίσα ίσα δεν έχουν τα services που χρειάζονται τα 4χρονα.

Για σκούτερ από μένα μόνο 2Τ.

Ή εκτός άμα είσαι πιο κυριλέ τύπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα δίχρονα καίνε παραπάνω, πέρα από τη βενζίνη θέλουν και λάδι, ενώ το χειρότερο από όλα είναι ότι κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο.

 

Η ευκολότερη και φθηνότερη συντήρησή τους συνήθως γυρνάει μπούμερανγκ λόγω της παραπάνω καταπόνησης των κινούμενων μερών τους. Είναι πιθανό να χρειαστεί μέχρι και... πιστόνι να αλλάξεις.

 

Φυσικά, εάν θέλεις κάτι τέτοιο για να κάνεις βόλτες στο βουνό, καλά θα κάνεις να το πάρεις. Αλλά εφόσον μιλάμε για 50cc και άρα -κατά πάσα πιθανότητα- χρήση στην πόλη, το να πάρεις κάτι που κάνει τόσο θόρυβο είναι ένδειξη ασέβειας προς τον δίπλα σου.

 

Άλλος λόγος για να μη πάρει κάποιος δίχρονο; Έχουν πλέον απαγορευτεί λόγω ρύπων, άρα και τα ανταλλακτικά τους θα αρχίζουν σιγά-σιγά να σπανίζουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

Υπάρχουν υπέρ και κατά και στις 2 κατηγορίες.

Τα 4τ είναι πιο ψόφια,πειράζονται πιο δύσκολα,θέλουν πιο πολλά για συντήρηση.Αλλαγή πιστονιού θα έλεγα είναι θέμα τύχης και οδηγού και όχι 2τ ή 4τ.

Τα 2τ καίνε ελάχιστα παραπάνω που δεν καταλαβαίνεται,επισκευάζονται εύκολα,υπάρχουν λάδια που δεν καπνίζουν πολύ,πειράζονται εύκολα.Καλύτερο γκάζι ειδικά στα 50κ.ε. αυτό μετράει αρκετά.

Και τα προτιμούνε οι νεολαία πιο πολύ.

Και με μαμά εξάτμιση δεν κάνουν θόρυβο.Μην τα λες υπερβολικά ότι είναι θέμα ασέβειας.Τότε οι οδηγοί μονοκύλινδρων ή στυλ Harley θα έπρεπε να ζούνε μόνο στα βουνά.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και οταν θες να παρεις μεταχειρισμενο ποιο ειναι το βασικο πραγμα ή τα βασικα πραγματα που κοιτας ;

μεταχειρισμενο σκουτερακι εννοω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πριν ενα μηνα αφορασα ενα Yamaha Aerox (2Τ) και ειμαι παραπανω απο ευχαριστημενος...

οσον αφορα τον θορυβο, τα 2Τ ακουγονται πολυ λιγοτερο απο οσο λενε οι αλλοι ειδικα αν δεν τα πειραξεις και ο καπνος που βγαζουν εξαρταται σε πολυ μεγαλο βαθμο απο την ποιοτητα του λαδιου.

Τωρα αν το θες ΜΟΝΟ για εξυπηρετηση μπορεις να πας κια για 4Τ, αν το θες και για εντυπωση τα 2Τ ειναι ενα σκαλι πιο πανω σε αυτον τον τομεα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παλικαρε καλυτερα πανε για 2Τ ωστε το μηχανακι να εχει λιγο γκαζι. Τα 4Τ ειναι απελπιστικα αργα έως επικινδυνα. Θα εχει λιγο την λεγομενη "διχρονιλα" αλλα για ενα πιτσιρικα αυτο ειναι ανεκτο.

Τωρα μερικα σημεια που πρεπει να κοιταξεις.

 

1) Ξεχνα το ΖΙP,οτι παρεις να εχει τροχους 12 ιντσων ή μεγαλυτερο. Οσο μεγαλυτεροι τοσο ποιο ανετο και ασφαλες, οσο μικροτεροι τοσο ποιο νευρικο, αβολο και επικινδυνο

2)Περιπου καθε 12.000 χλμ ενα μηχανακι θελει αλλαγη ιμαντα και μπιλιες. Οποτε μαθε αμα εχουν γινει αυτες οι αλλαγες ή αμα χρειαστει να τις κανεις εσυ.

3)Οι 2Τ μηχανες δεν εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης οποτε μην παρεις κατι με πανω απο 15.000 χλμ. Πριν το παρεις βαλε ενα εμπειρο αφτι ή μηχανικο να το ακουσει πως δουλευει μην τυχων και εχει κανενα μηχανικο θεμα.

4)Ελεγχος στα μερη που ειναι αναλωσιμα, δηλ τακακια και λαστιχα. ΤΑ λαστιχα αμα ειναι πανω απο 3 χρονια θελουν αλλαγη οποτε βαλε τον φαδερ να πληρωσει καινουρια για την δικη σου ασφαλεια.

5) Δεν περνεις οτιδηποτε ειναι πηραγμενο. Μπορει καποιος να λεει στην αγγελια οτι ειναι φουλ malossi, βγαζει +5 αλογα κτλ. Μακρια απο τετοια αν δεν θελεις απο την 5η μερα να τρεχεις σε συνεργεια.

6)Τα διχρονα (2Τ) μαζευουν λαδι στην εξατμιση και μπουκωνουν,δες αμα ειναι σε καλη κατασταση και αμα χρειαζεται αλλαγη ή ψαξε πως μπορεις να την "καψεις" μονος σου. Επισεις οτι παρεις να εχει μαμα φιλτροκουτι επανω, μακρια απο μηχανακια που τους εβαλαν γιλτροχωανες γιατι στα 2Τ μονο μπελαδες δημιουργουν.

7)Δες να εχει χωρο ικανοποιητικο κατω απο την σελα για να βαζεις το κρανος σου. Εσεις οι 16χρονοι δεν εχετε και πολυ μυαλο στο κουτελο(βαζω και τον εαυτο μου στην ηλικια σου)και αν δεν υπαρχει χωρος για το κρανος προτιματε να μην το φορατε.

8)Απο μαρκες οι HONDA και ΥΑΜΑΗΑ ειναι οι καλυτερες. Το δικο μου HONDA DIO δουλευει μετα απο 18 χρονια χρησης....Και η Piaggio-Gillera-Kymko εχουν καλο ονομα. ΤΟ runner ειναι απο τις καλυτερες επιλογες αρκει να το βρεις σε καλη κατασταση ή το Yamaha Aerox (2Τ) που ανεφερε ο απο επανω.

 

Αυτα απο εμενα, ψαξου καλα και μην ενθουσιαστεις με το πρωτο μηχανακι που θα βρεις, αντε και καλες-ασφαλεις βολτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω παντα διχρονα μηχανακια ειχα (suzuki rv 50, vespa pk 125, piaggio hexagon 150) και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα (ολα ηταν μεταχειρισμενα και παλια) και η συντηρηση τους ηταν πολυ φτηνη (με κορυφαιο το suzuki που δεν ηθελε τιποτα)

αν βρεις κατι σε χοντα η piaggio εισαι αρχοντας, ο μονος καννονας ειναι παντα να εχεις ενα μπουζι και μπουζοκλεειδο μαζι σου στο διχρονο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο καθένας διαλέγει και παίρνει.

Υπάρχουν υπέρ και κατά και στις 2 κατηγορίες.

Τα 4τ είναι πιο ψόφια,πειράζονται πιο δύσκολα,θέλουν πιο πολλά για συντήρηση.Αλλαγή πιστονιού θα έλεγα είναι θέμα τύχης και οδηγού και όχι 2τ ή 4τ.

Τα 2τ καίνε ελάχιστα παραπάνω που δεν καταλαβαίνεται,επισκευάζονται εύκολα,υπάρχουν λάδια που δεν καπνίζουν πολύ,πειράζονται εύκολα.Καλύτερο γκάζι ειδικά στα 50κ.ε. αυτό μετράει αρκετά.

Και τα προτιμούνε οι νεολαία πιο πολύ.

Και με μαμά εξάτμιση δεν κάνουν θόρυβο.Μην τα λες υπερβολικά ότι είναι θέμα ασέβειας.Τότε οι οδηγοί μονοκύλινδρων ή στυλ Harley θα έπρεπε να ζούνε μόνο στα βουνά.

Συμφωνω σε ολα τα παραπανω και για 50αρι προτεινω μονο 2χρονο.Θα σου προτεινα να κοιταξεις και για 50αρι που εχει γινει 80αρι,κατι που κανουν πολυ.Το 4χρονο 50αρι ειναι τοσο ψωφιο που κατανταει επικινδυνο.

Αυτο φαινεται καλο http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/2069070/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...