Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 172
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με κάνεις να αχγώνομαι. Φαντάζεσαι να με πιάσουν οι ζουλού σα τους κλασικούς τον Γερμανό τον Ιταλό και τον Πόντιο και να μου μιλάνε με μαθηματικα?

Αντε να γλιτώσω το καζάνι μετά :mrgreen: :shock: :fear:

 

Ειδικά αν ξέρουν απο Greek Statistics...

Δημοσ.

θα έλεγα οτι τα μαθηματικα της 3ης λυκείου νομίζουμε ότι δεν χρειάζονται, γιατί κανένας και ποτέ δε μας εξήγησε τη φυσική σημασία τους. αν μας εβαζαν καλα στο μυαλο οτι η επιτάχυνση ειναι η παράγωγος της ταχύτητας, η οτι με ενα ολοκληρωμα μπορεις να βρείς ενα εμβαδό τα πραγματα θα ήταν ολα πιο εύκολα.

 

κατ εμενα καλα κάνουνε και υπάρχουν. απ το σήμα του δρόμου που λέει κλίση 10%, μια πιθανότητα, να ξέρεις τι σου γίνεται.

δε λέω να ξερεις θεωρίες για αγρίους. αυτα που κάνεις στο λύκειο ειναι τα βασικα.

και πάλι όποιος επιλέγει θεωρητική δεν ειναι αναγκασμάνος να μπλέξει μαζί τους. απ την αλλη όποιος ειναι θετική/τεχνολιγική θα τα βρεί μπροστά του θέλει δε θέλει.

Δημοσ.

Εξωτερικό είναι και η Ινδία και η Ρωσία και κάνουν ίσως και περισσότερα απο εμάς.

 

το θεμα δεν ειναι τι κανουν αλλα το πως το κανουν.

η ελληνικηα Εκπαιδευση οπως και το υπολοιπο ελληνικο κρατος ενα σιχαμα ειναι.

το γεγονος οτι εγω οπως και πολλοι φιλοι μου,μαθαμε μαθηματικα,χημεια και φυσικη στο φροντιστηριο (τα οποια πλεον θεωρουνταιι τεκμηριο πολυτελειας στην φορολογηση,τετοιο θρασος) ειναι ενα απο τα δεκαδες πειστηρια

οτι η κρατικη Εκπαιδευση οχι απλως δεν επιτελει σωστα το εργο της,αλλα ειναι τελειως ανυπαρκτη.

 

θα έλεγα οτι τα μαθηματικα της 3ης λυκείου νομίζουμε ότι δεν χρειάζονται, γιατί κανένας και ποτέ δε μας εξήγησε τη φυσική σημασία τους. αν μας εβαζαν καλα στο μυαλο οτι η επιτάχυνση ειναι η παράγωγος της ταχύτητας, η οτι με ενα ολοκληρωμα μπορεις να βρείς ενα εμβαδό τα πραγματα θα ήταν ολα πιο εύκολα.

 

 

ακριβως.και δεν ειναι μονο η φυσικη εφαρμογη των μαθηματικων.η λογικη ,η φιλοσοφια,το πως να συζητας με επιχειρηματα και να αποφευγεις πλανες, ειναι μαθηματα τα οποια ετσω και στην βασικη τους μορφη μπορουν να βοηθησουν εναν περιεργο νεο να κατανοει καλυτερα και να κρινει πιο αποτελεσματικα τον κοσμο που ανακαλυπτει γυρω του.Αλλα αντι αυτου απο το δημοτικο μεχρι το λυκειο εχουμε τα Θρησκευτικα η μαλλον το μαθημα της Χ-Ο,

επειδη εστσι γουσταρει η θρησκευτικη χουντα που κυβερναει αυτο τον τοπο μετα την πολιτικη χουντα.

 

Τεσπα,εγω ενα πραμα θα πω.Οποιος εχει την δυνατοτητα να παει τα παιδια του να σπουδασουν στο εξωτερικο,να το πραξει χωρις δευτερη σκεψη.

Δημοσ.

Έχεισ δίκιο για το σχολείο, κατάφερες σε μία φράση να αποδείξης το περιεχόμενο των λεγόμενων σου, εξισώνοντας την τυποποίηση των ασκήσεων με την παιδεία που προσφέρει το σχολείο.

Δημοσ.
κατάφερες σε μία φράση να αποδείξης το περιεχόμενο των λεγόμενων σου, εξισώνοντας την τυποποίηση των ασκήσεων με την παιδεία που προσφέρει το σχολείο.

 

Απλά μαθηματικά.

Δημοσ.

Αδελφέ πράγματι αυτά που κάνουμε εμεις στο Λύκειο στο εξωτερικό τα κάνουν στα Πανεπιστήμια.

 

 

Συγκεκριμενα για παραγωγους και ολοκληρωματα, στην Αγγλια τα κανουν απο το αντιστοιχο λυκειο. Η διαφορα ειναι οτι για να μελετησεις μαθηματικα σε τετοιο επιπεδο πρεπει αν το επιλεξεις και ειναι πρακτικα προαπαιτουμενο για να σε δεχτουν στα πανεπιστημια σε σχετικα courses. Μη φανταστεις δηλαδη οτι ο πρωτοετης αγγλος μαθηματικος πρωτη φορα τα βλεπει στο πανεπιστημιο.

Δημοσ.

Έχεισ δίκιο για το σχολείο, κατάφερες σε μία φράση να αποδείξης το περιεχόμενο των λεγόμενων σου, εξισώνοντας την τυποποίηση των ασκήσεων με την παιδεία που προσφέρει το σχολείο.

 

σε μενα απαντας;

τι θες να πεις;

Δημοσ.

με την ίδια λογική κάποιος που θέλει να περάσει σε σχολή μαθηματικών, φυσικής, χημείας, πληροφορικής γιατί να πρέπει να έχει τα αρχαία στο κεφάλι του;

Δημοσ.

σε μενα απαντας;

τι θες να πεις;

 

Ναι σε εσένα απαντούσα, είχα αρχίσει να γράφω πριν συμπληρώσεις το δεύτερο μέρος και ειλικρινά θέλω να σε ευχαριστήσω, κάθε σου ποστ δικαιώνει το κάθε σχόλιο μου για αυτά που γράφεις.

 

Αυτό που εννοούσα είναι ότι ο ρόλος του σχολείου είναι διαφορετικός από αυτόν του φροντιστηρίου, αλλά εσύ κατάφερες σε μία πρόταση όχι μόνο να εξισώσεις αυτούς τους ρόλους, αλλά να αποδείξεις την αποτυχία του σχολείου μέσα από αυτήν την εξίσωση (η οποία φανερά και δεν ισχύει, εκτός από το μυαλό σου). Και όπως σχολίασε ο Λούσιφερ, κατάφερες μία διπλή συνεπαγωγή εγκιβωτίζοντας τη μία μέσα στην άλλη.

 

Σε θαυμάζω, ειλικρινά. Ωστόσο μη συστήνεις το φροντιστήριο που πήγαινες, διότι μαθηματική λογική δε σου δίδαξαν, αλλιώς δε θα ρώταγες τι εννοώ.

Δημοσ.

Ναι σε εσένα απαντούσα, είχα αρχίσει να γράφω πριν συμπληρώσεις το δεύτερο μέρος και ειλικρινά θέλω να σε ευχαριστήσω, κάθε σου ποστ δικαιώνει το κάθε σχόλιο μου για αυτά που γράφεις.

 

Αυτό που εννοούσα είναι ότι ο ρόλος του σχολείου είναι διαφορετικός από αυτόν του φροντιστηρίου, αλλά εσύ κατάφερες σε μία πρόταση όχι μόνο να εξισώσεις αυτούς τους ρόλους, αλλά να αποδείξεις την αποτυχία του σχολείου μέσα από αυτήν την εξίσωση (η οποία φανερά και δεν ισχύει, εκτός από το μυαλό σου). Και όπως σχολίασε ο Λούσιφερ, κατάφερες μία διπλή συνεπαγωγή εγκιβωτίζοντας τη μία μέσα στην άλλη.

 

Σε θαυμάζω, ειλικρινά. Ωστόσο μη συστήνεις το φροντιστήριο που πήγαινες, διότι μαθηματική λογική δε σου δίδαξαν, αλλιώς δε θα ρώταγες τι εννοώ.

 

εξακολουθω να μην καταλαβαινω τι θες να πεις.και συνεχιζω να κραταω το επιπεδο μου παρα την επαναλαμβανομενη επιθετικη ειρωνια σου.

ας τα παρουμε απο την αρχη:

ποιος ειναι ο ρολος του φροντιστηριου και ποιος ο ρολος του σχολειου,στους οποιους αναφερεσαι;

 

υγ.τα σχολια του Λουσιφερ συνηθως μου ειναι αδιαφορα.δεν χρειαζεται να τα αναφερεις στην μεταξυ μας συζητηση.

Δημοσ.

Καταρχην ο ιδιος ο τοπικ σταρτερ μας "την ειπε" διοτι λεει κρινουμε τα μαθηματικα με βαση τη συμπαθεια μας προς αυτα, τη στιγμη που αυτος εκανε το ιδιο για αρχαια και ιστορια. Μαλιστα αναρωτηθηκε αν τα μαθηματικα ειναι οσο χρησιμα ειναι τα αρχαια στην καθημερινη ζωη, κρινοντας ΜΟΝΑΧΑ απο το ποσο χρησιμα ηταν αυτα στην δικη του.

 

Τεσπα, ΟΛΑ ειναι χρησιμα(με μετρο, ωστε τελειωνοντας το λυκειο να πεις κανεις πως -θεωρητικα- εχεις μια ολοκληρωμενη εκπαιδευση γενικων γνωσεων), αλλιως τσαμπα πηγαινουμε σχολειο ξερω γω. Ουτε χημεια, ουτε βιολογια, ουτε Δικαιο, ουτε οικονομικη θεωρια, ουτε ιστορια μου ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ μεχρι τωρα στην καθημερινοτητα μου.

Δημοσ.

Όπως ένας μορφωμένος άνθρωπος μπορεί να εκτιμήσει την ομορφιά ενός τραγουδιού, ενός τοπίου ή ενός έργου τέχνης, έτσι πιστεύω πως για να είναι όσο το δυνατόν πιο ολοκληρωμένος θα πρέπει να είναι σε θέση να καταλάβει την ομορφιά ενός μαθηματικού θεωρήματος. Την απλότητα του, την αυστηρή του απόδειξη, την καθολικότητα του.

Η χρησιμότητα κάποιου πράγματος στην ζωή , όπως αναφέρει το topic, δεν έχει να κάνει με μόνο με την υλιστική πλευρά.

Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να διδάσκονται τα ανώτερα μαθηματικά (μια που εκεί κρύβεται η ομορφιά και όχι στις πρωτοβάθμιες εξισώσεις) όπως διδάσκεται η Αντιγόνη ή τα έπη του Ομήρου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...