haris_216 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 δεν είναι μόνο το θέμα trash, στο οποίο συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. απλά όταν το άκουσα στο αυτοκίνητο μου έκανε ένα κλικ γιατί "'επαιζε" με ευαίσθητα θέματα κάποιων ανθρώπων. χωρίς να έχω βρεθεί ποτέ μέχρι τώρα ευτυχώς να ψάχνω κάποιον δικό μου, φαντάστηκα πως θα νιώθει κάποιος που έχει βρεθεί. δεν είμαι ούτε ψυχολόγος ούτε έχω σπουδάσει κάτι έστω και κατά προσέγγιση σχετικό. απλά σκέφτομαι ότι αν διακωμωδούμε τα πάντα τότε πολύ απλά αύριο δεν θα μας νοιάζει τίποτα. μπορεί η αυριανή τους διαφήμιση να δείχνει έναν που αργοπεθαίνει και ζητάει το τελευταίο του μαξιλαράκι για το κεφάλι να είναι από τα Jumbo νομίζω ότι υπάρχουν και κάποια όρια. ακόμα και η benetton που είχε την τάση να προκαλεί στο παρελθόν, έχει σταματήσει πλέον.
Mirlogria Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 την επόμενη φορά που θέλετε να προωθήσετε κάνένα μπαλονάκι κάντε αναφορά στους καρδιακούς (ααααχ γιατρέ μου πολύ ακριβό το μπαλονάκι της φαρμακευτικής. θα πάρω από το jumbo). Το'χεις πιστεύω! Δεν ψυχολογησα κανεναν, αναρωτιεμαι απλως που βρισκετε την φαια ουσια για να ασχοληθειτε με τις σαχλες διαφημισεις του τζαμπο σε "φιλοσοφικο" μαλιστα επιπεδο. Χάσε εσύ τον πατέρα σου να τον ψάχνεις απ'τα silver και amber alert,να σου πω εγώ trash!
Porg Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Αρβύλα Ταρζάν Ελληνοφρένεια (και ο Τσακ Λάκης τα έχει παίξει)
cthulhucarbide Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Ψόφος στις διαφημίσεις του ακατανόμαστου καταστήματος και φωτιά να πέσει να τους κάψει. Και στον ______ τον ρέμο επίσης 1
haris_216 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Μέλος Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Αρβύλα Ταρζάν Ελληνοφρένεια (και ο Τσακ Λάκης τα έχει παίξει) δεν τα είχα πάρει χαμπάρι αυτά. οπότε τι να λέμε. αν μπορούσα θα το ακύρωνα το νήμα αφού δεν έχει πια σημασία
Mirlogria Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Και στον ______ τον ρέμο επίσης Ωχ,δικός μας είσαι εσύ!
Porg Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 δεν τα είχα πάρει χαμπάρι αυτά. οπότε τι να λέμε. αν μπορούσα θα το ακύρωνα το νήμα αφού δεν έχει πια σημασία Στείλε μν στον διαχειριστή να το κλειδώσει.Μόνο σε παρακαλώ μη ξανά ανοίξεις (και οι άλλοι) θέμα για τα jumbo κουράζει
aris1986 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Σιχαμερη διαφημιση την ακουσα στο αμαξι, μου φερε νευρα και αποστροφη! Και με το να μην εισαι ευαισθητοποιήμενος με το silver alert μολις ακους τα πιτσιρίκια και για λαμπαδες νιώθεις δυσφορία. Αποτυχια μεγαλή! Καλύτερα κεράκια απο πλανώδιο και κανα 30 ευρω στο βαφτηστήρι...
_BASSstarlet_ Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 29 Μαρτίου 2012 Εμένα μου αρέσουν οι διαφημίσεις του Jumbo.
cyber_katsarida Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 τι ασχολείστε μ' αυτές κινεζιές; όσο για τις διαφημίσεις, όπως έλεγε και ένας φίλος.. Ηλίθιες διαφημίσεις από ηλίθιους ανθρώπους που απευθύνονται σε ηλίθιους. επι ευκαιρίας: πολλά παράπονα σε διάφορα blogs έχω διαβάσει γι αυτά τα jumbo.
RottenLungs Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 30 Μαρτίου 2012 Μπορεί σε εσένα και σε εμένα να φαίνονται ηλίθιες και να αλλάζουμε σταθμό με το που μπαίνει διαφήμιση τους ΑΛΛΑ απο άποψη μάρκετινγκ εγω θεωρώ οτι είναι απίστευτα εύστοχες. Οι διαφημίσεις αυτές προορίζονται ώστε να τις ακούσουν τα παιδιά, να τους μείνουν (το τραγουδάκι μένει πολυ πιο εύκολα και το χαζοτραγουδάνε), τα οποία μετά θα τον πρίζουν στον μπαμπά, ο οποίος κάποια στιγμή θα υποκύψει. Μας αρέσει δεν μας αρέσει είναι έξυπνες γιατι πολυ απλά πετυχαίνουν τον στόχο τους. Τέλος... Υ.Γ. Εδω εγώ που σχεδόν πάντα αλλάζω κανάλι ή σταθμό όταν πέφτω σε διαφήμιση Jumbo, ένα ρεφρέν αυτήν την στιγμή το θυμάμαι απο μία παλιά τους διαφήμιση.
orck Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια. Ψαχνοντας για Puzzle ανακαλυψα τα καταστηματα του Μουστακα, εχει παιχνιδια μονο. Δεν εχει παρα πολλες φτηνες κινεζιες που τα δινεις στο παιδι και μετα φοβασαι μην σκοτωθει. Σε οσα παιχνιδια εχει το ενα καταστημα και το αλλο ειναι τουλαχιστον στην ιδια τιμη, σε καποια φτηνοτερ. Το καλυτερο ειναι οτι πολυ συχνα με αγορες απο 50€ και πανω σου δινουν δωροεπιταγη 20%.
Aggeluska Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2012 για τις διαφημίσεις των jumbo έχουν ειπωθεί αρκετά κατά καιρούς. σε άλλους αρέσουν και σε άλλους όχι. κάποιοι τις βρίσκουν ευρηματικές και άλλοι τις σιχαίνονται. μέχρι εδώ όλα καλά. είνα θέμα γούστου μπορεί να πει κανείς. αυτό που άκουσα όμως σήμερα, για μένα ξεφεύγει αρκετά. πιο συγκεκριμένα άκουσα μια διαφήμιση που παιδάκι μιλάει για τα παιχνίδια που χάθηκαν με τρόπο, στυλ και λεξιλόγιο που παραπέμπει στις ανακοινώσεις εξαφάνισης παιδιών ή ηλικιωμένων. τα γνωστά amber και silver alert. καθώς ο συγκεκριμένος τύπος ανακοινώσεων γίνεται για να δηλωθεί η εξαφάνιση κάποιου ευάλωτου ατόμου θεωρώ τουλάχιστον ατυχή τη φοβερή έμπνευση κάποιου διαφημιστή και την έγκριση κάποιου μαρκετινίστα να χρησιμοποιήσει το ίδιο μοτίβο για να πουλήσει παιχνιδάκια. μπράβο παιδιά. η ευαισθησία σας σπάει τούβλα. και εις ανώτερα. την επόμενη φορά που θέλετε να προωθήσετε κάνένα μπαλονάκι κάντε αναφορά στους καρδιακούς (ααααχ γιατρέ μου πολύ ακριβό το μπαλονάκι της φαρμακευτικής. θα πάρω από το jumbo). και χίλια δυο άλλα. ο κόσμος έχει πολλά προβλήματα. ευκαιρία για πωλήσεις First world Problem . προσπαθω ακομα να καταλαβω τι προβλημα εχεις.... εδω στα μεσημεριανα βγαζουνε ολες τα βυζια τους εξω και μιλουνε προστυχα 2-3 το μεσημερι που μπορουνε τα παιδακια να βλεπουνε τιβι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις