Προς το περιεχόμενο

Η Asus δίνει δωρεάν εξωτερικό GPS για τα προβλήματα συνδεσιμότητας του Transformer Prime


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για να αντιμετωπίσει τα μεγάλα προβλήματα της λειτουργίας του GPS στο Transformer Prime η ASUS είχε κυκλοφορήσει μια αναβάθμιση λογισμικού τον περασμένο Ιανουάριο, χωρίς όμως να έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Σήμερα η εταιρεία ξεκίνησε την ενημέρωση των κατόχων του συγκεκριμένου tablet σχετικά με τη δωρεάν διάθεση συσκευής GPS η οποία θα προσαρμόζεται πάνω στη συσκευή.

Το όλο πρόβλημα παρουσιάζεται λόγω της μεταλλικής επιφάνειας που καλύπτει το Transformer Prime στο πίσω μέρος του. Το μέταλλο ως γνωστόν εμποδίζει τα ραδιο σήματα και για το λόγο αυτό άλλες συσκευές με μεταλλική κάλυψη όπως για παράδειγμα το iPad, έχουν μια μικρή πλαστική επιφάνεια για τις κεραίες. Αν και όπως αναφέρθηκε έχει διατεθεί μια ενημέρωση λογισμικού για το συγκεκριμένο πρόβλημα, καθώς αυτή δεν έλυσε το πρόβλημα πλήρως η ASUS καταφεύγει σε μια λύση υλικού.

 

Ακόμη δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το πως θα μοιάζει η εξωτερική συσκευή που θα διαθέσει η εταιρεία, αλλά είναι γνωστό ότι θα συνδέεται με την υποδοχή φόρτισης. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη χρήση του GPS οι κάτοχοι του Transformer Prime δε θα μπορούν να συνδέσουν τη συσκευή τους με το εξωτερικό πληκτρολόγιο. Το εξωτερικό GPS θα ξεκινήσει να δίνεται δωρεάν στα μέσα Απριλίου, σε όλους όσους έχουν αγοράσει τη συσκευή.

 

Link.png Site: gsmarena.com

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

ειλικρινά δεν τα δοκιμάζουν πριν τα βγάλουν την αγορά?

να βγάλουν μια demo έκδοση της συσκευής και τσεκαρουν πως τα πάει και αμα έχει κανενα bagg!

 

αααααιντε. εγω πρέπει να τους τα λεω?? xD

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κρίμα για τους κατόχους. Κακώς αλλά συμβαίνουν αυτά. Ε τουλάχιστον θα το διορθώσουν, κάπως με εξωτερική συσκευή.

Σίγουρα κακώς συμβαίνουν αυτά και είναι λάθος της εταιρείας αλλά από εκεί και πέρα τι να κάνει; Να βγάλει καινούριο μοντέλο διορθωμένο και να το μοιράσει δωρεάν με επιστροφή των ελλατωματικών; Θα μπορούσε αλλά ρεαλιστικά τώρα, ποια εταιρεία θα έκανε κάτι τέτοιο σε τόσο μεγάλη κλίμακα;

 

(τώρα αυτά που λέτε για απάτη είναι ..... Σίγουρα και η apple και η asus είναι εταιρείες του κ...λου και θέλουν να πουλάνε ελλατωματικά προϊόντα, να καταστρέφουν τη φήμη τους και να χάνουν λεφτά. Να πω αμέλεια; ΒΑΡΙΑ ΑΜΕΛΕΙΑ; Εντάξει το δέχομαι. Αλλά ότι είχαν ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ για να ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ τους πελάτες τους; Όχι δεν το πιστεύω.

Από εκεί και πέρα, ποια κίνηση είναι η σωστή για την αντιμετώπιση τέτοιων προβληματικών καταστάσεων, είναι ένα θέμα για συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά.

Θα μπορούσε να τους πει να κάνουν καμιά τρύπα να περνάει το σήμα.

Η Apple δεν έλεγε μην το πιάνεται από την κεραία;

Τουλάχιστον μου φαίνεται πιο ορθολογικός ο τρόπος που επέλεγε να λύσει το πρόβλημα.

Σίγουρα όμως πρέπει να πάρουν πιο σοβαρά τα test στα προϊόντα τους.

Γενικά από την Asus δεν θυμάμαι να έχουν γίνει συχνά τέτοια φαινόμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστευω οτι στις μερες μας δεν κυκλοφορει πλεον στην αγορα τελικο προιον... Εννοω οτι οι εταιρειες βιαζονται να βγαλουν το προιον τους πρωτες πρωτες και βασιζονται στο οτι οποια λαθη εμφανιστουν θα τα διορθωσουν με Update κτλ κτλ.

 

ΜΑ ΕΛΕΟΣ! Τι στο π*****ο? Πως γινεται να κυκλοφορει προιον του οποιο η αποδοτικοτητα δεν εχει δοκιμαστει.... Και δεν ειναι ενα σφαλμα που προκυπτει δυσκολα. ΤΟ gps ειναι το 4ο ή 5ο κατα σειρα πραγμα που ελεγχει καποιος...

 

Αν ηταν σοβαρη εταιρεια το προβλημα θα το ελυνε ως εξης:

1)Στειλτε το προιον σας πισω με δικα μας εξοδα

2)Αλλαζουμε το καπακι σε δυο μερες

3)Σας το στελνουμε πισω παλι με δικα μας εξοδα

 

ΕΜΑ ΠΙΑ...., αγοραζεις κατι και μετα περιμενεις για αναβαθμιση, σαν τον συνταξιουχο στο ΙΚΑ, για να λυσεις το προβλημα σε καινουρια συσκευη.... :mad: :mad: :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεα Apple μας βρηκε...ηθελα να ξερα ποσο αχρηστοι μπορει να ειναι που κυκλοφορησαν μια συσκευη που κοστιζει 500€ περιπου χωρις καν να τσεκαρουν αν ολα ειναι ενταξει.

 

Και εννοειται πως αυτο που πρεπει να κανουν οσοι ειχαν την ατυχια να αγορασουν τη ταμπλετα της ASUS ειναι να της τραβηξουν μια μηνυση και να ζητησουν πληρη αποζημιωση τους.

 

Υ.Γ

Fanboy της Apple εισαι ετοιμος να ξεκινησεις τρολαρισμα αλλα οταν τα ιδια και χειροτερα κανει η Apple ξεκινας γαργαρες. B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υ.Γ

Fanboy της Apple εισαι ετοιμος να ξεκινησεις τρολαρισμα αλλα οταν τα ιδια και χειροτερα κανει η Apple ξεκινας γαργαρες. B)

1) Δεν είμαι fanboy, ο καθένας έχει τις συμπάθειές του, if you don't mind

2) Αυτή την περίοδο έχω android, όπως βλέπεις.

3) Δεν κάνω γαργάρες, συζητάω πολιτισμένα χωρίς να χαρακτηρίζω και να προσβάλω κανέναν, try it.

4) Γαργάρες κάνουν αυτοί που σε κάθε android πρόβλημα, αναφέρουν την Apple ως δικαιολογία ενώ το τρολάρισμα πάει σύννεφο.

5) Η apple σου έδινε όλα τα λεφτά πίσω (full refund), όπως έχει προαναφερθεί(παρόλ' αυτά και μετά από αρκετό καιρό, είναι φανερό ότι ήταν fail)

6) Έκανα χιούμορ, πλάκα, you know.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Αν ηταν σοβαρη εταιρεια το προβλημα θα το ελυνε ως εξης:

1)Στειλτε το προιον σας πισω με δικα μας εξοδα

2)Αλλαζουμε το καπακι σε δυο μερες

3)Σας το στελνουμε πισω παλι με δικα μας εξοδα

 

 

Ωραία λύση, αλήθεια!

Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως, για κάθε λύση θα εμφανίζεται κάποιος με ένα πρόβλημα:

πχ. Γιατί να το στερηθώ εγώ, το έχω ανάγκη για τη δουλειά μου μπλα μπλα μπλα

 

οπότε προτείνω ακόμα καλύτερο, να δίνει δικαιώμα να επιλέγει ο πελάτης τι λύση επιθυμεί! Εξωτερική συσκευη, αλλαγή στο καπάκι, επιστροφή κάποιου ποσού κτλ κτλ :mrgreen:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία λύση, αλήθεια!

Σε αυτές τις περιπτώσεις όμως, για κάθε λύση θα εμφανίζεται κάποιος με ένα πρόβλημα:

πχ. Γιατί να το στερηθώ εγώ, το έχω ανάγκη για τη δουλειά μου μπλα μπλα μπλα

 

οπότε προτείνω ακόμα καλύτερο, να δίνει δικαιώμα να επιλέγει ο πελάτης τι λύση επιθυμεί! Εξωτερική συσκευη, αλλαγή στο καπάκι, επιστροφή κάποιου ποσού κτλ κτλ :mrgreen:

 

 

Το καλύτερο θα ήταν αυτό. Να σου δίνει επιλογή.

 

Είναι απαράδεκτη και δεν με ενδιαφέρει τι θα έκανε κάποια άλλη εταιρεία. Όταν έχεις στάξει 500 ευρώ θες το προιον που αγόρασες να λειτουργεί όπως πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...