artshadows Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Τελικα ξερει κανει σας ποια settings θελουν cpu και ποια gpu?
john2gr Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Ρε συ John οταν βγηκε η CryEngine δεν νομιζω οτι υπηρχε και πολυς κοσμος με quad core τοτε, οποτε θα επρεπε να ηταν πολυ μπροστα το παιχνιδι για να χρησιμοποιει και τους 4 πυρηνες οπως βλεπουμε σε engines σημερα. Επισης αν θυμαμαι καλα, εκεινες τις εποχες it was all about raw GHz power/cycle. Η αληθεια ειναι οτι ακομη και με outsourcing οπως η Unreal engine και η Frostbite με την χρηση των 4+ cores etc etc, σε μια καθαρα gpu limited αναλυση την διαφορα δεν μπορει να την κανει καμια cpu οσο "optimization" και να πεσει. Αλλα το να βλεπεις μια cpu να κερδιζει απο IPC και απο H/T τοσο πολυ δεν το βλεπεις και καθε μερα. Οπως δεν βλεπεις τι μπορουν να κανουν καθε μερα και οι AMD cpus που καταφερε να τους αξιοποιησει η Cry Engine, και τοσο bashing εχουν φαει ειδικα στα παιχνιδια. Οποτε δεν μπορω να καταλαβω τι παραπανω περιμενουμε απο μια cpu και αν πραγματικα θα επαιζε μεγαλη διαφορα αν εκανε utilize στο full ολα τα cores η CryEngine ή οχι. Βασικά η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι η Intel είχε σκάσει λεφτά (δεν νομίζω να έβαλε τυχαία το 'runs better with Inter Core2Extreme' η Crytek όταν το παιχνίδι δεν τους εκμεταλλευόταν καν, σπόνσορας ήταν ). Οπότε είναι λίγο αστεία η φάση με το multithreading. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ένας από τους βασικούς λόγους που 'βιάστηκαν' να βγάλουν την CryEngine 3 ήταν αυτός . Επίσης - όσο και να μας σπάει τα @@ ότι δεν θα είχε νόημα - εξαιτίας αυτού του περιορισμού θα είχε ενδιαφέρον να έβγαζε την 'CryEngine 3' έκδοση του Crysis στο PC. Γενικά όμως, τα foliage physics (όσο αστείο κι αν ακουστεί) είναι περισσότερο εντυπωσιακά στο Crysis 1 απ' ότι στο Crysis 3 (και δεν είναι και τόσο απαιτητικά). Όπως είπα και πριν όμως, τα visuals του C3 απλά δεν συγκρίνονται (στα οποία σαφώς κύριο λόγο έχει η GPU). Θεωρώ κρίμα όμως να υπάρχουν optimization θέματα και να μην τα δουλεύει η Crytek (αυτό είχε κάνει με το multithreading του C1 και αυτό μου φαίνεται ότι πάλι θα κάνει με τα optimization issues του C3). Ως επιπλέον παράδειγμα φέρνω προς το τέλος του παιχνιδιού όπου πέφτουμε με το αεριωθούμενο και ο Psycho κρατάει την Klaire. Όταν η κάμερα στρέφεται στους χαρακτήρες, το framerate πέφτει στα 33fps (χωρίς να υπάρχει τίποτα επί σκηνής. Σκατά, αν είχαν ένα κάρο πολύγωνα τότε το GPU usage θα ανέβαινε, δεν θα έπεφτε στα 40άρια). Μόλις η κάμερα πηγαίνει είτε δεξιά, είτε αριστερά και τους χάνει, το framerate ανεβαίνει στα 65fps. Θα έλεγα ότι ίσως είχε θέματα το SLI profile, αλλά και σε Single-GPU κάνει αυτές τις τσαρλατανιές. Το να γλιτώνει λοιπόν το unoptimized σημείο αυτό ένας iX με HT είναι εξαιτίας του raw power και του multi-threading support. However, είναι φως φανάρι ότι έχουμε optimization θέματα στον κώδικα όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και δυστυχώς, κόβω πουλί, ότι η Crytek δεν θα ασχοληθεί καθόλου με αυτά τα θέματα. Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2013 από john2gr
qsis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 John για ποιους core 2 extreme λες; Τους διπηρηνους με ξεκλείδωτο multiplier Engine δεν έχω δει, αλλά Tech Demos υπάρχουν.. Agnis Philosophy το οποίο έτρεχε 1080P@60FPS σε μια 680GTX και το Samaritan που έτρεχε 1600P@60FPS σε 3*GTX580. από τη στιγμή που δεν έχεις κανονικό playable παιχνίδι με αυτά καλύτερα να μιλάμε για αυτά που έχουμε ήδη στα χέρια μας και μπορούμε να παίξουμε σήμερα
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Moderators Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Engine δεν έχω δει, αλλά Tech Demos υπάρχουν.. Agnis Philosophy το οποίο έτρεχε 1080P@60FPS σε μια 680GTX και το Samaritan που έτρεχε 1600P@60FPS σε 3*GTX580. Αν είχα 1 ευρώ για κάθε φορά που το έχεις αναφέρει σε αυτό το topic και μόνο, το συγκεκριμένο tech demo...
john2gr Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 http://ark.intel.com/products/family/34522 Στο μυαλό μου ανέκαθεν είχα ως Core2Extreme τους τετραπύρηνους. Έτσι και εννοούσαν το ένα μοντέλο του διπύρηνου που βγήκε, το trolling πηγαίνει στα ύψη (όχι ότι θα είχε τεράστια διαφορά αλλά okay, καλά θα τους τα έφαγε η Crytek )
qsis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 το νοεμβριο του '07 που βγηκε το παιχνιδι κυκλοφορησαν νομιζω και οι 45nm 4πυρηνοι extreme , οποτε λογικα σε αυτους θα αναφερονται
littlelouievegos Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Βασικά η πλάκα της υπόθεσης είναι ότι η Intel είχε σκάσει λεφτά (δεν νομίζω να έβαλε τυχαία το 'runs better with Inter Core2Extreme' η Crytek όταν το παιχνίδι δεν τους εκμεταλλευόταν καν, σπόνσορας ήταν ). Οπότε είναι λίγο αστεία η φάση με το multithreading. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ένας από τους βασικούς λόγους που 'βιάστηκαν' να βγάλουν την CryEngine 3 ήταν αυτός . Επίσης - όσο και να μας σπάει τα @@ ότι δεν θα είχε νόημα - εξαιτίας αυτού του περιορισμού θα είχε ενδιαφέρον να έβγαζε την 'CryEngine 3' έκδοση του Crysis στο PC. Γενικά όμως, τα foliage physics (όσο αστείο κι αν ακουστεί) είναι περισσότερο εντυπωσιακά στο Crysis 1 απ' ότι στο Crysis 3 (και δεν είναι και τόσο απαιτητικά). Όπως είπα και πριν όμως, τα visuals του C3 απλά δεν συγκρίνονται (στα οποία σαφώς κύριο λόγω έχει η GPU). Θεωρώ κρίμα όμως να υπάρχουν optimization θέματα και να μην τα δουλεύει η Crytek (αυτό είχε κάνει με το multithreading του C1 και αυτό μου φαίνεται ότι πάλι θα κάνει με τα optimization issues του C3). Ως επιπλέον παράδειγμα φέρνω προς το τέλος του παιχνιδιού όπου πέφτουμε με το αεριωθούμενο και ο Psycho κρατάει την Klaire. Όταν η κάμερα στρέφεται στους χαρακτήρες, το framerate πέφτει στα 33fps (χωρίς να υπάρχει τίποτα επί σκηνής. Σκατά, αν είχαν ένα κάρο πολύγωνα τότε το GPU usage θα ανέβαινε, δεν θα έπεφτε στα 40άρια). Μόλις η κάμερα πηγαίνει είτε δεξιά, είτε αριστερά και τους χάνει, το framerate ανεβαίνει στα 65fps. Θα έλεγα ότι ίσως είχε θέματα το SLI profile, αλλά και σε Single-GPU κάνει αυτές τις τσαρλατανιές. Το να γλιτώνει λοιπόν το unoptimized σημείο αυτό ένας iX με HT είναι εξαιτίας του raw power και του multi-threading support. However, είναι φως φανάρι ότι έχουμε optimization θέματα στον κώδικα όταν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και δυστυχώς, κόβω πουλί, ότι η Crytek δεν θα ασχοληθεί καθόλου με αυτά τα θέματα. Μπορει και να μην ασχοληθει τι να σου πω ειναι λιγο τρελλοι οι αφοι Yerli απο οτι καταλαβαινω εγω γενικοτερα απο τις δηλωσεις τους. Μπορει σκοπιμα κιολας να κανουν καποια πραγματα για τους λογους τους, το τελευταιο πραγμα που τους κοβω ειναι για χαζους .. 1
Darth_Fanis Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 (επεξεργασμένο) Ρε παιδιά εσείς πόσα fps πιάνετε ; Εγώ με το που πήγα στο δεύτερο επίπεδο στη ζούγκλα με High settings και FXAA σε ανάλυση 1920Χ1080 έπεσα στα 25 fps. To PC μου είναι ένας Phenom II X4 965 3.4 Ghz, 8 GB RAM DDR3 Corsair 1333 Mhz και μια GTX 660 (non Ti). Η πλάκα είναι οτι στο guru3d http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,6.html λέει οτι η κάρτα μου πιάνει 44 fps σε αυτές τις ρυθμίσεις ξεπερνώντας και την HD 7870 !!! Τι μπορει να φταίει ; Η CPU ; Το οτι το παιχνίδι μου το έκανε δώρο ο θείος Reloaded ; Πάντως έχω περάσει το patch 1.1... Πραγματικά δε μπορω να καταλάβω τι παίζει με αυτό το παιχνίδι...Φαίνεται πάντως παρ όλο που έχει καλά γραφικά οτι είναι κακογραμμενο... Επεξ/σία 11 Μαρτίου 2013 από Darth_Fanis
Hael Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2013 Ρε παιδιά εσείς πόσα fps πιάνετε ; Εγώ με το που πήγα στο δεύτερο επίπεδο στη ζούγκλα με High settings και FXAA σε ανάλυση 1920Χ1080 έπεσα στα 25 fps. To PC μου είναι ένας Phenom II X4 965 3.4 Ghz, 8 GB RAM DDR3 Corsair 1333 Mhz και μια GTX 660 (non Ti). Η πλάκα είναι οτι στο guru3d http://www.guru3d.com/articles_pages/crysis_3_graphics_performance_review_benchmark,6.html λέει οτι η κάρτα μου πιάνει 44 fps σε αυτές τις ρυθμίσεις ξεπερώντας και την HD 7870 !!! Τι μπορει να φταίει ; Η CPU ; Το οτι το παιχνίδι μου το έκανε δώρο ο θείος Reloaded ; Πάντως έχω περάσει το patch 1.1... Πραγματικά δε μπορω να καταλάβω τι παίζει με αυτό το παιχνίδι...Φαίνεται πάντως παρ όλο που έχει καλά γραφικά οτι είναι κακογραμμενο... Εγώ προσωπικά είχα βάλει το patch 1.1 και είχε βελτιωθεί αρκετά το frame rate, τουλάχιστον στην αρχή, γιατί αργότερα μου κατακρημνίστηκε και αναγκαστικά να παίζω με όλα στο low. Τώρα μόλις έβαλα το patch 1.2 (μόλις βγήκε) και παίζει πλέον μια χαρά με όλα στο very high. Δοκίμασε το.
john2gr Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Θεωρώ απλά ΓΕΛΟΙΟ (μιας και το τελείωσα) ότι οι καλύτερες optimized πίστες ήταν οι τελευταίες, όσα physics κι αν υπήρχαν. Δηλαδή ακόμα κι όταν γινόταν χαμός επί σκηνής, το παιχνίδι δεν μασούσε. Ακόμα και όταν το πρώτο boss φέρνει τα τσουτσέκια για συμπαράσταση και σπάνε δέντρα και ντουβάρια, το παιχνίδι πηγαίνει κυριλέ. Χώρια που στην προηγούμενη open-ended πίστα πάλι που τρέχεις από εδώ κι από εκεί για τα Ceph Defense Battery δεν νιώθει μία. Κρίμα γιατί αν ήταν έτσι όλο το παιχνίδι, θα ήταν σκέτη απόλαυση (τουλάχιστον σε τεχνικά θέματα, όχι στο κατά πόσο είναι καλό παιχνίδι ) Άλλωστε το μόνο καλό είναι το τέλος που βλέπουμε το νησί από το 1 και λέμε "Αχ και να έκαναν ένα σωστό remake με την CryEngine 3.5"
momotis Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Τώρα μόλις έβαλα το patch 1.2 (μόλις βγήκε) και παίζει πλέον μια χαρά με όλα στο very high. Δοκίμασε το. Φιλος με το 1.2 τα saved games απο την 1.1 παιζουν ακομα?
Hael Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Φιλος με το 1.2 τα saved games απο την 1.1 παιζουν ακομα? Το autosave με τα checkpoints εμενα μου παίζει. Δηλαδή το συνεχίζω κανονικά, από εκεί που είχα μείνει...
artshadows Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 μια τελευταια φορα για να μην σας κουραζω αλλο ξερει κανεις ποια settings cpu bound και ποια gpu
littlelouievegos Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Με το 1.2 ειδα και εγω μια αυξηση στις επιδοσεις της ταξης του 7-10%, το οποιο με κανει και φτανω τα πολυποθητα για καποιους 60fps σε 2560x1440 ολα maxed out εκτος απο AA. Επισης τα min fps ειναι σταθερα πανω απο 40+ στην δευτερη πιστα και στην τριτη που τεσταρα. Not bad at all μια τελευταια φορα για να μην σας κουραζω αλλο ξερει κανεις ποια settings cpu bound και ποια gpu Δεν υπαρχουν cpu και gpu bound settings αν καταλαβαινω την εννοια που το λες αυτη καθεαυτη. Υπαρχουν cpu και gpu limited αναλυσεις κατα κυριο λογο. Αν και το Crysis αν εχεις hyperthreaded cpu ή cpu με πολλους πυρηνες αρεσκεται και βοηθαει αρκετα, τρωμε σιγουρα bottleneck απο cpu στο παιχνιδι ακομη και αυτοι με πολυ καλες cpu ακομη και σε περισσοτερο gpu limited αναλυσεις.
konstantinos77 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2013 Με το 1.2 ειδα και εγω μια αυξηση στις επιδοσεις της ταξης του 7-10%, το οποιο με κανει και φτανω τα πολυποθητα για καποιους 60fps σε 2560x1440 ολα maxed out εκτος απο AA. Επισης τα min fps ειναι σταθερα πανω απο 40+ στην δευτερη πιστα και στην τριτη που τεσταρα. Not bad at all Δεν υπαρχουν cpu και gpu bound settings αν καταλαβαινω την εννοια που το λες αυτη καθεαυτη. Υπαρχουν cpu και gpu limited αναλυσεις κατα κυριο λογο. Αν και το Crysis αν εχεις hyperthreaded cpu ή cpu με πολλους πυρηνες αρεσκεται και βοηθαει αρκετα, τρωμε σιγουρα bottleneck απο cpu στο παιχνιδι ακομη και αυτοι με πολυ καλες cpu ακομη και σε περισσοτερο gpu limited αναλυσεις. Mε τι gpu εισαι ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα