Haldol Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Έχω στο γκαράζ ένα παλιό, φτηνιάρικο mtb σε άσχημη κατάσταση. Βαρύς, σιδερένιος σκελετός. Σκουριά. Λάστιχα καμμένα, πετρωμένα. Πλαστικά πετάλια που... λυγίζουν αν βάλεις δύναμη, κάτι ροδάκλες να. Περιφερειακά της κλάσης του (όλο μαζί < 100€). Γενικά μαύρο χάλι. Θέλει η κοπέλα μου ένα ποδήλατο και σκεφτόμαστε να δώσουμε πνοή στο σαράβαλο αντί για 200€+ για κάτι νέο και αξιοπρεπές. Η διαδικασία; - Αφαίρεση χρώματος. Paint remover, ή ίσως αμμοβολή. Να μείνει σκέτο μέταλλο. Στοκάρισμα όπου υπάρχει ανάγκη, αστάρωμα, νέο χρώμα (που να της αρέσει). Ντουκόχρωμα αυτοκινήτου συγκεκριμένα, για άψογο φινίρισμα. - Νέοι τροχοί, ίσως κάνα σετ μεταχείρω πιο καλής ποιότητας και πιο λεπτοί. - Πέταμα και αλλαγή ότι περιφερειακό είναι της κακιάς ώρας, homemade σοδοβολή (ότι και η αμμοβολή αλλά... με σόδα) για καθάρισμα στα υπόλοιπα. Κάνει τρομερή δουλειά σε μέταλλα λερωμένα με λάδια. - Κάνα πιο πουλ-μουρ αξεσουάρ πάνω του, όπως π.χ. λαβές τιμονιού και ταινία στο τιμόνι (σε ταιριαστό χρώμα) όπως βάζουμε στις κούρσες. Αξίζει ή καλύτερα να το πουλήσω για σίδερο και να σκάσουμε τα 200€+; Κυρίως το κόστος με απασχολεί, μιας και νέα σειρά ποιοτικών ανταλλακτικών, νέοι καλοί τροχοί, αμμοβολή και όλα αυτά, ενδέχεται να ακουμπήσουν το κόστους για την αγορά νέου. Αλλά με το νέο δεν έχεις τη χαρά του DIY και δεν είναι και 100% όπως το θέλεις. Χμμ.
Redshift Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 οτι και να κανεις στο παλιο θα εχεις εναν βαρυ σκελετο παλιας σχεδιασης οσων αφορα ακαμψια κλπ,περα απο αυτο δεν ειναι σιγουρο οτι θα σου κατσουν αρμονικα τα ανταλλακτικα (εκτος και αν ψαχτεις υπερβολικα) και τελος θα σου ερθει και ποιο ακριβα παρε καποιο επωνυμο κοντα σε αυτο που θες και φερτο στα μετρα σου ps τα 200€ που λες ειναι λιγα για αξιοπρεπες ποδηλατο ps2 για πολη και ασφαλτο γενικοτερα ξεχνα τα mtb και δες trekking η fitness αν σ αρεσουν τα road ποδηλατα ποιο πολυ ps3 http://www.chainreactioncycles.com/
Haldol Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δε το ανέφερα πιο πάνω, αλλά τα 200€ που έγραψα θα πήγαιναν σε μεταχειρισμένο. Δυστυχώς ισχύουν όσα λες περί σκελετού, ακαμψίας, συμπεριφοράς, κλπ. Τα γνωρίζω αρκετά καλά - κουρσάς βλέπεις. Αλλά δε νομίζω ένας παλιός σκελετός mtb με λάστιχα trekking να έβγαζε πρόβλημα για «απλή» χρήση, δηλαδή βόλτες κάθε τόσο το Σ/Κ. Ιδίως όταν πρόκειται να αλλαχθούν σχεδόν όλα και να μείνει μόνο ο σκελετός ίδιος...
haris_216 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 όπως τα λέει ο Redshift. αν και το "αξιοπρεπές" σηκώνει πολύ συζήτηση, σίγουρα στο budget που ανέφερες θα πρέπει να κάνεις πολλούς (πάρα πολλούς) συμβιβασμούς.
Redshift Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δε το ανέφερα πιο πάνω, αλλά τα 200€ που έγραψα θα πήγαιναν σε μεταχειρισμένο. Δυστυχώς ισχύουν όσα λες περί σκελετού, ακαμψίας, συμπεριφοράς, κλπ. Τα γνωρίζω αρκετά καλά - κουρσάς βλέπεις. Αλλά δε νομίζω ένας παλιός σκελετός mtb με λάστιχα trekking να έβγαζε πρόβλημα για «απλή» χρήση, δηλαδή βόλτες κάθε τόσο το Σ/Κ. Ιδίως όταν πρόκειται να αλλαχθούν σχεδόν όλα και να μείνει μόνο ο σκελετός ίδιος... ψαξε βρες ενα μεταχειρισμενο ideal megisto η με λιγα λ7 παραπανω δες σε καινουργια τα ballistic http://www.ballistic.gr/ πχ http://www.ballistic.gr/bike.php?id=67
Ntinaras Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 Δημοσ. 11 Απριλίου 2012 ας κανει πρωτα με το χρεπι,και αν ψηνεται παιρνει ενα καινουριο πουλωντας το αυτο...
PCharon Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δεν αξίζει το κόπο, δεν είναι καθόλου εύκολο συνολικά και το κόστος δε θα είναι ευκαταφρόνητο, παίρνεις καινούργιο. Για σίδερο 1€ αξίζει το 10κιλο, νομίζω (και δε ξέρω τί γίνεται με σκραπ κράματα, ίσως ακόμα λιγότερο).
deesnider Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Στη θέση σου, θα έμπαινα σε τέτοια διαδικασία, μόνο αν είχα «λόξα» με το DIY. Σύμφωνα με την περιγραφή της κατάστασης του ποδηλάτου, πιστεύω ότι για κανέναν άλλο λόγο δεν αξίζει το τραβολόγημα.
matsangos Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Άμα είναι ψιλοφίρμα μπορεί και να πιάσει κανα ογδοντάρι,μπορεί και παραπάνω.Υπάρχουν αρκετοί νεκρόφιλοι που καταγίνονται με δαύτα και αφού τα φτιάξουν,τα "βιτρινιάζουν". Μετά,συμπληρώνεις τη διαφορά και γίνεσαι με κανα idealάκι μεταχείρω....
bluesattack Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Αν αξιζει τελικα η οχι , εξαρταται απο τον μαστορα..δηλαδη εσενα Τα υπερ ειναι οι προσωπικες πινελιες που μπορεις να βαλεις στο αισθητικο μερος .Πχ ενα ωραιο βαψιμο , ισως μια διχρωμια κλπ. Θα ελεγα να κανεις μια δοκιμη , πριν το πεταξεις βαψε τουλαχιστον το σκελετο (ε τα χρωματα ποσο πια να κανουν ) και αναλογα τις αντιδρασεις προχωρας αν ειναι. Εξαλλου ποδηλατα ειναι , ευκολα κλεβονται , ασε να υπαρχει και μια καβατζα ακομα και αν εχεις η παρεις αλλο. http://www.youtube.com/watch?v=Ao5De4J7RWg
paylidis Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Και εγω ειμαι υπέρ του να το "ανακαινίσεις"... Το έκανα και εγω σε ένα απο τα ποδήλατα μου και ομολογουμένως βγήκε πολυ ωραίο το αποτέλεσμα... Απλα στο βαφέα που θα πας επεμεινε να στο τρίψει γιατι εμενα ο λακαμας βαριοταν και πέρασε απο πάνω το χρώμα και δεν έκατσε καλα σε κάποια δύσκολα σημεία... Κατα τα αλλα ψάξου και για μεταχειρα αξιόλογα ανταλλακτικα και σίγουρα θα βγεί ένα καλό αποτέλεσμα! Αν χρειάζεσαι κάτι ρώτα ισως μπορώ να βοηθήσω...
De@th L0rd Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Δημοσ. 12 Απριλίου 2012 Πέταμα το παλιό, κι αγορά μεταχειρισμένου καλής μάρκας με 200+ ευρώ. Αν το παλιό δεν ήταν κάτι αξιόλογο από ποιότητα, θα στερήθεις τα 100 ευρώ κ πλέον που θα δώσεις από ένα μελλοντικό καινούριο. Δεν αξίζει ούτε τον κόπο,ούτε το χρόνο εφόσον ήταν φθηνιάρικο γιατί συνεχώς θα σου βγάζει προβλήματα κ θα καταλήξεις να κάνεις τον αμισθί μάστορα κι αντί να σε υπηρετεί θα το υπηρετείς. Εμπειρία 15 ετών με ποδήλατα σε όλο το έυρος τιμών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα