Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα συγκάτοικοι.

Είχα την εξής απορία σχετικά με καταστήματα που προσφέρουν σέρβις.

 

Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έρχεται να πάρει το αντικείμενο που έχει φέρει για επισκευή, είναι νόμιμο να χρεώνεις αποθηκευτικό χώρο μετά το πέρας κάποιου χρονικού ορίου; Καλύπτεται από κάποιο νόμο; Υπάρχουν κάποιες σχετικές οδηγίες;

 

Ευχαριστώ. ^_^

Δημοσ.

Δε ξέρω αν και πότε ισχύει αλλά το βρίσκω λογικό, ακόμα περισσότερο όταν αφορά μεγάλα πράγματα πχ αυτοκίνητα (έχει συμβεί νομίζω σε εταιρεια που ήξερα.

Δημοσ.

βασικά μπορείς να το εντάξεις στην πολιτική του καταστήματος και αν του αρέσει του αλλου το αποδέχεται αλλιώς άντε γεια....

 

τώρα από εκεί και πέρα ξέρω ότι το τελωνείο και οι ταχυδρομικές το κάνουν αυτό αλλα δεν μπορώ να σου πω σε ποιες ακριβώς παραγράφους πατάνε ... πάντως μην μασάς δεν είναι κάτι περίεργο.. τώρα το ποσο θα χρεώνεις είναι ένα θέμα (στο αν ορίζεται κάποιο πλαφόν δηλαδή από τον νομο αναλόγως των περιπτώσεων) αλλα στην ελλάδα ζούμε δεν νομίζω να υπάρχει έλεγχος σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Δημοσ.
αλλα στην ελλάδα ζούμε δεν νομίζω να υπάρχει έλεγχος σε τέτοιες λεπτομέρειες.

Ά ρε Έλληνα...αδιόρθωτος.

 

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όπως και να'χει. :)

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οταν σου καθυστερουνε να σου φτιαξουνε κατι ομως (περαν δηλαδη απο την ημερομηνια που σου εχουν ορισει οτι θα ειναι ετοιμο, ειτε αμαξι, ειτε μηχανημα κλπ), για καθε μερα που αργουνε θα πρεπει να σε πληρωνουνε?

 

Φιλος σε καταστημα με μουσικα μηχανηματα που ειχε παει κατι για service και θα πληρωνε αποθηκευτηκο χωρο του service για το μηχανημα και του το ειχαν αργησει πολυ, τους ειπε αυτο που λεω παραπανω και δεν του χρεωσαν τιποτα.

Δημοσ.

Το θεμα ειναι οταν σου καθυστερουνε να σου φτιαξουνε κατι ομως (περαν δηλαδη απο την ημερομηνια που σου εχουν ορισει οτι θα ειναι ετοιμο, ειτε αμαξι, ειτε μηχανημα κλπ), για καθε μερα που αργουνε θα πρεπει να σε πληρωνουνε?

 

Φιλος σε καταστημα με μουσικα μηχανηματα που ειχε παει κατι για service και θα πληρωνε αποθηκευτηκο χωρο του service για το μηχανημα και του το ειχαν αργησει πολυ, τους ειπε αυτο που λεω παραπανω και δεν του χρεωσαν τιποτα.

Και πολύ καλά έκανε. Μακάρι να δούλευε η προστασία καταναλωτή πιο καλά, να μπορούσε να απαιτήσει και περισσότερα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...