Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Εγώ πάντως πιστεύω στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων αυτά είναι μαμακίες!

 

Απλά ο φοιτητής δεν έχει το ώριμο μυαλό ή τις γνώσεις να αντιληφθεί την ουσία του μαθήματος η την φιλοσοφία του καθηγητή και ρίχνει το φταίξιμο σε εκείνον.. επειδή πολλοί μαθητές έχουν την νοοτροπία των πανελληνιων (μαθαίνω κομματάκι, γράφω κομματάκι, αξίζω βαθμό) δεν είναι έτσι όμως...

 

Σας παρακαλώ τώρα... μην ξαναδώ κάτι τέτοια, πάντα εμείς φταίμε δηλαδή;

Ξέρω πολύ καλά τι μου γίνεται, επίσης ξέρω πολύ καλά τον καθηγητή.

όλη οι κοινότητα ξέρει τι αχταρμάς είναι απλά εγώ δεν το περίμενα αυτό γιατί είπα "ε ρε παιδί μου όσο μ**ας και να είναι εγώ δεν είμαι από αυτούς που είναι όλη μέρα για καφέ"

 

Η πλειοψηφία των καθηγητών είναι εντάξει, απλά είναι και ένα μεγάλο ποσοστό που είναι @@κες.

Δυστυχώς θεωρώ ότι πιο εύκολα βρίσκεις "μαλ*κες" καθηγητές απ' ότι σωστούς, μόνο "σωστούς-αδιάφορους βρίσκεις"

 

*Μιλάω για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, φυσικά στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια αυτά τα φαινόμενα είναι μηδαμινά.

 

Αξιολόγηση μαθήματος κ μελών ΔΕΠ δεν έχετε;

Πιστεύεις ότι τα κοιτάνε αυτά? εγώ πάλι πιστεύω ότι μας βάζουν να αξιολογούμε απλά να μας κάνουν να πιστέψουμε ότι εμείς έχουμε τον έλεγχο.

Δημοσ.

και μετα να βγαινουν οι βαθμοι και καποιος που εγραψε τα ιδια με καποιον αλλο να περνει 5 και το αλλο παιδι 7..αντε τωρα να τσακωθεις..

 

Και πως ξερεις οτι εχουν γραψει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια?

 

 

Ειμαι σιγουρος οτι στο 99% των περιπτωσεων απλα υπερβαλετε.

 

Εχετε παει ποτε σε καθηγητη να σας δειξει το γραπτο σας και τα λαθη σας?

 

Εγω οσες φορες ειχα παει μου ειχαν δειξει κανονικα τα λαθη/τι ηθελαν παραπανω/τι δεν ηθελαν κτλ.

Ξερετε την νοοτροπια του καθηγητη? Ειχαμε καθηγητες που δεν ηθελαν ΚΑΘΟΛΟΥ μπλα μπλα, ηθελαν την απαντηση σε 2 γραμμες, οταν το εκανα αυτο περασα το μαθημα με βαθμο και αλλοι γκρινιαζαν γιατι εγραψαν παπαγαλια 1 σελιδα και εφταιγε ο κομπλεξικος που τους εκοψε.

 

Πριν αρχισετε τις καταγγελιες κτλ πηγαινετε στο καθηγητη να δειτε το γραπτο και να σας πει τι λαθη ειχατε.

Δημοσ.

Σας παρακαλώ τώρα... μην ξαναδώ κάτι τέτοια, πάντα εμείς φταίμε δηλαδή;

Ο κανόνας είναι, όταν χαρακτηρίζεται κάποιος καθηγητής "μαλάκας", να υπερβάλλει ο φοιτητής. Υπάρχουν κάποιοι καθηγητές που μπορεί να μη δίνουν και πολύ σημασία και να διορθώνουν τα γραπτά πιο βιαστικά και να κάνουν και λάθη. Αν εσύ τον ονομάζεις μαλάκα γι'αυτό, τότε ναι υπάρχουν τέτοιοι "μαλάκες". Αλλά τι θα πεί αυτό; Εσένα στα @@ σου. Αν πιστεύεις ότι έχεις γράψει τουλάχιστον 5 πρέπει να πάς και να τον βρείς. Δικαιούσαι να ζητήσεις να σου δείξει στο γραπτό σου, πού είναι τα λάθη σου. Βασικά δεν ξέρω αν δικαιούσαι, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κάνει, αν πάς και του το ζητήσεις. Αν του πείς δηλαδή "κύριε εγώ πιστεύω ότι έχω γράψει σίγουρα 5 και θέλω να μου δείξετε το γραπτό μου", δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να μη στο δείξει.

Πήγαινε να τον βρείς πρώτα να το συζητήσετε αν έχεις γράψει και άσε τις καταγγελίες σε δεύτερη μοίρα.

Επίσης, βαθμοθήρες λέγονται οι μαθητές-φοιτητές, που θα κάνουν τα πάντα για να πάρουν βαθμό και διαβάζουν όχι για να μάθουν αλλά για την επιβράβευση του βαθμού. Ο καθηγητής πώς είναι βαθμοθήρας δεν το κατάλαβα.

Δημοσ.

Ο κανόνας είναι, όταν χαρακτηρίζεται κάποιος καθηγητής "μαλάκας", να υπερβάλλει ο φοιτητής. Υπάρχουν κάποιοι καθηγητές που μπορεί να μη δίνουν και πολύ σημασία και να διορθώνουν τα γραπτά πιο βιαστικά και να κάνουν και λάθη. Αν εσύ τον ονομάζεις μαλάκα γι'αυτό, τότε ναι υπάρχουν τέτοιοι "μαλάκες". Αλλά τι θα πεί αυτό; Εσένα στα @@ σου. Αν πιστεύεις ότι έχεις γράψει τουλάχιστον 5 πρέπει να πάς και να τον βρείς. Δικαιούσαι να ζητήσεις να σου δείξει στο γραπτό σου, πού είναι τα λάθη σου. Βασικά δεν ξέρω αν δικαιούσαι, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην το κάνει, αν πάς και του το ζητήσεις. Αν του πείς δηλαδή "κύριε εγώ πιστεύω ότι έχω γράψει σίγουρα 5 και θέλω να μου δείξετε το γραπτό μου", δεν υπάρχει ούτε μια στο εκατομμύριο να μη στο δείξει.

Πήγαινε να τον βρείς πρώτα να το συζητήσετε αν έχεις γράψει και άσε τις καταγγελίες σε δεύτερη μοίρα.

Επίσης, βαθμοθήρες λέγονται οι μαθητές-φοιτητές, που κάνουν θα τα πάντα για να πάρουν βαθμό και διαβάζουν όχι για να μάθουν αλλά για την επιβράβευση του βαθμού. Ο καθηγητής πώς είναι βαθμοθήρας δεν το κατάλαβα.

 

 

Αυτό είναι το λιγότερο, δεν τον λεω μ@@ για αυτό.

 

Συγκεκριμένα:

Κανει το μάθημα - την ύλη σύμφωνα με ένα βιβλίο του και λέει σε όλους πάρτε αυτό το βιβλίο θα σας φανεί πολύ χρήσιμο.

Λέει έμμεσα επίσης ότι αν δεν πάρετε βιβλίο μην περιμένετε να κάνετε και τίποτα.

 

Το έχει κάνει να πούμε δικό του μαγαζάκι και παίρνουμε τα βιβλία του για να τα οικονομάει αυτός, και το απόλυτο θράσος?? κόβει αβέρτα και το ευχαριστιέται.

 

(δεν είπα να μας περνάει επειδή παίρνουμε τα βιβλία του, άλλα, γιατί να το πάρω όταν ξέρω ότι στο τελ0ς θα πάρω 5-αντε 6, μπορώ πολύ απλά να μην το πάρω και να διαβάσω τις ελάχιστες σημειώσεις που έχει)

 

Επίσης, βαθμοθήρες λέγονται οι μαθητές-φοιτητές, που θα κάνουν τα πάντα για να πάρουν βαθμό και διαβάζουν όχι για να μάθουν αλλά για την επιβράβευση του βαθμού. Ο καθηγητής πώς είναι βαθμοθήρας δεν το κατάλαβα.

Όταν στο 80% αυτών που το περνάνε βάζεις βαθμούς 5-6 στο 5% 8.5/9 και σε 3-4 άτομα 10 για να μην φανεί ότι δεν βάει βαθμούς, και όταν έχει την λογική "έχω την εξουσία και θα τους ξεκολιάσω" όταν σαν καθηγητής-μόνιμος σκέφτεσαι " σιγά μην βάλω τώρα βαθμούς που ΑΞΙΖΟΥΝ, θέλοντας να φανεί ότι είναι αυτός ο Έξυπνος.

 

Μα ρε φίλε τώρα κανείς δεν πάει κόντρα σε έναν καθηγητή στις γνώσεις, δνε το καταλαβαίνουν αυτό?

 

τι ψάχνουμε τώρα...

Δημοσ.

Ενταξει ολα αυτα που λες για τα βιιβλια του ειναι εντελως τραγικα, γιαυτο να τον πεις μαλακα και εγω μαζι σου.

 

Εχεις παει ομως να δεις το γραπτο σου και να σου εξηγησει για ποιον λογο σε εκοψε? Και τι πρεπει να γραψεις για να παρεις βαθμο?

  • Moderators
Δημοσ.

 

Όταν στο 80% αυτών που το περνάνε βάζεις βαθμούς 5-6 στο 5% 8.5/9 και σε 3-4 άτομα 10 για να μην φανεί ότι δεν βάει βαθμούς, και όταν έχει την λογική "έχω την εξουσία και θα τους ξεκολιάσω" όταν σαν καθηγητής-μόνιμος σκέφτεσαι " σιγά μην βάλω τώρα βαθμούς που ΑΞΙΖΟΥΝ, θέλοντας να φανεί ότι είναι αυτός ο Έξυπνος.

 

 

 

 

Ποιά είναι κατά την άποψή σου η σωστή κατανομή βαθμολογιών σε πανεπιστημιακά μαθήματα;

  • Moderators
Δημοσ.

για την ιστορια και μονο επειδη αναφερθηκε πιο πανω.

ο καθηγητης ειναι υποχρεωμενος να φυλαει το γραπτω το λιγοτερο για 1 εξαμηνο απο τη μερα των εξετασεων.

και ειναι υποχρεωμενος να στο δειξει!

Δημοσ.

Γίνε μέλος σε κομματική παράταξη. Με απόλυτα αξιοκρατικές διαδικασίες και με πολύ ιδρώτα (απ τη ρακέτα στη παραλία και απ τα πάρτυ του κόμματος) θα βρεθείς με το πτυχίο στο χέρι σε χρόνο ντετέ :P

 

Σοβαρά τώρα, τέτοιου ειδους καθηγητές υπάρχουν αρκετοί. Δυστυχώς ο νόμος και γενικά η πρυτανεία τους καλύπτει απόλυτα. Κανεις δε μπορει να τους ελέγξει.

Και εγω πήρα πτυχίο 1 χρόνο αργότερα λογο τέτοιου καθηγητή. Μάθημα πρωτου έτους.

Ο τύπος πέρναγε 10 στους 200 κάθε εξεταστική. Με μέθοδο ανεμιστήρα ήταν? Δε ξέρω.

Στο τέλος μάλλον βαρέθηκε να με κόβει...τι να πω. Με πέρασε με ένα 5:P

Ειχε φάει μάλιστα και καταγγελία από φοιτητή που δεν ειχε πάρει σε μάθημα κάτω απο 8 και κυνηγούσε αριστείο και υποτροφία και αυτός τον έκοβε συνέχεια. Μπήκε στη μέση ο πρύτανης για να του δωσει πτυχίο...χαχαχαχα

Δημοσ.

Και πως ξερεις οτι εχουν γραψει ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια?

ε κι εσύ, τι ερώτηση είναι αυτή;

αφού ο ένας θα έχει αντιγράψει απ τον άλλον

εχω προσφατο παραδειγμα απο θεωρητικο μαθημα που οι απαντησεις ειναι παπαγαλια.ειμασταν σε αλλες αιθουσες αλλα μολις τελειωσαμε βρεθηκαμε και τα ειπαμε. τα συγκριναμε λεγαμε τα ιδια γραψαμε.βαθμολογια εγω 5 ο αλλος 7 παω στη καθηγητρια και της λεω οτι το γραπτο νομιζω εχει βαθμολογηθει λαθος.η απαντηση της δεν τα εχω,δεν ξερω που ειναι και αφου περασες τι σκας και αλλα τετοια ωραια...

το κορυφαιο σε ενα αλλο μαθημα που το δωσανε 2 γνωστες πριν κατι χρονια με "συνεργασια" η μια κοπηκε με 3,5 και η αλλη περασε με 8.

τα παραδειγματα ειναι απειρα...

Δημοσ.

υπαρχουν μαθηματα που ειναι τοσο αχανη και δεν εχουν ταβανι στο επιπεδο δυσκολιας.

οχι πως ποτε δε φταινε οι καθηγητες αλλα καμια φορα το μαθημα κανει ενα καθηγητη να φαινεται τερας...

 

οπως πχ. οργανικη χημεια. οσοι εχουν εξεταστει θεωρητικα σε αυτο το μαθημα σε 3βαθμιο επιπεδο ξερουν οτι αν τον κοσμο εχουμε δραματα και κλαμματα

2ο πχ. ηλεκτρονικα ισχυος...οπου και διδασκεται αυτο το μαθημα τει ή αει οι μαθητες ή κλαινε ή γελανε. κατι ενδιαμεσο δεν υπαρχει.

  • Like 1
Δημοσ.

αστο. μερικοί απλά γουστάρουνε να κόβουνε κόσμο. δε γίνεται απο 300 ατομα που δίνουνε ενα μαθημα να περνάνε οι 30. η οι 270 είναι χαζοί ή οι 30 πανε για νομπελ.

 

 

Από την στιγμή που κριτήριο αξιολόγησης για το αν είναι η όχι σωστή η διαδικασία εξέτασης είναι τα ποσοτικά νούμερα τότε απάντησες μονος σου...

 

και ναι εμενα δεν θα μου έκανε εντύπωση από τα 300 οι 270 να είναι εντελώς ΑΣΧΕΤΟΙ και οι 30 απλά κάτι να σκαμπάζουν.. γιατί αλλιώς δεν θα είχαμε αυτά τα χαλια ούτε στην βιομηχανία ούτε σαν νοοτροπία (στους δρόμους οι οδηγοί, στα πάρκα με τα σκουπίδια κτλ κτλ κτλ) ούτε θα ψηφίζαμε τόσα χρονια ότι ψηφίζαμε...

 

Αστερόπη γενικά έχεις δίκιο και συμφωνώ μαζί σου. Αλλά το παράδειγμα που είπες με τα διανύσματα είναι λάθος. Έχεις δυο διανύσματα, ένα της ταχύτητας κι ένα της επιτάχυνσης. Το καθένα έχει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση (φορά και διεύθυνση). Αν λοιπόν είναι πάνω στον ίδιο φορέα και έχουν αντίθετη φορά, μπορείς να πείς ότι είναι αντίρροπα. Δεν έχει να κάνει ότι είναι για διαφορετικά μεγέθη. Είναι και τα δυο διανύσματα.

Δεν μπορείς βέβαια να τα προσθέσεις, επειδή είναι για άλλο μέγεθος το καθένα. Θα μπορούσες να τα προσθέσεις δηλαδή, αλλά το συνιστάμενο διάνυσμα δε θα ήταν τίποτα (ούτε ταχύτητα ούτε επιτάχυνση). Αλλά να τα συγκρίνεις ώς προς την κατεύθυνση μπορείς.

 

 

Για την φυσική δεν είναι αντίρροπα... και ναι είπα γλωσσικά αν το δει κανεις (ετυμολογία της λέξης αντίρροπος) τότε ναι μπορεί να τα πει..

 

Επειδή όμως τα αντίρροπα διανύσματα πρέπει να πληρούν ορισμένες ιδιότητες (μέσα σε αυτές και αυτή των αλγεβρικών πράξεων) δεν γίνεται να τα ονομάζουμε αντίρροπα.

 

Ακόμη βεβαια και αν το δούμε εις βάθος λεξιλογικά δεν είναι αντίρροπα γιατί σημαίνει ότι το ένα αντιβαίνει στην ροπή του αλλου και δεν ισχύει αυτό από φυσικής άποψης.

Δημοσ.

Κοιτα αστεροπη, 80% ποσοστο αποτυχιας δειχνει και αποτυχια του καθηγητη να μεταδοσει γνωσεις , ή δειχνει οτι αλλα διδασκει και αλλα ζηταει.

Δημοσ.

προφανώς και τα νούμερα λενε κάτι για την εξέταση. και δε συμβαινει σε ενα μάθημα. συμβαινει σε πολλά και στα ίδια κάθε χρόνο.

είναι παραδείγματα που βγάζουνε μάτι. είναι μαθήματα που είναι βαριά, παρακολουθεί κόσμος και περνάει το 15-20%. βλέπεις οτι υπαρχει πρόβλημα όταν ο άλλος που ξέρεις οτι ασχολήθηκε όλη τη χρόνιά και διάβασε, κόπηκε ή πήρε ενα 5.

 

σήματα. ήταν ενας τύπος που είχε μαζέψει 1100 ατομα. ναι. ενα μάθημα το χρώσταγαν 1100 ατομα. εβαζε ο τυπος θέματα που δε τάλυνε κανενας, όταν άλλαξε ο καθηγητής και έγινε σκούπα βγάζανε αναμνηστικές φωτογραφίες, τέλος εποχής κτλ...

 

είναι καθαρά στον άνθρωπο. αλλοι κανουνε μετριας δυσκολίας στο μάθημα και βάζουν μετρια δύσκολα, άλλοι κάνουνε φυσιολογικο μάθημα και βάζουνε θεματα που δε ταχεις δει ουτε στο ονειρο σου.

 

άλλοι σου κοβουνε ολοκληρο 3 σελίδες θέμα για αριθμητικό λάθος γιατι "είσαι μηχανικός και δεν επιτρεπεται να κανεις λάθος".(τοχει πει καθηγητής) ντάξει να το καταλάβω ότι δεν πρεπει να κάνω λάθος. αλλά δωσε 1 μονάδα στις 3 για το υπόλοιπο...

 

δε λεω ότι θέλω ευκολα θέματα. λεω να βάλει κάτι ανάλογο με αυτο που έχει κάνει στο αμφιθέατρο. κάνε δύσκολο βάλε δύσκολο. μην κάνεις μπουρδες και ζητάς άλλα για άλλα...

Δημοσ.

Κοιτα αστεροπη, 80% ποσοστο αποτυχιας δειχνει και αποτυχια του καθηγητη να μεταδοσει γνωσεις , ή δειχνει οτι αλλα διδασκει και αλλα ζηταει.

 

η δειχνει οτι το μαθημα ειναι δυσκολο η ακαταλληλο για το επιπεδο του μεσου φοιτητη της σχολης.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...