Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα , σκεφτομαι μεσα στο καλοκαιρι να παρω ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο (ειμαι 22 χρονων)

μεχρι τωρα κινουμουν με αυτοκινητα συγγενων.

 

θελω να μαθω τι εξοδα θα εχω πανω κατω και καθε ποσο καιρο ?

 

οσο αφορα το αμαξι το ευρος τιμης θα ειναι 3 με 4.000 ευρω , θελω να ειναι χρονολογια 2000 και μετα , 1400-1600cc

και οσο γινεται να μην εχει και πανακριβα ανταλακτικα, service

 

Μεχρι τωρα μου αρεσαν τα Alfa romeo 147 , fiat punto sporting , fiat grande punto (αλλα ξεφευγει λιγο η τιμη σε αυτο)

, Seat ibiza

 

opel corsa , huyndai (γενικα) , peugeot 206 , citroen xsara δεν μου αρεσουν

 

Προτεινετε να παω σε κατι ακριβοτερο και να δινω δοσεις?

  • Απαντ. 39
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ιταλικα γερμανικα ακριβα σερβις

γιαπωνεζικα κορεατικα αν δε τα πας σε εξουσιοδοτημενα ειναι τσαμπα η συντηρηση.

 

θα λεγα να αποφυγεις πανω απο 1.33 litra Κινητηρα.

πολυ ακριβα τελη.

Δημοσ.

ιαπωνα και 1.3 max..οπως λεει και ο φιλος απο πανω.θα ξεχαστεις απο ανταλλακτικα και δεν θα εχεις προβληματα.

Δημοσ.

Καταρχην τα εξοδα τα κλασικα τελη-ασφαλεια τα ξερεις φανταζομαι.

 

Υποψιν οτι οταν αγορασεις μεταχειρισμενο πιθανοτατα να χρειαστουν συντομα αρκετα εξοδα, πχ μεγαλο σερβις, λαστιχα κτλ.

Το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να πας το αυτοκινητο πριν το αγορασεις για ελεγχο.

Καταρχην να δεις οτι δεν εχει προβληματα και να σε ενημερωσουν για τι μπορει να χρειαστει μελλοντικα.

Δημοσ.

όταν διαθέτεις 3-4κ δεν πας σε 1400-1600.

 

όπως σου είπαν και οι παραπάνω αλλά εγώ θα έλεγα καλύτερα μέχρι 1200. αν και 1200-1300 η διαφορά είναι μικρή (600€ στο τεκμήριο).

 

πιστεύω θα το ξέρεις πως το δύσκολο δεν είναι να αγοράσεις ένα αμάξι αλλά να το συντηρήσεις.

έχε υπόψην πως ένα 1200-1300 χωρίς καν να το κινήσεις 1 εκατοστό θέλει 500€/χρόνο.

 

 

είμαι της άποψης πως ποτέ δεν αγοράζουμε κάτι με δόσεις -δάνειο αν δεν υπάρχει λόγος ανάγκης. ειδικά αυτή την εποχή

Δημοσ.

Γνώμη μου μακριά από ιταλικά για 2 λόγους:

Ακριβά ανταλλακτικά και ακριβή συντήρηση.

+1 σε όσους πρότειναν ιάπωνα και αφού έχεις και την επιλογή για λίγο παραπάνω χρήματα μπορείς να πάρεις κάτι σε suzuki swift, είχα 2 στο σύνολο ένα του 2000 το οποίο το πούλησα το 2008 με 150000χλμ και δεν μου έβγαλε σχεδόν τίποτα εκτός από τα βασικά δηλαδή τακάκια, δίσκο πλατό και δισκόφρενα και κάτι άλλα ψιλά (και δεν είμαι και ο καλύτερος οδηγός)και ένα του 2008 το οποίο το πούλησα το Σεπτέμβρη του 2011 με 48000χλμ και δεν μου έβγαλε απολύτος τίποτα εκτός από τακάκια και ο λόγος που το πούλησα ήταν για να πάρω άλλο.

Επίσης τα ιαπωνικά έχουν αξία μεταπώλησης.

Δημοσ.

Γνώμη μου μακριά από ιταλικά για 2 λόγους:

Ακριβά ανταλλακτικά και ακριβή συντήρηση.

 

 

Από πότε τα Punto που κοιτάζει έχουν ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση;

Ακόμα και η 147 πέρα από την κατανάλωση αν ξέρεις 2 πράγματα έχει φυσιολογικό κόστος συντήρησης.

Δημοσ.

Από πότε τα Punto που κοιτάζει έχουν ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση;

Ακόμα και η 147 πέρα από την κατανάλωση αν ξέρεις 2 πράγματα έχει φυσιολογικό κόστος συντήρησης.

Για τα punto και συγκεκριμένα το sporting έχω ένα φίλο ο οποίος έπαθε ζημιά 600 στο σασμάν και χωρίς καθόλου ζόρισμα ξαφνικά έσπασε.

Γενικά όσα άτομα ξέρω δεν είναι και πολύ φίλοι με τα ιταλικά :)

Δημοσ.

Και από αυτά βγαίνει πως τα ιταλικά έχουν ακριβά ανταλλακτικά και συντήρηση;

Αλήθεια ήταν καινούριο το αμάξι του φίλου σου ή μεταχειρισμένο;

Εμείς πάθαμε 1500Ε ζημιά σε Rav4. Λέει κάτι;

Δημοσ.

Μεταχειρισμένο αλλά το πήρε από γνωστό που το πρόσεχε και μηχανικά αλλά και

εμφανισιακά,εντάξει δεν μπορείς να είσαι σίγουρος 100%

Σχετικά με το rav όταν λές 1500 ευρώ ζημιά τι ακριβώς έπαθε (χωρίς κανένα ύφος ειρωνία :))αλλά έτσι από απορία?

  • Moderators
Δημοσ.

Και εμενα η μανα μου εσπασε την οπισθεν σε ενα φιατ που ειχαμε, αυτο τι σημαινει; Οτι ειναι αχρηστα τα σασμαν τους; Μαλλον κατι για τη μανα μου σημαινει παρα αυτο... :rolleyes:

Δημοσ.

Από μεταχειρισμένο αμάξι κρίνουμε και δίνουμε και γνώμες(και μάλιστα για εξάρτημα που στα φίατ πρέπει να κάνεις βλακεία για να σπάσει);

 

Χάλασε ο καταλύτης πριν την ώρα του και η αντιπροσωπεία ήθελε 1500Ε.

Δημοσ.

Για τα punto και συγκεκριμένα το sporting έχω ένα φίλο ο οποίος έπαθε ζημιά 600 στο σασμάν και χωρίς καθόλου ζόρισμα ξαφνικά έσπασε.

Γενικά όσα άτομα ξέρω δεν είναι και πολύ φίλοι με τα ιταλικά :)

ειχα 3 χρονια punto μονο λαστιχα αλλαξα τωρα εχω την 147 δεν εχει βγαλει τιποτα και 3 φιλοι μου εχουν ιταλικα και δεν τους εχει βγαλει τιποτα.η φιατ εχει φτηνα ανταλακτικα .αν ενα αμαξι δεν το προσεχεις οτι και να ειναι ιταλικο γερμανικο ισπανικο θα σου βγαλει ζημιες.

Δημοσ.

ειχα 3 χρονια punto μονο λαστιχα αλλαξα τωρα εχω την 147 δεν εχει βγαλει τιποτα και 3 φιλοι μου εχουν ιταλικα και δεν τους εχει βγαλει τιποτα.η φιατ εχει φτηνα ανταλακτικα .αν ενα αμαξι δεν το προσεχεις οτι και να ειναι ιταλικο γερμανικο ισπανικο θα σου βγαλει ζημιες.

 

το θεμα ειναι ποσα χιλιομετρα κανεις φιλε μου αμα το μετακινεις η οχι.

fiat panda απο το 2005 το εχουμε σαν 2ο αμαξι στην οικογενεια πατερας-μητερα και μας εχει πεθανει στα προβληματα και εχει 35.000 χλμ.

 

απο το 2008 που πηρα επομου το Mitsubishi lancer 99 απο 95.000 χλμ Που ειχε εως σημερα εχει 150.000 τι εχει ζητησει? μονο λαδια.

 

τυχαιο?

  • Moderators
Δημοσ.

Τα panda γενικα εχουν πολλα προβληματα.

Αντιθετως σε grande punto/bravoII δεν εχει ακουστει κιχ.

Και στα παλια πουντακια (mkII) παλι δεν ειχε ακουστει κατι το ιδιαιτερο εκτος απ την ηλεκτρικη υποβοηθηση του τιμονιου.

 

Παντως εχει πλακα να μαζευω αντιδρασεις οταν λεω οτι εχω Lancia με 320.000km κλεισμενα B) [και φυσικα οχι με τους gruppo κινητηρες, αλλα τους παλιους]

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...