Προς το περιεχόμενο

Δισκόπλακες- τακάκια για honda civic 2002


wind25

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και πάλι...

 

Έχω ένα honda civic 2002 sedan και εφτασε ο καιρος του να αλλαξω δισκοπλακες...επειδη στην αντιπροσωπεια ζηταν οπως παντα οτι θελουν...θα ηθελα να ρωτησω αν κανενας έχει το αμαξι αυτο και εχει τυχον αλλαξει δισκόπλακες..τι προτείνει να βάλω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα σε brembo εαν δεν κανω λαθος πρεπει να βγαινουν γυρω στα 150-220 ευρω αναλογα το καταστημα η τρυπητες-χαρακτες.

τωρα για τακακια μπορεις να βαλεις ferodo μεσαια σκληροτητα και θα εισαι κομπλε.

παντως με της brembo δισκοπλακες θα δεις μεγαλη διαφορα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν είσαι τυπικός χρήστης του αυτοκινήτου, θα βάλεις τα φθηνότερα που θα βρείς.

Δεν εχει νόημα να δώσεις 150-200ε για δισκόπλακες μπρέμπο φίλε κεζαρ.

 

Για τα τακάκια, οκ θα συμφωνήσω. Αλλά όπως προείπα, αναλόγως την χρήση.

 

ΑΝ θες πραγματική βελτίωση στο φρένο, μπορείς να αλλάξεις δαγκάνες απο ένα μεγαλύτερο μοντέλο, που τυχόν ταιριάζει. Τότε, αξίζει να διαθέσεις τα 200-300ε. (το ποσό στη τύχη,μιας και για χοντα, δε γνωρίζω. Αλλά σίγουρα μπορεις σε μαντράδες,φόρουμ της χόντα να βρείς εύκολα).

 

Γενικότερα,αν εχει μεσαίο,σκληρό τακάκι (αγωνιστικό) η δισκόπλακα ειναι αναλώσιμη και καλύτερα να βάζεις φθηνές εώς μεσαίας κατηγορίας.

 

(οσο για τις χαρακτές-τρυπητες της μπρέμπο, ε΄χω ξαναπεί πως εχει βοήξει ο τόπος, πως πάμπολλοι στην ελλάδα παίρναν τις απλές και τις τρυπούσαν/χαράσαν σε μηχανουργεία,αλλά άλλη κουβέντα αυτή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν είσαι τυπικός χρήστης του αυτοκινήτου, θα βάλεις τα φθηνότερα που θα βρείς.

Δεν εχει νόημα να δώσεις 150-200ε για δισκόπλακες μπρέμπο φίλε κεζαρ.

 

Για τα τακάκια, οκ θα συμφωνήσω. Αλλά όπως προείπα, αναλόγως την χρήση.

 

ΑΝ θες πραγματική βελτίωση στο φρένο, μπορείς να αλλάξεις δαγκάνες απο ένα μεγαλύτερο μοντέλο, που τυχόν ταιριάζει. Τότε, αξίζει να διαθέσεις τα 200-300ε. (το ποσό στη τύχη,μιας και για χοντα, δε γνωρίζω. Αλλά σίγουρα μπορεις σε μαντράδες,φόρουμ της χόντα να βρείς εύκολα).

 

Γενικότερα,αν εχει μεσαίο,σκληρό τακάκι (αγωνιστικό) η δισκόπλακα ειναι αναλώσιμη και καλύτερα να βάζεις φθηνές εώς μεσαίας κατηγορίας.

 

(οσο για τις χαρακτές-τρυπητες της μπρέμπο, ε΄χω ξαναπεί πως εχει βοήξει ο τόπος, πως πάμπολλοι στην ελλάδα παίρναν τις απλές και τις τρυπούσαν/χαράσαν σε μηχανουργεία,αλλά άλλη κουβέντα αυτή).

επειδη τυχαινει να της εχω της δισκοπλακες και επειδη φοραμε ακριβως της ιδιες με το honda civic 2002 σε πληροφορω οτι οι δικες του στοιχιζουν απο 70-110 ευρω να της αγορασεις.

της δικες μου brembo της πηρα 140 ευρω. απο τον αντιπροσωπο θεσσαλονικη .εδω τα μερικα μαγαζια της πουλανε 160 180 και 200.

σε πληροφορω οτι εχει μεγαλη διαφορα στο θεμα φρεναρισματος με της απλες που φοραμε τωρα τα 2 μοντελα τα οποια ειναι ιδια.

 

 

οσο για την βελτιωση φρενων τι λες για δαγκανα? 400+ ευρω? δισκοπλακες 250+ εχουμε φτασει ηδη τα 650 ευρω.που κολλαει η βελτιωση τον φρενων σε τιμη 650 ευρω απο τα 150-200 που αναφερα εγω.

 

αξιζει να δωσεις 50 ευρω παραπανω να παρεις κατι καλυτερο παρα να παρεις το ιδιο ξανα.

το θεμα ειναι οτι θα δει διαφορα δοκιμασμενο απο εμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εσύ έκανες εκτενείς δοκιμές, στα ίδια μέτρα φρεναρίσματος, με τα ίδια λάστιχα, στα ίδια επίπεδα πρόσφυσης και είδες οτι φρενάρεις...νωρίτερα με τις μπρέμπο;

Η είδες οτι στα παρατεταμένα 30 πχ φρεναρίσματα, το τακάκι δε σαπούνιασε και η μπρέμπο είχε καλύτερη συμπεριφορά απο την μανίσια δισκοπλακα;

 

Μεγάλη διαφορά,μάλιστα...

 

Δηλαδή εγώ που απο 247 δισκο, άλλαξα δαγκάνες σε 266 δίσκο, τύπου Α (ειδική κατεργασία για συνεχόμενα φρεναρίσματα,αλλά άστο απ'εξω αυτό) με ferodo DS 2500, μετά σε DS 3000 τι θα έπρεπε να πώ;

Και κατέληξα εντέλει σε τετραπίστονα 290μμ.

 

Αγαπητέ φίλε, να γνωρίζεις, πως πολλές φορές νομίζει κανείς πως κάτι που έβαλε κάνει δουλειά...Είναι απλώς ψυχολογικό.

 

Εμμένω, πως αν θέλει καλύτερο φρενάρισμα, να πάρει ένα σπορ τακάκι και μανίσιους δίσκους.ΔΕΝ υπάρχει λόγος για μπρέμπο,ΑΡ και πάει λεγοντας. Ειδικότερα αν δεν το "κυνηγάει".

 

Υ.Γ. είναι δυνατόν ένα σετ δαγκάνες απο εργοστασιακό μοντέλο μεγαλύτερο απο ένα παλιατζή να έχει 400+ ευρώ;;; Πάω πάσο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

για τι μοντελο μιλαμε εκανες αυτες της αλλαγες?

ελπιζω να εχεις δει ποτε πως ειναι οι δισκοπλακες του civic-lancer 98-2004 και τα λες αυτα.

και πως αντιδραει στο φρεναρισμα του.

εγω δεν μιλαω για αλλα μοντελα μιλαω για το συγκεκριμενο το οποιο το εχω στα χερια μου και ειναι ακριβως το ιδιο.

εαν ηταν και δεν το ηξερα το μοντελο και δεν ειχα κανει αυτη την αλλαγη δεν θα μιλαγα.

πιστεψε με η brembo σε σχεση με την απλη που εχουμε πανω εχει μεγααααααααααααααλη διαφορα.

και ναι με 1 δισκοπλακα κανεις διαφορα στο συγκεκριμενο αμαξι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε σιτροέν σαξό. Δοκιμασμένα σε ακραίες συνθήκες οδήγησης, όχι βόλτες στη πόλη.

 

Και οχι, με μια δισκόπλακα, δεν κάνεις διαφορά σε κανένα αμάξι. Τουλάχιστο όχι εμφανή. Παρόλα ταύτα, μπορεί ο φίλος να αποφασίσει και να πράξει ότι νομίζει.

Δικά του τα χρήματα.

(διατηρώ μια επιφύλαξη,αν οι εργοαστασιακές ειναι μη αεριζόμενες,αλλά και πάλι...2 ματς)

 

Και θαρρώ πως έχω μια αντικειμενική άποψη,μιας και εχω ξοδέψει κάνα 2000ε συνολικά σε "φρενα" και δοκιμές.

 

Υ.Γ. οτι και να λέμε πάντως, ειναι τα μονα χρήματα που αξίζουν μεχρι και το τελευταίο ευρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σκεψου οτι ειναι καπως ετσι. 1858517_0_n.jpg

τι αεριζομενες. ενας μεταλλικος δισκος ισα ισα να πιανει.χαχαχα

για αυτο σου λεω ειδα μεγαλη διαφορα.

και με τα μεσαια τακακια της ferodo για το μοντελο μου.θα σου πω σε λιγες μερες ποια ακριβως πηρα.σε συγκριση με αυτα που εβαζα κατι γερμανικα ειναι λιγο ποιο μαλακα της ferodo.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον...το αμαξι το εχω για νορμαλ χρηση...απλα στην χοντα για δισκοπλακες τακακια ζητανε 290 ευρω..!!!!!!!!!!!!!αν εχουν το θεο τους...

κ για αυτο το λογο κοιταω καπου αλλου..

για τις brembo με τακακια ferodo τις βρηκα 180 ολα μαζι...γιατι ειναι απο φιλο που μου κανε προσωπικα καλη τιμη...

κ ενας γνωστος που ασχολειται χρονια μου ειπε οτι θα δω αρκετη βελτιωση σε σχεση με πρωτα...

κ ειλικρινα οσοι εχουν οδηγησει το αμαξι αυτο..ξερουν οτι απο φρενα δεν ειναι και το καλυτερο...

 

επισης μου ειπαν για τις niparts αν τις λεω σωστα..παλι με τακακια ferodo...sta 140...μικρη η διαφορα πιστευω...!!

 

οδηγουμε προς brembo...απλα επειδη το αμαξι ειναι αυτοματο σκεφτομαι μηπως θα "τρωει" γρηγορα τα τακακια...

 

δεν μου ανεφεραν κατι για τρυπητες ή χαρακτες...μηπως ειναι απλες σαν αυτες που ειχα????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κοιτα σε brembo εαν δεν κανω λαθος πρεπει να βγαινουν γυρω στα 150-220 ευρω αναλογα το καταστημα η τρυπητες-χαρακτες.

τωρα για τακακια μπορεις να βαλεις ferodo μεσαια σκληροτητα και θα εισαι κομπλε.

παντως με της brembo δισκοπλακες θα δεις μεγαλη διαφορα.

 

Αν δεν έχει σκοπό να κάνει σκληρή χρήση των φρένων το να βάλει τρυπητούς δίσκους δεν είναι οτι καλύτερο γιατί κατα γενική ομολογία οι τρυπητοί δίσκοι φθείρονται (ραγίζουν συγκεκριμένα εκεί που εχει τις τρύπες) πολύ ποιο γρήγορα απο τους κανονικούς.

Οι τρύπες η μοναδική δουλειά που κάνουν είναι οτι ψύχουν τον δίσκο ταχύτερα, έτσι ώστε να έχεις λιγότερες απώλειες σε συνεχή φρεναρίσματα (σε συνθήκες πίστας δηλαδή ή γρήγορης οδήγησης σε κατάβαση βουνού) οι χαράξεις είναι για να καθαρίζουν το τακάκι (και άρα το φθειρουν γενικότερα).

Ένας δίσκος κανονικός με έναν τρυπητό και χαραγμένο δεν θα πρέπει να έχουν καμία διαφορά στο πρώτο φρενάρισμα.

Επίσης ο δίσκος που παραθέτεις και όπως λέει και ο kanesaxo είναι αεριζόμενος, αν μιλάμε για 1.4 honda είναι κάτι παραπάνω απο αρκετός για νορμάλ συνθήκες οδήγησης.

 

 

Δηλαδή εγώ που απο 247 δισκο, άλλαξα δαγκάνες σε 266 δίσκο, τύπου Α (ειδική κατεργασία για συνεχόμενα φρεναρίσματα,αλλά άστο απ'εξω αυτό) με ferodo DS 2500, μετά σε DS 3000 τι θα έπρεπε να πώ;

Και κατέληξα εντέλει σε τετραπίστονα 290μμ.

 

Οι περισσότεροι saxoralaκηδες κάνετε πάντα το ίδιο λάθος, βγάζετε τα άθλια 247 που έχετε και πάτε στα επίσης άθλια 266, αντί να προτιμήσετε τα 282 του 306gti/xsara vts. Να υποθέσω λόγω μαμίσιας (14άρας) ζάντας?

Τώρα τα 290 που φοράς τι είναι? Δαγκάνες απο 406v6 με 290 δίσκους ή 4pot brembos? 16άρα ή 15άρα?

 

 

οδηγουμε προς brembo...απλα επειδη το αμαξι ειναι αυτοματο σκεφτομαι μηπως θα "τρωει" γρηγορα τα τακακια...

 

δεν μου ανεφεραν κατι για τρυπητες ή χαρακτες...μηπως ειναι απλες σαν αυτες που ειχα????

 

Τα τακάκια δεν τα φθήρει το κιβώτιο, τα φθείρει το πετάλι των φρένων (κάθε φορά που το πατάς). Άρα είτε αυτόματο είτε σειριακό, είτε κανονικό κιβώτιο να έχεις η φθορά είναι η ίδια.

180 για brembo δίσκους και ferodo τακάκια είναι σχετικά καλή τιμή.

 

Αν σώνει και καλά θες να κάνεις κάτι και να βελτιωσεις κάπως την αίσθηση φρεναρίσματος το καλύτερο που μπορείς να κάνεις (ειδικά τώρα το καλοκαίρι) είναι σωληνάκια υψηλής πίεσης (ή αεροπορικού τύπου) για τα φρένα σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το εχω ακουσει αυτο για τα σωληνακια αλλα δεν το γνωριζω καθολου σαν θεμα..

 

εννοειται οτι το σασμαν δεν παιζει ρολο..απλα το ανεφερα διοτι με το αυτοματο πρεπει να ξερεις δεν εχεις την ταχυτητα που σε κραταει οταν αφησεις το γκαζι οπως σε ενα χειροκινητο...με αποτελεσμα η χρηση του φρενου να ειναι αρκετα μεγαλυτερη...αρα πιο γρηγορη φθορα στα τακακια κατα κυριο λογο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

λοιπον...το αμαξι το εχω για νορμαλ χρηση...απλα στην χοντα για δισκοπλακες τακακια ζητανε 290 ευρω..!!!!!!!!!!!!!αν εχουν το θεο τους...

κ για αυτο το λογο κοιταω καπου αλλου..

για τις brembo με τακακια ferodo τις βρηκα 180 ολα μαζι...γιατι ειναι απο φιλο που μου κανε προσωπικα καλη τιμη...

κ ενας γνωστος που ασχολειται χρονια μου ειπε οτι θα δω αρκετη βελτιωση σε σχεση με πρωτα...

κ ειλικρινα οσοι εχουν οδηγησει το αμαξι αυτο..ξερουν οτι απο φρενα δεν ειναι και το καλυτερο...

 

επισης μου ειπαν για τις niparts αν τις λεω σωστα..παλι με τακακια ferodo...sta 140...μικρη η διαφορα πιστευω...!!

 

οδηγουμε προς brembo...απλα επειδη το αμαξι ειναι αυτοματο σκεφτομαι μηπως θα "τρωει" γρηγορα τα τακακια...

 

δεν μου ανεφεραν κατι για τρυπητες ή χαρακτες...μηπως ειναι απλες σαν αυτες που ειχα????

 

υπαρχουνε και χαρακτες και τρυπητες και απλες σαν αυτες που εχουμε τωρα. εαν δεν κανω λαθος η απλες της brembo με της χαρακτες πρεπει να ειναι γυρω στα 30 ευρω διαφορα.τοσο μου ειχανε πει πριν 2μιση χρονια.

 

επελεξε αυτο το σετακι και πιστεψε με διαφορα θα δεις μεγαλη.βαλτες και πες μας εντυπωσεις.

πιστεψε με γνωριζω το φρεναρισμα στο δικο σου αμαξι πως ειναι.ποιο αργο και απο το replay και εγω αυτα τραβουσα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι περισσότεροι saxoralaκηδες κάνετε πάντα το ίδιο λάθος, βγάζετε τα άθλια 247 που έχετε και πάτε στα επίσης άθλια 266, αντί να προτιμήσετε τα 282 του 306gti/xsara vts. Να υποθέσω λόγω μαμίσιας (14άρας) ζάντας?

Τώρα τα 290 που φοράς τι είναι? Δαγκάνες απο 406v6 με 290 δίσκους ή 4pot brembos? 16άρα ή 15άρα?

 

Ε όχι και λάθος τα 266, είσαι υπερβολικός. Τα 266 με ένα σωστό τακάκι, είναι η χρυσή τομή για το βάρους του κουβά μας. Εγώ απο όλες τις δοκιμές, κατέληξα πως τα 266 με Ds3000 είναι η χρυσή-μέση λύση, για αναρτώμενο βάρος και απόδοση.

Στη τελική, το αυτοκίνητο είναι 900 κιλά, σιγά τα ωά.

Τα 283 έχουν πολύ βάρος, οπότε, καλύτερα είναι να πάει κανείς στα πάμφνα 4πίστονα που αναφέρεις.

Ναι αυτά είχα, και επιμένω πως είναι περισσότερο μούρη, παρά απόδοση. Ναι μεν ήταν καλά φρένα, ΑΛΛΑ είναι τα πιο φθηνά 4ποτ, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Καμμία σχέση με αμιγώς αγωνιστικά 4ποτ, αλλά και καμμία σχέση το κόστος. Πχ σε αγωνιστικά με τα ΑΡ της πεζό σπορτ με "μόλις" 270 δίσκο τα επίπεδα πέδησης ήταν κλάσεις ανώτερα απο τς 4ποτ του 406. (σε 14ρα).

Εγώ γενικότερα είχα πάντοτε 15ρες (λόγω του οτι είχα 12 ζάντες).

 

Γι'αυτό όποιος παίρνει σαξόραλλο σήμερα (υπάρχουν ακόμη καμμένοι) του προτείνω να πάει σε 266 με καλό τακάκι-δίσκο. Τα υπόλοιπα ειναι υπερβολή και μούρη. (εκτός αν μιλάμε για φουλ πίστα,κατάβαση βουνού κτλ).

 

Υ.Γ. και αυτο περί αθλίων 247, εινα λίγο υπερβολικό επίσης. Μη ξεχνάς πως επί σειρά ετών τα Ν/2 τρέχουν με 247 λόγω περιορισμού ομολογκασιόν στα ράλλυ και σε ειδικές φουλ κατηφόρα. (τα φειςλιφτ τρέχουν με 266). Οπότε το να τα λέμε "εμείς" άθλια είναι λίγο...γραφικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...