MiDi_MiLiZ Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Μη το κουράζουμε, την ανεργία στην Ελλάδα την μετρά η Στατιστική. ...επειδη το λες εσυ.- ehm .. Σου ειπα 3 φορες πως βγαινουν τα νουμερα, σου παρεθεσα λινκ και επιμενεις με αοριστες επικλεισεις στο τιποτα (μη το κουραζουμε/εχω την εντυπωση/ετσι οπως το λεω εγω ειναι κλπ).
DrLo Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 ...επειδη το λες εσυ.- ehm .. Σου ειπα 3 φορες πως βγαινουν τα νουμερα, σου παρεθεσα λινκ και επιμενεις με αοριστες επικλεισεις στο τιποτα (μη το κουραζουμε/εχω την εντυπωση/ετσι οπως το λεω εγω ειναι κλπ). οκ, έτσι έιναι.
pournaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 http://www.enikos.gr/society/57053,Epese_apo_thn_Akropolh.html http://gr.news.yahoo.com/%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B5-31%CF%87%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-060702739.html καλή σας ημέρα... ΜΑλιστα, δηλαδη αν ζουσαμε μονιμα με μισθους βουλγαριας, η κινας, η ειχαμε τα καθημερινα της σομαλιας και της ουγκαντας, προφανως και θα ημασταν ολοι αυτοκτονημενοι... Καλη ολη αυτη η τραγικοτητα, αλλα αρχιζει να φτανει στα ορια του λαϊκιστικου, καθε φορα που μεταδιδεται μια αυτοκτονια, να την αποδιδουμε στην κριση και στο οικονομικο προβλημα που αντιμετωπιζε ο παθων. Ποσο δε μαλλον οταν ας πουμε ο 42χρονος ηταν (γιατι απο οτι ακουσα τελικα υπεκυψε), εργαζομενος υπαλληλος σε τραπεζα. 1
tritonas00 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Καλη ολη αυτη η τραγικοτητα, αλλα αρχιζει να φτανει στα ορια του λαϊκιστικου, καθε φορα που μεταδιδεται μια αυτοκτονια, να την αποδιδουμε στην κριση και στο οικονομικο προβλημα που αντιμετωπιζε ο παθων. Ποσο δε μαλλον οταν ας πουμε ο 42χρονος ηταν (γιατι απο οτι ακουσα τελικα υπεκυψε), εργαζομενος υπαλληλος σε τραπεζα. +1 Πεπατημενη νεοελληνιστικη καταστροφολογια.
KleKoR Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 νταξει λαικισμός... οκ... από κορώνες άλλο τίποτα... οι άνεργοι λαικισμός... οι άστεγοι λαικισμός... τα συσσίτια λαικισμός... οι αυτοκτονίες(η αύξηση τους ξεκάθαρο αποτέλεσμα της κρίσης) λαικισμός... Ο ΑΝΤΙ- ΛΑΙΚΙΣΜΟΣ , το πρώτο καταφύγιο του δημαγωγού Λαικισμός η αδύνατη όψη ορισμένων προοδευτικών πολιτικών. του Γαλαξιάρχη Κατά καιρούς αναβιώνει το τέρας του λαϊκισμού, ως η μαμμή όλων των δεινών αυτού του τόπου. Με τη διαφορά ότι ο λαϊκισμός, ως εργαλείο, είναι διαχρονικός και πανταχού παρών στην άσκηση εξουσίας. Αντιθέτως, ο αντιλαϊκισμός είναι ένα δημαγωγικό ιδεολόγημα, που χρησιμοποιείται κατά κόρον από την αστική τάξη, είτε όταν απειλούνται τα συμφέροντά της, είτε για τις άμεσες επιδιώξεις της που θέλει να τις παρουσιάσει ως παλαϊκό διακύβευμα. Σήμερα ενυπάρχουν και οι δύο αυτές συνθήκες. Σήμερα ο χρόνος είναι πιο πιεστικός εχθρός, από τον εχθρό λαό. Σήμερα οι δημαγωγοί, με όλες τους τις δυνάμεις, (ξανα)ρίχουν τον αντιλαϊκισμό, αυτόν τον ανεστραμμένο λαϊκισμό, στη μάχη. Σύμφωνα με τον Ερνέστο Λακλάου, ομότιμο καθηγητή Πολιτικής Θεωρίας στο Πανεπιστήμιο του Εσεξ και κορυφαίο μελετητή του λαϊκισμού παγκοσμίως, ο λαϊκισμός δεν έχει ούτε ιδεολογικό, ούτε ηθικό πρόσημο, παρά μόνο έναν κοινό στόχο, ανεξάρτητα από το ποιος τον χρησιμοποιεί: «τη διχοτόμηση του κοινωνικού πεδίου ανάμεσα στους “προνομιούχους” και τους “μη προνομιούχους”. Ο λαϊκιστής απευθύνεται στους τελευταίους –παρακάμπτοντας το θεσμικό πλαίσιο της κοινωνίας– και ζητά την υποστήριξή τους, ώστε να ανατραπεί το υπάρχον “κατεστημένο”. Αυτή είναι κλασική μορφή του λαϊκισμού». Λαϊκισμό κατά συνέπεια θα ασκήσει και η δεξιά και η αριστερά, με μόνο κριτήριο τον ορισμό του εκάστοτε “μη προνομιούχου”. Έτσι λοιπόν, λαϊκισμός είναι η άκρατη υποστήριξη κάθε συνδικαλιστικού αιτήματος, είτε εξυπηρετεί είτε όχι τα πραγματικά ταξικά συμφέροντα των εργατών. Λαϊκισμός είναι η εξίσωση της ιδιοκτησίας με την εργασία και της συντεχνίας με την τάξη. Λαϊκισμός είναι η καταφυγή σε φιλολαϊκά συνθήματα που αγγίζουν αποκλειστικά το θυμικό, προκειμένου να εξασφαλιστεί κομματική πελατεία. Λαϊκισμός είναι να κρύβεις τις δύσκολες αποφάσεις και να τις αντικαθιστάς με ευκαιριακές υποσχέσεις δίχως αντίκρυσμα. Λαϊκισμός είναι να στριμώχνεσαι κάτω από το πανό και να κραυγάζεις στην ντουντούκα, για να εξασκήσεις απεργιακό… μάρκετινγκ. Λαϊκισμός όμως είναι και το κλάμα του εργοστασιάρχη και βιοτέχνη που μετέφερε το τσιφλίκι του στους φορολογικούς παραδείσους των Βαλκανίων και τώρα οδύρεται για την κρίση. Είναι η πατριωτική κορώνα του εφοπλιστή που χτίζει καράβια στην Κίνα και τα σημαιοστολίζει στον Παναμά. Είναι η εθνική παρόλα του ραντιέρη, το ομόψυχον του μεγαλοϊδιοκτήτη και το όμαιμον του εκμεταλλευτή της μαύρης εργασίας των μεταναστών. Είναι η επίκληση του πολιτικού πολιτισμού από μεγαλοαπατεώνες και οικογενειοκράτες των σαλονιών της εξουσίας. Είναι η καταδίκη του κλούβιου αβγού από διανοουμενίστικες οξυζεναρισμένες κεφαλές. Είναι οι κραυγές ομοψυχίας από καρεκλοκένταυρους πανεπιστημιακούς. Είναι και το μακρύ δάχτυλο που σου κουνούν επιδεικτικά στο μάτι γραβατοφόροι κάτοχοι στιλπνών… Mont Blanc. Λαϊκισμός είναι η επιλεκτική θεσμολαγνεία, μεγαλοϋπαλλήλων διαπλεκόμενων καναλαρχών. Είναι το κροκοδείλιο δάκρυ από παραθύρου για τη χαμένη επένδυση, τη σπασμένη βιτρίνα και τον τουρίστα σε απόγνωση. Λαϊκισμός, της κακιάς ώρας, είναι να πουλάς ελληνισμό γράφοντας τη λέξη Sky με ελληνικά γράμματα, κεφαλαία και διαλυτικά στο ιώτα. Mε λίγα λόγια, λαϊκισμός είναι κατεξοχήν ο αντιλαϊκισμός ως επικοινωνιακό προϊόν ευρείας κατανάλωσης. Ακριβώς διότι χρησιμοποιεί τον ίδιο μηχανισμό με το λαϊκισμό, προκειμένου να διχοτομήσει το κοινωνικό σύνολο σε προνομιούχους και μη, αντιστρέφοντας τους όρους. Αποϊδεολογικοποίηση και αποπολιτικοποίηση Σε μία θαυμάσια ανάλυση περί λαϊκισμού, ο Νικος Χρυσολωράς στην Καθημερινή, επικαλείται τα συμπεράσματα του Ερνέστο Λακλάου, προκειμένου να παρουσιάσει το δίπολο τεχνοκρατισμού (θεσμικότητας)-λαϊκισμού. Λαμβάνοντας ως δεδομένο λοιπόν, ότι ούτε ο τεχνοκρατισμός, ούτε ο λαϊκισμός -ως έννοιες- ενέχουν συγκεκριμένο πρόσημο, τοποθετεί τους δύο όρους στις πλευρές μίας ζυγαριάς καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι «στις κοινωνίες των ειδικών και των τεχνοκρατών δεν υπάρχει χώρος ούτε για πολιτική ούτε για δημοκρατία, ενώ οι κοινωνίες του ακραίου λαϊκισμού και της πλήρους απαξίωσης των θεσμών οδηγούν στη θηριωδία». Ο αρθρογράφος, στηριζόμενος στα συμπεράσματα του Λακλάου, επισημαίνει ότι η ΕΕ πάσχει από «ανισορροπία μεταξύ θεσμικής σταθερότητας και λαϊκισμού», καθώς ο άκρατος τεχνοκρατισμός μίας ανεξέλεγχτης ελίτ έχει οδηγήσει στην πάγια δογματική πεποίθηση «ότι υπάρχει μόνο ένας τρόπος να κυβερνηθεί η ΕΕ (αλλά και τα κράτη–μέλη της) και αυτός ο τρόπος είναι γνωστός μόνο στους τεχνοκράτες». Στην Ελλάδα, η μετάβαση από το λαϊκισμό στον τεχνοκρατισμό επήλθε ελαφρώς καθυστερημένα σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη. Η αλήθεια όμως είναι ότι επήλθε, και σε πλήρη αντίθεση με την πλασματική εικόνα που θέλουν να παρουσιάσουν οι (δήθεν) προοδευτικές φωνές του μεγαλοαστικού λόμπι πολιτικών και δημοσιογράφων. Αν και οι πρώτες προσπάθειες, στην τριετία της κυβέρνησης Μητσοτάκη είχαν τραγικά αποτελέσματα (κυρίως λόγω της τραγικής εκείνης διακυβέρνησης), η επάνοδος λίγα χρόνια μετά, επί πρωθυπουργίας Σημίτη, ήταν θεαματική και συντριπτική. Ο τεχνοκρατισμός επεκτάθηκε ταχύτατα με τη μορφή πολιτικής μόδας, που φοριέται από τους πολιτικά καθωσπρέπει και ώριμους ψηφοφόρους. Ένα είδος ιδεολογικού μπλέιζερ και πολιτικής γευσιγνωσίας. Η απότομη στροφή προς την τεχνοκρατική μονοκρατορία είχε ως μοιραίο αποτέλεσμα, όπως σωστά καταδεικνύει ο Λακλάου, την πλήρη αποϊδεολογικοποίηση της εφαρμοζόμενης πολιτικής και την αντικατάσταση του κοινωνικού μετασχηματισμού με μανιχαϊστικές δοξασίες περί προοδευτικού και οπισθοδρομικού, εφικτού και ανέφικτου, καλού και κακού. Μία βαθύτατα (με όλα τα καλά και τα κακά που αυτό σημαίνει) πολιτικοποιημένη κοινωνία, είτε κατέφυγε σε προτεσταντικού τύπου -και ξένες προς την πολιτική- ηθικές αξίες, είτε απομακρύνθηκε εντελώς από τις διαδικασίες συμμετοχής και ελέγχου της αστικής δημοκρατίας. Το εργατικό κίνημα ξεδοντιάστηκε και αντικαταστάθηκε από τον κομματοκρατούμενο συνδικαλισμό, ο οποίος με τη σειρά του υπηρέτησε πιστά την νέα τεχνοκρατική ελίτ. Ακόμη όμως και προκειμένου όμως να κινήσεις τις μάζες προς τη θεωρητικά αντίθετη προς το λαϊκισμό κατεύθυνση, που είναι ο τεχνοκρατισμός, χρειάζεται να χρησιμοποιήσεις τον πρώτο προς όφελος του δεύτερου. Με λίγα λόγια, να προσδώσεις λαϊκίστικες προεκτάσεις στη θεσμικότητα. Εδώ λοιπόν έρχεται ο αντιλαϊκισμός, που χρησιμοποιήθηκε κατά κόρον την εποχή που ο Σημίτης ανεξέλεγχτα ενέτασσε τη χώρα στην καρδιά της ευρωκαπιταλιστικής ελίτ: την ευρωζώνη. Την εποχή που κανείς δε γνώριζε την ουσία της ενιαίας νομισματικής πολιτικής, καθώς το κοινό νόμισμα διαφημιζόταν ως μία ευκολία για ταξίδια και ψώνια στις χώρες της ευρωζώνης. Την περίοδο που κανείς δεν έδινε σημασία στο τίμημα των χαμηλών επιτοκίων και της χωρίς ασφαλιστικές δικλείδες ένταξης στο ακραία ανισόρροπο ανταγωνιστικό πεδίο της λεγόμενης “ευρωπαϊκής οικογένειας”. Ο αντιλαϊκισμός αυτός, υπήρξε μία ακραία μορφή λαϊκισμού με μεταρρυθμιστικό και προοδευτικό μανδύα. Η αποϊδεολογικοποίηση επήλθε με της επιβολή της ένταξης σε μία τρέντι πραγματικότητα. Ο ευρωσκεπτικισμός βαφτίστηκε οπισθοδρομισμός. Η ταξική ανάλυση, ξύλινη γλώσσα. Οι εργατικοί αγώνες, συντεχνιακός υπερσυντηρητισμός. Το κοινωνικό κράτος, σοβιετικό απολίθωμα. Και οι κοινωνικοί αγώνες, μαύρη αντίδραση (αργότερα γνωστή και ως “μυωπικός αριστερισμός”). Το αναποδογύρισμα των εννοιών, δεν οδήγησε σε τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από την αντιστροφή του αριστερού λαϊκισμού και την αντικατάστασή του από το χυδαίο δεξιό (αντι)λαϊκισμό. Το ίδιο ακριβώς επιχειρείται αυτήν την πολύ κρίσιμη περίοδο για την επικράτηση της πιο σκοτεινής, οπισδοδρομικής και αντιδραστικής μορφής της καπιταλιστικής ολιγαρχίας. Με το ιδεολόγημα του αντιλαϊκισμού εξοπλίζονται και πάλι οι δημαγωγοί των κύκλων εξυπηρέτησης συμφερόντων της άρχουσας τάξης. Των υποτακτικών του ημεδαπού καπιταλισμού που τρέμουν τόσο τη λαϊκή κατακραυγή, όσο όμως και τον ενδοαστικό ανταγωνισμό που μπορεί να τους αφήσει χωρίς δόντια, αν η οικονομική κρίση ξεφύγει από τον έλεγχο της εγχώριας παρασιτικής αστικής τάξης. Είμαστε όμως πλέον υποψιασμένοι, ή θα χάψουμε και πάλι το μεταρρυθμιστικό δόλωμα του αγοραίου αυτού δεξιού λαϊκισμού; http://www.epikoinonia-arg.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=42059:2012-05-16-12-48-59&catid=23:2010-06-28-15-23-54&Itemid=59
kostas_dr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Άγνωστοι οι λόγοι που τον οδήγησαν στη μοιραία πράξη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες ο 42χρονος είναι υπάλληλος τράπεζας σε υποκατάστημα του κέντρου της Αθήνας. Το πρωί σύμφωνα με μαρτυρίες πήγε κανονικά στη δουλειά του. Δεν έμεινε όμως εκεί πολύ ώρα. Είπε στους συναδέλφους του κάποια στιγμή “φεύγω, έχω μια δουλειά” βγήκε από το υποκατάστημα της τράπεζας και εξαφανίστηκε. Κανείς στο άκουσμα της είδησης της πτώσης ενός άνδρα από τον Ιερό Βράχο δεν μπόρεσε να συνδυάσει τα γεγονότα. Δυστυχώς, όπως όλα δείχνουν, ο 42χρονος είχε αποφασίσει να βάλει τέλος στη ζωή του. Λίγο μετά τις εννιά ανέβηκε στον Ιερό Βράχο, πήγε στην πίσω πλευρά του ναού, κοντά στο σημείο όπου βρίσκεται ο γερανός των επισκευών, και πήδηξε από τα τείχη. Το σώμα του κατέληξε πολλά μέτρα κάτω στα βράχια, πλάι στο θέατρο του Διονύσου. Από ένα θαύμα ο άνδρας δεν σκοτώθηκε επί τόπου. Οι άνδρες της ΕΜΑΚ κατάφεραν να τον προσεγγίσουν και να τον ανασύρουν. Δυστυχώς είχε βαρύτατα τραύματα, παρά τη μάχη που έδωσαν οι γιατροί του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός” να τον κρατήσουν στη ζωή δεν τα κατάφεραν. Ο 42χρονος τραπεζικός υπάλληλος κατέληξε λίγο μετά τις 12. Πάνω του είχε μόνο ένα σημείωμα με τα στοιχεία του. Κανείς δεν γνωρίζει τα αίτια της πράξης, ο ίδιος δεν μπόρεσε παρά να ψελλίσει στους διασώστες πως πονάει. Άνθρωποι που γνώριζαν τον 42χρονο είπαν, σύμφωνα με πληροφορίες, πως τον τελευταίο καιρό φαινόταν από τη συμπεριφορά του πως αντιμετωπίζει προβλήματα, όχι οικονομικά, λένε, ίσως προσωπικά, κανείς ωστόσο δεν μπορούσε να φανταστεί αυτή την τόσο τραγική κατάληξη. newsnow.gr
MJBulls23 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Κακώς δεν τους εκτέλεσες επί τόπου, να προστατεύσεις ενδεχομένως άλλα όντα σαν εσένα... Next time! Τις προσβλητικες και λανθασμενες ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ και υπονοιες σου, κρατα τις για εσενα την αλλη φορα. Αμα θες βαζε εσυ ατομα που δεν γνωριζεις στο σπιτι σου. Εγω ανθρωπινα οντα που δεν γνωριζω, που μου λενε οτι ανηκουν σε οργανωση για την καταπολεμηση της κρισης(!!) και οταν βλεπουν οτι δεν τους βαζω μεσα μου ζητανε νερο, δεν τα βαζω μεσα. Τις λανθασμενες συνεπαγωγες και συμπερασματα με τις υπονοιες που αφησες, μην τις λες σε εμενα. Εγω δεν τους εβαλα μεσα επειδη δεν τους γνωριζα και πολαλ γινονται και οχι επειδη ειμαι ρατσιστης ή κατι αλλο. Και νερο για αυτον ακριβως τον λογο δεν τους εδωσα. Οποτε μην προσαπτεις στον χαρακτηρα μου και σε εμενα γενικοτερα, ιδιοτητες(πχ ρατσιστης) που δεν με αφορουν καν ως εννοιες.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Τις προσβλητικες και λανθασμενες ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ και υπονοιες σου, κρατα τις για εσενα την αλλη φορα. Αμα θες βαζε εσυ ατομα που δεν γνωριζεις στο σπιτι σου. Εγω ανθρωπινα οντα που δεν γνωριζω, που μου λενε οτι ανηκουν σε οργανωση για την καταπολεμηση της κρισης(!!) και οταν βλεπουν οτι δεν τους βαζω μεσα μου ζητανε νερο, δεν τα βαζω μεσα. Τις συνεπαγωγες και τα συμπερασματα με τις υπονοιες που αφησες, μην τις λες σε εμενα. Σε παρακαλώ κράτα τις υποδείξεις για το περιεχόμενο των μηνυμάτων μου για την παρέα σου. Όσο για το δήθεν "προσβλητικό" των γραφόμενών μου, καλύτερα κοιτάξου στον καθρέπτη - γιατί κι εγώ προσβάλλομαι επειδή μερικοί ανήκουν στο ίδιο βιολογικό είδος με εμένα...
-nick- Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δηλαδη αν ηταν να σου βγαζαν μαχαιρι δεν θα μπορουσαν να το βγαλουν οσο ησουν στην εισοδο της πορτας?
viper2005 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δηλαδη αν ηταν να σου βγαζαν μαχαιρι δεν θα μπορουσαν να το βγαλουν οσο ησουν στην εισοδο της πορτας? this is sparta κλωτσιδι και κλεισιμο της πορτας...
MJBulls23 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δηλαδη αν ηταν να σου βγαζαν μαχαιρι δεν θα μπορουσαν να το βγαλουν οσο ησουν στην εισοδο της πορτας? Μπορουσαν. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορουσαν να το βγαλουν και μεσα. Πιο σιγουρο ειναι. Επισης γιατι να βαλω καποιον αγνωστο μεσα? Υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος? Δεν βρισκω κανεναν..... Για το να μην χαρακτηριστω ρατσιστης ή αγενης ισως? Γελαω. Φυλαγε τα ρουχα σου να εχεις τα μισα λεει η παροιμια. Σε παρακαλώ κράτα τις υποδείξεις για το περιεχόμενο των μηνυμάτων μου για την παρέα σου. Οποτε σε ρωταω ξεκαθαρα: Τι ακριβως εννοουσες στο παρακατω που ειπες? Για να μιλαμε ξεκαθαρα. Σημερα ηρθαν 2 ανθρωπινα οντα, πιθανοτατα αλλοδαποι καθως μιλουσαν καλα Ελληνικα αλλά ολιγον "σπαστά", με περιεργη προφορα, με συντακτικα λαθη, σε αρθρα κλπ, και μου ειπαν οτι ανηκουν σε μια οργανωση για την καταπολεμηση της κρισης(WTF? ) και να τους βαλω μεσα να συζητησουμε για την κριση και να δωσω το ονομα μου και την υπογραφη μου ως μεσο στηριξης τους και αυτο μπορει να βοηθησει πολυ κατα της κρισης.(! ) Φυσικα και τους εδιωξα στο λεπτο. BTW μολις τους ειπα να φυγουν, ο ενας ζητησε ενα ποτηρι νερο. Του το αρνηθηκα και αυτο. Στους καιρους που ζουμε, δεν μπορεις σε καμια περιπτωση να εισαι σιγουρος εαν ολο αυτο δεν ηταν μια διερευνητικη αποπειρα για να δουνε την διαμορφωση και τους χωρους του σπιτιου, κλπ, κλπ. Ασε που ποτέ δεν ξερεις εαν τους βαλεις μεσα και σου βγαλουν κανενα μαχαιρι, κλπ. Οποτε μακρια. Κακώς δεν τους εκτέλεσες επί τόπου, να προστατεύσεις ενδεχομένως άλλα όντα σαν εσένα... Next time! Τι ακριβως υπονοεις/εννοεις εδω περα? Γιατι ειναι φανερη η προσβολη και η αποδωση χαρακτηριστικων ιδιοτητων στην προσωπικοτητα και στο ατομο μου, ιδιοτητων του τυπου ρατσιστης, και δεν ξερω και εγω τι αλλο ειχες στο μυαλο σου. Οποτε τι ακριβως εννοουσες? Όσο για το δήθεν "προσβλητικό" των γραφόμενών μου, καλύτερα κοιτάξου στον καθρέπτη - γιατί κι εγώ προσβάλλομαι επειδή μερικοί ανήκουν στο ίδιο βιολογικό είδος με εμένα... Εγω θα προτεινα εσυ να κοιταχτεις στον καθρεφτη, γιατι προσβαλλομαι που υπαρχουν μερικοι που ανηκουν στο ιδιο βιολογικο ειδος με εμενα.
Super Moderators paredwse Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 [...] Οποτε σε ρωταω ξεκαθαρα: Τι ακριβως εννοουσες στο παρακατω που ειπες? Για να μιλαμε ξεκαθαρα. Τι ακριβως υπονοεις/εννοεις εδω περα? Γιατι ειναι φανερη η προσβολη και η αποδωση χαρακτηριστικων ιδιοτητων στην προσωπικοτητα και στο ατομο μου, ιδιοτητων του τυπου ρατσιστης, και δεν ξερω και εγω τι αλλο ειχες στο μυαλο σου. Οποτε τι ακριβως εννοουσες? Εγω θα προτεινα εσυ να κοιταχτεις στον καθρεφτη, γιατι προσβαλλομαι που υπαρχουν μερικοι που ανηκουν στο ιδιο βιολογικο ειδος με εμενα. Θα πρέπει να συνηθίσεις στο δεδομένο ότι δεν συμφωνούν όλοι με τις όποιες απόψεις σου. Κι ότι η διαφωνία μαζί σου δεν είναι ενάντια στη φύση...
MJBulls23 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Θα πρέπει να συνηθίσεις στο δεδομένο ότι δεν συμφωνούν όλοι με τις όποιες απόψεις σου. Κι ότι η διαφωνία μαζί σου δεν είναι ενάντια στη φύση... Βασικα ειναι. Επισης αλλο να διαφωνεις και αλλο να μην γινεσαι συγκεκριμενος. Εγω αυτο που ζητησα ειναι να γινεις συγκεκριμενος στο τι εννοουσες(πχ οτι πιστευεις οτι ειμαι ρατσιστης) και το γιατι το πιστευεις αυτο(απο που εβγαλες το συμπερασμα δηλαδη). Αλλά αυτα(τα 2) ακομη δεν μου τα ειπες.
pournaras Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 νταξει λαικισμός... οκ... από κορώνες άλλο τίποτα... οι άνεργοι λαικισμός... οι άστεγοι λαικισμός... τα συσσίτια λαικισμός... οι αυτοκτονίες(η αύξηση τους ξεκάθαρο αποτέλεσμα της κρίσης) λαικισμός... http://www.epikoinonia-arg.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=42059:2012-05-16-12-48-59&catid=23:2010-06-28-15-23-54&Itemid=59 Οκ, μιας και ειμαι εγω λαθος, θα μπορουσες να μου εξηγησεις γιατι παρεθεσες μια αυτοκτονια ενος υπαλληλου τραπεζας χωρις οικονομικα προβληματα σε ενα θεμα για την οικονομικη κριση;
viper2005 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2012 Οκ, μιας και ειμαι εγω λαθος, θα μπορουσες να μου εξηγησεις γιατι παρεθεσες μια αυτοκτονια ενος υπαλληλου τραπεζας χωρις οικονομικα προβληματα σε ενα θεμα για την οικονομικη κριση; δεν μπορουσε να κυκλοφορησει με τα καινουργια λεφτα του γιατι φοβοταν οτι θα τον ληστευανε...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα