_BASSstarlet_ Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Εντάξει, σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης για το Jumbo, θα πρέπει και η ΕΠΟ να ζητήσει προσαρμογή, διότι μπορεί να εκληφθεί ως δυσφήμιση του αθλήματος (απατεώνας πρόεδρος πλασάρει άσχετο ποδοσφαιριστή στο πανελλήνιο ως άσσο των γηπέδων προκειμένου να πουλήσει εισιτήρια).
xreokopia Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Παλι λογοκρισια στο Τζαμπο? Θυμαμαι οτι και πριν λιγο καιρο οι εβραιοι απαιτησαν να κοπει εκεινη η διαφημιση με τον τον Εβραιο(Σολομων), o oποιος βεβαια ειναι ηρωας του Καραγκιοζη εδω και αιωνες... Πιστεύω πως ο εμπνευστής των διαφημίσεων του Τζαμπο θα έπρεπε να ειχε εκτελεστεί με συνοπτικές διαδικασίες. Μιλαμε η απόλυτη κακογουστιά! Μπαα, απολυτη κακογουστια εμενα μου φαινονται ολες αυτες οι διαφημισεις των κινητων, που δε συγκρατεις κιολας ποια εταιρια διαφημιζουν. Οι του τζαμπο ειναι συνηθως ωραιες, ειδικα οι ραδιοφωνικες με τις διασκευες των τραγουδιων. Τελευταια ειναι η "Αφιλοτιμη" που ελεγε ο Στρατος Διονυσιου
saya Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Παλι λογοκρισια στο Τζαμπο? Θυμαμαι οτι και πριν λιγο καιρο οι εβραιοι απαιτησαν να κοπει εκεινη η διαφημιση με τον τον Εβραιο(Σολομων), o oποιος βεβαια ειναι ηρωας του Καραγκιοζη εδω και αιωνες... Μπαα, απολυτη κακογουστια εμενα μου φαινονται ολες αυτες οι διαφημισεις των κινητων, που δε συγκρατεις κιολας ποια εταιρια διαφημιζουν. Οι του τζαμπο ειναι συνηθως ωραιες, ειδικα οι ραδιοφωνικες με τις διασκευες των τραγουδιων. Τελευταια ειναι η "Αφιλοτιμη" που ελεγε ο Στρατος Διονυσιου Aυτη ειδικα ειναι η πιο αθλια και κακογουστη. Επισης το γεγονος οτι ολοι εχουν αντιληφθει το θυμο του Ελληνα και τον εκμεταλευονται ωσαν να ειμαστε προβατα ειναι λιγο υποτιμητικο ..
Cossutius. Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Ως άνθρωπος της διαφήμισης , πιστευω ότι δεν υπάρχουνε χειρότερα jingles και χειροτερες διαφημίσεις απο του Τζάμπο. Πραγματικά , ο copywriter , πρεπει να εκτελεστεί δημόσια. 0 δημιουργικοτητα , 0 σε όλα. Το αστείο είναι ότι κάτι τέτοιες διαφημίσεις παίρνουνε βραβεία στα Ermis Awards. Aν είσαι άνθρωπος της διαφήμισης θα περίμενα να έχεις ήδη βγάλει το καπέλο στην εταιρία που έχει αναλάβει τη διαφημιστική εκστρατεία του Jumbo (Pollen Advertising) όπως και άλλα προϊόντα υπηρεσίες όπως το 11880 που κέρδισε το βραβείο Grand Effie το 2010. Το σημερινό Μάρκετινγκ έχει κωδικοποιήσει μία νέα ταυτότητα. Και αυτή έχει να κάνει με τη δημιουργία προσωπικής σχέσης του καθημερινού μέσου καταναλωτή με κάποια προιόντα υπηρεσίες. Σχέση η οποία έρχεται με διαφημίσεις οι οποίες χτυπάνε κατευθείαν στην αναγκη του. Τι αισθάνεται μεγάλο μέρος των Ελλήνων αυτή τη στιγμή? Απογοήτευση, νιώθει κορόιδο από τις υψηλές τιμές των προϊόντων, ενώ οργίζεται σε πολλές περιπτώσεις με ιδιοκτήτες καταστημάτων που δε ρίχνουν τις τιμές τους. Εκεί έρχεται η Jumbo και προσεγγίζει τον καταναλωτή με φθηνά προϊόντα τα οποία προσφέρουν συνήθως γέλιο στο άκουσμα της διαφήμισης (ειδικά τα ραδιοφωνικά) η ακόμα και αν δε το καταφέρνουν, είναι τόσο εκνευριστικά που ο κόσμος τα συζητάει συνεχώς, ενώ παράλληλα χτυπάνε στην επικαιρότητα και εκεί που ο κόσμος θέλει να ξεσπάσει. Πολλοί χρησιμοποίησα το "μαζί τα φάγαμε". Καλά έκαναν. Ο κόσμος ψάρωσε. Η wind που όλοι λένε οτι έχει επιτυχημένες διαφημίσεις (πχ ήρθε ο Πιου με τον κλασικό ποδοσφαιρικό παράγοντα), έχει μεν κερδίσει της εντυπώσεις αλλά ελάχιστοι θυμούνται το προιόν της. Η διαφήμιση έχει αποτύχει!!! Η Jumbo καταφέρνει και να έχει διαφημίσεις που της γνωρίζει ο κόσμος και να θυμούνε όλοι το προιόν. Και γιαυτό η Pollen αυτή τη στιγμή είναι πολύ δημοφιλής διαφημιστική. Η Τhenewtons αντίθετα έχει μεν εξαιρετικές ιδέες αλλά οι διαφημίσεις της παρόλο που είναι διάσημες εξακολουθούν να κατατάσσουν την WIND στη 3η θέση των εταιριών κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα. Η διαφημιστική εταιρία που συνεργάζεται η Jumbo έχει σαν brand ambassador τον μέσο εκνευρισμένο βιοπαλαιστή Ελληνα (ενω σε άλλες περιπτώσεις χρησιμοποιεί και τη παράδοση) και αυτο ειναι που την κάνει Νο1 αυτή τη στιγμη. Να τονίσω οτι η διαφήμιση δεν είναι επιτυχημένη αν αρεσει η όχι. Ειναι αν πουλάει. Οι πωλήσεις της Nespresso ας πούμε εκτοξεύθηκαν οταν έβαλε σαν brand ambassador τον Κλουνει. Και ο λόγος ειναι οτι ΚΑΙ ΚΑΛΑ απευθύνεται σε υψηλής κοινωνίας άτομα ο καφες και οι εσπρεσομηχανές της. Θα εκπλαγείς σε ποσα νοικοκυριά τις βλέπεις...(όντως φτιάχνουν κορυφαίο καφέ πάντως)
Whiteyez Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Ευχαριστώ τα Jumbo που λόγο των διαφημίσεων τους δεν έχω δώσει ούτε ένα ευρώ σε κανένα κατάστημα τους. Cossutius. η διαφημίσεις πέτυχαν το στόχο τους.
Cossutius. Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Ευχαριστώ τα Jumbo που λόγο των διαφημίσεων τους δεν έχω δώσει ούτε ένα ευρώ σε κανένα κατάστημα τους. Cossutius. η διαφημίσεις πέτυχαν το στόχο τους. Eσυ...Γιατι αυτή τη στιγμή το Jumbo είναι μια απ τις πλέον κερδοφόρες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αύξηση 7,1% για τα κέρδη της Jumbo Jumbo: Αύξηση κερδών και πωλήσεων Οχι μόνο πέτυχαν το στόχο τους αλλά επιτρέπουν σε μια επιχείρηση να αναπτύσσεται ραγδαία προσφέροντας σε μια εποχή κρίσης νέες θέσεις εργασίας.
xtrmsnpr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Χαλαρά πρέπει να αλλάξει αυτή η @@ .Λέμε για πολύ αίσχος διαφήμιση!και πολύ μα παρά πολύ χάλια σποτ.
Cossutius. Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Παρεμπιπτόντως όχι μονο δε πρέπει να αλλάξει αλλά οφείλουν να μας σπάνε τα νευρα περισσότερο με τέτοιες διαφημίσεις ώστε να υπάρχει τουλάχιστον μια εταιρία που αναπτύσσεται τη στιγμη που άλλες κοιμούνται τον υπνο του δικαίου απολύοντας κόσμο τη στιγμη που κάλλιστα θα μπορούσαν να ριξουν τις τιμές τους. Εννοείτε προκλητικότατο το οτι κόβουν αυτή τη διαφήμιση. Δε βλέπω να κάνουν το ίδιο σε πολιτικους που προκαλούν με πολύ χειρότερο τρόπο...
xreokopia Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Aυτη ειδικα ειναι η πιο αθλια και κακογουστη. Επισης το γεγονος οτι ολοι εχουν αντιληφθει το θυμο του Ελληνα και τον εκμεταλευονται ωσαν να ειμαστε προβατα ειναι λιγο υποτιμητικο .. Σιγα ρε φιλε, κουλάρησε, τι προβατα? πλακιτσα κανουν.
Whiteyez Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Παρεμπιπτόντως όχι μονο δε πρέπει να αλλάξει αλλά οφείλουν να μας σπάνε τα νευρα περισσότερο με τέτοιες διαφημίσεις ώστε να υπάρχει τουλάχιστον μια εταιρία που αναπτύσσεται τη στιγμη που άλλες κοιμούνται τον υπνο του δικαίου απολύοντας κόσμο τη στιγμη που κάλλιστα θα μπορούσαν να ριξουν τις τιμές τους. Εννοείτε προκλητικότατο το οτι κόβουν αυτή τη διαφήμιση. Δε βλέπω να κάνουν το ίδιο σε πολιτικους που προκαλούν με πολύ χειρότερο τρόπο... Έχεις μετοχές στα Jumbo; wtf!
*nenya* Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Ok, οι διαφημίσεις των Jumbo συνήθως είναι εκνευριστικές ή με κιτς τραγουδάκια στο ραδιόφωνο που μας κάνουν να φωνάζουμε NO MOOOOOOOOORE. Αλλά αυτή τη φορά τουλάχιστον τα τηλεοπτικά σποτάκια τους είναι σαν να εκφράζουν το δίκιο μας κάπως. Ναι, οι τιμές είναι στο φουλ, ναι, είμαστε απογοητευμένοι απ'την όλη κατάσταση και ναι, οι διαφημιστές των Jumbo το έπιασαν το νόημα και το εκφράζουν με σύντομο κ περιεκτικό τρόπο στα σποτάκια τους. Αυτό που λέει η Επιτροπή για την ύπαρξη βίας στα σποτάκια είναι απλά για γέλια! Εκτός κι αν το λένε για την γλώσσα, που κόκκαλα δεν έχει και κόκκαλα τσακίζει.
Cossutius. Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2012 Έχεις μετοχές στα Jumbo; wtf! Γιατι πρέπει να έχει κανείς μετοχές για να γράψει το αυτονόητο? Κοίτα τι έχει γραφτεί λίγο παραπάνω..
Tenshi Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Chill out,θα μπορούσε να ήταν πολύ χειρότερο το spot.Ανάλογο των χριστουγεννιάτικων-χειμερινών-καλοκαιρινών-σχολικών πχ.,εκεί που το οριακά παράφωνο παιδάκι σε ωθεί στα όριά σου και είσαι ένα κλίκ πρίν φονεύσεις (σάν άλλος Ηρώδης) οτιδήποτε κυκλοφορεί με ηλικία 10 και κάτω. Και τα περι brainwashing μάλλον δέν ευσταθούν.Είναι το τελευταίο μαγαζί απο το οποίο θα αγόραζα κάτι σάν δώρο γιατί μου βγάζει απέχθεια.Η μόνη φορά που χρειάστηκε να ψωνίσω δώρο,ήταν για δύο κεριά συνολικής αξίας 8 ευρώ,για να μήν έχω και υποχρέωση.Πιθανολογώ όμως οτι αν πήγαινα με άδεια χέρια (και την αγάπη μου),η εορταζόμενη θα το εκτιμούσε περισσότερο...
ca6mio Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Όταν ο Βακάκης εμφανίζεται στις κινεζοεκθέσεις όλοι ασχολούνται μόνο μαζί του. Και όταν λέμε εννοούμε όλοι. Από αυτόν και τους ομοίους του γίνονται οι τζίροι, όχι από τους άλλους τους 'ψιλικατζήδες'. Η διαφήμιση πάντως είναι 100% επιτυχημένη. Αλλιώς δεν θα την συζητούσαμε τώρα εδώ. Έχει καταφέρει να κάνει να θυμάστε εταιρία και προϊοντα και όσο και αν το απεχθάνεστε σαν 'μαγαζί' (όπως κι εγώ) υποσυνείδητα το έχετε ως το φτηνότερο. Επίσης κανένας δεν μίλησε για ποιότητα αλλά το παιδικό παιχνίδι είναι αναλώσιμο και χαλασει δεν χαλάσει μετα από λίγο θα το βαρεθούν τα παιδια. Φήμες λένε οτι κάποιες διαφημισεις του Jumbo είναι ιδέες του ίδιου του Βακάκη.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα