*Kezar* Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Καλημερα σας φιλοι μου, θα ηθελα να μοιραστω μαζι μιας μια εμπειρια που με ταλαιπωρει το τελευταιο 2μηνο. Εχω κανει μια αγορα καποιον ανταλλακτικων απο ελληνικο καταστημα στην θεσσαλονικη το οποιο εχει μοντελιστικα ειδη. Link οταν τα αγορασα ειχε stock ολα τα ανταλλακτικα ελεγε παραδοση εντος 48 ωρων.παιρνω τηλεφωνο μετα απο 3 μερες και μου ελεγε οτι τα ανταλλακτικα δεν τα εχει και τα περιμενει απο μερα σε μερα να ερθουν και θα τα στειλει. περναει και η 2η εβδομαδα και ξανα επικοινωνω.(δεν το σηκωνε παντα.) μου λεει ειναι ακομα στην αποθηκη της εταιριας και περιμενω να τα στειλουνε.. μετα απο 1 μηνα προσπαθω να επικοινωνησω και δεν σηκωνει τηλεφωνα δεν απανταει στα email Ουτε τπτ.. η αγορα ειχε γινει μεσω paypal απο το site του ομως. εστειλα ενα φιλο να παει απο το καταστημα και ειναι κλειστο εδω και καιρο λεει οτι φαινοταν σα αποθηκη μεσα και οχι σαν κανονικο μαγαζι. τον εχω προειδοποιηση οτι θα ανοιξω case στο paypal ωστε να παρω το χρηματικο ποσο τπτ αλλα φαινεται ουτε καν τα κοιταει τα email... ο νομος τι ακριβως λεει για τετοιες περιπτωσεις? πως μπορω να παω νομικα και να το κυνηγησω το θεμα? δεν ειμαι ο 1ος που την παταω βρεθηκε και αλλος που εξαπατηθηκε εδω και παρα πολυ καιρο. πως μπορω να κανω καταγγελια? Σας ευχαριστω πολυ προκαταβολικα.
FedonasP Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 άνοιξε μια καταγγελία στο paypal ειδικά αν δεν απαντάει ούτε και εκεί θα σε αποζημιώσουνε. βασικά και να απαντήσει πάλι θα σε αποζημιώσουνε γιατί θα του ζητήσουνε κωδικό αποστολής από την στιγμή που δεν σου έστειλε τίποτα δεν θα έχει να τους παρουσιάσει και τον σχετικό κωδικό
*Kezar* Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 άνοιξε μια καταγγελία στο paypal ειδικά αν δεν απαντάει ούτε και εκεί θα σε αποζημιώσουνε. βασικά και να απαντήσει πάλι θα σε αποζημιώσουνε γιατί θα του ζητήσουνε κωδικό αποστολής από την στιγμή που δεν σου έστειλε τίποτα δεν θα έχει να τους παρουσιάσει και τον σχετικό κωδικό εχω ηδη ανοιξει case και ειμαι στο σταδιο που περιμενουν απαντηση απο τον πωλητη. απλα εγω δεν θελω να το αφησω ετσι μιας και απο οτι φαινεται ο τυπος ειναι φουλ στην απατεωνια. θελω να το κυνηγησω με καταγγελια κλπ..γνωριζει κανεις για το συγκεκριμενο θεμα καταγγελιας κλπ πως ακριβως γινεται ?
kfyros Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 καταρχήν ποτέ με κάρτα ή Paypal σε άγνωστο μαγαζί.. Πέραν του paypal δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.. Το αναφέρεις στα τεχνολογικά forums , κάνεις καταγγελία στο 1520 γραμμή καταναλωτή, ενημερώνεις το paypal ότι είναι απατεώνας κλπ. Με προσοχή , γιατί μπορεί να σου κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.. Η άλλη λύση είναι η δικαστική οδός, αλλά δεν στην προτείνω γιατί τα κόστη είναι μεγάλα και η διαδικασία χρονοβόρα και με αμφίβολο αποτέλεσμα (μόνο για να τον τρέχεις έχει αξία, αλλά θα χάσεις λεφτά).. Το ότι είναι αποθήκη δεν λέει τίποτα.. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα έτσι είναι. Πχ. το brandsgalaxy είναι σε μια πολυκατοικία στο μαρούσι , όχι σε κάποιο hot κατάστημα στην Ερμού. Παρόλα αυτά είναι ένα απ΄τα καλύτερα Online shops.. Εδώ http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=110 έχει και οδηγίες (γενική γραμματεία καταναλωτή).. Διάβασε το.
Haldol Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 καταρχήν ποτέ με κάρτα ή Paypal σε άγνωστο μαγαζί.. Το PayPal έχει άριστους μηχανισμούς προστασίας, είναι εξαιρετικά ασφαλές. Σαφώς και πρέπει να χρησιμοποιούμε PayPal σε άγνωστα μαγαζιά. Εσύ τι προτείνεις; Αντικαταβολή; Για να στείλει πέτρες το μαγαζί και να μη μπορείς να κάνεις τίποτα αφού παραλάβεις; Επίσης οι πιστωτικές κάρτες έχουν κι αυτές εξαιρετικά μεγάλη ασφάλεια. Μπορείς, σε συνεργασία με την τράπεζά σου, να αμφισβητήσεις την οποιαδήποτε χρέωση. Από εκεί και έπειτα το μαγαζί το αναλαμβάνει η τράπεζα. Πέρα δηλαδή από δεκάδες άλλα πλεονεκτήματα που σου προσφέρουν σε σχέση με τα μετρητά. Οι χρεωστικές κάρτες, όντως, δεν σε εξασφαλίζουν καθόλου.
kfyros Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Το PayPal έχει άριστους μηχανισμούς προστασίας, είναι εξαιρετικά ασφαλές. Σαφώς και πρέπει να χρησιμοποιούμε PayPal σε άγνωστα μαγαζιά. Εσύ τι προτείνεις; Αντικαταβολή; Για να στείλει πέτρες το μαγαζί και να μη μπορείς να κάνεις τίποτα αφού παραλάβεις; Επίσης οι πιστωτικές κάρτες έχουν κι αυτές εξαιρετικά μεγάλη ασφάλεια. Μπορείς, σε συνεργασία με την τράπεζά σου, να αμφισβητήσεις την οποιαδήποτε χρέωση. Από εκεί και έπειτα το μαγαζί το αναλαμβάνει η τράπεζα. Πέρα δηλαδή από δεκάδες άλλα πλεονεκτήματα που σου προσφέρουν σε σχέση με τα μετρητά. Οι χρεωστικές κάρτες, όντως, δεν σε εξασφαλίζουν καθόλου. έλα ρε συ.. τουλάχιστον στην αντικαταβολή κάτι θα σου στείλει..
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Οι χρεωστικές κάρτες, όντως, δεν σε εξασφαλίζουν καθόλου. Πάντως, εγώ και με χρεωστική VISA έχω αμφισβητήσει συναλλαγή και μου έχουν επιστρέψει λεφτά.
Timour21 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 έλα ρε συ.. τουλάχιστον στην αντικαταβολή κάτι θα σου στείλει.. Ναι αλλά μπορεί να σου στείλει και πέτρες όπως είπε και ο απο πάνω (απο την στιγμή που μιλάμε για αμφιβόλου ποιότητας e-shop). Και στα λέει επίσης καλά ο αποπάνω, οτι καλύτερη λύση απο πιστωτική (και μετά paypal) πραγματικά δεν υπάρχει... Πάντως, εγώ και με χρεωστική VISA έχω αμφισβητήσει συναλλαγή και μου έχουν επιστρέψει λεφτά. Οι περισσότερες τράπεζες (αν όχι όλες) με το που θα κάνεις αμφισβήτηση, την επόμενη (κάποιες και την ίδια) μέρα έχεις πάρει τα λεφτά πίσω.
Moderators Malthador Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Οι περισσότερες τράπεζες (αν όχι όλες) με το που θα κάνεις αμφισβήτηση, την επόμενη (κάποιες και την ίδια) μέρα έχεις πάρει τα λεφτά πίσω. Εεε, οκ, για μένα τους πήρε ένα μήνα περίπου να εξακριβώσουν την παρατυπία, ωστόσο έστειλα ένα φαξ κι αυτό ήταν όλο. Από τη στιγμή που έκανα την αμφισβήτηση μέχρι τη στιγμή που μου επέστρεψαν τα λεφτά δεν με ξαναενόχλησε η VISA.
Timour21 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2012 Τι να πω, μπορεί επειδή η δική σου ήταν χρεωστική? Σε visa κανονική της alpha , την ίδια μέρα, της εμπορικής την επόμενη. Για άλλες δεν μπορώ να μιλήσω.
ioanna1984 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Πχ. το brandsgalaxy είναι σε μια πολυκατοικία στο μαρούσι , όχι σε κάποιο hot κατάστημα στην Ερμού. Παρόλα αυτά είναι ένα απ΄τα καλύτερα Online shops.. Πραγματικά έκανα εγγραφή μόνο και μόνο για να σχολιάσω το συγκεκριμένο!!! το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με ταλαιπωρεί εδώ και 40 τουλάχιστον μέρες!!!!! έκανα μια παραγγελία την οποία ακύρωσα την ίδια κιόλας μέρα γιατί ήθελα να κάνω μια αλλαγή και δεν με εξυπηρετούσαν... και από τις 14/2/2014 μέχρι και σήμερα 3/4/2014 δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματά μου.... πέρα από τα τηλέφωνα που απλά δεν τα σηκώνουν και πρέπει να πάρεις 20 φορές να τους σπάσουν τα νεύρα μήπως και το σηκώσουν...πέρα από τα e-mails που δεν κάνουν καν τον κόπο να απαντήσουν... όταν τελικά με τις χίλιες προσπάθειες καταφέρεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους...σου πετάνε ένα "μέσα στην εβδομάδα θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα σας" και απλά αναβάλουν την μουρμούρα μας για μια ακόμα βδομάδα χωρίς να κάνουν τίποτα..κυριολεκτικά τίποτα!!!! Τελικά μου φαίνεται πρέπει κι εγώ να πάω να καταγγείλω την συναλλαγή στην τράπεζα μου....και πολύ τους περίμενα... ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!!!
maxdore217 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 Δημοσ. 3 Απριλίου 2014 @ioanna1984 Τελικά μου φαίνεται πρέπει κι εγώ να πάω να καταγγείλω την συναλλαγή στην τράπεζα μου....και πολύ τους περίμενα...ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!!! έχεις απάντηση μόνη σου στο ερώτημα σου !!! και έτσι δεν θα σου πω κάτι διαφορετικό , μόνο 1 πράγμα : άλλη φορά να προσέχεις λίγο που δίνεις τα χρήματα σου ( εγώ π.χ. του χρησιμοποιώ μόνο σε ορισμένα καταστήματα για φαγητό, στα οποία έχω πάει πολλές φορές ''χωρίς κουπόνια'' και ξέρω τι επίπεδο είναι το κατάστημα οπότε όσο καρναβάλια και να είναι αυτοί ( site με κουπόνια) το καλό το μαγαζί δεν θα χαλάσει το όνομα του και θα σου δώσει αυτά που πλήρωσες. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μιλάμε για καθαρή απάτη! Τώρα για τον TS κάνε καταγγελία στη Γ.Γ.Κ. και βλέπεις όπως είπε και πολύ σωστά ο kfyros μπορείς να το πας δικαστικά αλλά θα πρέπει να βάλεις το χέρι στην τσέπη και εν τέλει μπορεί να δώσεις τα 3πλά +++ για να πάρεις τα αρχικά χρήματα σου!
kfyros Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Δημοσ. 4 Απριλίου 2014 Πραγματικά έκανα εγγραφή μόνο και μόνο για να σχολιάσω το συγκεκριμένο!!! το συγκεκριμένο ηλεκτρονικό κατάστημα με ταλαιπωρεί εδώ και 40 τουλάχιστον μέρες!!!!! έκανα μια παραγγελία την οποία ακύρωσα την ίδια κιόλας μέρα γιατί ήθελα να κάνω μια αλλαγή και δεν με εξυπηρετούσαν... και από τις 14/2/2014 μέχρι και σήμερα 3/4/2014 δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματά μου.... πέρα από τα τηλέφωνα που απλά δεν τα σηκώνουν και πρέπει να πάρεις 20 φορές να τους σπάσουν τα νεύρα μήπως και το σηκώσουν...πέρα από τα e-mails που δεν κάνουν καν τον κόπο να απαντήσουν... όταν τελικά με τις χίλιες προσπάθειες καταφέρεις να έρθεις σε επικοινωνία μαζί τους...σου πετάνε ένα "μέσα στην εβδομάδα θα έχει τακτοποιηθεί το θέμα σας" και απλά αναβάλουν την μουρμούρα μας για μια ακόμα βδομάδα χωρίς να κάνουν τίποτα..κυριολεκτικά τίποτα!!!! Τελικά μου φαίνεται πρέπει κι εγώ να πάω να καταγγείλω την συναλλαγή στην τράπεζα μου....και πολύ τους περίμενα... ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ !!!!!!! Αλλαγές δεν κάνουν σίγουρα γιατί έχουν σπασμένα νούμερα από στοκατζίδικα. Πχ. μόνο το 36 σε ένα παντελόνι.. Για αυτο το λόγο δέχονταν επιστροφές με refund χωρίς πολλά πολλά και το διαφήμιζαν.Δεν πάνε καλά ; Δεν ξέρω.
βαλια1 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2017 καταρχήν ποτέ με κάρτα ή Paypal σε άγνωστο μαγαζί.. Πέραν του paypal δεν μπορείς να κάνεις και πολλά.. Το αναφέρεις στα τεχνολογικά forums , κάνεις καταγγελία στο 1520 γραμμή καταναλωτή, ενημερώνεις το paypal ότι είναι απατεώνας κλπ. Με προσοχή , γιατί μπορεί να σου κάνει μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.. Η άλλη λύση είναι η δικαστική οδός, αλλά δεν στην προτείνω γιατί τα κόστη είναι μεγάλα και η διαδικασία χρονοβόρα και με αμφίβολο αποτέλεσμα (μόνο για να τον τρέχεις έχει αξία, αλλά θα χάσεις λεφτά).. Το ότι είναι αποθήκη δεν λέει τίποτα.. Τα περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα έτσι είναι. Πχ. το brandsgalaxy είναι σε μια πολυκατοικία στο μαρούσι , όχι σε κάποιο hot κατάστημα στην Ερμού. Παρόλα αυτά είναι ένα απ΄τα καλύτερα Online shops.. Εδώ http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=110 έχει και οδηγίες (γενική γραμματεία καταναλωτή).. Διάβασε το.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα