thanocaster Δημοσ. 17 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2012 Πάντως, τώρα βλέπω στο CIT, το Computer Science είναι 4ετούς φοίτησης. Άρα ΤΕΙ πρέπει να είναι.
vk13 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Εάν υπάρχει εταιρεία που έγινε, σε κάποιο στέλεχός της φαντάζομαι, η ερώτηση "τι θα προτιμήσετε, ΤΕΙ ή ΑΕΙ" και δεν απάντησε "Για ποιο task; " τότε η εταιρεία αυτή δεν ξέρει τι κάνει.- Μία χαρά μπορεί μία εταιρεία να ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ απόφοιτο ΤΕΙ για συγκεκριμένες θέσεις και απόφοιτο ΑΕΙ για άλλες. To μόνο επιχείρημα σου σε ένα βαθμό θα δεχόμουνα να συζητήσω . Όχι ότι συμφωνώ απλά σε σχέση με τα υπόλοιπα τα οποία ήταν άτοπα, άκυρα και με μια δόση επίθεσης.... Ας μη μιλήσω για το τελευταίο που εκσφεντόνισες στο τι να τους κάνουμε τους χημικούς αφού έχουμε φυσικούς και μαθηματικούς . Ας το κρίνουν όσοι το διάβασαν. Κάτσε αν θες ξαναδιάβασε το ποστ μου και αν έχεις μια σοβαρή ένσταση να το συζητήσουμε. Διότι σε συζητήσεις με ανθρώπους που συγκρίνουν το τει βιολογικών εφαρμογών και τει δικτυων και επιστημης των υπολογιστων Λαμίας με αντίστοιχα πανεπιστήμια και σχολές της Πενσυλβάνια και του Λος Άντζελες ( ) δεν πρόκειτε να πάρω μέρος σε τέτοιου είδος συζητήσεις για ευνόητους λόγους. Επίσης μάθαμε και το άλλο σήμερα. Ότι ένας πτυχιούχος ιχθυοκαλλιεργιών ΤΕΙ Ψαροκώσταινας μπορεί εύκολα να κάνει και διδακτορικό επειδή γνωρίζει αγγλικά.
rg550 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 (επεξεργασμένο) Επίσης μάθαμε και το άλλο σήμερα. Ότι ένας πτυχιούχος ιχθυοκαλλιεργιών ΤΕΙ Ψαροκώσταινας μπορεί εύκολα να κάνει και διδακτορικό επειδή γνωρίζει αγγλικά. δε νομίζω να είπα ποτέ κάτι τέτοιο..είπα οτι ξέρω άτομα που δεν τους πήραν σε μεταπτυχιακά επειδη δεν ήξεραν αγγλικά..δε ξερω που το βρίσκεις το περίεργο... ή νομίζεις οτι επειδή κάποιος εχει τελειώσει ΑΕΙ του κάνουν τεμενάδες στα μάστερ? επίσης αναφερομαι σε κεντρικά ΤΕΙ (Αθηνών - Πειραιά) και όχι σε όλα. Τέλος όπως ίσως μπορεί να καταλάβει κάποιος μιλάω αποκλειστικά για Σχολές Διοίκησης και Οικονομιάς καθώς για τις λοιπές ειδικότητες των ΤΕΙ ουτε γνωρίζω ουτε και με ενδιαφέρει να μάθω.. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2012 από rg550
Timonkaipumpa Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2012 To μόνο επιχείρημα σου σε ένα βαθμό θα δεχόμουνα να συζητήσω . Όχι ότι συμφωνώ απλά σε σχέση με τα υπόλοιπα τα οποία ήταν άτοπα, άκυρα και με μια δόση επίθεσης.... Ας μη μιλήσω για το τελευταίο που εκσφεντόνισες στο τι να τους κάνουμε τους χημικούς αφού έχουμε φυσικούς και μαθηματικούς . Ας το κρίνουν όσοι το διάβασαν. Κάτσε αν θες ξαναδιάβασε το ποστ μου και αν έχεις μια σοβαρή ένσταση να το συζητήσουμε. Διότι σε συζητήσεις με ανθρώπους που συγκρίνουν το τει βιολογικών εφαρμογών και τει δικτυων και επιστημης των υπολογιστων Λαμίας με αντίστοιχα πανεπιστήμια και σχολές της Πενσυλβάνια και του Λος Άντζελες ( ) δεν πρόκειτε να πάρω μέρος σε τέτοιου είδος συζητήσεις για ευνόητους λόγους. Επίσης μάθαμε και το άλλο σήμερα. Ότι ένας πτυχιούχος ιχθυοκαλλιεργιών ΤΕΙ Ψαροκώσταινας μπορεί εύκολα να κάνει και διδακτορικό επειδή γνωρίζει αγγλικά. Προφανώς μόνο εσύ δεν κατάλαβες τι εντάσεις υπάρχουν γενικότερα με το post σου, στο οποίο και απάντησα. Θα πρότεινα λοιπόν να ξαναδιαβάσεις το post που κάνεις quote και εάν έχεις κάποια ένταση μπορούμε να το συζητήσουμε. δε νομίζω να είπα ποτέ κάτι τέτοιο..είπα οτι ξέρω άτομα που δεν τους πήραν σε μεταπτυχιακά επειδη δεν ήξεραν αγγλικά..δε ξερω που το βρίσκεις το περίεργο... ή νομίζεις οτι επειδή κάποιος εχει τελειώσει ΑΕΙ του κάνουν τεμενάδες στα μάστερ? επίσης αναφερομαι σε κεντρικά ΤΕΙ (Αθηνών - Πειραιά) και όχι σε όλα. Τέλος όπως ίσως μπορεί να καταλάβει κάποιος μιλάω αποκλειστικά για Σχολές Διοίκησης και Οικονομιάς καθώς για τις λοιπές ειδικότητες των ΤΕΙ ουτε με γνωρίζω ουτε και με ενδιαφέρει να μάθω.. Ρωτάς που το βρίσκει περίεργο κάποιος που αναρωτιέται "τι είναι τελοσπάντων το Επιστήμη των Υπολογιστών" ή το "Επιστήμη των Υλικών" και πως "μία χαρά έχουμε μηχανολόγους που το κάνουν, γιατί να κάνουμε σχολή;"
Two-Times-Evil Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Μέλος Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις, σίγουρα βοηθήσατε στο να βγάλω κάποιο συμπέρασμα. Το thread από μένα μπορεί να κλείσει. Αν θέλετε να συνεχίσετε τη συζήτηση μπορείτε να το κρατήσετε ανοιχτό. Ευχαριστώ και πάλι
geowizard Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2012 Γενικά τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ εχουν τα υπερ και τα κατα τους. Τα ΑΕΙ ειναι ανωτερες στο κυρος σχολες και δινουν εμφαση σε ολες τις λεπτομεριες των μαθηματων. Τα ΤΕΙ ειναι λιγο κατωτερα σε κυρος αλλα εχουν παρα πολυ καλα εργαστήρια, αν και απ'οτι μου εχουν πει, στα θεωρητικά μαθηματα ειναι λιγο της ξεπετας. Μεταπτυχιακα κανεις και στα δυο απλα ενω εσυ βρισκεις μεταπτυχιακο για τα 9/10 των σχολων ΑΕΙ, ο αλλος βρισκει στα 3/10 των σχολων ΤΕΙ. Ειναι σαν να λεμε ΕΠΑΛ vs ΓΕΛ. Στο ΕΠΑΛ πανε συνήθως ατομα με γενικο ΜΟ 10/20, προκειμενου να λενε οτι εχουν και ενα χαρτι (απο το τιποτα......), ενω στα γελ μπαινουν συνηθως θα ατομα που θελουν πανεπιστήμιο, ή καποια αλλη σχολη και εξειδίκευση. Στα ΕΠΑΛ ομως, τους κανουν διαφορα μαθηματα οπου ενα παιδι που προσεχει στο μαθημα αντι να χαρακωνεται αν παει μετα σε ενα ΤΕι ειναι παρα πολυ καλος επαγγελματίας, κατι που στα ΓΕΛ δεν κανουν. Κατα την αποψη μου εαν εισαι καλος μαθητης (καλος ομως, οχι μετριος) πήγαινε σε ΑΕΙ και μετα για κανα μεταπτυχιακο και εισαι ετοιμος.
michanikaros Δημοσ. 15 Μαΐου 2014 Δημοσ. 15 Μαΐου 2014 Ν 4009/2011, Άρθρο 1, Παράγραφος 3 Τα ιδρύματα των δύο τομέων της ανώτατης εκπαίδευσης λειτουργούν παράλληλα, με διακριτή φυσιογνωμία, σκοπό και αποστολή, που διαφοροποιούνται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για τα Πανεπιστήμια και τα Τ.Ε.Ι., αντίστοιχα. Ν 4009/2011, Άρθρο 4, Παράγραφος 2 Στο πλαίσιο της εκπαιδευτικής αποστολής των ιδρυμάτων κάθε τομέα της ανώτατης εκπαίδευσης: α) Τα Πανεπιστήμια δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην υψηλή και ολοκληρωμένη εκπαίδευση, σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιστήμης, της τεχνολογίας και των τεχνών, καθώς και της διεθνούς επιστημονικής πρακτικής σε συνδυασμό με τα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία. β) Τα Τ.Ε.Ι. δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση υψηλής ποιότητας, στις εφαρμογές των επιστημών, της τεχνολογίας και των τεχνών, στα αντίστοιχα επαγγελματικά πεδία. Στο πλαίσιο αυτό συνδυάζουν την ανάπτυξη του κατάλληλου θεωρητικού υποβάθρου σπουδών με υψηλού επιπέδου εργαστηριακή και πρακτική άσκηση. Ν 4009/2011, Άρθρο 39, Παράγραφος 1 Η ευθύνη του σχεδιασμού και της οργάνωσης του τρίτου κύκλου σπουδών ανήκει στην αρμοδιότητα των Πανεπιστημίων. Ν 3685/2008, Άρθρο 1, Παράγραφος 1 Τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) κατά την έννοια του άρθρου 2 του ν. 3549/2007 (ΦΕΚ 69 Α΄) έχουν την ευθύνη για το σχεδιασμό και την οργάνωση των μεταπτυχιακών σπουδών στην Ελλάδα και χορηγούν Μεταπτυχιακά Διπλώματα Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.). Τα Πανεπιστήμια έχουν επιπλέον την αρμοδιότητα να χορηγούν Διδακτορικά Διπλώματα (Δ.Δ.). Ν 3685/2008, Άρθρο 9, Παράγραφος 1, Περίπτωση β) Δικαίωμα υποβολής αίτησης για την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής έχουν κάτοχοι Μ.Δ.Ε.. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις που προβλέπονται από τον Κανονισμό Μεταπτυχιακών Σπουδών και μετά από αιτιολογημένη απόφαση της Γ.Σ.Ε.Σ. μπορεί να γίνει δεκτός ως υποψήφιος διδάκτορας και μη κάτοχος Μ.Δ.Ε. Πτυχιούχοι Τ.Ε.Ι., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. ή ισότιμων σχολών μπορούν να γίνουν δεκτοί ως υποψήφιοι διδάκτορες μόνο, εφόσον είναι κάτοχοι Μ.Δ.Ε. Ν 1404/1983, Άρθρο 25, Παράγραφος 1, Περίπτωση γ) Η διάρκεια σπουδών στα Τμήματα των Τ.Ε.Ι. είναι κατά κανόνα οκτώ εξάμηνα και περιλαμβάνει τον αριθμό των εξαμηνιαίων προγραμμάτων διδασκαλίας και το εξάμηνο εκπόνησης της πτυχιακής εργασίας, κατά τη διάρκεια του οποίου μπορεί να πραγματοποιείται και η καθοδηγούμενη και αξιολογούμενη άσκηση στο επάγγελμα. Επιτρέπεται, ανάλογα με τη φύση και την έκταση του γνωστικού αντικειμένου ενός Τμήματος Τ.Ε.Ι., να καθοριστεί, με το προεδρικό διάταγμα του εδαφίου α΄, η διάρκεια σπουδών στο Τμήμα αυτό σε επτά εξάμηνα. ΥΑ Αριθμ. 46350/Ε5 (ΦΕΚ 625/Β΄/18.05.2006): Καθορισμός Γενικών Ενιαίων Κανόνων για την κατάρτιση των Προγραμμάτων Σπουδών των Τμημάτων των Τ.Ε.Ι., Παράγραφοι 5 και 6 5. Για τη λήψη πτυχίου, ο σπουδαστής παρακολουθεί επιτυχώς πρόγραμμα σπουδών μέχρι 40 μαθήματα, συμπεριλαμβανομένης και της πτυχιακής εργασίας, στα οποία περιλαμβάνονται μέχρι 10% κατ’ επιλογήν υποχρεωτικά μαθήματα, τα οποία διδάσκονται μετά το 4ο εξάμηνο. Ο συνολικός αριθμός των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων που προσφέρονται πρέπει να είναι διπλάσιος του αριθμού των κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων που οφείλει να παρακολουθήσει ο σπουδαστής. Ως προαιρετικά μαθήματα προσφέρονται αποκλειστικά το θεωρητικό μέρος μαθημάτων άλλων τμημάτων της ιδίας ή άλλης σχολής ή το θεωρητικό μέρος κατ’ επιλογήν υποχρεωτικών μαθημάτων του ιδίου τμήματος που δεν έχει επιλέξει ο σπουδαστής. 6. Στο τελευταίο εξάμηνο σπουδών, πραγματοποιείται η πτυχιακή εργασία και η πρακτική άσκηση στο επάγγελμα στις οποίες κατανέμονται 20 και 10 πιστωτικές μονάδες αντίστοιχα.
gokuthelegend Δημοσ. 16 Μαΐου 2014 Δημοσ. 16 Μαΐου 2014 εξαρτάτε, γενικά τα ΑΕΙ είναι ανώτερα παρέχουν καλύτερο πρόγραμμα σπουδών και παν απ'όλα ικανούς καθηγητές άσε που είναι ένα + για να βρεις δουλειά σήμερα... από που να αρχίσει κάποιος; - Καθηγητές, στα ΤΕΙ η πλειοψηφία είναι άτομα που απλά έχουν ένα πτυχίο (δεν έχουν μεταπτυχιακά/διδακτορικά) - Κτήρια, τα ΑΕΙ έχουν μεγαλύτερες εγκαταστάσεις και παρέχουν ένα ποιοτικό μάθημα - Αγορά εργασία, δεν χρειάζονται λόγια ... - Πρόγραμμα σπουδών, συνήθως τα ΑΕΙ έχουν καλύτερο αλλά στα ΤΕΙ υπάρχουν πιο πολλά εργαστήρια και αυτό είναι το καλό της υπόθεσης, ΑΛΛΑ πολλές φορές επειδή είναι ΤΕΙ το μάθημα γίνεται πολύ αργά, ο καθηγητής είναι χάλια (πολύς χαβαλές) Γενικά, ανάλογα με τη σχολή και ανάλογα τα οικονομικά σου, πράττεις... αν είσαι εξασφαλισμένος, έχεις τον μπαμπάκα σου τότε πας και σε ΤΕΙ ... *Μην νομίζεις ότι είναι τεράστιες διαφορές και ότι ισχύει πάντα, υπάρχουν αξιόλογα ΤΕΙ (Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκη) τα οποία έχουν κάποιο όνομα και δεν θα έχεις πρόβλημα ιδιαίτερο στην αγορά εργασίας επειδή βγήκες από ΤΕΙ Για να γίνεις καθηγητής πρέπει να έχεις μεταπτυχιακό/διδακτορικό. Μην μπερδεύεις τους καθηγητές με τους λέκτορες που κάνουν απλώς παράδοση μαθήματος ή τους βοηθούς εργαστηρίων. Για τις βαθμίδες δες εδώ. 1
michanikaros Δημοσ. 16 Μαΐου 2014 Δημοσ. 16 Μαΐου 2014 Είναι σκόπιμο να αναφερθεί ότι από την δημοσίευση του νόμου 4009/2011, οι βαθμίδα του Λέκτορα στα ΑΕΙ του Πανεπιστημιακού Τομέα και η βαθμίδα του Καθηγητή Εφαρμογών στα ΑΕΙ του Τεχνολογικού Τομέα καταργήθηκαν και η εισαγωγική βαθμίδα έγινε σε όλα τα ΑΕΙ εκείνη του Επίκουρου Καθηγητή. Σήμερα στα ΑΕΙ υπηρετούν οι Λέκτορες και οι Καθηγητές Εφαρμογών οι οποίοι είχαν εκλεγεί από τα εκλεκτορικά σώματα πριν από τη δημοσίευση του νόμου 4009/2011.
Asmodeus21 Δημοσ. 23 Μαΐου 2014 Δημοσ. 23 Μαΐου 2014 (επεξεργασμένο) Xωρις διαθεση αντιπαραθεσης κι απλα για να ανεφερθει προς ενημερωση, τα αποτελεσματα του διαγωνισμου Παν. Ιδρυματων (κι οχι μονο) Shell Eco Marathon. ΤΕΙ Πειραια 11η θεση ΕΜΠ 18η θεση Συγχαρητηρια και στις 2 ομαδες. Το budget της ομαδας του ΤΕΙ Πειραια οπως εμαθα (δεν ειμαι 100% σιγουρος ετσι εμαθα απο το ΤΕΙ) ηταν περιπου 5000ε , του ΕΜΠ δεν γνωριζω και καποιων ξενων ιδρυματων αρκετες δεκαδες εως εκ. χιλιαδες ευρω. http://www.shell.com/global/environment-society/ecomarathon/events/europe/results.html http://s00.static-shell.com/content/dam/shell-new/local/corporate/ecomarathon/downloads/pdf/europe/2014-results/sem-europe-2014-results-prototype-battery-electric-220514.pdf http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=431825 Επεξ/σία 23 Μαΐου 2014 από Asmodeus21
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα