Προς το περιεχόμενο

Επιλογή ελαστικού


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θέλω βοήθεια για να διαλέξω λάστιχα. Έχω ένα VW Polo 1,4 83 PS και φοράει τα Continental EcoContact 3 σε 165/70R14.

 

Η γενική εικόνα που έχω από τα λάστιχα είναι καλή και σκέφτομαι να πάρω και τα ίδια.

 

Αλλά η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα λίγο παραπάνω κράτημα, εάν αυτό δε χειροτερεύσει την κατανάλωση (σε τέτοιους καιρούς...), εάν δε μειώσει τις επιδόσεις (γιατί οκ, με 83 PS που πας, άμα χάσω κι άλλη δύναμη...) και δεν εκτοξεύσει το κόστος για την αλλαγή.

 

Κάποτε σκεφτόμουν να αλλάξω διάσταση σε ζάντα και ελαστικά. Το σκεφτόμουν για 185/50/R15 ή κάπου εκεί, δε θυμάμαι ακριβώς ποια διάσταση είναι πιο κοντινή στο βήμα που έχω τώρα. Αλλά γιοκ money. Μένουμε στις 14" και στην ίδια διάσταση, θέλοντας και μη.

 

:(

 

Εσείς τι ελαστικό θα βάζατε σε τέτοιο αυτοκίνητο;

 

Η χρήση είναι κατά 70% σε πόλη αλλά όχι με τρελή κίνηση, όχι ας πούμε όπως είναι το κέντρο της Αθήνας. Άνετοι δρόμοι, αλλά και πάλι αστικό περιβάλλον. Φυσικά υπάρχουν και ταξιδάκια στο πρόγραμμα, άλλες φορές με απαιτήσεις (φορτωμένο το αμάξι με +500 kg) και άλλοτε στο τέρμα χαλαρό, παλιά εθνική και χαμηλή ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Continental Eco Contact και ο ανταγωνιστής τους τα Michelin Energy ειναι ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης για μικρότερη κατανάλωση. Είναι η οικονομικότερη σειρά των παραπάνω εταιρειών.

Τα Continental Eco Contact 3 τα είχα για 5 χρόνια και έχω ολοκληρωμένη εικόνα : πολύ αργή φθορά, μέτριας μαλακότητας, αρκετά καλή πρόσφυση στο στεγνό, μέτρια έως αποδεκτά στο βρεγμένο και ελαφριά αίσθηση στο τιμόνι.

 

Οταν έφτασε η ώρα να τα αλλάξω θα κατέληγα στα ίδια μιας και για τα Michelin Energy δεν άκουσα και τα καλύτερα.

Έπέλεξα όμως τα Uniroyal Rainexpert. Μη βιαστείς να πεις ότι είναι χειμερινά. Είναι στη κατηγορία summer tires με ενισχυμένη πρόσφυση στο βρεγμένο. Τα συμπεράσματα μου : βεντούζα στο στεγνό και ακόμη πιο βεντούζα στο βρεγμένο. Περνάς από λακούβες με νερά και τα νιώθεις να πατάνε ακόμη στο δρόμο. Πολύ μαλακή γόμα, θετικότατο για την πρόσφυση και το φρενάρισμα ,αρνητικό για τις απότομες εκκινήσεις και τα σπινιαρίσματα - δεν ειναι για αμπνταληδες και θα φθαρουν γρήγορα αν δεν προσέξεις.

 

Συνοπτικά, τα RainExpert είναι ανώτερης κατηγορίας ελαστικά συγκριτικά με τις οικονομικές σειρές των αλλαν εταιρειών.

Με ότι αυτό συνεπάγεται.

 

Όσο για τη διάσταση σου, πας μάλλον σε 175/60/14

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εάν δε μειώσει τις επιδόσεις (γιατί οκ, με 83 PS που πας, άμα χάσω κι άλλη δύναμη...) και δεν εκτοξεύσει το κόστος για την αλλαγή.

 

 

 

Προφανώς δε διαβάζεις το forum.

Με 83 άλογα είσαι υπεράνετος και για ταξίδια με όλη την οικογένεια και τέρμα φορτωμένος. Μπορείς παράλληλα να σέρνεις και μπαγκαζιέρα.

 

 

 

Tα 175/60/14 έχουν μεγάλη διαφορά.

Αν θες να ανέβεις θα πας σε 185/60/14 αρκεί να χωράει στη ζάντα.

 

Στην τελευταία μου αλλαγή έβαλα αυτά:

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Hankook/K425-Kinergy-Eco.htm

Μέχρι τώρα δεν έχω παράπονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανώς δε διαβάζεις το forum.

Με 83 άλογα είσαι υπεράνετος και για ταξίδια με όλη την οικογένεια και τέρμα φορτωμένος. Μπορείς παράλληλα να σέρνεις και μπαγκαζιέρα.

 

Μην αρχισουμε τα ιδια περι αναγκης supra 500 αλογα για να προσπερασεις σταματημενο τρακτερ.Υπαρχουν οικογενειες που κανουν μεγαλα ταξιδια ετσι.Αν εσυ δεν μπορεις,δεν σημαινει οτι δεν γινεται.[/offtopic]

 

 

 

ontopic:

 

Τα continental eco contact τα φοραγαμε παλια στο δικο μας.Προσωπικη αποψη απαραδεκτο λαστιχο.Ειδικα το καλοκαιρι απο την ζεστη,σαπουνιαζε και εχανε ευκολα προσφυση.Προσφατα και με την βοηθεια των παιδιων εδω μεσα εβαλα ενα bridgestone b250.Πολυ καλο λαστιχακι,εχω κανει αρκετα χιλιομετρα στην πολη και τρια ταξιδια μεχρι στιγμης(το ενα με πολυυυυυ νερο) και δεν εχω κανενα παραπωνο.Το μοναδικο μειονεκτημα ειναι οτι σπιναρει σχετικα ευκολα οταν ξεκινας λιγακι πιο αποτομα.Σε μισελεν δεν θα πηγαινα γιατι εχουνε πολυ μαλακη γομα.Το θετικο τους ειναι οτι ζεστενονται αρκετα γρηγορα,αλλα φαγονονται ευκολα με αποτελεσμα να χανουν γρηγορα τις δυνατοτητες τους και να θελουν αλλαγη σε μικρο σχετικα χρονικο διαστημα σε σχεση με αλλα.Εσυ που το θες κυριως για πολυ και δεν εχεις καμια "αγωνιστικη" αναγκη πιστευω οτι το bridgestone θα σε καλυψει.

 

εντιτ:Θα μπορουσες να πας σε 175/70.Λογικα θα το χωραει η ζαντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αρχισουμε τα ιδια περι αναγκης supra 500 αλογα για να προσπερασεις σταματημενο τρακτερ.Υπαρχουν οικογενειες που κανουν μεγαλα ταξιδια ετσι.Αν εσυ δεν μπορεις,δεν σημαινει οτι δεν γινεται.[/offtopic]

.

 

Αλλωστε οπως εχουμε πει μετα τα 80 αλογα τα μονα που υπαρχουν ειναι supra με 500.

 

Με κατάλαβες όμως... Επειδή δεν μπορώ τα λέω αυτά.

Άλλωστε όλες αυτές οι οικογένειες που λες μπορούσαν να πάρουν αμάξια με παραπάνω άλογα αλλά δεν το έκαναν γιατί αρκούσαν τα 80.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην αρχίζουμε πάλι τις συζητήσεις για τα άλογα. Και όποιος πιστεύει ότι με 83 PS είσαι άρχοντας είναι ελεύθερος να μπει στη θέση του οδηγού στο αυτοκίνητό μου. Εάν είναι φορτωμένο και ο δρόμος έχει κάποια κλίση αγωνίζεται να διατηρήσει ταχύτητα 90-100 ΧΜ/Ω. Είναι ψόφιο και το δείχνει. Φυσικά, σε ευθεία δεν υπάρχει πρόβλημα. Και προσπεράσεις άνετες. Στα ζόρια φαίνεται η αδυναμία.

 

:mad:

 

Τις τελευταίες ώρες έλιωσα στο http://www.tyrereviews.co.uk/. :)

 

Διαβάζω ότι τα Continental EcoContact 5 (όχι τα παλιά) είναι πολύ καλή πρόταση. Τα σκέφτομαι και αυτά.

 

Και τα reviews για τα Bridgestone B250 και Uniroyal RainExpert είναι εξαιρετικά. Είναι κι αυτά σοβαρότατοι υποψήφιοι. Μόνο τα B250 φοβάμαι λίγο για την αντοχή τους, λόγω μαλακής γόμας.

 

Οι διαστάσεις που μπορώ να βάλω είναι 165/70-14, 185/60-14 και 175/65-14. Σε άλλες η απόκλιση είναι μεγάλη. Και η 175/65-14 αποκλείεται λόγω κόστους. Πιο πολύ για 185/60-14 κοιτάω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν μπορει να κρατησει 100 χλμ/ωρα με καποια κλιση;Ενταξει ρε παιδια τοτε,αυτα που παιρνετε ειναι αμαξια 80 αλογων με τα 50 απο αυτα να εχουν πεθανει ή βαζετε μια πεμπτη απο τα 60 και περιμενε να γεμισει μετα ο κινητηρα,τι να πω.Θα ελεγα τιποτα ποιο βαρυ για τα παραπανω σχολια,ειδικα για αυτο για τις οικογενειες,του NickTG αλλα...........!!!!!!!Βγαινει ο καθε πικραμενος στο νετ και λεει την μπαρουφα του,λες και γνωριζει την οικονομικη κατασταση του καθενος οταν πηρε το αυτοκινητο του πριν καμποσα χρονια,ωστε να μπορει να αγορασει αμαξι με περισσοτερα αλογα.Τεσπα το σταματαω εδω.....

 

 

 

Στο θεμα μας,τα bridgestone απο οσο ειχα διαβασει και ρωτησει,δεν εχουν ιδιαιτερα μαλακη γομα σε σχεση με τα αλλα της κατηγοριας τους.Ισα ισα ολοι λενε για την αντοχη της γομας στα πολλα χιλιομετρα και την διαρκεια της στον χρονο.Πιστευω οτι ειναι καπου στην μεση.Δηλαδη αρκετα σκληρη για να αντεχει χιλιομετρα,αλλα οχι τοσο ωστε να κοπαναει(βλ. Pirelli αυτης της κατηγοριας).Εγω στα προτεινω και σου ξαναλεω οτι το κοντινενταλ δεν μου αρεσε.Επισης οταν τα αγορασεις,δες ημερομηνια κατασκευης για να μην σε πιασουν κοροιδο οι λαστιχαδες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ελεγα τιποτα ποιο βαρυ για τα παραπανω σχολια,ειδικα για αυτο για τις οικογενειες,του NickTG αλλα...........!!!!!!!Βγαινει ο καθε πικραμενος στο νετ και λεει την μπαρουφα του,λες και γνωριζει την οικονομικη κατασταση του καθενος οταν πηρε το αυτοκινητο του πριν καμποσα χρονια,ωστε να μπορει να αγορασει αμαξι με περισσοτερα αλογα.Τεσπα το σταματαω εδω.....

 

 

Σιγά τα αίματα. :rolleyes:

Άρα τελικά αναγκαστικά γίνεται το όλο θέμα αφού αν μπορούσαν θα είχαν κάτι με περισσότερα άλογα.

Όταν λοιπόν γίνει αγορά αυτοκινήτου 80 αλόγων επειδή τόσα φτάνουν και ας υπάρχουν λεφτά για 150 άλογα για παράδειγμα θα την ξανακάνουμε την κουβέντα.

 

 

Ούτε 2 5870 χρειάζονται αλλά μια χαρά τις βλέπω στην υπογραφή σου. :rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Σιγά τα αίματα. :rolleyes:

Άρα τελικά αναγκαστικά γίνεται το όλο θέμα αφού αν μπορούσαν θα είχαν κάτι με περισσότερα άλογα.

Όταν λοιπόν γίνει αγορά αυτοκινήτου 80 αλόγων επειδή τόσα φτάνουν και ας υπάρχουν λεφτά για 150 άλογα για παράδειγμα θα την ξανακάνουμε την κουβέντα.

 

 

Ούτε 2 5870 χρειάζονται αλλά μια χαρά τις βλέπω στην υπογραφή σου. :rolleyes:

Guess what.Ο πατερας μου αυτην την στιγμη ειναι σε μια οικονομικη κατασταση,που ανετα τον παιρνει να αγορασει πολυ ακριβοτερο και δυνατοτερο αυτοκινητο.Αλλα τοσα χρονια παραμενουμε με 84 αλογακια.Μα γιατι αραγε;Λες αμα δεν τον πηγαινε αυτο το αμαξι να μην αγοραζε αλλο;χμμμμμμ

 

 

Κοιτα τις δυο 5870 τις πηρα γιατι ειμαι ΑΧΡΗΣΤΟΣ gamer και δεν μου φτανουν τα λιγα frame,οποτε χρειαζομαι περισσοτερα.Ετσι και οι ΑΧΡΗΣΤΟΙ οδηγοι θελουν πολλα αλογα για να κανουν της δουλεια τους στους κορυφαιους δρομους που εχουμε..... :rolleyes:

 

ΥΓ Αυτα τα μυνηματα το πιο πιθανο ειναι να σβηστουν,αλλα κουβεντα να γινετε. :-)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα τις δυο 5870 τις πηρα γιατι ειμαι ΑΧΡΗΣΤΟΣ gamer

 

 

Να και κάτι που συμφωνούμε.

 

Και ένας θείος μου έχει λεφτά για Ferrari αλλά οδηγάει Corolla. Για αυτόν προσπέραση είναι η αλλαγή λωρίδας στην εθνική για να περάσει το μπροστινό φορτηγό. :rolleyes:

Επίσης βλέπει το αυτοκίνητο εντελώς διαφορετικό από ότι εγώ. Είναι χαρακτηριστικό πολλών ανθρώπων σε μεγάλη ηλικία ειδικά στην Ελλάδα με τη στρεβλή φορολογία των μεγάλων αυτοκίνητων για πολλά χρόνια.

Όταν πάρεις δικό σου αμάξι αν μπορείς να πάρεις κάτι πιο γρήγορο ελπίζω να θυμηθείς τι γράφεις και να παραμείνεις στα 80 άλογα.

Κουράστηκα για σήμερα. Πάω για Diablo. Είσαι πάντως καλή πηγή διασκέδασης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο δευτερο αχρηστος επρεπε να συμφωνεις,εσυ ειδικα....Καλο gaming,αμα σου κολαει πες μου να σου δανεισω την δευτερη καρτουλα,αλλα θα μου δωσεις για ενεχυρο μια απο τις απειρες κονσολες που εχεις ή το τουμπανι τροφοδοτικο σου.Αληθεια τι τα θες τοσα βατ;Κανε καμια πατεντα και βαλτο στο αμαξι μηπως και παρει κανενα αλογο απο τα ρευματα,μπας και κανεις καμια προσπεραση σαν ανθρωπος. :X

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί εγώ ειδικά;

Με έχεις δει κάπου να οδηγώ και δεν το θυμάμαι; :rolleyes:

 

Αντίθετα εσύ χαρακτήρισες τον εαυτό σου και για να μη σου χαλάσω χατήρι συμφώνησα. Για να δεις τι καλός που είμαι.

Αν μου κόλλαγε θα αγόραζα ακόμα μία κάρτα. Απ'ότι βλέπεις δεν τσιγκουνεύομαι για το χόμπι μου. Εσύ με δανεικά και ενέχυρα τη βγάζεις; Δε σου δίνει λεφτά ο μπαμπάς; :rolleyes:

Στα 75Ε που το αγόρασα δε νομίζω να υπήρχε κάτι καλύτερο.

 

Έλα τέρμα η πλάκα. Πάω για παιχνίδι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεέ μου. Δε περίμενα ότι θα δω τέτοια διαφορά με νέα λάστιχα. Λες και πήρα άλλο αμάξι είναι! :shock:

 

Continental EcoContact 3 σε 165/70-R14 με 42,300 χιλιόμετρα στην πλάτη τους... ενάντια σε Continental PremiumContact 5 σε 175/65-R14. Πραγματικά, άλλο αμάξι. Άλλο αμάξι! Μάλιστα από εκεί που φοβόμουν ότι το αμάξι θα κόψει [έστω και λίγο] από τη μεγαλύτερη διάσταση τελικά έγινε το αντίθετο. Νταφάκ. Μάλλον παραγλιστρούσαν τα παλιά.

 

Το μαλλί 240€, μαζί με ευθυγράμμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...