Basilhs23___ Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Μέγεθος (S). Ο αριθμός των σελίδων που ανακτώνται από το Google (10%). Ορατότητα (V). O συνολικός αριθμός των εξωτερικών συνδέσμων (links) που ελήφθησαν (inlinks) πολλαπλασιασμένος με τους αναφερόμενους δικτυακούς τόπους (referring domins) για τα συγκεκριμένα inlinks, σύμφωνα με το ιστορικό του Majestic SEO (50%) Εμπλουτισμένα κείμενα ®. Μετά από αξιολόγηση της σχετικότητάς τους με την ακαδημαϊκή και εκδοτική δραστηριότητα και λαμβάνοντας υπόψη τον όγκο των διαφορετικών μορφών αρχείων, επιλέχθηκαν οι εξής: Adobe Acrobat (.pdf), Adobe PostScript (.ps & .eps), Microsoft Word (.doc & .docx) and Microsoft Powerpoint (.ppt & .pptx). Τα στοιχεία αντλήθηκαν το Google (10%). Scholar (Sc). Τα δεδομένα είναι ένας συνδυασμός από στοιχεία (items) που δημοσιεύτηκαν μεταξύ 2007-2011 και περιλαμβάνονται στο Google Scholar και οι συνολικές εκροές (output) (2003-2010) που ανακτήθηκαν από το Scimago SIR (30%) τα έχει όλα το pdf στην σελίδα όπως έγραψα . Συγνώμη τα παραπάνω σε τι αναφέρονται; Αποτελούν κριτήρια για κατάταξη ενός πανεπιστημίου;
FilipposMD Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Klekor, βέβαια όπως λέει Site: εδώ , Harvard’s Administrative Board voted on 197 new cases of academic misbehavior in 2009-2010, the most recent year for which data were available. It chose to intensely monitor 144 of those students, suspend 42, and ask four to permanently withdraw. In only seven cases did it take no action. Ειδικά το Harvard έχει τόσο πολλά λεφτά, που δεν πρόκειται να ρισκάρει τη φήμη του για 30-40 ψωροχιλιάρικα που είναι τα δίδακτρα. Και γενικά, τίποτα στον κόσμο δεν είναι τέλειο. Το θέμα είναι αν έχεις θεσμούς που λειτουργούν προς τη σωστή κατεύθυνση. Δυστυχώς εμείς δεν έχουμε και κάποιοι στο εξωτερικό έχουν. 2
IHateLove Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 Δημοσ. 31 Αυγούστου 2012 κουκουρούκου μάνταλα... ασχολείστε με αποτυχημένα rate sites, με εντελώς ηλίθια κριτήρια όπως πόσες εμφανίσεις είχε στο Google. μην ψάχνεστε για αυτό το θέμα...
REDODIN7 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Κρούσμα μαζικής αντιγραφής στο πανεπιστήμιο Harvard Διαβάστε για το μεγαλύτερο σκάνδαλο εξαπάτησης και λογοκλοπής που έχει συμβεί στο πανεπιστήμιο του Harvard, οπού φέρονται να εμπλέκονται 125 φοιτητές Εκτενής έρευνα διεξάγεται στο Harvard αναφορικά με το σκάνδαλο εξαπάτησης και λογοκλοπής που έχει ξεσπάσει: το μεγαλύτερο στην πολύχρονη ιστορία του ιδρύματος. Όπως ανακοινώθηκε, 125 φοιτητές του Πανεπιστημίου ερευνώνται για λογοκλοπή και αντιγραφή κατά τη διάρκεια των φετινών τελικών εξετάσεων. Οι ακροάσεις των φοιτητών γίνονται ενώπιον του διοικητικού συμβουλίου του πανεπιστημίου. Στους αντιγραφείς ενδέχεται να περιλαμβάνονται και φοιτητές που έχουν είδη αποφοιτήσει. Από το πανεπιστήμιο δεν έχει γίνει γνωστό εάν κινδυνεύουν να χάσουν τα διπλώματά τους Ωστόσο, οι ενέργειες του διοικητικού συμβουλίου είναι απόρρητες, ενώ το πανεπιστήμιο δεν προτίθεται να αποκαλύψει την ταυτότητα των μαθητών ή το όνομα του μαθήματος, κατά το οποίο διαπιστώθηκε το συμβάν. Όσοι αποδειχθούν ότι εξαπάτησαν, αντιμετωπίζουν ποινή αποκλεισμού από το πανεπιστήμιο για έναν χρόνο. Σε δήλωσή του ο πρόεδρος του ιδρύματος, Drew Faust αναφέρει "Το φαινόμενο αυτό, εάν αληθεύει, συνιστά μία εντελώς απαράδεκτη συμπεριφορά που προδίδει την εμπιστοσύνη με την οποία περιβάλλεται η επιστημονική έρευνα στο Χάρβαρντ". Το πανεπιστήμιο σκοπεύει να ενισχύσει τις προσπάθειές του για την πρόληψη της εξαπάτησης με την καλύτερη εκπαίδευση των φοιτητών του στο μάθημα της ακαδημαϊκής δεοντολογίας. Το πανεπιστήμιο του Harvard δεν είναι το πρώτο που αντιμετώπισε τέτοιου είδους σκάνδαλο. Στο παρελθόν παρόμοιο σκάνδαλο υπήρξε το 2000 στο Dartmouth College όπου 78 φοιτητές αντέγραψαν στο μάθημα της επιστήμης των Υπολογιστών και το 2002 στο University of Virginia όπου 48 μαθητές αντέγραψαν στο μάθημα της Φυσικής. http://news247.gr/ei...rd.1911373.html Ουπς..... Στην ελλαδα αυτο δεν ειναι μεμονομενο φαινομενο αλλα καθημερηνοτητα Μην πω τι γυνετε με τις πτυχιακες! 1
IHateLove Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 οι πτυχιακές είναι μπουρδέλο, φτιάχνεις μια μλκια στο τετράγωνο και σου λένε "πάρα πολύ καλή δουλειά" συγκεκριμένα ο άλλος είχε φτιάξει ένα πρόγραμμα διαχείρισης προϊόντων (σαν αποθήκη δηλαδή) και ήταν μια πατάτα και μισή και οι καθηγητές του λέγανε μπράβο πολύ καλή δουλειά. βασικά θέλουν να διώξουν κόσμο, σε μας μαζεύτηκαν 600 άτομα σε 1 μάθημα και σε 1 εξεταστική το δώσανε σε άλλον καθηγητή και τώρα το χρωστάνε 250 (οι περισσότεροι δεν θα ήρθανε από τους 250) είμαστε μπουρδέλο, και μετά λένε στις ειδήσεις ότι τόσοι επιστήμονες χωρίς δουλειά.. θέλω να πω ότι, το ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια βγάζουν πολλούς επιστήμονες δεν είναι κριτήριο αξιολόγησης για καλό.. 1
evabb Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Κι εγώ έχω κάνει μία φορά ένα σκονάκι, και σημείωσα μερικά πράγματα στο ελληνογαλλικό λεξικό που μου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσω στις εξετάσεις σε γαλλόφωνο μάθημα, επειδή δεν είμαι γαλλόφωνος. Το θέμα είναι αν με έπιαναν τι θα γινόταν. θα σου επαιρναν το γραπτο και θα το μηδενιζαν επιδεικτικα μπροστα στα μουτρα σου και μπορει μετα να ειχες κι αλλα. γενικως ειναι λιγο επικινδυνο να κλεβεις στο ulb. μια φορα θυμαμαι, εν ωρα γραπτης εξετασης χτυπησε το κινητο μιας κοπελας στην τσαντα της που ηταν στην αλλη ακρη της αιθουσας. την μηδενισαν κατευθειαν. βεβαια δεν νομιζω να ειχε επιπλεον κυρωσεις μετα. οι πτυχιακές είναι μπουρδέλο, φτιάχνεις μια μλκια στο τετράγωνο και σου λένε "πάρα πολύ καλή δουλειά" συγκεκριμένα ο άλλος είχε φτιάξει ένα πρόγραμμα διαχείρισης προϊόντων (σαν αποθήκη δηλαδή) και ήταν μια πατάτα και μισή και οι καθηγητές του λέγανε μπράβο πολύ καλή δουλειά. βασικά θέλουν να διώξουν κόσμο, σε μας μαζεύτηκαν 600 άτομα σε 1 μάθημα και σε 1 εξεταστική το δώσανε σε άλλον καθηγητή και τώρα το χρωστάνε 250 (οι περισσότεροι δεν θα ήρθανε από τους 250) είμαστε μπουρδέλο, και μετά λένε στις ειδήσεις ότι τόσοι επιστήμονες χωρίς δουλειά.. θέλω να πω ότι, το ότι τα ελληνικά πανεπιστήμια βγάζουν πολλούς επιστήμονες δεν είναι κριτήριο αξιολόγησης για καλό.. η αληθεια ειναι οτι απορω κι εγω με καποιες πτυχιακες στην ελλαδα και με τους βαθμους που βαζουν. μηδενικη ερευνα, κειμενο και παρουσιαση κειμενου για κλαματα. ασυνδετες προτασεις, παραγραφοι και ολοκληρα κεφαλαια εκτος θεματος μονο και μονο για να γεμιζουν τις σελιδες, μηδενικη αιτιολογιση και κριτικη σκεψη, για να μην αναφερω τα θεματα που κατι φορες δεν ειναι καθολου επιστημονικα. και μετα βλεπεις βαθμους 9-10 και απορεις. εγω σκιζομουν 1 χρονο να φτιαξω την πτυχιακη μου και πηρα 14/20 με ανωτερο βαθμο που μπηκε στην φετινη χρονια ηταν το 18/20 σε ατομο που πραγματικα ειναι σε πολυ ανωτερο επιπεδο σε ολους του τομεις. κατα τ αλλα οι περισσοτερες οι πτυχιακες ηταν στο 14-16 και μιλαμε για πειραματικες μελετες παντα ή αναλυσεις πειραματικων δεδομενων, για να ειμαι δικαιη παντως, οι πτυχιακες που εχω δει απο την αρχιτεκτονικη αθηνας ειναι παρα πολυ καλες και γινεται πραγματικα πολυ καλη δουλεια.
aghsilaos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Απορίας άξιον με τι κριτήρια γίνονται αυτές οι κατατάξεις...
gigisoni Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 θα σου επαιρναν το γραπτο και θα το μηδενιζαν επιδεικτικα μπροστα στα μουτρα σου και μπορει μετα να ειχες κι αλλα. γενικως ειναι λιγο επικινδυνο να κλεβεις στο ulb. μια φορα θυμαμαι, εν ωρα γραπτης εξετασης χτυπησε το κινητο μιας κοπελας στην τσαντα της που ηταν στην αλλη ακρη της αιθουσας. την μηδενισαν κατευθειαν. βεβαια δεν νομιζω να ειχε επιπλεον κυρωσεις μετα. Είχα γράψει κάτι γαλλικά με ελληνικούς χαρακτήρες και δυσανάγνωστα. Αλλά η ψυχή μου πήγε στην κούλουρη όταν είδα ότι μία από τους επιτηρητές ήταν κοπέλα που είχε κάνει bachelor σε αγγλική/ελληνική φιλολογία. Ευτυχώς άλλος έλεγξε το λεξικό, όχι αυτή, δεν το εκανα ξανά. Μπορεί να μην καταλάβαινε, γιατί δεν ήταν ελληνίδα και τα ελληνικά τα είχε ψιλοξεχάσει, μπορεί όμως να έπιανε μερικά. Τουλάχιστον δεν πήγε τζάμπα η τρομάρα που πήρα, γιατί το χρησιμοποίησα Όσον αφορά το κινητό, κι εμένα μου χτύπησε. Είχα αφήσει την τσάντα στις μπροστινές άδειες θέσεις, πιο αριστερά μου όμως και είχα ρωτήσει αν μπορώ να την αφήσω εκεί, και μόλις σηκώθηκα έτοιμος να παραδώσω το γραπτό, άρχισε να χτυπάει και ήταν στο δυνατό κιόλας. Φτηνά την γλίτωσα δηλαδή, δεν μου είπαν κάτι. Φαίνεται είναι στον καθηγητή και στα κέφια του. εγω σκιζομουν 1 χρονο να φτιαξω την πτυχιακη μου και πηρα 14/20 με ανωτερο βαθμο που μπηκε στην φετινη χρονια ηταν το 18/20 σε ατομο που πραγματικα ειναι σε πολυ ανωτερο επιπεδο σε ολους του τομεις. κατα τ αλλα οι περισσοτερες οι πτυχιακες ηταν στο 14-16 και μιλαμε για πειραματικες μελετες παντα ή αναλυσεις πειραματικων δεδομενων, Εύα, αυτό που έχω καταλάβει, και με την πείρα από ελληνικό πανεπιστήμιο και τώρα στο βέλγικο, είναι ότι το 14 είναι πάρα πολύ καλός βαθμός. Δεν βάζουν μεγάλους βαθμούς. Μια φορά σε προφορικά πήρα 12, βγαίνω κλαμμένος εγώ έξω, καλά δακρυσμένος μην τα παραλέμε, και άτομα που έδιναν παραδίπλα προφορικά σε μάστερ να μου λένε ότι το 12 είναι πολύ καλός βαθμός και να μην στεναχωριέμαι.
IHateLove Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 η αλήθεια είναι ότι στις πτυχιακές πρέπει να μπαίνει καλός βαθμός, δεν χρειάζεται αυστηρότητα του τύπου "σε περιμένω στην γωνία". αλλά όχι ρε φίλε τώρα να βάζεις 9-10 αβέρτα. για να το ξεκαθαρίσω, τα 9-10αρια δεν μπαίνουν και τόσο εύκολα, κάποιος που δεν έχει κάνει κάτι το ιδιαίτερο δεν θα πάρει 10 απλά ένας που θα φτιάξει κάτι καλό (αρκετά καλό) και είναι για 8.5-9 έχει σίγουρα 10 στο τσεπάκι.
insomniaK Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 μην ψάχνεστε για αυτό το θέμα... Γιατι να μην ψαχνόμαστε;
REDODIN7 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2012 η αλήθεια είναι ότι στις πτυχιακές πρέπει να μπαίνει καλός βαθμός, δεν χρειάζεται αυστηρότητα του τύπου "σε περιμένω στην γωνία". αλλά όχι ρε φίλε τώρα να βάζεις 9-10 αβέρτα. για να το ξεκαθαρίσω, τα 9-10αρια δεν μπαίνουν και τόσο εύκολα, κάποιος που δεν έχει κάνει κάτι το ιδιαίτερο δεν θα πάρει 10 απλά ένας που θα φτιάξει κάτι καλό (αρκετά καλό) και είναι για 8.5-9 έχει σίγουρα 10 στο τσεπάκι. Πονεμενη ιστορια εχω εκατσα και σχηστικα να κανω πτυχιακη 25 ευρω το αντιτυπο ηθελα να ειναι σαν εγκλυκλοπεδια τρομαρα μου και πηρα 9 γιατι λεει ηταν θεωριτικη και αλλος πηρε ετοιμη πλακετα εκανε 5 κολησεις και πηρε 10 Ασε που ισως ειμαι ο μοναδικος φοιτητης που εδωσε πτυχιακη χωρις συνοδο καθηγητη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα