Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

more workload = more billable hours/ decreased productivity = και πηγαινει η αλυσιδα παρακατω

 

τωρα φαντασου αυτο σε ελληνες καθηγητες με προβληματα συμπεριφορας ή ψυχολογικα προβληματα

 

see

you can do that

Αυτό προϋποθέτει ότι το 100% των εγγεγραμμένων φοιτητών παρακολουθεί όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν και διαλέξεις με maximum 10 φοιτητές μέσα, και σε πολυπληθείς σχολές. Σιγά το workload.

  • Απαντ. 247
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

το κοψιμο δε θα πρεπε να γινεται απο το λυκειο προς το αει/τει

θα πρεπε να ξεκιναει και απο το γυμνασιο προς το λυκειο.

και θα πρεπε να υπαρχουν σωστες εναλλακτικες για αυτους που δε τη παλευουν με τα αει/τει

Δημοσ.

Αυτό προϋποθέτει ότι το 100% των εγγεγραμμένων φοιτητών παρακολουθεί όλα τα μαθήματα. Υπάρχουν και διαλέξεις με maximum 10 φοιτητές μέσα, και σε πολυπληθείς σχολές. Σιγά το workload.

 

nope

+

bad planning

Δημοσ.

nope

+

bad planning

 

Δεν τίθεται θέμα planning, είτε bad είτε good. Κάποια μαθήματα δεν τα παρακολουθούν όσοι κάποια άλλα. Προφανώς δεν γίνεται να καταργήσουν τα μαθήματα που δεν έχουν τόση απήχηση, μιας που όλα είναι σημαντικά για την απόκτηση πτυχίου.

Δημοσ.

Εγώ πάλι είμαι σίγουρος ότι δεν κατάλαβες τι έγραψα :-)

 

 

Tip: Δες το ύφος μου και σε τι απαντάω.

 

 

Το ξαναδιάβασα φωναχτά με προφορά ειρωνίας and now it makes freaking sense to me! :confused:

Δημοσ.

http://www.naftemporiki.gr/finance/story?id=2226638

 

τεκμήριο για δίδακτρα, επιστημονικούς τίτλους κ.α. μεταξύ των οποίων αγορές. Δηλαδή εμ θα δώσω 1000 ευρά για βιβλία εμ θα ληφθούν ως τεκμήριο, εμ όταν τελειώσω με τις σπουδές μου από το "κωλοχανείο" θα μου φορολογούν το πτυχίο. Κλάψε μάνα που πλήρωνες τα χρήματα σου στην εφορία τόσα χρόνια.

 

Sorry για το rant, αλλά το διάβασα και έφριξα.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδή... οι επαγγελματίες που θα χρειαστούν τα reference books θα αράξουν σε καναπέ, κρεβάτι, μπαλκόνι ή/και μπανιέρα;

 

Οι φοιτητές, όταν διαβάζουν και κρατάνε σημειώσεις, το κάνουν (οι περισσότεροι) ξαπλωμένοι;

 

 

Μά'ι'στα... ό,τι πεις.

 

Ναι και ποτάκι ή καφέ στο κομοδίνο και mp3 player στα αυτιά για να μην έχω εξωτερικούς ήχους να με αποσπάνε. Τα pdf πάντως διαβάζονται πιο γρήγορα , έχει και zoom για εμάς τους μύωπες. Μαθηματικά - λογιστικά από pdf δεν έχω καταφέρει να διαβάσω.

 

Το καλύτερο θα ήταν τα έχουμε σε έντυπη μορφή με μορφή δανεισμού και να έχουμε και το βιβλίο σε pdf. Περνάς το μάθημα , παραδίδεις το έντυπο βιβλίο. Πιάνουν και χώρο τα άτιμα και σπανίως η ποιότητα τους είναι ανάλογη του χώρου που πιάνουν στη βιβλιοθήκη.

 

Δόξα τον Θεό , υπάρχουν site με σκαναρισμένες τις Αγγλικές εκδόσεις των βιβλίων που ( θα ) χρειάζομαι .

 

Το library.nu το κλαίμε εδώ και κάμποσο καιρό ( ήταν πραγματικά μία μεγάλη απώλεια ). Αν έχεις κάτι υπόψιν άλλο πες μου με π.μ.

  • Like 1
Δημοσ.

Το να καταργηθούν τα δωρεάν συγγράματα είναι καλή επιλογή, θα έλεγε κάποιος που σκεφτεται με αυστηρά οικονομικά και ορθολογικά κριτήρια. Σκοπός είναι όταν το κράτος ξοδεύει 100 να έχει όφελος πάνω από 100. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι φοιτητές μάλλον θα προτιμούσαν το ισόποσο της αξίας των βιβλίων σε ευρώ παρά τα ίδια τα βιβλία. Δηλ το να δίνεις δωρεάν βιβλία αξίας 100 σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο για το κοινωνικό σύνολο - για παράδειγμα, το να δίνει το κράτος μετρητά αξίας 90 στους φοιτητές είναι ακόμα καλύτερο και για τις δυο πλευρές. Εξάλλου τα δωρεάν βιβλία είναι σπατάλη για το κράτος - θα μπορούσαν κάλιστα τα βιβλία να δανείζονται κατα τη διάρκεια του εξαμήνου ή να λειτουργεί αγορά μεταχειρισμένων βιβλίων.

 

Συνεπώς η κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων είναι ορθή, αν σκεφτούμε το θέμα συνολικά. Αυτό είναι και ένα από τα προβλήματα της δωρεάν πρόσβασης σε αγαθά γενικότερα - ότι είναι δωρεάν το παίρνουν όλοι, ακόμα και εκείνοι που δεν το χρειάζονται καθόλου και αυτό αποτελεί σπατάλη.

Δημοσ.

Ο γάιδαρος του χότζα πέθανε όταν συνήθισε την πείνα, επίσης μπορούμε να σκοτώνουμε τους ηλικιωμένους ώστε να μην ξοδεύεται το κράτος σε περίλθαψη και φάρμακα καθώς και τους μακροχρόνια άνεργους, διότι περπατούν στους δρόμους και φθείρουν τα πεζοδρόμια...

  • Like 4
Δημοσ.

Το library.nu το κλαίμε εδώ και κάμποσο καιρό ( ήταν πραγματικά μία μεγάλη απώλεια ). Αν έχεις κάτι υπόψιν άλλο πες μου με π.μ.

 

Το μέλος black_widow δεν μπορεί να λάβει οποιοδήποτε νέο μήνυμα.

 

Δες FB.

Δημοσ.
Να πενε τα καθικια να κοψουνε τα βιβλια σε αυτους που διαβαζουνε 1-2 μερες και περνανε μαθηματα...

 

Ισοπεδωση της ισοπεδωσης. Δηλαδη δεν υπαρχουν δυσκολες σχολες; 'Η πρεπει να να αγοραζει ενας φοιτητης ιατρικης/οδοντιατρικης/πολυτεχνειου 200 ευρω το καθε βιβλιο. Γιατι ιατρικη απο σημειωσεις τουλαχιστον σε καποια μαθηματα δεν μαθαινεις.

Δημοσ.

Δεν καταλαβες μαλλον τι ειπα...Μπορει να μην το εθεσα και καλα...

 

 

Ξανα λεω

Υπαρχουν σχολες επιπεδου "διαβαζω το ταδε μαθημα μια μερα και το περναω"!

Ας πανε, για αρχη τουλαχιστον, να τα κοψουνε απο αυτους.

Πραγματικα σε αυτους δεν χρειαζονται...

  • Like 1
Δημοσ.

Το να καταργηθούν τα δωρεάν συγγράματα είναι καλή επιλογή, θα έλεγε κάποιος που σκεφτεται με αυστηρά οικονομικά και ορθολογικά κριτήρια. Σκοπός είναι όταν το κράτος ξοδεύει 100 να έχει όφελος πάνω από 100. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, οι φοιτητές μάλλον θα προτιμούσαν το ισόποσο της αξίας των βιβλίων σε ευρώ παρά τα ίδια τα βιβλία. Δηλ το να δίνεις δωρεάν βιβλία αξίας 100 σίγουρα δεν είναι το βέλτιστο για το κοινωνικό σύνολο - για παράδειγμα, το να δίνει το κράτος μετρητά αξίας 90 στους φοιτητές είναι ακόμα καλύτερο και για τις δυο πλευρές. Εξάλλου τα δωρεάν βιβλία είναι σπατάλη για το κράτος - θα μπορούσαν κάλιστα τα βιβλία να δανείζονται κατα τη διάρκεια του εξαμήνου ή να λειτουργεί αγορά μεταχειρισμένων βιβλίων.

 

Συνεπώς η κατάργηση των δωρεάν συγγραμάτων είναι ορθή, αν σκεφτούμε το θέμα συνολικά. Αυτό είναι και ένα από τα προβλήματα της δωρεάν πρόσβασης σε αγαθά γενικότερα - ότι είναι δωρεάν το παίρνουν όλοι, ακόμα και εκείνοι που δεν το χρειάζονται καθόλου και αυτό αποτελεί σπατάλη.

 

Σαν ιδέα έχει προοπτική αυτό που λες πιστεύω. Θα μπορούσε να αντικατασταθεί το υπάρχον σύστημα με μια απλή ενίσχυση για τους μη έχοντες φοιτητές, είτε με τη μορφή ρευστού είτε ως κουπόνι έναντι του οποίου θα μπορούσε να αγοραστεί το βιβλίο (σε προσυνενοημένη από το κράτος τιμή). Έτσι και διατηρείται ο κοινωνικός χαρακτήρας της μόρφωσης και στηρίζονται παιδία από αδύναμες οικογένειες και μειώνεται η δαπάνη για βιβλία. Αντίστοιχα θα μπορούσαν να εισαχθούνε και μικρού ύψους δίδακτρα από τα οποία θα απαλλάσονται οι οικονομικά αδύναμοι.

 

Συν ότι για μένα το σημαντικό όφελος τέτοιων μέτρων δεν είναι τόσο το οικονομικό όσο το ότι θα οδηγήσει αναγκαστικά τον Έλληνα φοιτητή σε μια αυξημένη υπευθυνότητα όσον αφορά της σπουδές του, δηλαδή θα το σκέφτεται πριν κάψει ένα εξάμηνο παίζοντας τάβλι στην καφετέρια γιατί θα τρέχουν τα έξοδα (ακόμα περισσότερο από όσο τρέχουν τώρα). Είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόβλημα που διαχέεται σε όλα τα άλλα αυτό, γιατί οδηγεί στην αδιαφορία για τα πάντα. Ακόμα και συνεπής να είσαι και να σου αρέσει αυτό που σπουδάζεις, δεν αντιδράς σε μια κλειστή αίθουσα γιατί ξέρεις ότι δεν υπάρχουν συνέπειες. Αυτό πρέπει να αλλάξει, αλλίως δεν θα φτιάξει ποτέ το ελληνικό πανεπιστήμιο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...