Προς το περιεχόμενο

Διαρκείς αποσυνδέσεις WIND, Tραγική εξυπηρέτηση, Kαταναλωτής σε απόγνωση!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Mε συμβούλεψαν να μεταφέρω την γραμμή μου στη WIND (Μάρτιος 2012)–ανόητη η συμπεριφορά μου που πρώτα δεν κοίταξα τι παίζει – και τότε...όλα κατέρρευσαν!

Στάδιο 1ο : μένουμε μια βδομάδα περίπου χωρίς τηλέφωνο (ακόμη είναι στην διαδικασία να μας εκδώσουν πιστωτικό)

Στάδιο 2ο: το σήμα του modem για ασύρματη σύνδεση δεν καλύπτει στα 6 μέτρα με το μόνο που παρεμβάλετε μία γυψοσανίδα –ταυτόχρονα παρατηρούνται αποσυνδέσεις περίπου μία το δίωρο -. Μέχρι τότε μου δικαιολογούσαν τις αποσυνδέσεις λόγω το χαμηλού σήματος. Μου προτείνουν να αγοράσω αναμεταδότη και το κάνω. Και τίποτα δεν διορθώνεται! Αξίζει να σημειωθεί ότι σε κάθε επικοινωνία μου τους έλεγα ότι DNS μου ζητάει, κάντε restart το modem η απάντησή τους .

Mου αλλάζουν modem στέλνουν πάλι ένα του ίδιου τύπου (zte, λευκό & σάπιο) και τίποτα δεν διορθώνεται! Ούτε το χαμηλό σήμα ούτε οι αποσυνδέσεις. Το μόνο που κατάφεραν ήταν να μου φάνε χρόνο από τη ζωή μου περιγράφοντάς μου πώς να κάνω αναβάθμιση του modem και στο καπάκι restore στους default settings! Σταματάω να ασχολούμαι με τον εξοπλισμό τους και αγοράζω ένα modem να κάνω τη δουλεία μου. Και ξαφνικά έχω σήμα!!!Τι να το κάνω που την περισσότερη ώρα βρίσκομαι σε local access only???

Στάδιο 3ο: Οι αποσυνδέσεις υπάρχουν καθημερινά πολλάκις. Σήμερα ο ένας από τους δύο υπαλλήλους στις βλάβες που μίλησα μου είπε πως βλέπει μόλις δύο αποσυνδέσεις στη γραμμή μου και με ενημερώνει πως έως τέσσερις είναι απόλυτα φυσιολογικό (!!!) Καταλήξαμε ότι εάν δεν χρησιμοποιώ το δικό τους modem δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Ο άλλος υπάλληλος μου είχε πει νωρίτερα πως η γραμμή μου φαίνεται καθαρή και πως τον κούρασα γιατί μιλήσαμε 7 λεπτά και είναι και Σάββατο :mad: .

Στάδιο 4ο : Ζητάω να μιλήσω σε κάποιον υπεύθυνο, ο οποίος ευθαρσώς αναρωτείται για ποιον ακριβώς τον λόγω τον ζήτησα, του εκφράζω το αίτημα να αποδεσμεύσουν τη γραμμή μου –εννοείτε χωρίς να μου ζητήσουν ρήτρες διακοπής – και ,αρκετά μακρηγόρησα, καταλήγουμε στο: Πρέπει να έρθει τεχνικός με δική μου χρέωση να πιστοποιήσει τη βλάβη, και αφού γίνει και όντως η βλάβη υπάρχει, θα σας αντικαταστήσουμε τον εξοπλισμό! (δηλ. να μου στείλουν και ένα τρίτο modem)

Συνοψίζοντας: Πληρώνω κάθε μήνα στην ώρα μου μία υπηρεσία που υπολειτουργεί, έχω έναν repeater που δεν μου χρειάζεται, ήδη 2 σάπια modem και την δυνατότητα να αποκτήσω και ένα τρίτο!!!!

Help! Πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή να ζητήσουν την αποδέσμευση της γραμμής μου? Και εξίσου σημαντικό, είτε γίνει τώρα είτε όταν λήξει, που προτείνετε να συνδεθώ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επειδή όντως το zte είναι σάπιο και δε θα βγάλεις άκρη, δοκίμασε το δικό σου modem ενσύρματα να δεις αν συνεχίζει το θέμα με το local only. Όταν σου το κάνει αποσυγχρονίζει κιόλας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δικό μου έβαλα, ένα Thomson, ενσύρματα έχει αποσυνδέσεις αλλά όχι τόσο συνχά όπως σημερα για παράδειγμα 2 έως το μεσημέρι. Τι εννοείς εάν αποσυγχρονίζει? Πως θα το δω αυτό?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Συνοψίζοντας: Πληρώνω κάθε μήνα στην ώρα μου μία υπηρεσία που υπολειτουργεί, έχω έναν repeater που δεν μου χρειάζεται, ήδη 2 σάπια modem και την δυνατότητα να αποκτήσω και ένα τρίτο!!!!

Help! Πιστεύετε ότι πρέπει να κάνω αίτηση στον συνήγορο του καταναλωτή να ζητήσουν την αποδέσμευση της γραμμής μου? Και εξίσου σημαντικό, είπε γίνει τώρα είτε όταν λήξει, που προτείνετε να συνδεθώ????"

 

Τυπώνεις τα logs από το δικό τους modem ( αν έχεις αποσυνδέσεις ) και τα επισυναπτεις στον συνήγορο του καταναλωτή ζητώντας η να έρθει τεχνικός και να σου λύσει μια κ δια παντός τα προβλήματα η να καταγγειλεις την σύμβαση να επιστρέψεις τον εξοπλισμό και να πας σε κάποιον άλλον παροχο. Τον καλύτερο θα τον βρεις ρωτώντας στην γειτονιά σου γιατί σε κάθε περιοχή αλλάζει..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα και το κοίταξα, broadband γράφει και το φωτάκι του αναβοσβήνει...

 

Όσο για την επόμενη σύνδεση αυτό που με απασχολεί είναι πως υπάρχουν άτομα στην γειτονία που είναι ευχαριστημένα και απο την HOL και απο την Forthnet άλλα με μεγάλη μου έκπληξη και από την wind. Δεν θα αντέξω να επαναληθφούν όλα αυτά. Ένιωθα πειραματόζωο, κάνε αυτό, και μετά άλλος υπάλληλος όχι κάνε εκείνο...

Πόιος θα μπορούσε να με συμβουλέψει για την περιοχή του ΤΕΙ Αθηνών?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ, προς το να καταγγέιλω την σύμβαση το βλέπω. Τι σημαίνει να τυπώσω τα logs? :blink:

Οκ πάμε από την αρχή,έχεις κάποιον φίλο που να έχει γνώσεις γύρω από το αντικείμενο να έρθει επί τόπου να τσεκάρει και να σου πει που οφείλονται όλα αυτά ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μovie αν είναι κάτι λάθος σε συνδεσμολογία και χάνει τη dsl φτιάχνεται, μη μπλέξει με ηλεκτρολόγους και συνεργεία του οτε είναι το θέμα γιατί άντε βγάλε άκρη μετά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μovie αν είναι κάτι λάθος σε συνδεσμολογία και χάνει τη dsl φτιάχνεται, μη μπλέξει με ηλεκτρολόγους και συνεργεία του οτε είναι το θέμα γιατί άντε βγάλε άκρη μετά.

Συμφωνώ γι'αυτο και τα πήρα απο την αρχή και μίλησα για "φίλο" γνώστη.Αρχικά κατάλαβα ότι είχαμε καταλήξει τινος ήταν το πρόβλημα,στην πορεία κατάλαβα ότι πρέπει να το σιγουρέψουμε.. Το σίγουρο ειναι οτι η κοπελιά εχει προσπαθήσει αρκετά κ με οδηγίες και δεν εχει καταφέρει αυτο που θέλει οπότε πρέπει ν'αναλαβει κάποιος πιο εξειδικευμένος..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω κάποιον στο μυαλό μου που να μπορούσε να έρθει να το κοιτάξει, θα πρέπει να του πω σε τι παίζει να οφείλετε όλο αυτό? Το σίγουρο είναι ότι πριν την σύνδεσή μου στη wind δεν είχα κάποιο πρόβλημα, ούτε με αποσυνδέσεις ούτε τίποτα. Γι'αυτό (αν και δεν το πολυ-κατέχω όλο αυτό το τεχνικό θέμα) πιστεύω ότι δεν πρέπει να οφείλεται πχ. στην γραμμή του σπιτού. Και με την λογική μου και μόνο αφού παραμένω έστω σε local σύνδεση με το modem μου πιστεύω ότι είναι θέμα πάροχου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μερικές γενικές οδηγίες που αφορούν όλες τις εταιρίες :)

Το πρόβλημα είναι οτι το router "χάνει" τον έξω κόσμο. Θέμα γραμμης λοιπόν.

  • Βεβαιώνεσαι οτι έχεις σε κάθε τηλέφωνο φίλτρο.
  • Αν έχεις συναγερμό θέλει και εκεί.
  • Δεν τραβάς τηλεφωνικό καλώδιο 10 μέτρα απο το router μέχρι την πρίζα.
  • Τα πριζάκια καλό θα είναι να είναι τα καινούρια και όχι τα παλιά δίπολα (σα ρεύματος) με ανταπτοράκια. Προσοχή αν καμιά πρίζα λέει ΟΤΕ πάνω, θέλει άνοιγμα.
  • Πολύ απλά μπορείς να δοκιμάσεις το router μόνο του χωρίς καμία συσκευή και να παρατηρείς το broadband για λίγη ώρα. Είτε ασύρματα είτε ενσύρματα, το πρόβλημα εντοπίζεται αλλού και δε μας ενοχλεί.

ΑΝ το πρόβλημα οφείλεται όντως στη γραμμή του σπιτιού θες ηλεκτρολόγο και δεν έχει σχέση ο πάροχος, αν είναι απέξω πρέπει να το βρουν αυτοί και να μην πληρώσεις μια.

Σε περίπτωση που έκανα κάπου λάθος απο βιασύνη διορθώστε με!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω περάσει κάτι παρόμοιο,και τελικά ανακάλυψα φθαρμένο καλώδιο στον κατανεμητή μου.. και εμένα ειχε παρουσιαστεί σε αλλαγή παροχου και ήμουν έτοιμος να τους παρατήσω.. γι'αυτο έμαθα οτι τίποτα δεν είναι δεδομένο αν δεν τσεκάρεις την γραμμή από τον κατανεμητή μέχρι και τον υπολογιστή σου.. Οσο χρεπια κ να είναι τα modem που δίνουν ένα στα 2 θα δουλεύει.. Κοίτα για τον φίλο σου σύντομα κ σε πρώτη φάση γιατί ξέρω πόσο σπαστικό είναι όλο αυτό..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

:-) :-) :-) Ευχαριστώ πολύ! Ηθελα να κάνω μία διόρθωση για τα "λαμπάκια" του modem, είναι με ασημί χρώμα τα γράμματα και ανυσηχούσα μην έκανα κάποιο λάθος. Στο modem μου (της thomson) δίπλα στο Internet αναβοσβήνει πράσινο, το broadband είναι πράσινο σταθερά, το wireless αναβοσβήνει (αυτό είχα δει όταν έγραψα παραπανω ότι αναβόσβηνε το broadband) το ethernet είναι σβηστό και το power σταθερά πράσινο.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα φαίνονται εντάξει τα λαμπάκια. Με απλά λόγια, το broadband δείχνει οτι όλα είναι οκ σε ότι αφορά καλώδια και το internet αναβοσβήνει πράσινο επειδή το router είναι ρυθμισμένο σωστά και ανταλλάσει δεδομένα με το net (αν γίνει κόκκινο είναι άλλη ιστορία)

Το υπόλοιπα δε μας πειράζουν αυτή τη στιγμή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...