Προς το περιεχόμενο

MacBook 13,3 τιμή


traganeus

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχει ένας φίλος ένα MacBook 13.3 black core 2duo 4gb ram και το είχε πάρει πριν 1,5 χρόνια περίπου. Θέλει να του το βάλω αγγελία να το πουλήσει, αλλά εγώ από apple είμαι άσχετος γιατί είμαι hater. Οπότε θέλω να μου πείτε εσείς που γνωρίζεται πόσο κοστολογειται. Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Εαν μπορεις γινε πιο περιγραφικος, το παραπανω μπορει να μεταφραστει με διαφορους τροπους.

 

Δηλαδή; Εννοώ ότι όπως το είδα εγώ, που έχω μια επαφή με τεχνολογίας μου φάνηκε καλό διατηρημενο χωρίς γερά τζούνιορ η αλλά τέτοια. Και λέει ότι δεν το έχει ζορισει ποτέ. Γενικά το ήθελε για το παπατζηλικη και τώρα θέλει να το πουλήσει για να πάρει άλλο καλύτερο πάλι για παπατζηλικη. Δεν το έχω ακόμα για να σας ανέβασε και μερικές φωτό να το δείτε πιο καλα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως να σε βοηθήσει και αυτό πιο κάτω .. Βάζεις τις πληροφορίες και σου βγάζει πόσα περίπου αξίζει το Mac σου σήμερα ;)

 

http://www.mac2sell.net

 

Για παράδειγμα δες πιο κάτω .. Τώρα δεν ξέρω αν θα έδινε κάποιος 440 ευρώ για να αγοράσει ένα Macbook Pro του 2006, αλλά ειλικρινά δεν ξέρω αν θα το πουλούσα για πολύ λιγότερα ! :P

post-81996-0-04252500-1351285472_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο είναι αυτό που έχει ο φίλος; Γιατί μου είπε ότι το είχε πάρει πριν ενάμιση χρόνο. Εγώ σκέφτομαι μια τιμή γύρω στα 550 με 500 και ότι παζάρι παίξει. Την θεωρείται μεγάλη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εχει ένας φίλος ένα MacBook 13.3 black core 2duo 4gb ram και το είχε πάρει πριν 1,5 χρόνια περίπου. Θέλει να του το βάλω αγγελία να το πουλήσει, αλλά εγώ από apple είμαι άσχετος γιατί είμαι hater. Οπότε θέλω να μου πείτε εσείς που γνωρίζεται πόσο κοστολογειται. Είναι σε αρκετά καλή κατάσταση.