Προς το περιεχόμενο

Lamborghini Aventador LP700-4 Roadster


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

 

Ήταν κατασκευές που χάρη σ' αυτές' date=' γεννήθηκε μια ξεχωριστή κάστα οδηγών η οποία θα μείνει για πάντα στην ιστορία, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: Διότι ήταν «ξεχωριστή».

 

Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια», έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

 

[/quote']

Μεταξυ μας, esp και abs δεν ειχαν ποτε τα μονοθεσια στην κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου, την f1.

 

Και δεν υπαρχει μεγαλυτερη ανακριβεια απο το να λεμε οτι οι κορυφαιοι οδηγοι αυτης της εποχης θα ειχαν προβλημα με παλιοτερα μονοθεσια/αυτοκινητα.

Δεν ειναι τυχαιοι οι κορυφαιοι κ σε ολη την καριερα τους οδηγουσαν χωρις abs ,esp οπως και οι παλιοτεροι.

Δημοσ.

Μεταξυ μας, esp και abs δεν ειχαν ποτε τα μονοθεσια στην κορωνιδα του μηχανοκινητου αθλητισμου, την f1.

 

Και δεν υπαρχει μεγαλυτερη ανακριβεια απο το να λεμε οτι οι κορυφαιοι οδηγοι αυτης της εποχης θα ειχαν προβλημα με παλιοτερα μονοθεσια/αυτοκινητα.

Δεν ειναι τυχαιοι οι κορυφαιοι κ σε ολη την καριερα τους οδηγουσαν χωρις abs ,esp οπως και οι παλιοτεροι.

 

Δεν αναφέρθηκα ειδικά και αποκλειστικά στην F1...

 

Όσο για το αν πρόκειται περί ανακρίβειας ή όχι, τονίζω για μια ακόμη φορά, ότι αυτό που λέω αποτελεί καθαρά προσωπική μου εκτίμηση, την οποία αφενός φυσικά ουδείς οφείλει να επαληθεύσει ή να διαψεύσει, αφετέρου προσωπικά θα την αναιρούσα μόνο αν έβλεπα με τα μάτια μου κάποιον να τη διαψεύδει στην πράξη.

 

Θεωρώ λογικό, ότι σε κάθε τομέα άρα και στην οδήγηση, υπάρχουν διαφορετικά επίπεδα ικανότητας.

 

Πιστεύω λοιπόν ότι, όπως ένας μέσος οδηγός που δεν οδήγησε ποτέ του Ι.Χ. χωρίς «βοηθήματα», θα τα βρει αγγούρια σε οριακές καταστάσεις, οδηγώντας ένα Ι.Χ. που δεν τα ενσωματώνει (ακριβώς επειδή έχει μάθει να θεωρεί δεδομένη την επέμβασή τους όποτε χρειάζεται), έτσι κι ένας επαγγελματίας οδηγός του οποίου όλη η εμπειρία πατάει πάνω σε υπέρ-αυτοκίνητα που υιοθετούν τις συγκεκριμένες τεχνολογίες, θα τα βρει επίσης αγγούρια, επιδιώκοντας να οδηγήσει στους ίδιους ρυθμούς, υπέρ-αυτοκίνητα τα οποία δεν τις ενσωματώνουν.

 

Είναι - επαναλαμβάνω - η καθαρά υποκειμενική μου θέση σχετικά με το ποιος μπορεί να αποκαλείται «οδηγός-θρύλος» και ποιος «ό,τι άλλο αλλά όχι αυτό»...

 

Μπορεί για κάποιους, αυτοί οι τίτλοι να είναι άνευ ουσίας. Δεκτό. Για μένα περικλείουν όλη την ουσία...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν αναφέρθηκα ειδικά και αποκλειστικά στην F1...

 

Πιστεύω λοιπόν ότι, όπως ένας μέσος οδηγός που δεν οδήγησε ποτέ του Ι.Χ. χωρίς «βοηθήματα», θα τα βρει αγγούρια σε οριακές καταστάσεις, οδηγώντας ένα Ι.Χ. που δεν τα ενσωματώνει (ακριβώς επειδή έχει μάθει να θεωρεί δεδομένη την επέμβασή τους όποτε χρειάζεται), έτσι κι ένας επαγγελματίας οδηγός του οποίου όλη η εμπειρία πατάει πάνω σε υπέρ-αυτοκίνητα που υιοθετούν τις συγκεκριμένες τεχνολογίες, θα τα βρει επίσης αγγούρια, επιδιώκοντας να οδηγήσει στους ίδιους ρυθμούς, υπέρ-αυτοκίνητα τα οποία δεν τις ενσωματώνουν.

 

 

Kart , formula 2, formula 3000, formula 3, formula gp3, formula gp2 , formula 1 και γενικοτερα ολα(σχεδον, μπορει να μου διαφευγουν εξαιρεσεις) τα μονοθεσια δεν ειχαν esp και abs και ετσι παραμενουν.

Το ιδιο φυσικα ισχυει και για το wrc και τις μικροτερες κατηγοριες του.

 

 

Προφανως εχεις λανθασμενη εικονα για το τι τεχνολογιες κουβαλανε τα περισσοτερα αγωνιστικα αυτοκινητα/μονοθεσια που οδηγουν οι επαγγελματιες οδηγοι.

 

 

Τωρα αν μιλαμε για αγωνες με road cars, τοτε ειναι λογικο να εχουν τεχνολογιες που εχουν τα road cars. Αλλα απο αυτους τους αγωνες δεν "εμεινε στην ιστορια καμμια καστα οδηγων" οπως ειπες. Οι κορυφαιοι οδηγοι δεν επαιρναν μερος σε τετοιους αγωνες.

 

Είναι - επαναλαμβάνω - η καθαρά υποκειμενική μου θέση σχετικά με το ποιος μπορεί να αποκαλείται «οδηγός-θρύλος» και ποιος «ό,τι άλλο αλλά όχι αυτό»...

Για ποιους "οδηγους-θρυλους" μιλας που ετρεχαν σε κατηγορια χωρις esp και abs που τωρα πια αυτη η κατηγορια εχει esp και abs?

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Kart , formula 2, formula 3000, formula 3, formula gp3, formula gp2 , formula 1 και γενικοτερα ολα(σχεδον, μπορει να μου διαφευγουν εξαιρεσεις) τα μονοθεσια δεν ειχαν esp και abs και ετσι παραμενουν.

Το ιδιο φυσικα ισχυει και για το wrc και τις μικροτερες κατηγοριες του.

 

Προφανως εχεις λανθασμενη εικονα για το τι τεχνολογιες κουβαλανε τα περισσοτερα αγωνιστικα αυτοκινητα/μονοθεσια που οδηγουν οι επαγγελματιες οδηγοι.

 

Τωρα αν μιλαμε για αγωνες με road cars, τοτε ειναι λογικο να εχουν τεχνολογιες που εχουν τα road cars. Αλλα απο αυτους τους αγωνες δεν "εμεινε στην ιστορια καμμια καστα οδηγων" οπως ειπες. Οι κορυφαιοι οδηγοι δεν επαιρναν μερος σε τετοιους αγωνες.

 

Για ποιους "οδηγους-θρυλους" μιλας που ετρεχαν σε κατηγορια χωρις esp και abs που τωρα ποια αυτη η κατηγορια εχει esp και abs?

 

Αναφέρθηκα σε ένα από τα προηγούμενα post μου σε οδηγούς αγώνων και απ' ό,τι φαίνεται δεν έπρεπε, διότι σε έκανα να «κολλήσεις» στο θέμα «αγώνες». Δεν αναφερόμουν στα αυτοκίνητα και την τεχνολογία τους ανά εποχές, αλλά στους οδηγούς.

 

Ξέχνα τους αγώνες. Δε με αφορούν τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και το αν ενσωματώνουν ή όχι esp ή ό,τι άλλο. Με αφορούν οι οδηγοί και το κατά πόσο είναι ικανοί να ωθήσουν στο όριο τής απόδοσής του, το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, αγωνιστικό ή όχι. Το θέμα μας είναι οι ικανότητες που απαιτούνται προκειμένου κάποιος να οδηγήσει «οριακά» ένα supercar και το αν αυτή η απαίτηση διαφοροποιείται, αναλόγως του αν υπάρχουν ή όχι στο αυτοκίνητο «βοηθήματα». Ας μείνουμε στο παράδειγμα του αυτοκινήτων του συγκεκριμένου topic. Από τη μία μεριά έχουμε την καθ' όλα αξιοθαύμαστη (και παράλληλα φορτωμένη με ό,τι υπάρχει και δεν υπάρχει από ηλεκτρονικά βοηθήματα ασφαλείας, που επεμβαίνουν πριν από τον οδηγό για τον οδηγό) aventador και από την άλλη τη diablo, τής οποίας το μόνο «βοήθημα» ήταν η τετρακίνηση στην έκδοση vt. Αμφότερα τα αυτοκίνητα, έχουν δοκιμαστεί στην πράξη, προκειμένου να διαπιστωθούν οι δυνατότητές τους, πέρα από τα «χαρτιά».

 

Αν πιστεύει κάποιος ότι απαιτούνται οι ίδιες ικανότητες οδήγησης για να τρακοσαρίσει την ...ξερή diablo - ή, ακόμα χειρότερα, την προκάτοχό της, την Countach - με αυτές που απαιτούνται για να κάνει το ίδιο με την aventador, για 'μένα πλανάται πλάνην οικτράν.

 

Όσο για το ποιοι είναι οι «οδηγοί-θρύλοι» (στους οποίους αναφέρομαι και όχι στο αν έτρεχαν σε κατηγορίες χωρίς esp & abs), ένα από τα αρκετά παραδείγματα, είναι ο Walter Rohrl, ο οποίος υπήρξε τόσο οδηγός αγώνων, όσο και επίσημος δοκιμαστής - είναι ακόμα - supercars παραγωγής. Σήμερα οδηγεί και τεστάρει τα αυτοκίνητα τής Porsche, που παράγονται ...σήμερα! Στην αρχή τής καριέρας όμως, δάμαζε τέρατα, για τα οποία τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν υπήρχαν ούτε ως ιδέα και εξαντλούσε τα όριά τους. Οδηγούς σαν αυτόν εννοώ, όταν αναφέρομαι σε «θρύλους».

 

Άλλος μπορεί να εννοεί κάτι διαφορετικό, ή ακόμα και να θεωρεί ότι η λέξη «θρύλος» δεν έχει λόγο να αποδίδεται σε οδηγούς στην εποχή μας, αλλά μόνο σε εμπνευστές, σχεδιαστές και κατασκευαστές ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων...

Δημοσ.

Μονο εγω θεωρω τις διαφορες ferrari,aston martin,porsche,alfa 8c competizione,zonda,R8 πολυ πιο ωραιες απο τις τελευταιες lambo?Δεν λεω οτι δεν ειναι καλα αμαξια,προς θεου, αλλα σχεδιαστικα δεν τα θεωρω κατι το τρομερο....

  • Like 1
Δημοσ.

Η διαφωνια μου ηταν σαφεστατη, ειναι ανακριβεια να λεμε κατι τετοιο:

Ήταν κατασκευές που χάρη σ' αυτές, γεννήθηκε μια ξεχωριστή κάστα οδηγών η οποία θα μείνει για πάντα στην ιστορία, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: Διότι ήταν «ξεχωριστή».

 

Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια», έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

 

Πιστεύω λοιπόν ότι, όπως ένας μέσος οδηγός που δεν οδήγησε ποτέ του Ι.Χ. χωρίς «βοηθήματα», θα τα βρει αγγούρια σε οριακές καταστάσεις, οδηγώντας ένα Ι.Χ. που δεν τα ενσωματώνει (ακριβώς επειδή έχει μάθει να θεωρεί δεδομένη την επέμβασή τους όποτε χρειάζεται), έτσι κι ένας επαγγελματίας οδηγός του οποίου όλη η εμπειρία πατάει πάνω σε υπέρ-αυτοκίνητα που υιοθετούν τις συγκεκριμένες τεχνολογίες, θα τα βρει επίσης αγγούρια, επιδιώκοντας να οδηγήσει στους ίδιους ρυθμούς, υπέρ-αυτοκίνητα τα οποία δεν τις ενσωματώνουν.

 

Είναι - επαναλαμβάνω - η καθαρά υποκειμενική μου θέση σχετικά με το ποιος μπορεί να αποκαλείται «οδηγός-θρύλος» και ποιος «ό,τι άλλο αλλά όχι αυτό»...

 

Ειναι κλασσικο λαθος που κανουν αρκετοι να θεωρουν πως οι σημερινοι οδηγοι αγωνων θα δυσκολευονταν να οδηγησουν αυτοκινητα του παρελθοντος και θα τα εβρισκαν αγγουρια λογω απυσιας abs και esp.

Ξεχνανε βεβαια οτι ουτε τα τωρινα αυτοκινητα/μονοθεσια αγωνων εχουν τετοια βοηθηματα..

 

 

 

Όσο για το ποιοι είναι οι «οδηγοί-θρύλοι» (στους οποίους αναφέρομαι και όχι στο αν έτρεχαν σε κατηγορίες χωρίς esp & abs), ένα από τα αρκετά παραδείγματα, είναι ο Walter Rohrl, ο οποίος υπήρξε τόσο οδηγός αγώνων, όσο και επίσημος δοκιμαστής - είναι ακόμα - supercars παραγωγής. Σήμερα οδηγεί και τεστάρει τα αυτοκίνητα τής Porsche, που παράγονται ...σήμερα! Στην αρχή τής καριέρας όμως, δάμαζε τέρατα, για τα οποία τα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν υπήρχαν ούτε ως ιδέα και εξαντλούσε τα όριά τους. Οδηγούς σαν αυτόν εννοώ, όταν αναφέρομαι σε «θρύλους».

 

Άλλος μπορεί να εννοεί κάτι διαφορετικό, ή ακόμα και να θεωρεί ότι η λέξη «θρύλος» δεν έχει λόγο να αποδίδεται σε οδηγούς στην εποχή μας, αλλά μόνο σε εμπνευστές, σχεδιαστές και κατασκευαστές ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Διαφορετική θεώρηση των πραγμάτων...

Οσο για τον Rohrl(πραγματι θρυλος), που εγινε γνωστος κυριως στα rally-wrc, μην εχεις την ψευδαισθηση οτι οι αντιστοιχοι σημερινοι οδηγοι wrc οδηγουν με esp και abs.

Δεν ισχυει κατι τετοιο και ειναι λαθος να το γραφουμε.

Οι "διασημότεροι οδηγοι αγώνων του σήμερα" οδηγουν αυτοκινητα/μονοθεσια χωρις ηλεκτρονικα βοηθηματα esp και abs(και οχι με τη χρηση esp,abs οπως λες) και εξαντλουν τα ορια τους.

Και μερικοι απο αυτους με την σειρα τους θα μεινουν ως θρυλοι.

Δημοσ.

Η διαφωνια μου ηταν σαφεστατη, ειναι ανακριβεια να λεμε κατι τετοιο:

 

 

 

 

Ειναι κλασσικο λαθος που κανουν αρκετοι να θεωρουν πως οι σημερινοι οδηγοι αγωνων θα δυσκολευονταν να οδηγησουν αυτοκινητα του παρελθοντος και θα τα εβρισκαν αγγουρια λογω απυσιας abs και esp.

Ξεχνανε βεβαια οτι ουτε τα τωρινα αυτοκινητα/μονοθεσια αγωνων εχουν τετοια βοηθηματα..

 

 

 

------

 

 

 

Οσο για τον Rohrl(πραγματι θρυλος), που εγινε γνωστος κυριως στα rally-wrc, μην εχεις την ψευδαισθηση οτι οι αντιστοιχοι σημερινοι οδηγοι wrc οδηγουν με esp και abs.

Δεν ισχυει κατι τετοιο και ειναι λαθος να το γραφουμε.

Οι διασημότεροι οδηγοι αγώνων του σήμερα εμαθαν να οδηγουν χωρις esp και abs.

 

Please! Μη με κάνεις να αναθεματίσω την ώρα και τη στιγμή που έγραψα αυτό το ρημάδι το «αγώνων»! Επαγγελματίας οδηγός, δεν είναι μόνο ο οδηγός αγώνων, είναι και ο δοκιμαστής των supercars παραγωγής. Σε αυτοκίνητα παραγωγής αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο topic. Τέτοιο είναι η aventador, τέτοιο ήταν στην εποχή του και η diablo.

 

Δεν έχω δε καμία ψευδαίσθηση περί ύπαρξης esp και abs στο WRC και στην F1. Δεν έχω όμως επίσης και την ψευδαίσθηση ότι οι συνθήκες οδήγησης και οι προδιαγραφές ασφαλείας μιας πίστας, έχουν έστω και την ελάχιστη σχέση με τις συνθήκες οδήγησης και τις προδιαγραφές ασφαλείας ενός δρόμου (όπως π.χ., η διαδρομή του isle of man η οποία, αν και επιλέγεται για έναν από τος πλέον φημισμένους αγώνες, είναι δρόμος και όχι πίστα), όπου έχουν δοκιμαστεί από το παρελθόν μέχρι σήμερα, εκατοντάδες supercars παραγωγής (τα οποία δεν είναι σχεδιασμένα για πίστα).

 

Το γεγονός ότι ένας οδηγός αγώνων, οδηγεί χωρίς ηλεκτρονικά βοηθήματα εντός πίστας, φτάνοντας το (σχεδιασμένο ακριβώς για τις συγκεκριμένες συνθήκες) μονοθέσιο στα όρια του, δε λέει τίποτα για την ικανότητά του να ωθήσει με ασφάλεια στα όρια του, ένα supercar παραγωγής χωρίς βοηθήματα, σε συνθήκες δρόμου.

 

Μάλλον εννοούμε διαφορετικά πράγματα ο καθένας!

Δημοσ.

Please! Μη με κάνεις να αναθεματίσω την ώρα και τη στιγμή που έγραψα αυτό το ρημάδι το «αγώνων»! Επαγγελματίας οδηγός, δεν είναι μόνο ο οδηγός αγώνων, είναι και ο δοκιμαστής των supercars παραγωγής. Σε αυτοκίνητα παραγωγής αναφερόμαστε στο συγκεκριμένο topic. Τέτοιο είναι η aventador, τέτοιο ήταν στην εποχή του και η diablo.

Φιλε σου ξαναειπα, δεν ισχυει αυτη η ανακριβεια και εκει ηταν η ενσταση μου:

Ήταν κατασκευές που χάρη σ' αυτές, γεννήθηκε μια ξεχωριστή κάστα οδηγών η οποία θα μείνει για πάντα στην ιστορία, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: Διότι ήταν «ξεχωριστή».

 

Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια», έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

Οι διασημοτεροι οδηγοι αγωνων του σημερα (ακομα και αν τυγχανει να γινουν και δοκιμαστες αργοτερα) εχουν μαθει να κυνηγαει τα ορια χωρις esp,abs και οχι με την συνδρομη τους οπως λανθασμενα εγραψες.

 

Αυτη ηταν η ενσταση μου.

 

Η F1 είχε ΑΒS και ESP απο τα τέλη της δεκαετίας του ΄90 μέχρι το 2009 νομίζω. Μπορεί και το 2010.

Οχι, δεν ισχυει κατι τετοιο.

Ουδεποτε ειχε abs ουτε esp.

Traction control ειχε που δεν εχει καμμια σχεση με το esp.

Δημοσ.

Οι διασημοτεροι οδηγοι αγωνων του σημερα (ακομα και αν τυγχανει να γινουν και δοκιμαστες αργοτερα) εχουν μαθει να κυνηγαει τα ορια χωρις esp,abs και οχι με την συνδρομη τους οπως λανθασμενα εγραψες.

 

Αυτη ηταν η ενσταση μου.

 

...και η δική μου επισήμανση - στο μόλις προηγούμενο post μου - ήταν ότι:

 

Αυτό που έχουν μάθει, είναι να κυνηγούν εντός πίστας, τα όρια αυτοκινήτων χωρίς esp/abs μεν, σχεδιασμένων για οδήγηση αποκλειστικά σε πίστα δε, κατάσταση η οποία, ουδεμία επαφή ή σχέση έχει, με την οριακή οδήγηση ενός supercar παραγωγής χωρίς τα εν λόγω βοηθήματα, σε συνθήκες δρόμου...

 

Οι δε «κατασκευές» στις οποίες αναφέρθηκα, ήταν τα supercars παραγωγής της παλαιότερης γενιάς και όχι τα αγωνιστικά. Γι' αυτό και δε μπορώ να διακρίνω το λόγο τής ένστασης.

 

Traction control ειχε που δεν εχει καμμια σχεση με το esp.

 

Χωρίς όμως αυτό το γεγονός, να μειώνει ούτε στο ελάχιστο τη διευκόλυνση που προσφέρει στον έλεγχο του αυτοκινήτου.

Δημοσ.

...και η δική μου επισήμανση - στο μόλις προηγούμενο post μου - ήταν ότι:

 

Αυτό που έχουν μάθει, είναι να κυνηγούν εντός πίστας, τα όρια αυτοκινήτων χωρίς esp/abs μεν, σχεδιασμένων για οδήγηση αποκλειστικά σε πίστα δε, κατάσταση η οποία, ουδεμία επαφή ή σχέση έχει, με την οριακή οδήγηση ενός supercar παραγωγής χωρίς τα εν λόγω βοηθήματα, σε συνθήκες δρόμου...

"Διασημοι οδηγοι αγωνων" οπως ο μολις ... 9 φορες παγκοσμιος πρωταθλητης WRC(που προερχεται λοιπον απο τον ιδιο χωρο με τον Rohrl που ανεφερες) Sebastien Loeb δεν οδηγουν σε πιστα, αλλα σε χωματοδρομους και σε ασφαλτινους δρομους και οδηγουν αυτοκινητα χωρις abs και esp , οχι με abs/esp οπως λανθασμενα εγραψες.

 

 

Οι δε «κατασκευές» στις οποίες αναφέρθηκα, ήταν τα supercars παραγωγής της παλαιότερης γενιάς και όχι τα αγωνιστικά. Γι' αυτό και δε μπορώ να διακρίνω το λόγο τής ένστασης.

 

Αν δεν μπορεις να καταλαβεις οτι αυτο που εγραψες ειναι λαθος και οτι οι "διασημοτεροι οδηγοι αγωνων του σημερα" εχουν μαθει να κυνηγανε τα ορια χωρις esp και abs(και οχι με τη συνδρομη τους οπως λανθασμενα πιστευεις), τοτε ειναι λογικο να μην μπορεις να διακρινεις τον λογο της ενστασης:

Ήταν κατασκευές που χάρη σ' αυτές' date=' γεννήθηκε μια ξεχωριστή κάστα οδηγών η οποία θα μείνει για πάντα στην ιστορία, γι' αυτόν ακριβώς το λόγο: Διότι ήταν «ξεχωριστή».

 

[b']Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια», έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS[/b]/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

Δημοσ.

οδηγουν αυτοκινητα χωρις abs και esp

 

εχουν μαθει να κυνηγανε τα ορια χωρις esp και abs

 

Συνεχίζεις να επικεντρώνεσαι στα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τις προδιαγραφές τους. Ναι, οδηγούν αυτοκίνητα χωρίς βοηθήματα, τόσο σε πίστες (F1), όσο και εκτός (WRC). Αγωνιστικά αυτοκίνητα όμως, στημένα κατά τέτοιο τρόπο και εξοπλισμένα με τέτοια περιφερειακά, ώστε να μπορούν να φέρουν εις πέρας έναν αγώνα - στα χέρια πάντα του ικανού οδηγού - χωρίς να «αγοράζουν οικόπεδα» κάθε τρεις και λίγο.

 

Τη διαφορά τού στησίματος, τής επιλογής περιφερειακών και τελικά της ικανότητας ενός καθαρά αγωνιστικού αυτοκινήτου και οποιουδήποτε «όσο super θέλει - car» παραγωγής, μπορείς να την κατανοήσεις; Μπορείς να καταλάβεις ότι ένας Loeb π.χ., μαζεύει πρωταθλήματα για πλάκα, ακριβώς διότι του το επιτρέπει - εκτός από το αδιαμφισβήτητο ταλέντο του - και το αυτοκίνητο που οδηγεί; Ότι αν του έδινες ένα - απλά απογυμνωμένο από κάθε τι περιττό, το οποίο συνεχίζει όμως να φοράει τα περιφερειακά και διατηρεί το set up του μοντέλου παραγωγής - supercar, «δε θα πήγαινε πουθενά»;

 

Για χιλιοστή φορά: Αναφερόμαστε στις ανά τα έτη εκδόσεις, υπέρ-αυτοκινήτων μεν, παραγωγής δε και στις ικανότητες που απαιτούνται, προκειμένου αυτά να οδηγηθούν οριακά, αλλά με ασφάλεια. Δεν έχουν θέση τα αγωνιστικά αυτοκίνητα στην κουβέντα αυτή...

Δημοσ.

Φιλε μου , εσυ εγραψες το εξης:

Αν κάποιος από τους διασημότερους οδηγούς αγώνων του σήμερα - ο οποίος έμαθε να «κυνηγάει όρια»' date=' έχοντας τη συνδρομή ESP/ABS[/b']/Traction Control και τα σχετικά - καθίσει πίσω από το τιμόνι ενός από εκείνα τα θηρία και επιχειρήσει να το πιέσει όπως πιέζει ένα σημερινό supercar τής ίδιας ιπποδύναμης με το παλιό, πιστεύω ότι θα βρεθεί να τα λέει τετ α τετ με τον ...Ayrton Senna, πριν καταλάβει τι του συνέβη...

 

κατι τετοιο φυσικα και δεν ισχυει και ειναι ανακριβεια.

Επιμενεις οτι αυτο που εγραψες ειναι η πραγματικοτητα?

Οτι οι "διασημοτεροι οδηγοι αγωνων του σημερα εχουν μαθει να κυνηγανε τα ορια με τη συνδρομη του abs και esp"?

Δημοσ.

Φυσικά και είχαν ABS στη Formula 1.

Μαζί με άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Και είχαν κάνει τους αγώνες τόσο "συναρπαστικούς" που αναγκάστηκαν να τα κόψουν.

Δημοσ.

Φυσικά και είχαν ABS στη Formula 1.

Μαζί με άλλα ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Και είχαν κάνει τους αγώνες τόσο "συναρπαστικούς" που αναγκάστηκαν να τα κόψουν.

Εκτος απο τον deesnider και τον Tilemaxx, το ιδιο λοιπον πιστευεις και εσυ.

Εχεις στοιχεια για να υποστηριξεις την ανακριβεια οτι στην F1 ειχαν ABS?? Αληθεια, ποια χρονια?

 

Y.Γ.: Για αυτον ακριβως τον λογο εκανα την παρεμβαση-ενσταση μου.Γιατι υπαρχουν πολλοι που νομιζουν οτι ισχυουν κατι τετοια και οι τωρινοι διασημοι οδηγοι αγωνων εχουν μαθει με abs και esp.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...