Προς το περιεχόμενο

To topic του sportsdirect.com


nfeel

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει..

 

Προχωρησα σε παραγγελια που εγινε στις 25/12/16, και παρεληφθη 2 η 3 /1.

Φθασαν σωστα τα προιοντα, αλλα χρειαζομαι αλλαγη σε μεγεθος σε ενα απ αυτα.

Επειδη ελειπα και τωρα ασχοληθηκα με το θεμα, 12 μερες μετα δηλαδη, υπαρχει καποιος περιοσρισμος στην χρονικη επιστροφη?

Καπου αναφερει η sd για 15 ημερες...Ειναι για επιστροφη χρηματων σε περιπτωση που μετανιωσες πχ, η και για αλλαγη σε νουμερο..?

Επισης αναφερεται σε 15 ημερες απο την παραδοση του δεματος, και σε 15 ημερες υπολογιζοντας και τις ημερες που χρειαζεται να επιστρεψει...?

Με λιγα λογια, εαν στειλω πισω ενα δεμα με την διαδικασια paypal, ειμαι οκ για επιστροφη σε μεγεθος και επιστροφη μεταφορικων απο paypal?

BTW, για επιστροφη προιοντος για χρηματα πισω + μεταφορικα , γινονται 2 επιστροφες?Μια SD kai mia paypal-Telus..?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει..

 

Προχωρησα σε παραγγελια που εγινε στις 25/12/16, και παρεληφθη 2 η 3 /1.

Φθασαν σωστα τα προιοντα, αλλα χρειαζομαι αλλαγη σε μεγεθος σε ενα απ αυτα.

Επειδη ελειπα και τωρα ασχοληθηκα με το θεμα, 12 μερες μετα δηλαδη, υπαρχει καποιος περιοσρισμος στην χρονικη επιστροφη?

Καπου αναφερει η sd για 15 ημερες...Ειναι για επιστροφη χρηματων σε περιπτωση που μετανιωσες πχ, η και για αλλαγη σε νουμερο..?

Επισης αναφερεται σε 15 ημερες απο την παραδοση του δεματος, και σε 15 ημερες υπολογιζοντας και τις ημερες που χρειαζεται να επιστρεψει...?

Με λιγα λογια, εαν στειλω πισω ενα δεμα με την διαδικασια paypal, ειμαι οκ για επιστροφη σε μεγεθος και επιστροφη μεταφορικων απο paypal?

BTW, για επιστροφη προιοντος για χρηματα πισω + μεταφορικα , γινονται 2 επιστροφες?Μια SD kai mia paypal-Telus..?

Στο fb με είχανε πει ότι έχουμε διορία έως 30 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής να επιστρέψουμε, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε επιστροφή χρημάτων ή προιόντων.

 

Ναι, θα σε κάνει refund το SD το προιόν και θα περιμένεις και τα λεφτά των μεταφορικών από της Telus. Διαφορετικές υπηρεσίες, διαφορετικές επιστροφές, δεν πάνε μαζί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα! Στις 29/12 επέστρεψα 2 μπλούζες για αλλαγή μεγέθους. Μου ήρθε μετά από λίγες μέρες μήνυμα ότι η 1 είναι out of stock σε εκείνο το χρώμα. Τους ζήτησα να μου στείλουν άλλο χρώμα και μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι είναι out of stock.

 

Τελικά, μόλις παρέλαβα το δέμα μου το οποίο φυσικά περιείχε μόνο τη 1 μπλούζα.

 

Το ερώτημα μου είναι: πώς θα επιστραφούν τα χρήματα της μπλούζας που δεν ήρθε και πότε? Δεν είχαμε πληρώσει μέσω Paypal αλλά με άλλη κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση σχετικά με τις επιστροφές, στο SD, αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Το προ-τυπωμένο έντυπο (αυτοκόλητο) επιστροφών που είχε το πακέτο όταν το στείλανε το κολλάμε έξω από το πακέτο ή το αφήνουμε ως έχει μέσα στο πακέτο επιστροφής;

Ευχαριστώ

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση σχετικά με τις επιστροφές, στο SD, αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει.

Το προ-τυπωμένο έντυπο (αυτοκόλητο) επιστροφών που είχε το πακέτο όταν το στείλανε το κολλάμε έξω από το πακέτο ή το αφήνουμε ως έχει μέσα στο πακέτο επιστροφής;

Ευχαριστώ

 

Το προτυπωμένο έντυπο δεν είναι αυτοκόλλητο αλλά απλό χαρτί. Κόβεις στη διακεκομμένη, βάζεις μέσα το πάνω μισό και κολλάς με κόλλα το κάτω μισό έξω από το πακέτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο fb με είχανε πει ότι έχουμε διορία έως 30 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής να επιστρέψουμε, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε επιστροφή χρημάτων ή προιόντων.

 

Ναι, θα σε κάνει refund το SD το προιόν και θα περιμένεις και τα λεφτά των μεταφορικών από της Telus. Διαφορετικές υπηρεσίες, διαφορετικές επιστροφές, δεν πάνε μαζί.

Thank you C23, εχω στειλει και το αναλογο μηνυμα στο customer support, λογικα θα επιβεβαιωσει τα λεγομενα σου, εισαι ο απολυτος οδηγος για αγορες/ επιστροφες κλπ στο τοπικ!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμένα σήμερα αντί για refund μου ήρθε κουπόνι με την αξία του μπουφάν που επέστρεψα...

 

Πόσο καιρό μετά από τότε που το επέστρεψες? Για να παρακολουθώ τα μέηλ μου μήπως πάει στα spam.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προτυπωμένο έντυπο δεν είναι αυτοκόλλητο αλλά απλό χαρτί. Κόβεις στη διακεκομμένη, βάζεις μέσα το πάνω μισό και κολλάς με κόλλα το κάτω μισό έξω από το πακέτο.

Όχι, είχε ένα αυτοκόλητο (με barcode πάνω) μέσα στη συσκευασία όταν την άνοιξα το οποίο λέει να χρησιμοποιήσεται σε περίπτωση επιστροφής (In case of returns, please retain this label). Επίσης και στο έντυπο επιστροφής στο site λέει : Please complete the form and return it with the items using the pre-printed returns label attached. Έκτός αν δεν έχω καταλάβει κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει να το αφήσω όπως είναι μέσα στην συσκευασία ή να το κολλήσω πάνω στη συσκευασία (εξωτερικά). Εννοείται ότι θα συμπληρώσω και το έντυπο επιστροφής από το site με την αιτιολογία επιστροφής.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πού είσαι Questionner?? Περιμένω από εσένα ή τον Coyote2 βοήθεια :-)

 

Δεν απάντησα γιατί το από κάτω ποστ ανατρέπει αυτά που ξέρω γι αυτό και ρώτησα. :P

 

Τα λεφτά σου τα κάνουν refund με τον τρόπο που πλήρωσες απ' ότι ξέρω.. Απλά επειδή μπλέχτηκαν τα πράγματα λίγο παραπάνω με τα χρώματα θα σου έλεγα να επικοινωνήσεις μαζί τους για να εξακριβώσεις ότι θα πάρεις το refund.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, είχε ένα αυτοκόλητο (με barcode πάνω) μέσα στη συσκευασία όταν την άνοιξα το οποίο λέει να χρησιμοποιήσεται σε περίπτωση επιστροφής (In case of returns, please retain this label). Επίσης και στο έντυπο επιστροφής στο site λέει : Please complete the form and return it with the items using the pre-printed returns label attached. Έκτός αν δεν έχω καταλάβει κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει να το αφήσω όπως είναι μέσα στην συσκευασία ή να το κολλήσω πάνω στη συσκευασία (εξωτερικά). Εννοείται ότι θα συμπληρώσω και το έντυπο επιστροφής από το site με την αιτιολογία επιστροφής.

 

Εγώ δεν έχω βρει ποτέ αυτοκόλλητο όπως είπα. Στην τελευταία παραγγελία που παρέλαβα πριν καμια εβδομαδα, σε απλό χαρτί Α4 ήταν το έντυπο της επιστροφής. Τέλος πάντων δεν είναι άξιο να το κάνουμε τόσο θέμα αυτό. Ό,τι έχει διεύθυνση προφανώς μπαίνει εξωτερικά, κάτω και δεξιά όπως ζητάνε οι προδιαγραφές του ταχυδρομείου για τη διεύθυνση αποστολέα. Οτιδήποτε άλλο, βάλτο μέσα στο δέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν έχω βρει ποτέ αυτοκόλλητο όπως είπα. Στην τελευταία παραγγελία που παρέλαβα πριν καμια εβδομαδα, σε απλό χαρτί Α4 ήταν το έντυπο της επιστροφής. Τέλος πάντων δεν είναι άξιο να το κάνουμε τόσο θέμα αυτό. Ό,τι έχει διεύθυνση προφανώς μπαίνει εξωτερικά, κάτω και δεξιά όπως ζητάνε οι προδιαγραφές του ταχυδρομείου για τη διεύθυνση αποστολέα. Οτιδήποτε άλλο, βάλτο μέσα στο δέμα.

Ok. Ευχαριστώ, έτσι σκέφτηκα και γω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα με καλεσαν απο τη dhl για να παραλαβουν το δεμα με τα λαθος νουμερα και τα ρουχα που μου εστειλαν..

Συμπληρωσα ενα χαρτι με τα νουμερα που θελω να μου στειλουν,και συσκευασα καλα το πακετο..

Οταν εχω νεοτερα,θα ξαναενημερωσω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...