knav13 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 καλημέρα,στέλνω πρώτη φορά και θα ήθελα να ρωτήσω για τα μεγέθη.με βάση τον οδηγό μεγεθών ειμαι στο 2xl ,τελικά παρήγγειλα xl το οποίο και είναι πολύ μεγάλο.γενικά φοράω large.τι νούμερο να το παραγγείλω.ευχαριστώ.
meletis_m Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 καλημέρα,στέλνω πρώτη φορά και θα ήθελα να ρωτήσω για τα μεγέθη.με βάση τον οδηγό μεγεθών ειμαι στο 2xl ,τελικά παρήγγειλα xl το οποίο και είναι πολύ μεγάλο.γενικά φοράω large.τι νούμερο να το παραγγείλω.ευχαριστώ. Το νούμερο διαφέρει και αναλόγως την μάρκα. Για παράδειγμα τα EverLast (Φόρμες-μπλόυζες) , έχουν μεγάλη γραμμή. Εμένα το νούμερο μου 2XL και το 1XL μου ήρθε μια χαρα.
knav13 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Ευχαριστώ για την απάντηση.όντως στο lonsdale το large μου ειναι μια χαρά.αναφέρομαι στο karrimor 3 in 1 jacket.απλα ειμαι μεταξυ large και medium,δευτερη φορα λαθος νουμερο δεν αντεχεται!αν εχει παρει καποιος το συγκεκριμενο και με βοηθουσε θα το εκτιμουσα πολυ.
molot12 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Το νούμερο διαφέρει και αναλόγως την μάρκα. Για παράδειγμα τα EverLast (Φόρμες-μπλόυζες) , έχουν μεγάλη γραμμή. Εμένα το νούμερο μου 2XL και το 1XL μου ήρθε μια χαρα. Σημαντικό ρόλο παίζει το pattern (κοψιμο) του ρούχου και ο σωματότυπος του καθενός, εμένα πχ. στα Everlast ενω φοράω ΧL μου ήρθε οριακά στη μέση και σχετικά κοντά τα μανίκια που να έπαιρνα ενα νούμερο μικρότερο όπως λες Απεναντίας σε ενα άλλο Lonsdale το ΧL μου ήρθε ΟΚ. Γενικά στα top μην εμπιστεύεστε τα μεγέθη του πίνακα του sportdirect ! Eνας πρακτικός ενδεικτικός κανόνας είναι αν βλέπετε οτι το ρούχο βγαίνει σε υπερβολικά πολλά μεγέθη, δηλαδή εκτός απο XL, XXL συνεχίζει και με παραπάνω XXLL, τότε μάλλον έχει στενή γραμμή και πάρτε ενα νούμερο παραπάνω απο αυτό που φοράτε. Γενικά είναι ενα ρίσκο μέχρι να σταθεροποιηθείς σε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία...trial by error συμφορουμίτες... Για τα παπούτσια και τα παντελόνια τα πράγματα είναι πιο εύκολα. Παραγγείλτε στο νούμερο που φοράτε στο αγγλικό σύστημα (πχ. 38'' ιντσες μέση για παντελόνι, 9 UK μέγεθος για παπούτσι) και θα είστε ΟΚ. 1
anthony1983 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2017 Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει.. Προχωρησα σε παραγγελια που εγινε στις 25/12/16, και παρεληφθη 2 η 3 /1. Φθασαν σωστα τα προιοντα, αλλα χρειαζομαι αλλαγη σε μεγεθος σε ενα απ αυτα. Επειδη ελειπα και τωρα ασχοληθηκα με το θεμα, 12 μερες μετα δηλαδη, υπαρχει καποιος περιοσρισμος στην χρονικη επιστροφη? Καπου αναφερει η sd για 15 ημερες...Ειναι για επιστροφη χρηματων σε περιπτωση που μετανιωσες πχ, η και για αλλαγη σε νουμερο..? Επισης αναφερεται σε 15 ημερες απο την παραδοση του δεματος, και σε 15 ημερες υπολογιζοντας και τις ημερες που χρειαζεται να επιστρεψει...? Με λιγα λογια, εαν στειλω πισω ενα δεμα με την διαδικασια paypal, ειμαι οκ για επιστροφη σε μεγεθος και επιστροφη μεταφορικων απο paypal? BTW, για επιστροφη προιοντος για χρηματα πισω + μεταφορικα , γινονται 2 επιστροφες?Μια SD kai mia paypal-Telus..?
c23 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Ιανουαρίου 2017 Μια ερωτηση για οποιον γνωριζει.. Προχωρησα σε παραγγελια που εγινε στις 25/12/16, και παρεληφθη 2 η 3 /1. Φθασαν σωστα τα προιοντα, αλλα χρειαζομαι αλλαγη σε μεγεθος σε ενα απ αυτα. Επειδη ελειπα και τωρα ασχοληθηκα με το θεμα, 12 μερες μετα δηλαδη, υπαρχει καποιος περιοσρισμος στην χρονικη επιστροφη? Καπου αναφερει η sd για 15 ημερες...Ειναι για επιστροφη χρηματων σε περιπτωση που μετανιωσες πχ, η και για αλλαγη σε νουμερο..? Επισης αναφερεται σε 15 ημερες απο την παραδοση του δεματος, και σε 15 ημερες υπολογιζοντας και τις ημερες που χρειαζεται να επιστρεψει...? Με λιγα λογια, εαν στειλω πισω ενα δεμα με την διαδικασια paypal, ειμαι οκ για επιστροφη σε μεγεθος και επιστροφη μεταφορικων απο paypal? BTW, για επιστροφη προιοντος για χρηματα πισω + μεταφορικα , γινονται 2 επιστροφες?Μια SD kai mia paypal-Telus..? Στο fb με είχανε πει ότι έχουμε διορία έως 30 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής να επιστρέψουμε, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε επιστροφή χρημάτων ή προιόντων. Ναι, θα σε κάνει refund το SD το προιόν και θα περιμένεις και τα λεφτά των μεταφορικών από της Telus. Διαφορετικές υπηρεσίες, διαφορετικές επιστροφές, δεν πάνε μαζί.
Vasilenia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα! Στις 29/12 επέστρεψα 2 μπλούζες για αλλαγή μεγέθους. Μου ήρθε μετά από λίγες μέρες μήνυμα ότι η 1 είναι out of stock σε εκείνο το χρώμα. Τους ζήτησα να μου στείλουν άλλο χρώμα και μου ήρθε άλλο μήνυμα ότι είναι out of stock. Τελικά, μόλις παρέλαβα το δέμα μου το οποίο φυσικά περιείχε μόνο τη 1 μπλούζα. Το ερώτημα μου είναι: πώς θα επιστραφούν τα χρήματα της μπλούζας που δεν ήρθε και πότε? Δεν είχαμε πληρώσει μέσω Paypal αλλά με άλλη κάρτα.
john_shadow Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 εμένα σήμερα αντί για refund μου ήρθε κουπόνι με την αξία του μπουφάν που επέστρεψα... 1
GIORGOSMET Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση σχετικά με τις επιστροφές, στο SD, αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Το προ-τυπωμένο έντυπο (αυτοκόλητο) επιστροφών που είχε το πακέτο όταν το στείλανε το κολλάμε έξω από το πακέτο ή το αφήνουμε ως έχει μέσα στο πακέτο επιστροφής; Ευχαριστώ 1
theopan Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα, έχω μια ερώτηση σχετικά με τις επιστροφές, στο SD, αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει. Το προ-τυπωμένο έντυπο (αυτοκόλητο) επιστροφών που είχε το πακέτο όταν το στείλανε το κολλάμε έξω από το πακέτο ή το αφήνουμε ως έχει μέσα στο πακέτο επιστροφής; Ευχαριστώ Το προτυπωμένο έντυπο δεν είναι αυτοκόλλητο αλλά απλό χαρτί. Κόβεις στη διακεκομμένη, βάζεις μέσα το πάνω μισό και κολλάς με κόλλα το κάτω μισό έξω από το πακέτο.
anthony1983 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Στο fb με είχανε πει ότι έχουμε διορία έως 30 μέρες από την ημερομηνία παραλαβής να επιστρέψουμε, οπότε θεωρητικά είσαι καλυμμένος. Δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα σε επιστροφή χρημάτων ή προιόντων. Ναι, θα σε κάνει refund το SD το προιόν και θα περιμένεις και τα λεφτά των μεταφορικών από της Telus. Διαφορετικές υπηρεσίες, διαφορετικές επιστροφές, δεν πάνε μαζί. Thank you C23, εχω στειλει και το αναλογο μηνυμα στο customer support, λογικα θα επιβεβαιωσει τα λεγομενα σου, εισαι ο απολυτος οδηγος για αγορες/ επιστροφες κλπ στο τοπικ!
Vasilenia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 εμένα σήμερα αντί για refund μου ήρθε κουπόνι με την αξία του μπουφάν που επέστρεψα... Πόσο καιρό μετά από τότε που το επέστρεψες? Για να παρακολουθώ τα μέηλ μου μήπως πάει στα spam.
Questioner Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 εμένα σήμερα αντί για refund μου ήρθε κουπόνι με την αξία του μπουφάν που επέστρεψα... Καινούργιο σύστημα αυτό; 1
Vasilenia Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Καινούργιο σύστημα αυτό; Πού είσαι Questionner?? Περιμένω από εσένα ή τον Coyote2 βοήθεια
GIORGOSMET Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 16 Ιανουαρίου 2017 Το προτυπωμένο έντυπο δεν είναι αυτοκόλλητο αλλά απλό χαρτί. Κόβεις στη διακεκομμένη, βάζεις μέσα το πάνω μισό και κολλάς με κόλλα το κάτω μισό έξω από το πακέτο. Όχι, είχε ένα αυτοκόλητο (με barcode πάνω) μέσα στη συσκευασία όταν την άνοιξα το οποίο λέει να χρησιμοποιήσεται σε περίπτωση επιστροφής (In case of returns, please retain this label). Επίσης και στο έντυπο επιστροφής στο site λέει : Please complete the form and return it with the items using the pre-printed returns label attached. Έκτός αν δεν έχω καταλάβει κάτι. Δεν ξέρω αν πρέπει να το αφήσω όπως είναι μέσα στην συσκευασία ή να το κολλήσω πάνω στη συσκευασία (εξωτερικά). Εννοείται ότι θα συμπληρώσω και το έντυπο επιστροφής από το site με την αιτιολογία επιστροφής.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα